Ik kom je binnenkort wel even verrassen met mijn skillzquote:
op die fysioquote:
Liebchen!quote:
Enferquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Trev![]()
Wok
Marijk![]()
Ik ben weer weg, ga nu ff naar mn ouders. Tot vanmiddag!
Liebchen!quote:
aha, dus het helpt met je nachtrust,quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer![]()
Veel plezier en tot later!
[..]
Liebchen!
Ja heZal ik bellen?
OMG ik vind het zo spannend stiekem
Maar Sofie maakte me vannacht gewoon wakker om te spelen, dus het wordt echt tijd voor een maatje voor d'r
Lief koppiequote:
dan moet t wel helpen... niet dat ze je dan met zn tweeen wakker komen makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer![]()
Veel plezier en tot later!
[..]
Liebchen!
Ja heZal ik bellen?
Maar Sofie maakte me vannacht gewoon wakker om te spelen, dus het wordt echt tijd voor een maatje voor d'r
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liebchen!
Ja heZal ik bellen?
Dat klinkt beter als een heel beroerd gevoel inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief koppie
Nou, ik heb in elk geval niet het gevoel dat ik een complete flater heb geslagenDAs positief toch?
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
dan moet t wel helpen... niet dat ze je dan met zn tweeen wakker komen maken...
Ja maar, dit is serieus een 2e Sofie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Je zou er eentje uit het asiel doen
je neemt een 2de kat erbij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt beter als een heel beroerd gevoel inderdaadWanneer zou je weer wat horen?
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
Ja maar, dit is serieus een 2e Sofie!Deze maakt ook sprongen in de lucht enzo
En bespringt andere katten vanuit een hoekje
Dus dat klinkt helemaal als een match voor Sofie
![]()
Ga je mee kijken vanavond?
Misshcien morgen, waarschijnlijk vrijdag en ander maandagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt beter als een heel beroerd gevoel inderdaadWanneer zou je weer wat horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |