Zeker weten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:06 schreef Pox het volgende:
...blabla...
(we zijn beide niet op ons achterhoofd gevallen, dus hij mocht absoluut niet in mijn vagina klaar komen, ..blabla..
Deze reactie moet ik gewoon ergens bewaren!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:06 schreef Pox het volgende:
Ik ben nu 15 jaar en een half jaar geleden had ik voor het eerst "echte" seks. (Penetratie dus)
In het begin gebeurde dit zonder de pil mét condoom. "Helaas", is gebleken dat mijn vriend en ik allebei dol zijn op seks, enzo hebben wij elke dag dat wij elkaar zien (6/7 van de week gemiddeld) wel seks, soms tot 2 tot 3 keer per dag.
Kun je natuurlijk begrijpen dat de condooms opraken, en deze zijn behoorlijk prijzig. Daarom hebben wij maanden zonder condoom, pil of wat voor voorbehoedingsmiddel seks gehad. (Ja, de zwangerschapstest ligt hier standaard). Niets gebeurd.
(we zijn beide niet op ons achterhoofd gevallen, dus hij mocht absoluut niet in mijn vagina klaar komen, naja, dat kun je wel ergens anders kwijt: Slikken, anaal, over je lichaam heen, doekje etc etc etc)
Nu ben ik zo'n 3 weken aan de pil, en we hebben nog even veel seks en ik heb nog even veel zin in seks.
Nouja, het enige kleine verschilletje wat ik heb gemerkt is dat ik ná de seks, nog eens wil en ik zet minder vaak de eerste stap om seks te hebben, maar dat betekend niet dat ik niet van bil wil gaan![]()
(Ben al 3 a 4 kilo door seks afgevallen !!!!11!!!!!11111111111)
Zo grappig is ie nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:22 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Deze reactie moet ik gewoon ergens bewaren!
Jawel, hij getuigt van zoveel domheid dat hij grappig is. Maar het is niet vreemd dat jij dat niet snapt, aangezien je deze onnozele opmerking überhaupt zelf maaktequote:
Noesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jawel, hij getuigt van zoveel domheid dat hij grappig is. Maar het is niet vreemd dat jij dat niet snapt, aangezien je deze onnozele opmerking überhaupt zelf maakte![]()
![]()
Volgens mijn ID ben ik een meisje van 15 jaar, en toen ik het voor het laatst checkte, was ik inderdaad een meisje en leek ik niet zo heel veel op een volwassen man van 40.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:47 schreef Rasmussen het volgende:
je typt als een 40-jarige man met een meisjesfantasie maar het zal aan mij liggen
Godverdomme, waarom kende ik niet zulke meisjes toen ik 15 was. Anaal, 3x per dag, 6 dagen in de week.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:06 schreef Pox het volgende:
Ik ben nu 15 jaar en een half jaar geleden had ik voor het eerst "echte" seks. (Penetratie dus)
In het begin gebeurde dit zonder de pil mét condoom. "Helaas", is gebleken dat mijn vriend en ik allebei dol zijn op seks, enzo hebben wij elke dag dat wij elkaar zien (6/7 van de week gemiddeld) wel seks, soms tot 2 tot 3 keer per dag.
Kun je natuurlijk begrijpen dat de condooms opraken, en deze zijn behoorlijk prijzig. Daarom hebben wij maanden zonder condoom, pil of wat voor voorbehoedingsmiddel seks gehad. (Ja, de zwangerschapstest ligt hier standaard). Niets gebeurd.
(we zijn beide niet op ons achterhoofd gevallen, dus hij mocht absoluut niet in mijn vagina klaar komen, naja, dat kun je wel ergens anders kwijt: Slikken, anaal, over je lichaam heen, doekje etc etc etc)
Nu ben ik zo'n 3 weken aan de pil, en we hebben nog even veel seks en ik heb nog even veel zin in seks.
Nouja, het enige kleine verschilletje wat ik heb gemerkt is dat ik ná de seks, nog eens wil en ik zet minder vaak de eerste stap om seks te hebben, maar dat betekend niet dat ik niet van bil wil gaan![]()
Inderdaad jammer en dom, omdat je klaarblijkelijk denkt dat het principe van "voor het zingen de kerk uit" zwangerschap uitsluit. You thought wrong. Dat het tot dusver goed gegaan is betekent a) dat je mazzel hebt gehad,of b) dat je vriendje onvruchtbaar is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:12 schreef Pox het volgende:
[..]
Noes
Jammer, want het is waargebeurd. En hoe is dit dom? Nothing has happend, everbody's happy, etc etc etc
Daarbij, bepaal ik zelf wel of mijn seksleven dom is, houd jij je nou maar bezig met je eigen (seks)leventje
Degene die ik destijds kende hadden echt binnen een jaar een kind als ze op die manier te werk gingen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom kende ik niet zulke meisjes toen ik 15 was. Anaal, 3x per dag, 6 dagen in de week.
Natuurlijk doe ik niet aan zingen voor de kerk uit, voorvocht kan ook zwanger maken. Hij zegt gewoon tijdig of hij het gevoel heeft klaar te komen en dan pijp ik 'm net zolang tot of nemen we het andere gat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Inderdaad jammer en dom, omdat je klaarblijkelijk denkt dat het principe van "voor het zingen de kerk uit" zwangerschap uitsluit. You thought wrong. Dat het tot dusver goed gegaan is betekent a) dat je mazzel hebt gehad,of b) dat je vriendje onvruchtbaar is.
Ik heb mijn vriend nooit horen klagen, bananenman.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Degene die ik destijds kende hadden echt binnen een jaar een kind als ze op die manier te werk gingen!
Nokken met dat getrol man.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:06 schreef Pox het volgende:
Ik denk dat je het zingen voor de kerk uit niet helemaal begrijpt....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:26 schreef Pox het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik niet aan zingen voor de kerk uit, voorvocht kan ook zwanger maken. Hij zegt gewoon tijdig of hij het gevoel heeft klaar te komen en dan pijp ik 'm net zolang tot of nemen we het andere gat.
Wat begrijp je niet aan overduidelijke trol is overduidelijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan voorvocht?
ninjaedit!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan overduidelijke trol is overduidelijk?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ninjaedit!
zekere voor het onzekere
Of je bent een troll, of je bent een aspirant tienermoederquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:26 schreef Pox het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik niet aan zingen voor de kerk uit, voorvocht kan ook zwanger maken. Hij zegt gewoon tijdig of hij het gevoel heeft klaar te komen en dan pijp ik 'm net zolang tot of nemen we het andere gat.
Welk seksleven?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:37 schreef Pox het volgende:
Zucht, waarom zou ik ook over discussie met jullie gaan over MIJN seksleven? Ik geef alleen antwoord op de vraag van TS, met jullie heb ik niets te maken.
Do you mind.
Eigenlijk vroeg niemand naar je getrol.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:37 schreef Pox het volgende:
Zucht, waarom zou ik ook over discussie met jullie gaan over MIJN seksleven? Ik geef alleen antwoord op de vraag van TS, met jullie heb ik niets te maken.
Do you mind.
Voorvocht komt eerder vrij dan het orgasme en voor het zingen de kerk uit is niets anders dan voor het orgasme hem er uit halen en dan op een andere manier verder gaan. Precies wat jij met je vriendje doet dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:37 schreef Pox het volgende:
Do you mind.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorvocht komt eerder vrij dan het orgasme en voor het zingen de kerk uit is niets anders dan voor het orgasme hem er uit halen en dan op een andere manier verder gaan. Precies wat jij met je vriendje doet dus.
Gefeliciteerd met de kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |