Ik sloeg echt dicht!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoi Lie
En de HTC was tweedehands nieuw, en tweedehands verkocht.
Ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:39 schreef TAV74 het volgende:
Hoi LieLie, was je erg in paniek tijdens je blackout?
Zit jij mij nou te stalkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:38 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, kom ik ook even "Hoi" zeggen.
Klinkt ook vies. Die Valess singen lust ik niet. Dan liever een schijf gepaneerde Maaslanderquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Camembertburger van Valesse? Niet meer doenEr zit hooguit 2 theelepels kaas in nepvlees
Koolraapfrietjes ? Goed gelukt
Het is goed voor een bloesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef DarkElf het volgende:
jammer van je camembert Bluezz. Gebakken camembert is trouwens wel erg lekker maar nauwelijks goed voor een mens natuurlijk... en toch:
Ja, maar die kende ik al... en ik werd getriggerd door de verpakkingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Klinkt ook vies. Die Valess singen lust ik niet. Dan liever een schijf gepaneerde Maaslander
oh is het goed voor een bloes? Misschien dan ook wel voor een elfjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is goed voor een bloesOmdat het met zeer grote mate wordt gegeten naast beregoede koolraap
Tuurlijk, ik heb niets beters te doenquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:47 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb niets beters te doen![]()
Het is gewoon hartstikke leuk hierquote:Om eerlijk te zijn lurk ik altijd onwijs in CUL en post ik slechts af en toe, eigenlijk nooit in een SC, maar als iemand 'hoi' zegt, is 'hoi' terugzeggen wel leuk. Ik zou dit weekend al wat proefdingen gaan maken voor het kerstdiner, dus ik zat een beetje te rond te kijken. Ook zag ik dat het Dining with the Stars is.. zit na te denken waar ik dan heen zou willen.
Ik ben ook weer voor het eerst in 1,5 maand op een dinsdagavond thuisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Het is officieel. Geen zin in de fotoclub dus ik blijf lekker thuis
Das wel goede aanbeveling!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed![]()
[..]
Het is gewoon hartstikke leuk hierik ben er tenslotte ook
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
Lief en ik zien elkaar zaterdag weer in bed
Ik heb er weer zin in hoorquote:
Is hij weg?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
Lief en ik zien elkaar zaterdag weer, en in bed
Nou, hij slaapt wel thuis, vandaar dat we elkaar in bed wel zienquote:
Vanavond NL - Zweden kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Het is officieel. Geen zin in de fotoclub dus ik blijf lekker thuis
Oh mijn begrijpend lezen haperde even zag ik net.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, hij slaapt wel thuis, vandaar dat we elkaar in bed wel zien
En verder moet ie vroeg weg, en is ie 's avonds laat thuis.
En vrijdagavond ben ik zelf weg, zaterdagochtend werken, zaterdagmiddag zien we elkaar weer
Zaterdag verjaardag van mijn broer, en zondag weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh mijn begrijpend lezen haperde even zag ik net.
Wel leuke plannen samen dit weekend?
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb er weer zin in hoorDe boom
de sfeer, lekker weg met de mr, geen familie
, lekker eten, leuke films, paar vrije dagen voor de mr.... misschien sneeuw!
(jaja sneeuw komt meestal pas later in Nederland en Belgie maar laat mij nou
)...
lekker koken zondagavondquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag van mijn broer, en zondag weet ik nog niet.
Hij moet wel voetballen.
quote:
Met jou kan ik tenminste pratenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensAFgezien van wat relationele hickups vind ik het tof
Muziekjes
Boom
lampjes
hehe wie weet..quote:
Ho ho ho niet iedereen is een kerstlover hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef kahlie het volgende:
Wat fijn, allemaal kerst lovers![]()
![]()
Kerstkoekjes maken van Nigella Lawson, genieten van de kerstboomgeurtjes, lekker eten en zoveel nieuwe dingen proeven en natuurlijk: koken!
lekker koken kan ook licht zijn maar ik snap je wel.... vers brood bakken met lekkere kaas danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Na twee dagen uit eten? Ik wilde zondag water en brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |