quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
Benk weerWas gezellig bij mn ouders
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet gewoon werken hier voor mijn geld![]()
dat was niet de bedoeling
Gf!quote:
die valt wel meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf!![]()
Hoe is het met de hoofdwond?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die valt wel mee![]()
me rug dus niet
Ja, moet nog een enorme vaat doen hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
MPG![]()
GF
MarijkOh, lekker!
Eten bij ouders is altijd handig ja
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, moet nog een enorme vaat doen hierDus dan kan ik die morgen even lekker rustig doen
enferquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
MPG![]()
GF
MarijkOh, lekker!
Eten bij ouders is altijd handig ja
gisteren van een ladder afgedonderdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
balen!
Hoe komt dat, verkeerde houding aangenomen?
Nee, geen vaatwasser.... Zou er ruimte voor kunnen maken, maar heb geen aansluiting (wel een afvoer) en het geld niet over voor zo'n dingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ja, goed idee
Heb jij ook geen vaatwasser? Wij ook niet, onze keuken is daar echt te klein voor, anders hadden we helemaal geen opbergruimte meerIk kijk echt uit naar ons nieuwe huis MET vaatwasser
Ja, dat wist ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer![]()
[..]
gisteren van een ladder afgedonderd
Whehehe sloeberquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet gewoon werken hier voor mijn geld![]()
dat was niet de bedoeling
ik was op me rug en kop gevallen maar merkte van me rug eigenlijk weinig tot dat ik opstondquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat wist ikMaar wist niet dat je daardoor last van je rug had.... Sterkte dan maar met je lijf
![]()
Haha zo is hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen vaatwasser.... Zou er ruimte voor kunnen maken, maar heb geen aansluiting (wel een afvoer) en het geld niet over voor zo'n dingEn doorgaans houd ik m'n vaat wel redelijk bij, dus dan geeft het niets
Maar ik snap dat je er naar uitkijkt![]()
Zou ik ook doen
Was gewoon lekker blijven liggen danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was op me rug en kop gevallen maar merkte van me rug eigenlijk weinig tot dat ik opstond
flessiequote:
och er is weinig verder aan te doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha zo is het
Ja, inderdaad. Ik was ook vaak af, minimaal 1x per dag meestal als we hebben gekookt enzo, anders wordt het zo'n berg. En met z'n 2en is het bij ons ook best snel gedaan nog.
Haha ja
Toch last van je rug nog gf?Wel voorzichtig doen he!
we zijn vandaag open dus dat gaat nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was gewoon lekker blijven liggen dan
Dekentje eroverheen, pilsje ernaast, zooooo
Rustig blijven bewegen tot het pijn doet, en dan stoppenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och er is weinig verder aan te doen
dan kan ik beter stil blijven zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Rustig blijven bewegen tot het pijn doet, en dan stoppen
Nee, juist niet xD Haha. Maar als dat al pijn doet, misschien moet je dan niet gaan werken en gewoon even een dagje rustig aan doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan ik beter stil blijven zitten
Wat ist??quote:
niet gaan werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, juist niet xD Haha. Maar als dat al pijn doet, misschien moet je dan niet gaan werken en gewoon even een dagje rustig aan doenOf doe je dat al
Hoiquote:
Je kan jezelf ook kapot werken natuurlijk en dat je met je *vul leeftijd in*e al met een kapotte rug, knieën en heupen loopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet gaan werken![]()
dat gaat niet lukken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook kapot werken natuurlijk en dat je met je *vul leeftijd in*e al met een kapotte rug, knieën en heupen loopt.Goed alternatief idd.
Dat is altijd goed voor rug en andere ledematenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens lekkere warme douche pakken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]Koen moest al huilen toen ik er nog was
hij was zoooooooooooooo zielig
Meh
* Lovelylady´s hart* KRAKquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meh
die heb ik alquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook kapot werken natuurlijk en dat je met je *vul leeftijd in*e al met een kapotte rug, knieën en heupen loopt.Goed alternatief idd.
ai dat is altijd klotenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meh
Ik denk dat hij echt al moe was, vanmorgen had hij het ook al met mijn vriendin toen ik moest autorijden...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat sip! Waarom was ie zo verdrietig dan?
Zoiets jaquote:
quote:
Oh, da's wel sipquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat hij echt al moe was, vanmorgen had hij het ook al met mijn vriendin toen ik moest autorijden...
Volgende week hoef ik hem alleen maar 1 keer weg te brengen want dan valt het autorijden onder de middag als Koen op schooltje zit
[..]
Zoiets ja
[..]
[ afbeelding ]![]()
Sorry daar had ik ff zin in
Maar nu heb ik wel met Sander zelfgemaakte popcornen hij heeft koffie voor me gezet
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat hij echt al moe was, vanmorgen had hij het ook al met mijn vriendin toen ik moest autorijden...
Volgende week hoef ik hem alleen maar 1 keer weg te brengen want dan valt het autorijden onder de middag als Koen op schooltje zit
[..]
Zoiets ja
[..]
[ afbeelding ]![]()
Sorry daar had ik ff zin in
Maar nu heb ik wel met Sander zelfgemaakte popcornen hij heeft koffie voor me gezet
![]()
Ik hou niet zo van ijcoffee, behalve frappuccino van de starbucksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, da's wel sipFijn van volgende week in elk geval
Oeh lekkerIk had ijskoffie
Die is inderdaad errug lekker!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ijcoffee, behalve frappuccino van de starbucks![]()
Ahhwwwquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meh
En dan nog doorgaanquote:
betaal jij mijn rekeningen danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dan nog doorgaanAls Zuster Merel keur ik het af
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
betaal jij mijn rekeningen dan
Lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Even 3 kwartier rust![]()
Oudste is naar buiten
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
betaal jij mijn rekeningen dan
solquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef Solique het volgende:
Middag allen
Even rust tussen het werk en meetings door.
geen probleemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan wil ik ook de flappen houden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ijcoffee, behalve frappuccino van de starbucks![]()
ik moet zo alweer gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Enfermera het volgende:
Bored![]()
Heb opzich nog genoeg te doen qua opruimen en stofzuigen enzo, maar daar heb ik natuurlijk geen zin in
moet jij eens opletten als de dames weten dat ik er benquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen probleem![]()
die zullen er weinig zijn als ik niet werk
en je hart lijmenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zo ook alweer weg
Die tijd is zo snel voorbij
Ga ik weer ff lekker knuffen met mijn kereltje
Werkse alvastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet zo alweer gaan
werk roept wederom
fubarquote:
je moet kerels binnen krijgen die leveren het meeste opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet jij eens opletten als de dames weten dat ik er ben
ik ben al begonnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet zo alweer gaan
werk roept wederom
Mooi zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
Zo weer pauze, de tijd gaat hier weer lekker snel
ik hoop dat het hier ook druk wordt dan gaat de tijd lekker snelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
wat is een RSVP-kaartjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, teringzoooiiii opgeruimdIk kwam nog wel wat leuks tegen; het RSVP-kaartje van onze bruiloft
Ik ga 'm ff opzoeken want ik kan 'm niet op onze server vindenManlief heeft het zeker op zijn eigen laptop staan.
Dat is goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
Uh watte?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, teringzoooiiii opgeruimdIk kwam nog wel wat leuks tegen; het RSVP-kaartje van onze bruiloft
Ik ga 'm ff opzoeken want ik kan 'm niet op onze server vindenManlief heeft het zeker op zijn eigen laptop staan.
Kaartje om aan te geven of je wel of niet komt, afkorting is Répondez, s’il vous plaît, oftewel Antwoord alstublieftquote:
Kennen jullie dat allemaal niet?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is goed
[..]
Uh watte?
Echt 2 huizen verderop honden die alleen maar blaffen... ze had er eerst 2 en nu heeft ze er 2 bij van een vriend die in scheiding ligt en daar logeert... Erg fijn en dat geblaf gaat tot vanavond wel door
quote:
eBay is zoooooquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Successss!
Jeuj, hoesje voor mn telefoon is binnen!Voor het ongelofelijke bedrag van 3 dollar
Leve eBay
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Successss!
Jeuj, hoesje voor mn telefoon is binnen!Voor het ongelofelijke bedrag van 3 dollar
Leve eBay
Dat is wel wat het zo goedkoop maaktquote:
True.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel wat het zo goedkoop maaktIk heb trouwens liever kinderarbeid in een fabriek dan kinderprostitutie
Have funquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu richting Etos (aanbieding scoren) en ouders, tot later allemaal![]()
Ik bedoelde het zeker niet als waarde-oordeel, ik heb namelijk jaren lang Chinese meuk verkochtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.
Tja.. Idd. En weet je wat het is; als ik het niet koop, dan doet een ander het wel. Wat kunnen wij als consumenten nou serieus, constructief doen om zoiets te stoppen?
Thanks!quote:
Nee, weet ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zeker niet als waarde-oordeel, ik heb namelijk jaren lang Chinese meuk verkochtMaar we zijn in NL ook nog niet zo heel lang van kinderarbeid verlost, dus wie zijn wij als land om hun te veroordelen... Als we het niet meer zouden kopen, dan lijkt het me veel erger, ik vraag me namelijk af wat er dan met die mensen/kinderen gebeurd
[..]
Thanks!
Je wordt gewoon gepaaidquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van de mensen hier![]()
Zegt er eentje: neeeeeeeeee, jij hebt geen zoontje, je ziet er nog ZO jong uit, dat kan gewoon niet
Nee, deze meneer meende dat, want hij keek me toch een potje geschokt, dat kan je niet spelenquote:
Oh noes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Meh, de mooie jongens van de post zijn op
Buuhuuuuuh, er is geen volgende keer meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
Oh noes!
Moet ik de volgende keer de post komen brengen?
Dan kom ik de post bij je thuis brengen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuhuuuuuh, er is geen volgende keer meer
Neem je dan ook een machientje mee?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:41 schreef MPG het volgende:
Dan kom ik de post bij je thuis brengen.
Mits meneer Taart dan naar zijn werk of ergens anders heen is![]()
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat in het vat zit verzuurt niet... en als je dat allemaal bij elkaar optelt dan is het ineens wel een hele grote financiële meevaller
word voor me gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |