solquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef Solique het volgende:
Middag allen
Even rust tussen het werk en meetings door.
geen probleemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan wil ik ook de flappen houden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ijcoffee, behalve frappuccino van de starbucks![]()
ik moet zo alweer gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Enfermera het volgende:
Bored![]()
Heb opzich nog genoeg te doen qua opruimen en stofzuigen enzo, maar daar heb ik natuurlijk geen zin in
moet jij eens opletten als de dames weten dat ik er benquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen probleem![]()
die zullen er weinig zijn als ik niet werk
en je hart lijmenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zo ook alweer weg
Die tijd is zo snel voorbij
Ga ik weer ff lekker knuffen met mijn kereltje
Werkse alvastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet zo alweer gaan
werk roept wederom
fubarquote:
je moet kerels binnen krijgen die leveren het meeste opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet jij eens opletten als de dames weten dat ik er ben
ik ben al begonnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet zo alweer gaan
werk roept wederom
Mooi zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
Zo weer pauze, de tijd gaat hier weer lekker snel
ik hoop dat het hier ook druk wordt dan gaat de tijd lekker snelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
wat is een RSVP-kaartjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, teringzoooiiii opgeruimdIk kwam nog wel wat leuks tegen; het RSVP-kaartje van onze bruiloft
Ik ga 'm ff opzoeken want ik kan 'm niet op onze server vindenManlief heeft het zeker op zijn eigen laptop staan.
Dat is goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
Uh watte?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, teringzoooiiii opgeruimdIk kwam nog wel wat leuks tegen; het RSVP-kaartje van onze bruiloft
Ik ga 'm ff opzoeken want ik kan 'm niet op onze server vindenManlief heeft het zeker op zijn eigen laptop staan.
Kaartje om aan te geven of je wel of niet komt, afkorting is Répondez, s’il vous plaît, oftewel Antwoord alstublieftquote:
Kennen jullie dat allemaal niet?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is goed
[..]
Uh watte?
Echt 2 huizen verderop honden die alleen maar blaffen... ze had er eerst 2 en nu heeft ze er 2 bij van een vriend die in scheiding ligt en daar logeert... Erg fijn en dat geblaf gaat tot vanavond wel door
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |