quote:Wij wonen ook niet allemaal bij elkaar in de buurt:D Vandaag waren Amsterdam, Den Haag, Leeuwarden, Drachten en DorpjeinFriesland vertegenwoordigd in AlmereOp zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef Groofsken het volgende:
Wat een heerlijke foto's van die meet. Ik ben echt jaloers dat ik niet bij jullie in de buurt woon
.
quote:Zie de post van Laura!Op zondag 24 oktober 2010 21:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, voor mij is de aftsand toch echt wel betrekkelijk groot![]()
.
quote:Sja, zo was de reisafstand voor iedereen maximaal 5 kwartier!Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef Meimeltje het volgende:
En dan in Almere meeten haha, dacht ook dat het in het Noorden was!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wij wonen ook niet allemaal bij elkaar in de buurt:D Vandaag waren Amsterdam, Den Haag, Leeuwarden, Drachten en DorpjeinFriesland vertegenwoordigd in Almere
quote:Waarom niet? Het was helemaal niet zo heel druk en het is heel overzichtelijk en er is geen mechanisch speelgoedOp maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Leuke foto's van de meeting! Ik zie mezelf nog steeds niet naar Ballorig gaan, maar ik sta er nu wel iets meer voor open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |