Ik zweer het, jullie doen jezelf een onwijs plezier met een permanente link naar gisteravond in die OP van julliequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
En arme oh-oh... de confrontaaaaatie!![]()
(ik lach gewoon een dag later mee)
Ik had al bijgelezen. Zei ik toch in het vorige topic, dat ik me eraan ging wagen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Cat als je daar nu al om moet proesten dan heb je of stiekem wel al bijgelezen ,of je moet er straks nog harder om lachen
Ik had een top-avondquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zweer het, jullie doen jezelf een onwijs plezier met een permanente link naar gisteravond in die OP van jullie
Nee dat was door....quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al bijgelezen. Zei ik toch in het vorige topic, dat ik me eraan ging wagen?
Vluggertje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik zag niet dat er 6 minuten zaten tussen de post dat je t ging doen en die reactie.
En ik heb gisteren voor mn gevoel uren zitten lachen maar teruglezen gaat natuurlijk keisnel
quote:
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Lachen doet een mens echt goed he.
Ik heb er vandaag nog de hele dag goede zin gehad, ondanks dat ik vanmorgen toen ik opstond al in een kouwe hoop stront stond
Tis wel een heel effectief middel tegen overbevolking, mits zorgvuldig aan de juiste personen verteld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar niet
NIET???quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar niet
Ja?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis wel een heel effectief middel tegen overbevolking, mits zorgvuldig aan de juiste personen verteld.
Ik zal het eens gaan testen, ik heb toegang tot de juiste doelgroep.quote:
Nouhou, die heb ik heul niequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan testen, ik heb toegang tot de juiste doelgroep.
PM me die foto's eens?
Even grappig dan wel NOG grappiger zou ook wel too much zijn uit 1 nest hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn broer is een stúk minder grappig dan ik
Muppet, je bent de jongste hier, en dan vroeger naar bed dan de ouwe wijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Kinders, ik duik mijn bed in.
Sweet dreams voor straks!
Drukke dag gehad en zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Muppet, je bent de jongste hier, en dan vroeger naar bed dan de ouwe wijven
Dat zou dodelijk zijn geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Even grappig dan wel NOG grappiger zou ook wel too much zijn uit 1 nest he
Die van mij piekten duidelijk bij de eerste worp en daarna nam de kwaliteit afquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn geweest
Ik denk (en zeg altijd) dat mijn broer het prototype was. En dat paps en mams bij het tweede kind gedacht moeten hebben: "Het was een aardige aanzet, maar enkele kleine aanpassingen zijn noodzakelijk!" En toen kwam ik
ha elisaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou dodelijk zijn geweest
Ik denk (en zeg altijd) dat mijn broer het prototype was. En dat paps en mams bij het tweede kind gedacht moeten hebben: "Het was een aardige aanzet, maar enkele kleine aanpassingen zijn noodzakelijk!" En toen kwam ik
Ik zie het nu pasquote:
Nee, vertel eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij piekten duidelijk bij de eerste worp en daarna nam de kwaliteit af![]()
Hihi, heb ik ooit wel es verteld wat mijn vader zei toen mijn zusje geboren werd??
Das zn broek ( zo heet dat lange haar aan de achterkant ) you dirty mindquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Het is net of Karel daar ook iets uit diens bottom heeft hangen
Nou, ik was zo een kale baby ( en jaaaaaaa ik was bekans kaal tot mn vierde jaar of zo en mijn bijnaam was Kojakquote:
Whahahahahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik was zo een kale baby ( en jaaaaaaa ik was bekans kaal tot mn vierde jaar of zo en mijn bijnaam was Kojak) en helemaal mooi en gaaf en glad toen ik geboren werd en ik huilde nooit.
En toen wisten mn ouders nog niet beter en vonden ze mij het toppunt van perfectie.
Dus toen mn moeder twee jaar en 9 dagen later mijn zusje lanceerde en dat een gekreukelde krijsende harige baby bleek te zijn zei papa : "oh schat het lijkt wel een aapje!"
En kreeg ie een draai om zijn oren van de vroedvrouw![]()
Maar mn moeder moest er ook om lachen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik had blonde krulletjes
[ afbeelding ]
Het is wel weer goedgekomen met je heb ik gehoordquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Zoveel haar had ik nog niet eens toen ik 6 was geloof ik![]()
![]()
Je was wel ooit heel adorable zeg![]()
Maar die foto kan niet op tegen die foto van dat wuivende handje
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Elies zit je nu naaktfoto's te posten???
_Oquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Het is wel weer goedgekomen met je heb ik gehoord
[ afbeelding ]
Waar blijft ie eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar die foto kan niet op tegen die foto van dat wuivende handje
Gave foto's. Mijn ouders maakten haast nooit foto's.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onze overbuurman was fotograaf en ik was een leuk studieobject of zo. We hebben tientallen van dit soort foto's. Ook van mijn iets minder leuke broer overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |