Eigenlijk ben jij hier de hater! Geef een Zeliha een beetje macht en ze verandert in een tiran!quote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:31 schreef msnk het volgende:
Ik pak mijn koffer en ik neem mij... Mijn HTC Desire naar Armenië
Ga je mee Bortecinem
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij hier de hater! Geef een Zeliha een beetje macht en ze verandert in een tiran!
Hm weet niet, onthoud gelukkig niet alles wat hij zegt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Die zei ooit dat die Nogay was volgens mij toch?
Ja, no homo .Wat wil je nou zeggen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Die zei ooit dat die Nogay was volgens mij toch?
Ja klopt, op dit punt is het wel handig om een taalpurist te zijn, gezien de Turken het wel nogay noemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Nogai zijn een volk, no gay is voor heteromannen.
Ja, maar volgens mij spreken we hier Nederlands, ofniedan!?!?!?!?!?!?!?/1/1/1/1/1quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja klopt, op dit punt is het wel handig om een taalpurist te zijn, gezien de Turken het wel nogay noemen.
Dit topic mist een gay liedquote:
quote:
Dit is pas een gay liedquote:
Homofoob.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Die titel alleen al. Ik ga hem niet eens beluisteren.
Je weet meer van Nederlandse muziek dan ik. Ik schaam me.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef IHVK het volgende:
oh na twee minuten mocht ik dat nog niet zeggen
Ja sorry heur dat ik bilmiyoremquote:
Ga 's een keer South Park kijken ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Die titel alleen al. Ik ga hem niet eens beluisteren.
Ik vind het eerder onvoorstelbaar dat ze met plan b 2 maanden sneller gedaan zijn dan met plan aquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:38 schreef Rookert het volgende:
Zo even feelgood tv doen op CNN met redding van mijnwerkers, blijft bizar dat ze nog leven
quote:Travis: Thank you for contacting Panasonic Viera Concierge. How may I help you today?
Dane: My new TV gets left ON overnight on occasion showing a black (blank) screen. Is this bad for the television (i.e.
burn-in, image retention, life of tv)? It happens when my roommates turn off the cable box but forget to shut off the tv.
The Auto Shut Off feature doesn't work because apparently the cable box puts out a faint signal, even when it is off.
Dane: Hi
Travis: the tv shouldn't be left on like that over night with a black screen, you definately need to get them to turn the
tv off
Dane: What could happen?
Travis: you could get a burn in issue
Travis: the picture would become dark after a while
Dane: The Panasonic remote doesn't have an ALL ON/OFF button, so I could see how they could forget.
Travis: every panasonic remote has a on / off button
Dane: Is there a better way to ensure the TV gets shut off rather than relying on them to turn it off.
Dane: but not an ALL on/off (when you power on/off, all components turn off - cable box, tv, dvd, etc.)
Travis: walk up to the tv and turn the tv off
Travis: try that instead of turning the cable box off
Dane: yeah but that won't happen
Travis: well they are going to possibly assit in runing your tv if they dont
Dane: that's crazy, if it were that important, there should be an ALL OFF button on the remote...at the least.
Dane: thanks
Travis: there is
Travis: you must not have a pansonic remote
Dane: NO THERE IS NOT...if there is, I got the wrong remote
Dane: sure looks like one, it came with the new tv, it says panasonic, and it looks identical to the one in the manual
Travis: and you have this model TH-46PZ85U ?
Dane: the only way to turn off all the components, is by manually pressing the TV button, then press power, manually
pressing the Cable button, then press power, etc...
Dane: yes
Travis: there is a BIG BUTTON at the top left that says POWER
Travis: do you have your owners manual ?
Dane: yes, and that turns off only the component that you have selected
Dane: in which case is the Cable Box, 90% of the time
Dane: so when you press POWER (the BIG BUTTON), it turns off the Cable only, not the TV
Dane: comprendede?
Travis: how will the remote know that you want to turn off the tv if you dont tell it what to do
Travis: you have to put it in a tv mode
Dane: i guess my cable box remote (Scientific Atlanta) is smarter because it has an ALL ON/OFF button
Dane: So when you press POWER, it shuts off all the components
Dane: I'm suprised you've never heard of that
Travis: only the device that its being asked to control at the time
Dane: that technology has been around for a long time
Travis: I have but its only a matter of pressing two more buttons to turn the tv off
Travis: again, why not just walk up to the tv and turn it off if its such a problem
Dane: it's not practical, especially since you could ruin your tv for forgetting something so simple (and when the cable
box goes off, it looks like the TV is off)
Travis: does the red light remain on ?
Dane: yeah, but guess what?
Dane: you don't look at the bottom right hand of the frame of the tv when you turn off the tv
Travis: ?
Travis: well sir, I have told everything I know to help you resolve this issue, its up to you to enforce it
Dane: most people don't notice a little red light, especially if they aren't worrying about it all the time
Dane: You forgot to tell me there is a TIMER I could program to shut the TV off every night
Travis: when you pay over a 1000 bucks for a tv you do
Travis: I would have thought that it had a timer
Travis: who's to say that someone will remember to set the timer every night
Dane: Travis buddy, I wish this conceige service was a little more proffesional and a little more helpful. I can't say you
really act like you were concerned or that you care. Best of luck to you.
What is this I don't even...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef Ayca het volgende:
Ik hoor van beneden 'zussen zijn echt gaar'
Wat is deze?!
En die is ook gavur en houdt van huppelkutmuisjesbands?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:39 schreef Ayca het volgende:
Broertje met vrienden beneden aan het ps3en.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:41 schreef msnk het volgende:
[..]
En die is ook gavur en houdt van huppelkutmuisjesbands?
En daar is weer 25 euro vanaf door een boete vd bieb.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:56 schreef Ayca het volgende:
Altijd fijn als je op je rekening kijkt en er meer op staat dan verwacht.![]()
Ook echt eten maken dat past bij de sausquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef Ayca het volgende:
Euwkeee moeder loopt binnen 'Ayça bugün yemek sana ağıt, sarımsaklı yoğurt var ona göre birsey yap' gaat weer weg. wtf
Haha jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook echt eten maken dat past bij de saus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef msnk het volgende:
Kut, kutter, kutst dus binnen jullie huishouden. Wat is dat toch dat men goede muziek niet waardeert
Jij bent ook al een slecht rolmodel![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:33 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoflook yoghurt, het lijkt mij in ieder geval duidelijk wat je dan moet maken.
SARMA
AFC AJAX
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha jaIk ga maar eens kijken wat we in huis hebben en beginnen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee er staat 'vandaag is het eten voor jou een huilbui '
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Nee er staat 'vandaag is het eten voor jou een huilbui '
Alleen rasechte Turken als jij zien dat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:40 schreef msnk het volgende:
Het valt dus niemand op dat één van die Chilenen Osman heet?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen rasechte Turken als jij zien dat!
En dat noemt zich islamitischquote:Burj Khalifa (Arabic: برج خليفة "Khalifa Tower"),[8] known as Burj Dubai prior to its inauguration, is a skyscraper in Dubai, United Arab Emirates, and the tallest man-made structure ever built, at 828 m (2,717 ft)
homosquote:
2x shoarma met knoflooksausquote:
De Burj Khalifa staat in Dubai, slimmerd. Die klokkentoren staat in Mekka, daar zitten dus wel enkele kilometers tussen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
En dat noemt zich islamitisch
Zou bijna hopen dat er een vliegtuig die grote klokkentoren invliegt die naast Mekka staat. Dan hoop ik voor de 1,5 miljard moslims dat er geen debris op Mekka valt maar ja, risico van vak het bouwen van een gigantische pokkeding vlak naast heilig grond noem ik dat.
Uhh.. Dat weet ik? Had over twee afzonderlijke zaken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Burj Khalifa staat in Dubai, slimmerd. Die klokkentoren staat in Mekka, daar zitten dus wel enkele kilometers tussen.
Heb je hem geklapt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef IHVK het volgende:
Komt zo een Marokkaanse jochie van rond de 10 naar mij toe met een stok in zijn hand:
Yo Yo yoghurt, moet je ontdekken, Paula yoghurt met vruchtenvlekken!
En hij loopt weer door.
Maar sprak hij niet gewoon een mengelmoes van mocro, Nederlands en straat en verstond je hem verkeerd? Of hij had aan de paddo's gezeten, da ken ook.quote:
Je kijkt nooit TV hè !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar sprak hij niet gewoon een mengelmoes van mocro, Nederlands en straat en verstond je hem verkeerd? Of hij had aan de paddo's gezeten, da ken ook.
Waar naar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:40 schreef IHVK het volgende:
Overigens hebben wij sinds kort allemaal
Nieuwe buren (nieuwbouw) waaronder dus veel
Mocro's ineens. (en ook Koerden, Libanezen en Iraniërs )
Ben benieuwd.
Nee, wel een meisje genaamd Kurdistan. Dus ze riepen zo ineens heel hard: Kuurdistaaaaaan!quote:
#truestoryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, wel een meisje genaamd Kurdistan. Dus ze riepen zo ineens heel hard: Kuurdistaaaaaan!
En ik dacht zo van hmm. En Kurdistan zo van: ja wat is er?
En ik zo van: ohh
Nee, niet echtquote:
Geef maar toe, je wilde die Koerden al bijna aanvallen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, wel een meisje genaamd Kurdistan. Dus ze riepen zo ineens heel hard: Kuurdistaaaaaan!
En ik dacht zo van hmm. En Kurdistan zo van: ja wat is er?
En ik zo van: ohh
Wat staat erin dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef msnk het volgende:
Brief ontvangen van Diyanet Vakfi. Nooit echt over nagedacht eigenlijk, what to do
of hij geld wilt storten op de rekening van Deniz Feneri om een leuk moskeetje te bouwenquote:
uitvaartverzekering..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef IHVK het volgende:
Welke van de twee dan?
Hoe heet dat trouwens , Begravenisverzekering in correct NL.
Want het staat vast dat je pas op je 84e sterft?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Daar zijn ze wel aardig vroeg mee dan.
Hoe weet jij dat nou? Heb jij soms ook een directe lijn met God?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Daar zijn ze wel aardig vroeg mee dan.
Waar wordt je lichaam geplempt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef TheSituation het volgende:
ik zit bij http://www.turksefederatie.nl/diensten/uitvaartfonds.html
50 euries per jaar
Az kaldi yasina gelecenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet eens, mijn pa regelt dat soort dingen.
Ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Heb jij soms ook een directe lijn met God?
En wil je dat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:25 schreef msnk het volgende:
Denk 's ff na SinasWaarom zou Diyanet Vakfi mij (of jou) een brief sturen
Iets belangrijks. Waar ik (en jij misschien ook) nooit echt over heb nagedacht.
a place called Memleketquote:
Je bedoelt zeker sinds wanneer geloof ik niet in God of?quote:
Turkse auslanders worden automatisch tot hun 21ste met hun ouders meegerekend, daarna moet je jezelf als persoon aanmelden ofwel mee kappen. Maar 40 euro per jaar is 't me nog wel waard 'just in case'.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja.
Maar ja, als je in Turkije begraven wil worden begrijp ik het nog. Ik ken eigenlijk niemand van mijn leeftijd die een uitvaartverzekering heeft?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker sinds wanneer geloof ik niet in God of?
[..]
Turkse auslanders worden automatisch tot hun 21ste met hun ouders meegerekend, daarna moet je jezelf als persoon aanmelden ofwel mee kappen. Maar 40 euro per jaar is 't me nog wel waard 'just in case'.
Het probleem is dus nou juist dat ik niet weet of ik nou wel of niet begraven wil worden in een of ander geitedorp ergens in de Anatolische bergen
quote:
Tijdelijk sowieso wel, totdat ik er goed over heb nagedacht. Hier in Nederland hebben ze niet al teveel respect voor de doden (with small pockets) heb ik gehoordquote:Nooit echt over nagedacht eigenlijk, what to do
Mja, in Egypte gaan ze gewoon bovenop je wonen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
In je geboortedorp, ruimte zat.
In NL word je graf na een x aantal jaar opgeruimd, omdat dat niet kan volgens de islam worden moslims vaak in land van herkomst begraven.
Ook leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mja, in Egypte gaan ze gewoon bovenop je wonen.
[ afbeelding ]
Hoeveel kost een ticket + een kuil in de grond ergens nou eigenlijk? De gemiddelde persoon betaalt waarschijnlijk wel een jaar of 40-50.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef msnk het volgende:
Maar ja, de reden dat het zo goedkoop is is omdat de staat meebetaalt kennelijk. Dat vind ik dan weer wel netjes voor hun diaspora
öyle degilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef msnk het volgende:
SIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
SIMIT SATIYORUM SIMIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Simit istermisiniz efendi? SIMIIIIIIIIIIIIT
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Familieleden liggen ook allemaal begraven op het kerkhof van ons dorp, dus ik zou er ook wel willen liggen.Eeuwig rustend onder de schaduw van een hoge populier, aan de voet van groen-gele heuvels...
![]()
Sorry, ik ben nog aan het lerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef TheSituation het volgende:
[..]
öyle degil
Simitçiiiiiiii Taze Simiiiiiiit
Baas!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik graaf gewoon een hunebed voor mijzelf, dan laten ze het hier in Nederland tenminste wél een paar duizend jaar liggen.
[ afbeelding ]
Sowieso is dat alleen voor echte mannen weggelegd.
Heb ik me ook wel 's afgevraagd ja. Maar ik heb wel 's gehoord over mensen die behoorlijk wat centjes kwijt waren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel kost een ticket + een kuil in de grond ergens nou eigenlijk? De gemiddelde persoon betaalt waarschijnlijk wel een jaar of 40-50.
Maar goed, een uitvaartverzekering voor een 19-jarige kost rond de 7-10 euro per maand, dus op zich is het wel goedkoop, ja.
Ayça seni nereye gömeyimquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het niet. En eerlijk gezegd boeit het me ook vrij weinig.
Is een kerkhof niet haram?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Familieleden liggen ook allemaal begraven op het kerkhof van ons dorp, dus ik zou er ook wel willen liggen.Eeuwig rustend onder de schaduw van een hoge populier, aan de voet van groen-gele heuvels...
![]()
Totdat je morgen dood bent. En dan hè? Ja dan weet jij niets. En ehh... Daar gaat 't om natuurlijk...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef Ayca het volgende:
niet als het een halalkerkhof isquote:
Zelf denk ik dat het fijn is voor je meest hechte nabestaanden, maar eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of men vier generaties na mij mijn graf kan bezoeken. Alsof ze mij dan uberhaupt nog herinneren (op de fantastische verhalen na, natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef Ayca het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Totdat je morgen dood bent. En dan hè? Ja dan weet jij niets. En ehh... Daar gaat 't om natuurlijk...
Maar je ma dan? NOU?! Wat moet zij dan wel niet denken/doen/voelen.
Nou ja dan word je naar Turkije gebracht dus niet erg relevant...
Oké wat als je straks kinderen hebt en je gaat dood en je kinderen zitten dan met gebakken Ayca? Egoïst.
Wik gaat straks op een wolkje zitten huilen dat zijn kleinkinderen hem nooit opzoekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het fijn is voor je meest hechte nabestaanden, maar eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of men vier generaties na mij mijn graf kan bezoeken. Alsof ze mij dan uberhaupt nog herinneren (op de fantastische verhalen na, natuurlijk)
Over Postalgold bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het fijn is voor je meest hechte nabestaanden, maar eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of men vier generaties na mij mijn graf kan bezoeken. Alsof ze mij dan uberhaupt nog herinneren (op de fantastische verhalen na, natuurlijk)
Bijvoorbeeld. Mijn grappen en grollen over fok!zaken zullen legendarisch zijn.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Totdat je morgen dood bent. En dan hè? Ja dan weet jij niets. En ehh... Daar gaat 't om natuurlijk...
Maar je ma dan? NOU?! Wat moet zij dan wel niet denken/doen/voelen.
Nou ja dan word je naar Turkije gebracht dus niet erg relevant...
Oké wat als je straks kinderen hebt en je gaat dood en je kinderen zitten dan met gebakken Ayca? Egoïst.
Het kwam door het woord fantastisch hè. Dat woord is nu voor eeuwig bevlekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Mijn grappen en grollen over fok!zaken zullen legendarisch zijn.
jij bovenop of onderop?quote:
Hootersquote:
Elke keer als ik mensen het woord fantastisch hoor gebruiken, galmt de stem van de postalgoldman in mijn hoofd: "HEBT u GOUD dat u niet meer nodig HEBT? Dat was echt FANTASTISCH!".quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het kwam door het woord fantastisch hè. Dat woord is nu voor eeuwig bevlekt.
wie heeft het over sexquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Zelfs de dood weet jij aan seks te linken. Echt knap.
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Vroeger werd je vrouw gewoon levend met je mee begraven. En kreeg je doekoes en bling bling mee.
Ayça yarin aksama seni istemeye geliyoruz..quote:
Ja Sinasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:00 schreef TheSituation het volgende:
[..]
wie heeft het over sex![]()
is gewoon bezuiniging, economisch gaat het toch al so bad.
Idemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Elke keer als ik mensen het woord fantastisch hoor gebruiken, galmt de stem van de postalgoldman in mijn hoofd: "HEBT u GOUD dat u niet meer nodig HEBT? Dat was echt FANTASTISCH!".
Je zou toch gisteren komen?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:01 schreef TheSituation het volgende:
[..]
Ayça yarin aksama seni istemeye geliyoruz..![]()
ik zou eigenlijk gisteren komen, maar ik lag met een tranny te rollebollenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je zou toch gisteren komen?!![]()
Je bent te laat, ik ben al uitgehuwelijkt aan iemand anders.
Ik ben pervers geworden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja SinasWTF MAN
Zieke gedachtes daaro bij jou man, fa2 vriend. Watskeburt.
kon niet met die psychologische toonquote:
orta sekerli olsun..quote:
That's me.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef TheSituation het volgende:
[..]
kon niet met die psychologische toon
alleen jij kan hier om lachen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
Ayça moet een werkstuk VERPLICHT in comic sans maken.![]()
True, ik moest wel even gniffelen toen in de uitleg in mijn handen kreeg gedrukt (die ook in comic sans was)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
alleen als ik jou mag bruinwerkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
That's me.
Is het serieus? En ga je het je ouders vertellen?
Docenten die Comic sans in hun powerpoints en instructies op BB gebruikenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
Dat is wellicht nog erger.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Docenten die Comic sans in hun powerpoints en instructies op BB gebruiken.
Nee hoor WIk en Ayça ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef TheSituation het volgende:
[..]
alleen jij kan hier om lachen..
Dat drink ik nuquote:
Damn jij bent wel echt naïef en onschuldig als je dat niet weet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht, wie of wat is Tranny in godsnaam, dus ik ga naar Google... Het resultaat was eigenlijk niet heel verrassend, TheSituation kennende...![]()
Altijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef TheSituation het volgende:
[..]
alleen als ik jou mag bruinwerken
Dat is wel erg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dat drink ik nu![]()
Had trouwens gevulde koek gegeten vandaag, moest toen aan FOK! denken.
heb ik de FOK! syndroom?ben ik nog te redden mensen?
![]()
Ik ben niet zo bekend met de shemale business, nee...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn jij bent wel echt naïef en onschuldig als je dat niet weet.
zelfs Ayça weet wat een tranny is..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht, wie of wat is Tranny in godsnaam, dus ik ga naar Google... Het resultaat was eigenlijk niet heel verrassend, TheSituation kennende...![]()
Erger is als je fokkers opeens in het echte leven tegenkomt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dat drink ik nu![]()
Had trouwens gevulde koek gegeten vandaag, moest toen aan FOK! denken.
heb ik de FOK! syndroom?ben ik nog te redden mensen?
![]()
dromen over FOK! vind ik dan wel te ver gaan hoor, en saai.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is wel erg.![]()
Je bent verdoemd, het zal niet lang duren of je zal gaan dromen over FOK!.
Lijkt me tof.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erger is als je fokkers opeens in het echte leven tegenkomt.
Waar woon jij zo'n beetje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erger is als je fokkers opeens in het echte leven tegenkomt.
Oke heel vroeger droomde ik over runescape en neopetsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
dromen over FOK! vind ik dan wel te ver gaan hoor, en saai.
dromen over websites!!!!_))
Neopetsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke heel vroeger droomde ik over runescape en neopets![]()
![]()
Ik heb ook wel eens een droom gehad over fok
Nu gelukkig niet meer.
VROEGERquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Als je begint te dromen over websites en fora moet je serieus eens gaan overwegen om je postcount te verminderen.![]()
Nee, het was zo'n persoon die per dag 365 foto's van zichzelf post op fok. De koffie die ze serveerde was overigens wel oké.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef Bomil het volgende:
[..]
Neopetsomg
ik weet nog toen ik dat speelde, met mijn kleurrijke unicorn raaste ik door het land
Bülent Ersoyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef TheSituation het volgende:ik droom weleens over een trio met Ayça en Bülent Ersoy
wat een anti-climax spel was dat, weet niet waaromquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik had echt miljoenen.Mijn neopets hadden wel altijd honger.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |