Idd, of hij heeft idd iets raars, spierziekte, besmettelijk iets, depressie, afkickverschijnselen, wat dan ook. Ik vind dit jammer, als ze nu gewoon naar buiten hadden gebracht dat hij nog niet fit genoeg was of een blessure had dan was er weinig tot niets aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:51 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij is het een slap lulverhaal en speelt er heel iets anders.
Liegen lijkt me niet de juiste optie als turnbond.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, of hij heeft idd iets raars, spierziekte, besmettelijk iets, depressie, afkickverschijnselen, wat dan ook. Ik vind dit jammer, als ze nu gewoon naar buiten hadden gebracht dat hij nog niet fit genoeg was of een blessure had dan was er weinig tot niets aan de hand geweest.
Heeft volgens mij met drugs te maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef kahaarin het volgende:
Idd, of hij heeft idd iets raars, spierziekte, besmettelijk iets, depressie, afkickverschijnselen, wat dan ook. Ik vind dit jammer, als ze nu gewoon naar buiten hadden gebracht dat hij nog niet fit genoeg was of een blessure had dan was er weinig tot niets aan de hand geweest.
Liegen hoeft niet, als hij bekent dat hij wat heeft gebruikt voordat hij wordt betrapt is hij niet in staat om te turnen en als hij wat mankeert dan kunnen ze hem om medische redenen uit de selectie halen, nu zijn er vragen en onduidelijkheid die alle partijen schaden. Niemand heeft iets aan deze onzin, niet de turnbond, niet de journalisten en zeker niet yuri.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Liegen lijkt me niet de juiste optie als turnbond.
Drugsgebruikers vertellen inderdaad altijd de waarheid, zo leert de ervaring.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef Ericr het volgende:
Dat zou wel erg stom zijn en gelet op zijn interviews de laatste tijd ook niet echt logisch.
Neen, en niemand mag van wat dan ook worden uitgesloten om die reden, met remmers en medicijnen kan een HIV besmet iemand normaal functioneren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef SuikerVuist het volgende:
Is HIV/AIDS een reden om iemand uit te sluiten van deelname?
Lijkt me dat je dat gewoon kan zeggen. Als ze hadden gezegd dat het herstel van zijn drugsgebruik zwaarder bleek dan verwacht en hij daarom niet fit genoeg is, dan zou dat een prima uitleg zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, of hij heeft idd iets raars, spierziekte, besmettelijk iets, depressie, afkickverschijnselen, wat dan ook.
Ik weet het niet, net wat degene waar ik op reageerde zei, er is meer aan de hand, lijkt me niet dat de turnbond nav doping/drugs gebruik hiermee in zou stemmen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Henno het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat gewoon kan zeggen. Als ze hadden gezegd dat het herstel van zijn drugsgebruik zwaarder bleek dan verwacht en hij daarom niet fit genoeg is, dan zou dat een prima uitleg zijn.
En niet ingaan op een drugs/doping gerelateerde vraag, dan weet je genoeg lijkt meDat, of het is een grap voor de kijkcijfers o.i.d.
Als dat zo zou zijn, dan hoef je in al die gevallen niet zo geheimzinnig te doen. Ook gezien de vragen waar hij niet op antwoordde en op welke wel, heeft het iets te maken met het overtreden van dopingregels.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tsja, kamp Yuri wilde het blijkbaar zelf niet naar buiten brengen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gebroken been?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef THEFXR het volgende:
kan je ook medische reden hebben die niet van persoonlijke aard zijn?
Of hij heeft dat niet ontkend om andere vragen te voorkomen, dit is natuurlijk een mooie cirkelredenatie bij gebrek aan informatie. Poppenkast om wie dan ook waar dan voor te beschermen. Wie weet heeft hij een andere misstap begaan waar hij mogelijk voor kan worden aangeklaagd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan hoef je in al die gevallen niet zo geheimzinnig te doen. Ook gezien de vragen waar hij niet op antwoordde en op welke wel, heeft het iets te maken met het overtreden van dopingregels.
Maar wat voor een misstap van medische en persoonlijke aard zit je aan te denken dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of hij heeft dat niet ontkend om andere vragen te voorkomen, dit is natuurlijk een mooie cirkelredenatie bij gebrek aan informatie. Poppenkast om wie dan ook waar dan voor te beschermen. Wie weet heeft hij een andere misstap begaan waar hij mogelijk voor kan worden aangeklaagd.
Met het gevolg dat iedereen nu aan drugs of doping denkt. Als het iets anders medisch is (ziekte, depressie, afkickverschijnsellen) wat ie liever niet bekend wilt maken, dan kunnen ze gewoon zeggen dat het een persoonlijke kwestie is maar dat het niet om drugs- of dopinggebruik gaat en dat hij helemaal clean is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of hij heeft dat niet ontkend om andere vragen te voorkomen, dit is natuurlijk een mooie cirkelredenatie bij gebrek aan informatie. Poppenkast om wie dan ook waar dan voor te beschermen. Wie weet heeft hij een andere misstap begaan waar hij mogelijk voor kan worden aangeklaagd.
En ik denk niet dat ze zo dom zijn om het dat ook niet te denken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met het gevolg dat iedereen nu aan drugs of doping denkt. Als het iets anders medisch is (ziekte, depressie, afkickverschijnsellen) wat ie liever niet bekend wilt maken, dan kunnen ze gewoon zeggen dat het een persoonlijke kwestie is maar dat het niet om drugs- of dopinggebruik gaat en dat hij helemaal clean is.
Preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:17 schreef mitt het volgende:
[..]
En ik denk niet dat ze zo dom zijn om het dat ook niet te denken.
Dus het moet haast wel gerelateerd zijn aan eerdere problemen.
Je hebt helemaal gelijk, als het gaat om ziekte, depressie of afkicken, ik ben bang voor een domme actie als gevolg van b.v. drugsgebruik of depressie, iemand slaan, een teamgenoot iets laten eten/drinken wat niet de bedoeling was, fraude, "Happy Pills" noem maar op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met het gevolg dat iedereen nu aan drugs of doping denkt. Als het iets anders medisch is (ziekte, depressie, afkickverschijnsellen) wat ie liever niet bekend wilt maken, dan kunnen ze gewoon zeggen dat het een persoonlijke kwestie is maar dat het niet om drugs- of dopinggebruik gaat en dat hij helemaal clean is.
Dat weet ik niet maar ik heb het gevoel dat zijn "toestand" tot iets anders heeft geleid.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wat voor een misstap van medische en persoonlijke aard zit je aan te denken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |