Wordt vast weer een succes, beginnen ze zeker weer over 'medische redenen van persoonlijke aard'.quote:
Geweldigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, voorzitter organisatie WK-turnen: "...wij denken niet meer aan Yuri van Gelder."
Interviewer: "Streep eronder dus?"
Voorzitter: "Ja, een lijntje."
Nou, als dat geen hint is.
SBS6 stylequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Oh heerlijk, die crisissfeer op Omroep Brabant.
"Heel Nederland wacht op een antwoord".
Ik ging alleen al stuk toen ik hem las... laat staan als je hem uitgesproken hoort wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef DeeBee het volgende:
Die 'ja, een lijntje.'-opmerking is echt de meest dubbelzinnige van het jaar in ieder geval.
Je zag hem ook meteen denken: "Was het wel zo handig om dat te zeggen?"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, voorzitter organisatie WK-turnen: "...wij denken niet meer aan Yuri van Gelder."
Interviewer: "Streep eronder dus?"
Voorzitter: "Ja, een lijntje."
Nou, als dat geen hint is.
Ik zou oliebollen bakken, de poedersuiker wordt zo aangeleverdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:42 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik hoop dat ik niets voor niets de bitterballen in de frituurpan heb gedaan.
http://nos.nl/video/191085-sikkens-er-moet-een-streep-onder.htmlquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ging alleen al stuk toen ik hem las... laat staan als je hem uitgesproken hoort worden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het wel weer een aankondiging dat er vanavond een persconferentie komt.
Of een aankondiging dat er vanavond een persco wordt gegeven wanneer de volgende persconferentie is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het wel weer een aankondiging dat er vanavond een persconferentie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |