Ik zweer het, jullie doen jezelf een onwijs plezier met een permanente link naar gisteravond in die OP van julliequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
En arme oh-oh... de confrontaaaaatie!![]()
(ik lach gewoon een dag later mee)
Ik had al bijgelezen. Zei ik toch in het vorige topic, dat ik me eraan ging wagen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Cat als je daar nu al om moet proesten dan heb je of stiekem wel al bijgelezen ,of je moet er straks nog harder om lachen
Ik had een top-avondquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zweer het, jullie doen jezelf een onwijs plezier met een permanente link naar gisteravond in die OP van jullie
Nee dat was door....quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al bijgelezen. Zei ik toch in het vorige topic, dat ik me eraan ging wagen?
Vluggertje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik zag niet dat er 6 minuten zaten tussen de post dat je t ging doen en die reactie.
En ik heb gisteren voor mn gevoel uren zitten lachen maar teruglezen gaat natuurlijk keisnel
quote:
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Lachen doet een mens echt goed he.
Ik heb er vandaag nog de hele dag goede zin gehad, ondanks dat ik vanmorgen toen ik opstond al in een kouwe hoop stront stond
Tis wel een heel effectief middel tegen overbevolking, mits zorgvuldig aan de juiste personen verteld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar niet
NIET???quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kwam vrolijk op kantoor (en dat viel op) en stond op het punt mijn broer te gaan vertellen.... nee, toch maar niet
Ja?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis wel een heel effectief middel tegen overbevolking, mits zorgvuldig aan de juiste personen verteld.
Ik zal het eens gaan testen, ik heb toegang tot de juiste doelgroep.quote:
Nouhou, die heb ik heul niequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan testen, ik heb toegang tot de juiste doelgroep.
PM me die foto's eens?
Even grappig dan wel NOG grappiger zou ook wel too much zijn uit 1 nest hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn broer is een stúk minder grappig dan ik
Muppet, je bent de jongste hier, en dan vroeger naar bed dan de ouwe wijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Kinders, ik duik mijn bed in.
Sweet dreams voor straks!
Drukke dag gehad en zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Muppet, je bent de jongste hier, en dan vroeger naar bed dan de ouwe wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |