SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door FOKkû op 12-10-2010 23:32:22 ]
Een vrouw zal niet snel weggaan bij haar vriend/man als ie in alle opzichten beter is dan ik. Dus zou ik hem laten verleiden door een professionele sexmevrouw, dat filmen, de beelden van het vreemdgaan bij het meisje zien te krijgen, en vervolgens zorgen dat ik er ben om dr op te vangen als ze gedesillusioneerd bij hem weggaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef FOKkû het volgende:
ga er ook vanuit dat die vriend in alle opzichten (innerlijk, uiterlijk, carrière etc.) beter is dan jij.
Dan ga ik nog flink scoren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
Meer geld en status hebben.![]()
De rest is van ondergeschikt belang
Ja precies en als haar brede, bodybuilder vriend erbij staat swaffel je hem gewoon neer met je sabel der gerechtigheid.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
meestal leg ik mijn pik in haar nek. vrouwen houden van resoluut gedrag.
Zo loop je heel groot risico om als "vriend" gezien te worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Hangt ervan af wat de situatie is, maar eigenlijk door vooral de "vriend" te spelen en zodra je kans ziet een poging wagen.
Niet haar psycholoog of maatschappelijk werker worden, maar wanneer ze even boos is op haar vriend, laat haar bij jou komen om haar boosheid te uiten en pak meteen een fles wijn erbij.
Is mij vroeger een keer of twee gelukt anders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:59 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Zo loop je heel groot risico om als "vriend" gezien te worden.
Slecht plan wel.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is mij vroeger een keer of twee gelukt anders.![]()
Maar niet door echt naar te gaan luisteren wanneer ze bij me kwam, maar echt een glas wijn pakken, haar dronken voeren en versieren.
Toch klootzak genoeg, of niet dan?
persoonlijk vind ik het gewoon een kloteactie aangezien je toch iemands geluk afpaktquote:
Het is ook een kloteactie, maar puur hypothetisch gezien en moraal buiten beschouwing gelaten zou je jezelf niet opdringen? Dit klinkt al beterquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het gewoon een kloteactie aangezien je toch iemands geluk afpakt
een beetje proberen mag natuurlijk altijd maar ik zou mezelf nooit echt opdringen in dat geval
het is mijn mening maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Het is ook een kloteactie, maar puur hypothetisch gezien en moraal buiten beschouwing gelaten zou je jezelf niet opdringen? Dit klinkt al beter.
als je iemand erg leuk vindt, maakt het toch niet uit of ze een vriend of niet heeft? dan ga je er voor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het gewoon een kloteactie aangezien je toch iemands geluk afpakt
een beetje proberen mag natuurlijk altijd maar ik zou mezelf nooit echt opdringen in dat geval
quote:
dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:15 schreef raebyddet het volgende:
[..].
Ik zei dat het beter klonk in vergelijking met de rest, als je té aanwezig bent is het ook niet goed.
Nee je zegt het natuurlijk niet. En niet perse glas wijn, gewoon alcohol is voldoende. Gewoon zeggen dat ze langs mag komen".quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
@kw.
zeggen dat je een flesje wijn gaat drinken om haar te troosten is kansloos. ook al is het dan al twee keer gelukt, het zal niet door die opmerking komen. beter kan je zeggen dat ze die avond, samen met jou, helemaal naar de kloten gaat.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee je zegt het natuurlijk niet. En niet perse glas wijn, gewoon alcohol is voldoende. Gewoon zeggen dat ze langs mag komen".
Toen ik 18 was, had ik een meisje leren kennen die een vriend had en die vriend was wel "beter" dan mij. Serieus, hardwerkend, lief, en ook knap met auto. Af en toe had ik contact met dat meisje en we konden goed met elkaar praten. Op een dag kreeg dat meisje het idee dat die vriend op haar vreemd ging vanwege MSN gesprekken die ze van hem had gelezen (ik weet niet of hij echt vreemd ging). Ze belde me, ik nodigde haar uit om bij te komen chillen en "praten" en verschillende vodka shots en malibu later...
Dit topic is ook puur hypothetisch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Mijn poepgat dichtnaaien en dan blijven eten en eten totdat ik ontplof.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dit topic is ook puur hypothetisch.Net als een "hoe zou je zelfmoord plegen"-topic die ik een keer tegenkwam.
Das weer eens wat anders...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn mond dichtnaaien en dan mijn poepgat blijven volproppen totdat ik ontplof.
Ik zie het voor me... Niet prettig. :Squote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn poepgat dichtnaaien en dan blijven eten en eten totdat ik ontplof.
Iemands geluk afpakken geldt alleen voor die huidige vriend. Maar TS en zijn toekomstige vriendin worden er gelukkiger op (want TS is hunk).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Zoals bij 'La grande bouffe'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn poepgat dichtnaaien en dan blijven eten en eten totdat ik ontplof.
Erg leuk die tips, maar als dat meisje jou een lelijke ork vindt, maak je echt geen kans. Ze moet je sowieso leuker vinden dan haar huidige vriend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:52 schreef nullicedo het volgende:
Meisjes met een vriendje is voor mij gewoon een no go area hoe leuk ze ook zijn. Al betrap ik me erop dat ik ze vaak genoeg onbewust versieren vaak zijn ze iets te enthousiast en dan kap ik het ook af
want ik weet hoe het is als je chick afgepakt word
Maar hier wat tips
![]()
- Zorg dat je goed (en liever meer dan goed) met het vriendje van het meisje kan opschieten. Want de jongen is dan ook positief over jou tegen zijn chick (ja dit klinkt zeer vals)
- Doe net of je een andere chick op het oog hebt zodat het vriendje je ook niet als concurrent ziet en jou wel zijn zijn meisje toe vertrouwd.
- praat met meisje als of het een van je goede vrienden is
- met meisje samenspannen tegen vriendje als grapje, een beetje stangen ( meisjes spelen dit spelletje altijd mee)
- beetje lichtjes versieren maar niet te duidelijk
- beetje apart doen (maakt ze nieuwsgierig blijkbaar)
- doe verder als of je niet echt wat met ze wil (blijkbaar werkt datmischien hard to get?)
Resultaat: meisjes wilden stiekem sex![]()
![]()
maar gelukkig ben ik niet zo'n eikel dat ik daar aan mee doe
Makkelijkste is gewoon ervoor te zorgen dat ze denkt dat hij vreemdgaat. Dat schijnen vrouwen blijkbaar niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Erg leuk die tips, maar als dat meisje jou een lelijke ork vindt, maak je echt geen kans. Ze moet je sowieso leuker vinden dan haar huidige vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |