abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87499532
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zeg niets over wat ik van zijn optreden vind, ik maak er in tegenstelling tot jou alleen geen drama van, omdat ik er vanuitga dat het in overleg met en wellicht zelfs op verzoek van de weduwe zou kunnen zijn.

Maar misschien moet je ook het gebruik van een roze cabrio als volgauto even veroordelen, wel zo makkelijk.
Ja, je kunt nog wel een keer herhalen dat je er vanuit gaat dat het besproken is, maar dat zegt werkelijk niets over zijn motieven. En daar ging het toevallig over..

Ik zeg toch ook nergens dat het niet op prijs werd gesteld door bijv. Isa?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lo-Fi op 13-10-2010 16:28:11 ]
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87499637
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Vind jij dat nou ook al zo raar... Damn zeg, z'n vriendje overlijdt en hij is gewoon betrokken :o

/cynisch
Tja, dat jij in deze te achterlijk bent om het verschil te snappen tussen betrokken zijn en betrokkenheid proberen te showen. (Nog los van of het waar is wat ik beweer)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87499737
Nou ik denk echt wel dat hij dit uit oprechte liefde voor Antonie heeft gedaan. Kan me niet voorstellen dat je anders zo voor lul gaat lopen uit een soort van maniertje.... Vind het wel erg kort door de bocht dat jij meteen meent zijn motieven te kennen, terwijl je hem helemaal niet kent.

En of hij nu een attention whore is of niet, wat mij eigenlijk niet lijkt, ook die mensen hebben gevoelens hoor.
pi_87499824
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef bloodymary het volgende:
Nou ik denk echt wel dat hij dit uit oprechte liefde voor Antonie heeft gedaan. Kan me niet voorstellen dat je anders zo voor lul gaat lopen uit een soort van maniertje.... Vind het wel erg kort door de bocht dat jij meteen meent zijn motieven te kennen, terwijl je hem helemaal niet kent.
Het is dan net zo kort door de bocht om jouw mening te baseren op het feit in hoeverre jij je kunt voorstellen dat hij 'zo voor lul gaat lopen'.
pi_87499907
Dit vind ik juist mooi en totaal niet attention whore.
Dit is een passende begrafenis bij iemand die geeerd word op de manier waarop ze hem kennen en ja is heel anders dan anderen , maar dat geeft juist het mooie eraan.
Het is ook een soort van blij je gekend te hebben en dat op die manier eren en daar vind ik best wel een mooi gebaar.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:34:12 #231
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87499975
Iedereen herrinert zich door Arnie wat voor een mooie dag het was op de dag dat Kamerling werd begraven. Iedereen weet nog hoe de uitvaart was van Manfred Langer. Niemand weet nog hoe Gerrie Kneteman is begraven of Robert Long.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:36:31 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87500063
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:24 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Tja, dat jij in deze te achterlijk bent om het verschil te snappen tussen betrokken zijn en betrokkenheid proberen te showen. (Nog los van of het waar is wat ik beweer)
Ach gos, meteen maar aan het schelden als je geen gelijk krijgt.... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 16:38:17 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87500131
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het is dan net zo kort door de bocht om jouw mening te baseren op het feit in hoeverre jij je kunt voorstellen dat hij 'zo voor lul gaat lopen'.
En waar baseer jij dan precies je mening op?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_87501533
Stel Arnie is een geweldig steun voor Isa, pakt het bonnetje van het Amstelhotel op en regelt ook nog even dat een aannemer (of 1 van zijn 37 schilders uit Laren) om dat huis verkoopbaar te maken terwijl Isa en de kids mogen uitblazen in een van zijn buitenhuizen, dan mag hij van mij in een string op de kap van zo'n Cadillac liggen. Whatever.
Ik bedoel: als hij de nabestaanden er niet mee heeft gekwetst en verder voor hen 'goed doet' (waar ik hem wel voor aanzie) dan... tja.
pi_87501689
Mensen, mensen. Wat een gezever toch weer. En alleen maar omdat Arnie op een, zijns inziens, passende manier afscheid neemt van een vriend.

Als iemand op mijn herdenkingsplechtigheid in gezelschap van een "inside joke" afscheid komt nemen, lig ik hoogstwaarschijnlijk schaterend in mijn kist.
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_87502079
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef heroine het volgende:
Mensen, mensen. Wat een gezever toch weer. En alleen maar omdat Arnie op een, zijns inziens, passende manier afscheid neemt van een vriend.

Als iemand op mijn herdenkingsplechtigheid in gezelschap van een "inside joke" afscheid komt nemen, lig ik hoogstwaarschijnlijk schaterend in mijn kist.
Kan wel zijn, maar in onderbroek op begrafenis vind ik een beetje ver gaan. :)
pi_87502123
Anthonie zijn opa is ook doodgegaan weet niet hoe op 47 jarige leeftijd. Anthonie zijn vader moest toen ook nog 12 worden. Klinkt misschien stom. Maar ik vind het niet geheel ontoevallig. Las ergens in een interview dat het een familie is vol met passie. Soms met de dood als gevolg. Wijst volgens mij neit alleen maar naar Anthonie
pi_87502271
Zo raar is het niet depressie kan erfelijk zijn he.
Trouwens ik moet wel zeggen ook al kende ik hem niet persoonlijk, het leek me een verschrikkelijke lieve man die al het leed van de wereld op zich nam en zo erg aantrok.
Een lief maar zeldzaam mens.
pi_87502325
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef formerjellybean het volgende:
Zo raar is het niet depressie kan erfelijk zijn he.
Trouwens ik moet wel zeggen ook al kende ik hem niet persoonlijk, het leek me een verschrikkelijke lieve man die al het leed van de wereld op zich nam en zo erg aantrok.
Een lief maar zeldzaam mens.
Het had zijn hart wel op de goede plek. Deed volgens mij ook iets voor de voedselbank :Y
pi_87502446
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Die broer van Antonie.. wat lijkt die er beangstigend veel op... een moment dacht ik dat hij er zelf liep....
Ik had precies hetzelfde; zo van :o wat doet hij op zijn eigen begrafenis?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_87502475
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet zo snel doen, nee. :+ . Maar ik kan me niet voorstellen dat 'ie dit niet even van tevoren met de familie overlegd heeft. Althans, dat hoop ik. Dat hij dat heeft gedaan.
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_87502559
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef heroine het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet zo snel doen, nee. :+ . Maar ik kan me niet voorstellen dat 'ie dit niet even van tevoren met de familie overlegd heeft. Althans, dat hoop ik. Dat hij dat heeft gedaan.
Dat zou ik wel kies gevonden hebben...Maar ik weet het niet.... :{
pi_87502583
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde; zo van :o wat doet hij op zijn eigen begrafenis?
Zou het zijn tweelingbroer zijn geweest :?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:51:07 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87502909
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

Zou het zijn tweelingbroer zijn geweest :?
Antonie was de oudste van de vier.
pi_87503323
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ook, het is gebaseerd op iets van erg lang geleden dat toen wel grappig was. Om zoiets knulligs nu zo nodig te moeten gebruiken op een begrafenis als een soort van eerbetoon vind ik maar vreemd. Dat was sterk geweest als dit iets recents was geweest. Maar ja, als Reinout dat zo ziet moet hij dat vooral doen. Als ik iemand in het zwembad had leren kennen aan het begin van mn carriere kom ik toch ook niet in mn zwembroek naar de begrafenis :{
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_87503652
Och mensen... Hoe mooi is het... iets van lang geleden juist.. een begin van 20 jaar vriendschap... Kwajongens streken van toen.... Een mooier eerbetoon kun je toch niet geven????
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_87503709
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:16 schreef vamperotica het volgende:
Och mensen... Hoe mooi is het... iets van lang geleden juist.. een begin van 20 jaar vriendschap... Kwajongens streken van toen.... Een mooier eerbetoon kun je toch niet geven????
Ik vind het nogal onzinnig, maar dat ben ik, zal wel te gevoelloos zijn of zo.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_87503747
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik vind het nogal onzinnig, maar dat ben ik, zal wel te gevoelloos zijn of zo.
Onzinnig of niet... als dat tussen hun twee iets speciaals is, waarom niet?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_87503899
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:40 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Als een mens niet meer wil leven dan ziet diegene altijd wel een kans. Zeker als diegen niet meer gelooft in behandeling. Mooi weer spelen is ook onderdeel denk ik van dit stadium. In de filmpjes van Antonie van de laatste jaren die ik zag zei ie een paar keer dat de depressies voorbij waren. Achteraf kun je dus zeggen dat het dan pas echt goed mis kan zijn.
Ja. Ik ken iemand die aan depressies lijdt, en zijn allergrootste angst - elke dag - is dat het terugkomt. Het schijnt zoiets vreselijks te zijn, zo onverdraaglijk, dat die angst er voortdurend is en daarmee ook de onzekerheid: 'Stel dat ik morgen wakker word en het is er weer...' Dus een terugkerende depressie, zoals bij Kamerling, kan een enorme klap zijn. Fataal ook, blijkbaar ;(
pi_87504031
Als ik de foto's goed heb gezien kwam hij alleen zo aan bij de dienst, net als bij een première. Hij heeft niet de hele tijd in zijn onderbroek rondgelopen. Een begrafenis hoeft niet alleen maar een sombere aangelegenheid te zijn, het was slechts een subtiele knipoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')