Nee, juist niet xD Haha. Maar als dat al pijn doet, misschien moet je dan niet gaan werken en gewoon even een dagje rustig aan doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan ik beter stil blijven zitten
Wat ist??quote:
niet gaan werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, juist niet xD Haha. Maar als dat al pijn doet, misschien moet je dan niet gaan werken en gewoon even een dagje rustig aan doenOf doe je dat al
Hoiquote:
Je kan jezelf ook kapot werken natuurlijk en dat je met je *vul leeftijd in*e al met een kapotte rug, knieën en heupen loopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet gaan werken![]()
dat gaat niet lukken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook kapot werken natuurlijk en dat je met je *vul leeftijd in*e al met een kapotte rug, knieën en heupen loopt.Goed alternatief idd.
Dat is altijd goed voor rug en andere ledematenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens lekkere warme douche pakken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]Koen moest al huilen toen ik er nog was
hij was zoooooooooooooo zielig
Meh
* Lovelylady´s hart* KRAKquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meh
die heb ik alquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook kapot werken natuurlijk en dat je met je *vul leeftijd in*e al met een kapotte rug, knieën en heupen loopt.Goed alternatief idd.
ai dat is altijd klotenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meh
Ik denk dat hij echt al moe was, vanmorgen had hij het ook al met mijn vriendin toen ik moest autorijden...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat sip! Waarom was ie zo verdrietig dan?
Zoiets jaquote:
quote:
Oh, da's wel sipquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat hij echt al moe was, vanmorgen had hij het ook al met mijn vriendin toen ik moest autorijden...
Volgende week hoef ik hem alleen maar 1 keer weg te brengen want dan valt het autorijden onder de middag als Koen op schooltje zit
[..]
Zoiets ja
[..]
[ afbeelding ]![]()
Sorry daar had ik ff zin in
Maar nu heb ik wel met Sander zelfgemaakte popcornen hij heeft koffie voor me gezet
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat hij echt al moe was, vanmorgen had hij het ook al met mijn vriendin toen ik moest autorijden...
Volgende week hoef ik hem alleen maar 1 keer weg te brengen want dan valt het autorijden onder de middag als Koen op schooltje zit
[..]
Zoiets ja
[..]
[ afbeelding ]![]()
Sorry daar had ik ff zin in
Maar nu heb ik wel met Sander zelfgemaakte popcornen hij heeft koffie voor me gezet
![]()
Ik hou niet zo van ijcoffee, behalve frappuccino van de starbucksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, da's wel sipFijn van volgende week in elk geval
Oeh lekkerIk had ijskoffie
Die is inderdaad errug lekker!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ijcoffee, behalve frappuccino van de starbucks![]()
Ahhwwwquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meh
En dan nog doorgaanquote:
betaal jij mijn rekeningen danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dan nog doorgaanAls Zuster Merel keur ik het af
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
betaal jij mijn rekeningen dan
Lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Even 3 kwartier rust![]()
Oudste is naar buiten
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
betaal jij mijn rekeningen dan
Forum Opties | |