Kan jij meteen naar een goede Belgische school.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als Geert ooit premier wordt valt hij Belgie gewoon binnen met de reden dat het land geschoont moet worden van de Moslims![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef misteriks het volgende:
een land meten op zijn sportprestaties![]()
Belgie kickt stevig Holland fat ass op cultureel vlak. Beeldende kunst , muziek , gastronomie, sociaal weefsel ;kunststeden.. kortom, alles !
Ik zou me doodschamen om Nederlander te moeten zijn met hun inferieure ; wat zeg ik; GEEN cultuur !
Er is maar 1 ding jammer aan Belgie ; dat is dat het zo dicht tegen Nederland ligt
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:27 schreef Kingside het volgende:
[..]
Kom dan eens met iemand op Kim Clijsters na.
Belg zijnde vind ik het beter toeven op Nederlandse fora dan op fora waar .be achter staat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Bonzai. het volgende:
En verder is natuurlijk het 9lives forum veel beter dan fok!.
wat denk je nu? dat je met die afgezaagde flutsmiley een point kan maken ?quote:
Best welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef misteriks het volgende:
[..]
wat denk je nu? dat je met die afgezaagde flutsmiley een point kan maken ?
Heb je weer van die mensen die denken dat ze superieur zijn als ze een spellingsfout ontdekken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan jij meteen naar een goede Belgische school.
Een punt bedoel je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef misteriks het volgende:
[..]
wat denk je nu? dat je met die afgezaagde flutsmiley een point kan maken ?
Dat is zo mogelijk nog erger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet hoe ik puntjes op de E kan zetten ja
Nou, in mijn ervaring hebben Belgen (en dan met name Vlamingen) een grotere hekel aan "Ollanders" dan andersom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog erger.En wat is je excuus voor je andere twee fouten?
Bovendien voel ik mij nooit superieur ten aanzien van andere en zeg ik bijna nooit iets over een ander zijn spelfouten. Maar wij (Belgen) moeten ons hier laten afkraken (sommige doen dat) en dan door één zin met drie fouten in? Dan vraag je er een beetje om hé...
De bijna haat tegen België en Belgen van sommige hier, vind ik wel erg ... Wij zijn niet meer als jullie, maar niet minder.
In mijn ervaring kijken "Ollanders" vaker neer op Vlamingen dan andersom, kleine nuance dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nou, in mijn ervaring hebben Belgen (en dan met name Vlamingen) een grotere hekel aan "Ollanders" dan andersom.
Mijn ervaring ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef Krantenman het volgende:
[..]
In mijn ervaring kijken "Ollanders" vaker neer op Vlamingen dan andersom, kleine nuance dus.
Dat is prima in orde, en het kost trouwens geen drol.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan ook nog eens dat OV van ze
Jep, en nog Frankrijk tot en met Rijsel.quote:
Ze?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:45 schreef Kingside het volgende:
[..]
Vlamingen zijn ook sneu hoor. Je had ze eens moeten horen juichen nadat Nederland geen Wereldkampioen werd.
Dan rij maar eens met dat boemeltreintje langs de Lessequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:33 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat is prima in orde, en het kost trouwens geen drol.
Rij jij dan maar eens met de streekbus tussen Turnhout en Antwerpen. Rijdt om het kwartier en kost nog geen euro voor een rit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan rij maar eens met dat boemeltreintje langs de Lesse
Klein, druk, vies, je kan zo bij de machinist naar binnen en het rijdt slechts om de twee uur.
Ja, en in Hasselt is de ringbus gratis voor mensen uit Hasselt, bla bla bla ik weet het. Ik had het over treinen. En die scoren in Belgie erg hoog op de schaal van kut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Rij jij dan maar eens met de streekbus tussen Turnhout en Antwerpen. Rijdt om het kwartier en kost nog geen euro voor een rit.
Neen de bus mag je niet vernoemen, maar dat ene boemeltreintje langs de Lesse is wel representatief voor het hele openbare vervoer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, en in Hasselt is de ringbus gratis voor mensen uit Hasselt, bla bla bla ik weet het. Ik had het over treinen. En die scoren in Belgie erg hoog op de schaal van kut.
Daar ga ik wel even vanuit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen de bus mag je niet vernoemen, maar dat ene boemeltreintje langs de Lesse is wel representatief voor het hele openbare vervoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |