wel raar dat ie gister er niet in stondquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Toen ik je zag!
Dus toch nog die vage track op P1![]()
Jup, maf inderdaad. Vanuit het niets staat die ineens weer in de lijst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wel raar dat ie gister er niet in stond
eergisteren was hij meer gedownload dan gisteren en vandaag nog minder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
mwoah, niet heel raarr....werd antonie niet begraven gisteren? daar is dan savonds veel aandacht aan besteed en dan gaan mensen toch die track nog ff downloaden
mmm, dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
eergisteren was hij meer gedownload dan gisteren en vandaag nog minder.
Een fan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:29 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ga 3FM eens ff afzeiken, dat heb je de hele dag nog niet gedaan.
hoe wat waar???quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, zo Tjibbe in Thats the Question!
quote:michielveenstra Michiel Veenstra
Moeilijk.. naar mezelf luisteren op de radio of zo om 19.55 kijken naar That's The Question met Tjibbe Tjibsme aka @tleemhuis als kandidaat?
Nederland 2quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Komt het op ned1? Ik kijk nu naar een ziekenhuis programma met een heel dapper jochie met een vishaak in z'n arm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |