Ik zweer het, jullie doen jezelf een onwijs plezier met een permanente link naar gisteravond in die OP van julliequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
En arme oh-oh... de confrontaaaaatie!![]()
(ik lach gewoon een dag later mee)
Ik had al bijgelezen. Zei ik toch in het vorige topic, dat ik me eraan ging wagen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Cat als je daar nu al om moet proesten dan heb je of stiekem wel al bijgelezen ,of je moet er straks nog harder om lachen
Ik had een top-avondquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zweer het, jullie doen jezelf een onwijs plezier met een permanente link naar gisteravond in die OP van jullie
Nee dat was door....quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al bijgelezen. Zei ik toch in het vorige topic, dat ik me eraan ging wagen?
Vluggertje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik zag niet dat er 6 minuten zaten tussen de post dat je t ging doen en die reactie.
En ik heb gisteren voor mn gevoel uren zitten lachen maar teruglezen gaat natuurlijk keisnel
quote:
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Lachen doet een mens echt goed he.
Ik heb er vandaag nog de hele dag goede zin gehad, ondanks dat ik vanmorgen toen ik opstond al in een kouwe hoop stront stond
Tis wel een heel effectief middel tegen overbevolking, mits zorgvuldig aan de juiste personen verteld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar niet
NIET???quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar niet
Ja?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis wel een heel effectief middel tegen overbevolking, mits zorgvuldig aan de juiste personen verteld.
Ik zal het eens gaan testen, ik heb toegang tot de juiste doelgroep.quote:
Nouhou, die heb ik heul niequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan testen, ik heb toegang tot de juiste doelgroep.
PM me die foto's eens?
Even grappig dan wel NOG grappiger zou ook wel too much zijn uit 1 nest hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn broer is een stúk minder grappig dan ik
Muppet, je bent de jongste hier, en dan vroeger naar bed dan de ouwe wijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Kinders, ik duik mijn bed in.
Sweet dreams voor straks!
Drukke dag gehad en zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Muppet, je bent de jongste hier, en dan vroeger naar bed dan de ouwe wijven
Dat zou dodelijk zijn geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Even grappig dan wel NOG grappiger zou ook wel too much zijn uit 1 nest he
Die van mij piekten duidelijk bij de eerste worp en daarna nam de kwaliteit afquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn geweest
Ik denk (en zeg altijd) dat mijn broer het prototype was. En dat paps en mams bij het tweede kind gedacht moeten hebben: "Het was een aardige aanzet, maar enkele kleine aanpassingen zijn noodzakelijk!" En toen kwam ik
ha elisaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn geweest
Ik denk (en zeg altijd) dat mijn broer het prototype was. En dat paps en mams bij het tweede kind gedacht moeten hebben: "Het was een aardige aanzet, maar enkele kleine aanpassingen zijn noodzakelijk!" En toen kwam ik
Ik zie het nu pasquote:
Nee, vertel eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij piekten duidelijk bij de eerste worp en daarna nam de kwaliteit af![]()
Hihi, heb ik ooit wel es verteld wat mijn vader zei toen mijn zusje geboren werd??
Das zn broek ( zo heet dat lange haar aan de achterkant ) you dirty mindquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Het is net of Karel daar ook iets uit diens bottom heeft hangen
Nou, ik was zo een kale baby ( en jaaaaaaa ik was bekans kaal tot mn vierde jaar of zo en mijn bijnaam was Kojakquote:
Whahahahahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik was zo een kale baby ( en jaaaaaaa ik was bekans kaal tot mn vierde jaar of zo en mijn bijnaam was Kojak) en helemaal mooi en gaaf en glad toen ik geboren werd en ik huilde nooit.
En toen wisten mn ouders nog niet beter en vonden ze mij het toppunt van perfectie.
Dus toen mn moeder twee jaar en 9 dagen later mijn zusje lanceerde en dat een gekreukelde krijsende harige baby bleek te zijn zei papa : "oh schat het lijkt wel een aapje!"
En kreeg ie een draai om zijn oren van de vroedvrouw![]()
Maar mn moeder moest er ook om lachen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik had blonde krulletjes
[ afbeelding ]
Het is wel weer goedgekomen met je heb ik gehoordquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Zoveel haar had ik nog niet eens toen ik 6 was geloof ik![]()
![]()
Je was wel ooit heel adorable zeg![]()
Maar die foto kan niet op tegen die foto van dat wuivende handje
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Elies zit je nu naaktfoto's te posten???
_Oquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Het is wel weer goedgekomen met je heb ik gehoord
[ afbeelding ]
Waar blijft ie eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar die foto kan niet op tegen die foto van dat wuivende handje
Gave foto's. Mijn ouders maakten haast nooit foto's.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onze overbuurman was fotograaf en ik was een leuk studieobject of zo. We hebben tientallen van dit soort foto's. Ook van mijn iets minder leuke broer overigens
Ik zie nu pas dat die (meer dan geweldige) paint helemaal niets met haar te maken heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb nu hele mooie tetten krullen!
Op mijn geboortekaartje zitten naast elkaar vijf fotootjes van mijn broer (helemaal uitklapbaar, maar opgevouwen als een klein boekje) met onder elke foto een zinnetje. Hoi. Ik heb een zusje. We noemen haar ElisaB. Ons adres is (bla bla). Groetjes, BroerElisaB. Supermodern voor eind jaren 60 (niet dat ik al zo oud ben, maar mijn paps en mams hadden gewoon het kaartje al heul vroeg klaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef oh-oh het volgende:
Gave foto's. Mijn ouders maakten haast nooit foto's.
Mn oma wel, en die hebben we allemaal verdeeld, daar blijft pp niet veel van over helaas.
Van onze USA reis heb ik alleen maar polaroids
Well done dear!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
oke dan, een kleine selectie van vlugge schetsjes (heb een aantal a3 vellen volgekalkt in een uurtje)
een staafmixer en een fohn:
[ afbeelding ]
een soort-van-dremel:
[ afbeelding ]
en een soort-van-boormachine:
[ afbeelding ]
het was puur alleen een inkleur opdracht, dus de vorm laat hier en daar wat te wensen over
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die (meer dan geweldige) paint helemaal niets met haar te maken heeft![]()
![]()
Industrieel Product Ontwerpenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Well done dear!
Wat doe je voor opleiding?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Yeah right!
Je hebt mn krullen ook es gepaint, maar volgens mij was dat icm met een piemol of zo![]()
Kijk, zo was ik als baby, en dat viel best nog mee, maar het werd alleen maar nooit meer dat haar ( die donkere ben ik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk kwam alles goed![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Yeah right!
Je hebt mn krullen ook es gepaint, maar volgens mij was dat icm met een piemol of zo![]()
Ow super zeg! Dit zijn toch wel de allerleukste foto's. Lekker vaag, vreemde kleuren. Echt gewoon van toen. Ik kijk er graag naar!quote:Kijk, zo was ik als baby, en dat viel best nog mee, maar het werd alleen maar nooit meer dat haar ( die donkere ben ik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hell yeahquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Maar de eerste paar maanden was ik echt kaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
[ afbeelding ]
Liefde maakt blind, kijk ze kijken, die blije ouders
Zeg ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie mn pa daar denken of ik wel van hem ben trouwens , nu ik nog es goed kijk
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie mn pa daar denken of ik wel van hem ben trouwens , nu ik nog es goed kijk
quote:
Ik had altijd alleen maar oog voor de hondjesquote:
Whahahaha jij daar in t nep zuijjenquote:
Euj, gij....quote:
Ik weet het nog niet helemaal. Dit is wel de mooie kant van de herfst, zonnetje erbij enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heerlijk hè, het is weer herfst
Ik ben d'r gek op
quote:
Die tweede foto, je had model moeten worden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind deze zo leuk.
Mijn oma liet mij altijd met dr honden poseren, en ik doe dat nu met het grut van mijn hondenhatende zuster![]()
[ afbeelding ]
Strike a pose met je witte sportsokken en je moccasins meissie:
[ afbeelding ]
Oh god, zo praat mn stalker ook, die komt uut auw regionenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Euj, gij....![]()
Zondr zuijjen gin zuijelijker, dus kikt moar uit, gij!
Nee hondenfoksterquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Die tweede foto, je had model moeten worden!
Vroegerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik vind deze zo leuk.
Mijn oma liet mij altijd met dr honden poseren, en ik doe dat nu met het grut van mijn hondenhatende zuster![]()
[ afbeelding ]
Strike a pose met je witte sportsokken en je moccasins meissie:
[ afbeelding ]
Hi-to-the-haa! Broabant roelzzzzzz!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, zo praat mn stalker ook, die komt uut auw regionen
Dat heb ik ook, als kind was ik altijd na twee dagen zon bijna een negertje, als ik kinderfoto's bekijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme wat had ik bruine benen daaro trouwens
Echt, als ik nu een dochter had van die leeftijd trok ik dr die outfit zo weer aanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
VroegerWitte sportsokken met een rode en een blauwe streep
(en een korte broek óver een trui). Bril-jant. Was heul hip
Joepie, toch nog een aanleiding om mijn benen te postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme wat had ik bruine benen daaro trouwens
Ik heb ook nog zo'n mooie met een grijs broekje (met heule wijde pijpen) en een groen bloesje met bloemetjes. En volgens mij paarse schoentjes eronderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef oh-oh het volgende:
Echt, als ik nu een dochter had van die leeftijd trok ik dr die outfit zo weer aan![]()
Dat zal heeeeeeeel begin jaren 80 geweest zijn gok ik
Slaap lekker Zwab! Ik wil je inhuren voor een aantal tekeningen (dat je het vast ff weet)quote:
Zwabber, als je nog wakker bent, hier kun je toch wel een handje bij shoppen??????quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joepie, toch nog een aanleiding om mijn benen te posten
[ afbeelding ]
Strak plan! Ik ben d'r ook weg van!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Eliesje, ik ga ook slapen, ik was echt van plan vanavond op tijd te gaan slapen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas![]()
(en ik dacht nog: Zwabber heeft iets uit zijn broekje hangen)![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef JJH het volgende:
Zwabber, had je m'n ondertitel al gezien?
Hoe laat is 'op tijd'?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Wil iemand me vanavond op tijd naar bed sturen please?
Goedemorgen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Wil iemand me vanavond op tijd naar bed sturen please?
In elk geval vóór 1.30 want dat trek ik echt geen drie werkdagen achter elkaar...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat is 'op tijd'?
Goedemorgen, naar het werk!
+1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, niet meer opstaan slechter, denk ik
neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Qwea wat kut!
Jij kan ook nooit es normaal iets hebben hea![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
Maaaar look on the bright side, als ik een operatie moet krijg ik van jou vast een vet coole kaart
OMGquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
En ik sms je ook nog geil als je in het ziekenhuis moet blijven jeweets
Nejquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:Ik had je nog een geil smsje gestuurd toen we maandag op de boot stonden te wachten maar die hejje nie gehad
Het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Zou die postbode van ons nu bij de telefoonmaatschappij op de afdeling censuur werken?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen
Sinds jij geen "Qut slettebak" oid meer op de kaart als geadresseerde zet, komen ze allemaal aan!!!!!
Misschien moeten we binnenkort eens weer dat soort dingen schrijven. Kijken of het toch aankomtquote:
Ik denk omdat ik in een schizofreen dipje zit. Mijn grappig persoonlijkheid heeft op dit moment msn als voorkeur.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:Waarom ben jij op msn veel grappiger dan hier Qut?
Ooooooooooch meissie tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik in een schizofreen dipje zit. Mijn grappig persoonlijkheid heeft op dit moment msn als voorkeur.
Ik kan er ook niks aan doen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:16 schreef Qwea het volgende:
EN IK HEB ER GEEN FOTO's VAN GEMAAKT!
*schouderklopje aan zichzelf geeft*
Je kan er niet mee omgaan, faalhaasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
WAT IS DR MIS MET DIE STOMME QUOTEFUNCTIE???
Beter een faalhaas dan een kreupele faalhaasquote:
Je kwetst mn gevoelens!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beter een faalhaas dan een kreupele faalhaas
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kwetst mn gevoelens!
*loopt naar badkamer voor scheermesje*
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:41 schreef Barbaaf het volgende:
Werkzoekende meldt zich![]()
Nee, mijn baan ben ik niet kwijt maar ik heb het helemaal gehad hier. Gemaakte afspraken over opleiding etc. worden van tafel geveegd en met de "nieuwe indeling van werkzaamheden" word ik effectief vijf jaar teruggezet in m'n carriere
Ik moet zeggen dat ik na jouw verhaal over je vriendin eigenlijk heel blij ben dat ik een keizersnede gehad hebquote:
Nou ja wat was daar nou weer mis aan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Helleu![]()
Jullie hebben je gisteravond weer niet gedragen he?
Belana heeft het druk met Noes en de verbouwplannen denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Zeg waar is Ynske eigenlijk gebleven?
En Belana????
Je zou het ook als compliment kunnen zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja wat was daar nou weer mis aan?
Ik heb even een welverdiende pauze, mag het Tante Lies?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef ElisaB het volgende:
Gaan jullie allemaal eens gewoon lekker aan het werk
Vooruit dan, maar daarna weer snel aan de slag!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb even een welverdiende pauze, mag het Tante Lies?
Ik zwiep mezelf ook rond twaalf vanavond, dus dan zwiep ik jullie wel even meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooruit dan, maar daarna weer snel aan de slag!
Ik ben zó inspiratieloos. Als jullie oh-oh naar bed sturen, geef mij dan ook een zwieper alsjeblieft!
Owquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Belana heeft het druk met Noes en de verbouwplannen denk ik
Die kwam hier sowieso al niet dagelijksquote:
Fuck Yeah!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kwam hier sowieso al niet dagelijks
Ik ga haar morgenmiddag ff bellen om e.e.a. af te spreken, dan zal ik zeggen dat je d'r mist
Gezellig! Met de Fieps, neem ik aan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck Yeah!
Ze komt eind van de maand bij me losjeren
Neeeeeeeeee zonder Fieps, ik snap eigenlijk ook niet wat het nut isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig! Met de Fieps, neem ik aan?
Zwiep!quote:
quote:
Zou ik ook wel willen, Maesjuh te logerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Fuck Yeah!
Ze komt eind van de maand bij me losjeren
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, Maesjuh te logeren
Wacht even; er zijn grenzenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ow ik dacht bij mij losjeren, ik schrok al
Whehehehehehehe waaaaaaaaarom, ik heb heul geen kinderhandjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wacht even; er zijn grenzen
Sowieso, als ik bij jou zou moéten slapen (je weet niet hoe het nog eens kan gebeuren), dan zou ik met mijn billen naar de muur gaan liggen
Gewoon, voor de zekerheidquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehehe waaaaaaaaarom, ik heb heul geen kinderhandjes![]()
Dus. We zijn het eenschquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het ook maar doen als ik jou was want jij brengt echt het slechtste in mij naar boven
Jij iets meer dan ik???quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus. We zijn het eensch
Gelukkig zijn we beide nog steeds handelingsbekwaam (ik iets meer dan jij, maar het verschil is te verwaarlozen), dus zal het er wel niet van komen. Maar het is altijd prettig om van tevoren overeenstemming te hebben over de mogelijke risico's
'Iets' ja; bescheidenheid siert den mensch, niet waar?!quote:
Een bossie hondjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Zwart wit maken, gras groen en roosjes rood en 2011 in de lucht en klaaaaaaaaaar
Heb je ze vastgeplakt, of bleven ze uit zichzelf zitten?quote:
Nee ze bleven zitten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ze vastgeplakt, of bleven ze uit zichzelf zitten?
Hij is erg leuk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Zwart wit maken, gras groen en roosjes rood en 2011 in de lucht en klaaaaaaaaaar
Leuke fotoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Leuke foto![]()
En wat zitten ze braaf, heb je niet stiekem een groepje stand-ins gehuurd?
Die koppies zo naar de zon!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
En drie tellen later waren de chinezen alweer vertrokken en lagen daar nog twee chihuahua's vet te chillen![]()
[ afbeelding ]
Zij blijkbaar ook niet maar we kunnen nu wel veilig zeggen dat Rossi gen FIP heeft lijkt mequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie foto oh-oh
Nieuwe uitslag van Rossi
Controle vd lever asp biopten liet een steroid
geinduceerde hepatopathie zien, ofwel het beeld van een
lever die beinvloed wordt door de medicatie (dus geen
leverziekte). Ik wacht een reactie van eigenaar af over
de situatie bij Rossi na afbouwen van de medicatie
(bijv. over 2 weken).
Ik snap er niet veel meer van.
Ik zelf ook niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niks meer van wat jullie aan het doen zijn met Rossi of hoe het met hem gaat hoor
Het nogal gelig zijn van de lever is te herleiden tot de medicatie die hij kreeg. Maar die optie noemde je zelf toch al de vorige keer? Zoiets hadden ze toch ook al tegen je genoemd als optie? Hoe gaat het nu met hem eigenlijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet.
Rossi is naar de internist geweest. Behalve dat ze zagen dat ze lever nogal geel was konden ze niks vinden.
Nu dus de uitslag van zijn lever. Waaruit dus geen lever ziekte van af te leiden is.
Ja maar ik maak ook nooit uit jouw verhalen op hoe het nu daadwerkelijk met het dier gaat en waarom jullie hem telkens zo binnenstebuiten draaien eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet.
Rossi is naar de internist geweest. Behalve dat ze zagen dat ze lever nogal geel was konden ze niks vinden.
Nu dus de uitslag van zijn lever. Waaruit dus geen lever ziekte van af te leiden is.
Worden er nu dan veel medicijnen in hem gestopt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet.
Dat doen we niet voor onze lolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik maak ook nooit uit jouw verhalen op hoe het nu daadwerkelijk met het dier gaat en waarom jullie hem telkens zo binnenstebuiten draaien eerlijk gezegd...
HIj weegt 5,1kiloquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:03 schreef senesta het volgende:
Hij heeft qua uiterlijk vooral vieze oogjes he? Hoe zwaar weegt hij nu?
Hij heeft wel mooie brede coon poten![]()
Dan is hij al wel lekker aangekomen zeg.quote:
En daar gaan we ook uit van jouw liefde voor het dier en jouw inschatting...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Als het echt alleen de klachten in je eerste zin zijn zou ik sowieso al eens rauw voer gaan proberen als je dat nog niet doet.
En dat lusteloos zijn, tja.
Ik heb een paar honden die al hun hele leven te lui zijn om hun ogen dicht te doen als ze slapen en ik heb hyperkeneten, dat zegt niet altijd iets.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje dubbel dat jullie hem telkens maar laten onderzoeken / openmaken, terwijl hij schijnbaar niet doodziek is? Als ie dat wel zou zijn al zo lang zou ik het ook niet realistisch vinden om zo met hem verder te tobben, maar ik ben daar echt best een harde in, ik denk dat Frits bij veel mensen nog lang had mogen lijden...
Komt Ramses bij dezelfde fokker vandaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is maar 1x geopereerd en toen was hij er ook echt slecht aan toe.
We hebben daarna ook gezegd dat doen we niet meer hij was toen echt bijna dood.
Ik wil dus gewoon graag weten wat hij heeft om eventueel verder lijden te voorkomen. Snowy heeft achteraf veel te lang geleden.
Ramses heb ik met 4jr laten inslapen en omdat ik nog steeds niet weet wij precies mankeerde kan ik het niet helemaal laten rusten.
Ramses had een stamboomquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:28 schreef senesta het volgende:
Hebben ze allemaal geen stamboom F_R? Niet dat het uitmaakt verder maar dan zou het kunnen dat hij daarom wat kleiner is? En Zorro? Hoe oud is die dan?
Leuke foto's trouwens in het katten fototopic
Nou, dat klinkt treurigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan ben ik toch nog ergens goed in
Daarom lees ik het niet eensquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:Ik bedoel dat echt niet lullig maar ik heb zo vaak moeite met begrijpen wat jij nou precies probeert te vertellen
![]()
Ik probeer het hele verhaal zo goed mogenlijk te begrijpen maar ik loop telkens vast
Hij is al gecastreerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt treurig![]()
Ik hoop dat het met het terugbrengen van de meds beter gaat met Rossi en dat hij er gewoon overheen is gegroeid. Hij is in ieder geval wel lekker aangekomen en dat lijkt me een goed teken.
Is hij al gecastreerd eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom lees ik het niet eensSnap er toch geen fuck van.
ik betrapte MM en Baloe op bedZonder mij
Dan gaan we gewoon voor hem duimen. Het is hoe dan ook wel een knokkerquote:
like duhhhhhhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had MM wel zijn handjes boven de dekens ???
![]()
Altijd van dat goede spul in huis hebben als ie t vaak heeft schatje!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef Qwea het volgende:
VCHN gebeld, eigen dierenarts hier was er al om half 5 niet meer![]()
![]()
baloe moet straks wieder naar de doktert. Hij flappert sinds vanmorgen flink met zn oren. Wil ik er otoclean in pleuren, oor vuurrood. Maar niet gedaan dus. Zal wel weer vette oorontsteking zijn.
Lang leve dierenartsen die tot 20u geopend zijn
Heb ik moppie. Maar als er een gat in z'n trommelvlies zit door de ontsteking, wat je niet kan zien met het blote oog... dan kan die hersenvlies beschadiging krijgen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Altijd van dat goede spul in huis hebben als ie t vaak heeft schatje!
Succes.
Ik ga zo naar huis, eerst ff piesen nog
Oeh meid, weet je al wat je aan gaat trekken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatieNu even snel voorbereiden
Maar je zit hier toch pas net?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatieNu even snel voorbereiden
Ja, ik denk het wel. Heb net ook alvast maar even mijn wenkbrauwen geëpileerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh meid, weet je al wat je aan gaat trekken?
Eh ja, maar het is een super simpel baantje dat ik puur wilde hebben voor de ervaring en het staat goed op mijn CV. Maar dit is een véél leukere baan, zoals ik het kan inschatten! Die kans ga ik niet laten schieten omdat ik ergens pas net (op uitzendbasis) zit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je zit hier toch pas net?
Toch niet van de zenuwen je hele voorhoofd leegeplukt, hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik denk het wel. Heb net ook alvast maar even mijn wenkbrauwen geëpileerd![]()
Waar vandaan? Ben jij één van mijn collega's? Zou qua leeftijd wel kunnenquote:
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Toch niet van de zenuwen je hele voorhoofd leegeplukt, hè?
Ik bedoelde uit het topic, maar dat is niet gelukt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:
Waar vandaan? Ben jij één van mijn collega's? Zou qua leeftijd wel kunnen
Ja, dat weet ik wel Gargamel. Valt dat even vies tegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde uit het topic, maar dat is niet gelukt.
Wat voor werk doe je nu eigenlijk, dat je met rijpe verstandige mannen werkt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat weet ik wel Gargamel. Valt dat even vies tegen
Administratief medewerker op een afdeling P&O en deze vacature is voor P&O Assistent. Weer een stapje de goede richting op, zeg maar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je nu eigenlijk, dat je met rijpe verstandige mannen werkt?
Komt vast goed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Administratief medewerker op een afdeling P&O en deze vacature is voor P&O Assistent. Weer een stapje de goede richting op, zeg maar!
Doei...quote:
Azraëlquote:
Dan ben je wel ver heen, ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettende, ongelofelijke, allemachtige droplul, die Van Gelder
Prrrrrrrrrrquote:
Laten we het hopen! Hier zitten alleen iets meer haken en ogen aan dat het misschien voor mij niet meer interessant is (als het niet via mijn huidige werkgever gaat of als de vervangende werkgever mijn studiekosten niet over wil nemen). Maar dat is van latere zorg!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Prrrrrrrrrr
Succes alvast morgen bij je sollicitatie!
De vorige had je ook in je zak, dus deze ga je ook inpakken
Ik vond het destijds wel sneu-achtig voor hem, dat hij zo door het slijk getrokken werd omdat ie een keer... Het was niet tijdens/voor een wedstrijd ofzo, dus ik vond het toen nogal overdreven.quote:
Que? Linkje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettende, ongelofelijke, allemachtige droplul, die Van Gelder
Die wenkbrauwen gaan het verschil maken!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Hier zitten alleen iets meer haken en ogen aan dat het misschien voor mij niet meer interessant is (als het niet via mijn huidige werkgever gaat of als de vervangende werkgever mijn studiekosten niet over wil nemen). Maar dat is van latere zorg!
Tja, op zich is het niet echt anders nu, hij heeft het toch ook zelf aan de team-arts opgebiecht?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik vond het destijds wel sneu-achtig voor hem, dat hij zo door het slijk getrokken werd omdat ie een keer... Het was niet tijdens/voor een wedstrijd ofzo, dus ik vond het toen nogal overdreven.
Maar dit keer is het echt een sukkel eerste klas.
Ik dacht, ik elimineer alle dingen waar ik me druk over kan makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen gaan het verschil maken!
Ben je d'r vanavond ook nog hier, of zit je dan in de voorbereiding? En hoe laat moet je morgen, dan duim ik ff!
Die is zo geschrokken dat er alweer uit protest een lading water in staat.quote:
Ja, volgens mij kampt hij met een verslaving als ik de berichten zo lees. En dat vind ik dan toch wel sneu. Maar ik begrijp maar al te goed dat hij niet meer professioneel mag turnen, uiteraard!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, op zich is het niet echt anders nu, hij heeft het toch ook zelf aan de team-arts opgebiecht?
Wel erg dom ja, toont maar weer aan dat het probleem waarschijnlijk erger was dan hij deed voorkomen en hoe verslavend het voor sommige mensen kan zijn.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die is zo geschrokken dat er alweer uit protest een lading water in staat.
Maar ik vraag mij dan wel weer af wat er is gebeurd met de geheimhoudingsplicht van die teamarts.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Ja, volgens mij kampt hij met een verslaving als ik de berichten zo lees. En dat vind ik dan toch wel sneu. Maar ik begrijp maar al te goed dat hij niet meer professioneel mag turnen, uiteraard!
Ja, geen idee.. Time will tellquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik vraag mij dan wel weer af wat er is gebeurd met de geheimhoudingsplicht van die teamarts.
Tenzij Van Gelder zelf toestemming heeft gegeven om het door te vertellen...
We weten het hele verhaal niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Het is ook nog steeds sneu. Maar dan is het zó dom dat hij de laatste tijd nou juist diverse interviews heeft gegeven (kort geleden nog bij DWDD) waarin hij zonder te verblikken of verblozen zat te melden dat hij alles volledig onder controle was en helemaal clean was enzo. Had daar dan maar beter niets over gezegd. Wat een drama, heb je zó'n carrière, spoel je hem op deze manier door de plee.
Zo zonde
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik las dat die arts het had doorgespeeld...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik vraag mij dan wel weer af wat er is gebeurd met de geheimhoudingsplicht van die teamarts.
Tenzij Van Gelder zelf toestemming heeft gegeven om het door te vertellen...
Ik denk juist het laatste. Nog één keertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
We weten het hele verhaal niet...
Zal wel 'gewoon' een junk zijn, maar er is een kleine kans dat hij afgelopen zaterdag nog één keertje iets gebruikt heeft.
Ok. Sorry.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:26 schreef APK het volgende:
En hou nou eens op mijn rooster te sturen als .xls, ik heb geen Excel
Zet het maar gewoon even hier neer, zet ik het in mijn agenda.quote:
Ongezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Nog maar een keer proberen; Greys, is dat paarse jurkje sollicitatie materiaal?
Oh sorry, ik dacht dat het een grapje wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Nog maar een keer proberen; Greys, is dat paarse jurkje sollicitatie materiaal?
Nee, ik heb wel twee nette broeken namelijk, maar niks voor er boven!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat het een grapje was![]()
Hij is niet héél kort he? Wat doe je er dan onder aan? Geen blote benen doen dan.
Wil niet laden hier.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Zuwwe nog een keer, gewoon, omdat het kan?
Hangt van iemands uitstraling afquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:39 schreef APK het volgende:
Maar Gb, hè?
Als je dan later groot bent en P&O manager bent...
Zou je dan iemand aannemen die op komt draven in een azuurblauw (of aquamarijn, daar wil ik vanaf zijn) pak?
Kleur laarzen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel twee nette broeken namelijk, maar niks voor er boven!
Natuurlijk geen blote benenZwarte legging en laarzen er onder.
Het gesprek is sowieso met een vrouw, de andere persoon weet ik nog nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
Blote benen en gedingeste wenkbrauwen trekken ze niet, dan letten ze niet meer op de belangrijke wijze dingen die je te melden hebt
Leugenaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wil niet laden hier.
Computer says no.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vorige week per ongeluk een azuurblauw (of aquamarijn, daar wil ik vanaf zijn) hoeslaken gekocht en ik werd er een beetje spiegisch vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:41 schreef Goodbye het volgende:
Hangt van iemands uitstraling afEn hij moet natuurlijk over alle kwaliteiten beschikken die er gevraagd worden.
Echt goede binnenkomer lijkt het me alleen niet
Oh, is dat ook nog belangrijkquote:
Dan ook niet te sekseh. JUIST niet te sekseh.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gesprek is sowieso met een vrouw, de andere persoon weet ik nog niet
Hoe kan je dat nou weer per ongeluk doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week per ongeluk een azuurblauw (of aquamarijn, daar wil ik vanaf zijn) hoeslaken gekocht en ik werd er een beetje spiegisch van
Ja, maar daarom vraag ik het dus. Mij lijkt het jurkje niet te sekseh, namelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ook niet te sekseh. JUIST niet te sekseh.
Daar houden andere vrouwen niet vanDan zijn ze bang dat de mannen op de afdeling niet meer naar hen kijken maar alleen nog maar naar jou als ze je aannemen
Zwarte legging zwarte laarzen is ook wat 'zwaar' onder dat paarse jurkje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, is dat ook nog belangrijkJa, als ik bruin zeg denk je nu van ieeeeeh, maar mijn zwarte laarzen met hak zijn kapot..
Weet je welke bruine laarzen ik bedoel? Ze zijn qua kleur een beetje moeilijk te definieren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |