vind je?quote:
Hey GFquote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind je?
Zusje klinkt heel zielig aan de foon, is dr stem kwijt. Ik moest stiekem lachen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze dit nu zo door zetten hoor je mij niet klagen en ik denk wel meerdere niet
[..]
Volgens mij gaat ze nu helemaal geen oefeningen doen totdat jij daar bent![]()
wbquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgenvroeg moet ik mn bloesje nog strijken bedenk ik me ineens WAAA
Die was zeker niet te houdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
kak hoeren.
4-1 Granqvist. Was niet echt veel aan te doen
Ik zal zeker niks doen, zulke dingen werken bij mij meestal averechtsquote:
hoe heb je d'r dan kunnen horenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind je?
Zusje klinkt heel zielig aan de foon, is dr stem kwijt. Ik moest stiekem lachen
Zo erg als bij mij kan het toch niet zijn?dat ik het al kan is al watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan neit zo goed strijken
Dat duurt uren(Ik overdrijf
)
trevquote:
enferquote:
Ze was heel heesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heb je d'r dan kunnen horen
Ik denk hetzelfde danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo erg als bij mij kan het toch niet zijn?dat ik het al kan is al wat![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan neit zo goed strijken
Dat duurt uren(Ik overdrijf
)
ik zal het maar niet komen doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil jij mn bloesje komen strijken?
Kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn hoofd, auwDus slapen
Welterusten lieverds
trusten marijkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
Slaap lekker en hoop dat je je morgen beter voeltquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
Want? Jij hebt iets met strijkbouten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal het maar niet komen doen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
fubarquote:
Oh misschien ga ik iets minder mijn best doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed zoAnders komt Zuster Merel je wel even helpen hoor, geen probleem
![]()
Jij kent mij te goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij gaat ze nu helemaal geen oefeningen doen totdat jij daar bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was op strijk fetisj aan het zoeken, krijg echt de meest vreemde plaatjes die geen zak met strijken te maken hebben
Oa deze:
en zuster Merel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |