Ik sloeg echt dicht!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoi Lie
En de HTC was tweedehands nieuw, en tweedehands verkocht.
Ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:39 schreef TAV74 het volgende:
Hoi LieLie, was je erg in paniek tijdens je blackout?
Zit jij mij nou te stalkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:38 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, kom ik ook even "Hoi" zeggen.
Klinkt ook vies. Die Valess singen lust ik niet. Dan liever een schijf gepaneerde Maaslanderquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Camembertburger van Valesse? Niet meer doenEr zit hooguit 2 theelepels kaas in nepvlees
Koolraapfrietjes ? Goed gelukt
Het is goed voor een bloesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef DarkElf het volgende:
jammer van je camembert Bluezz. Gebakken camembert is trouwens wel erg lekker maar nauwelijks goed voor een mens natuurlijk... en toch:
Ja, maar die kende ik al... en ik werd getriggerd door de verpakkingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Klinkt ook vies. Die Valess singen lust ik niet. Dan liever een schijf gepaneerde Maaslander
oh is het goed voor een bloes? Misschien dan ook wel voor een elfjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is goed voor een bloesOmdat het met zeer grote mate wordt gegeten naast beregoede koolraap
Tuurlijk, ik heb niets beters te doenquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:47 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb niets beters te doen![]()
Het is gewoon hartstikke leuk hierquote:Om eerlijk te zijn lurk ik altijd onwijs in CUL en post ik slechts af en toe, eigenlijk nooit in een SC, maar als iemand 'hoi' zegt, is 'hoi' terugzeggen wel leuk. Ik zou dit weekend al wat proefdingen gaan maken voor het kerstdiner, dus ik zat een beetje te rond te kijken. Ook zag ik dat het Dining with the Stars is.. zit na te denken waar ik dan heen zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |