abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87464560

Gerelateerde topics
Introductie tot trauma-based programming: Trauma-based Mind Control
Beyoncé en Lady Gaga

"The published evidence indicates that Project MKULTRA involved the use of many methodologies to manipulate individual mental states and alter brain function, including the surreptitious administration of drugs and other chemicals, sensory deprivation, isolation, and verbal and sexual abuse."

Uit eerste topic:
(...)
Het basis idee van Trauma Based Mind Control is dat er triggers worden opgezet tijdens de trauma programmering, die later gebruikt kunnen worden om de dissociatie op te starten en een andere 'alter' de boel over te laten nemen (...)

Bekende slachtoffers:

Let goed op de celebrities met een rehabopname, 'seksverslaving', zelfmoordpoging, zenuwinzinking of plotselinge verwaarlozing van het uiterlijk. Natuurlijk is niet iedere ster die zich schuldig maakt aan een van voorgaande zaken een mindcontrol slachtoffer, maar dit zijn wel duidelijke indicaties.

Therapists working with victims of ritual abuse often discover (or encounter compelling evidence) that their patients have been subjected to sophisticated mind control techniques, often called "programming," designed to compel them to do various things, including engaging in self-destructive behaviors such as suicide or self-mutilation; allowing access to perpetrators so that abuse may continue; responding to various cues, such as sounds, hand signals, lights, names or numbers, etc., by carrying out specific behaviors or behavior chains; disrupting psychotherapy in a number of ways, including thought-stealing or scrambling, outbursts of various emotions (anger, depression, terror, jealousy, apathy, etc.) and distancing from the therapist (by fearing the therapist, attempting to protect the therapist from harm by others or by the patient herself or himself, etc.). Neswald, Gould, and Graham-Costain (1991) provide a listing and descriptions of a number of typical ritual abuse programs.

Janet Jackson

The 38-year-old star also admitted she lives out her sexual fantasies through her alter-ego, Strawberry.
She told America's Blender magazine: "I have different characters who live within me. The most sexual and wildest is nicknamed 'Strawberry', the street term for a prostitute who sleeps with pimps. She likes it rough."
Janet also revealed she has another character, Damita Jo - which is her middle name and the title of her latest album - who is "a lot harsher".

Askmen.com

Beyoncé

Sasha Fierce.
Zie eerder genoemd topic.

Lady Gaga

Idem

Britney Spears

Mariah Carey
Mimi emancipeerde. Monarch vinder tattoo. MonarC records. Zenuwinzinking. Tommy Mottola. Honey.B.Fly

Madonna
Michael Jackson
http://mindcontrol101.blo(...)-controlled-sex.html

Heath Ledger

Lindsay Lohan

Olsen Twins

Miley Cyrus

Veelgebruikte TRIGGERS

-Vlinders, Wizard of Oz, Alice in Wonderland, Maskers, Bliksemschichten

http://in2worlds.net/mind(...)g-triggers-in-movies

http://naffoundation.org/
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:25:15 #2
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_87465216
wat bedoel je nu eigenlijk?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_87465744
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef hierissieweer het volgende:
wat bedoel je nu eigenlijk?
Dat dus...

En dat artikel over Janet Jackson is ook lekker up-to-date. Volgens haar wiki-pagina is ze uit 1966 en dus al een aantal jaar geen 38 meer.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:00:47 #4
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_87466397
Goed topic.
Maar zoals ik begrijp zet jij hem voort? Je bent volgens mij niet de TS van het topic uit 2008? Wat tevens ook een erg goed topic was!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_87466672
Een korte introductie tot MKultra en Monarch.

http://video.google.com/v(...)-1033571521240589628
pi_87468969
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een korte introductie tot MKultra en Monarch.

http://video.google.com/v(...)-1033571521240589628
Aardig filmpje, die fallen angels die hij bedoelt; dat zijn de gods die de Illuminati vereren.
pi_87471003
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef Ticker het volgende:
Goed topic.
Maar zoals ik begrijp zet jij hem voort? Je bent volgens mij niet de TS van het topic uit 2008? Wat tevens ook een erg goed topic was!
Yep, that's me.
pi_87589794
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef TheLoneGunmen het volgende:

[..]

Yep, that's me.
Ja goed topic!

Hier een filmpje van een interview van Britney Spears waar je kan zien dat er eventjes een alter persoonlijkheid naar voren komt, in ieder geval gebeurt er iets vreemds in mijn ogen (zo bij de 0:40 seconden).

Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_87590007
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef Innercircle het volgende:

[..]

Ja goed topic!

Hier een filmpje van een interview van Britney Spears waar je kan zien dat er eventjes een alter persoonlijkheid naar voren komt, in ieder geval gebeurt er iets vreemds in mijn ogen (zo bij de 0:40 seconden).

Heb het filmpje een paar keer gekeken, maar ik zie wel dat ze geëmotioneerd raakt, maar die alter zie ik niet. Is dat wanneer ze een beetje met haar ogen draait?
pi_87590175
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb het filmpje een paar keer gekeken, maar ik zie wel dat ze geëmotioneerd raakt, maar die alter zie ik niet. Is dat wanneer ze een beetje met haar ogen draait?
Nee niet wanneer ze met haar ogen draait maar wanneer ze opeens zegt: "ow weird, ow hello", zo paar seconden na de 40 seconden mark, zie jij hier helemaal niets geks aan dan? Ik bedoel alter ego of niet, is toch even gek?
pi_87590266
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:32 schreef Innercircle het volgende:

[..]

Nee niet wanneer ze met haar ogen draait maar wanneer ze opeens zegt: "ow weird, ow hello", zo paar seconden na de 40 seconden mark, zie jij hier helemaal niets geks aan dan? Ik bedoel alter ego of niet, is toch even gek?
Ja, dat is idd gek. Dat oh, hello! En ze herhaalt het ook steeds: weird, weird.
pi_87590468
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is idd gek. Dat oh, hello! En ze herhaalt het ook steeds: weird, weird.
Ja best vreemd toch. Ben blij dat je t ook ziet.
pi_87590822
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:40 schreef Innercircle het volgende:

[..]

Ja best vreemd toch. Ben blij dat je t ook ziet.
Nog een keer gekeken, en vind het spooky.
pi_87590904
Deze is ook vaag.

Om het ff af te maken
:|W :|W :|W

[ Bericht 51% gewijzigd door quirina op 15-10-2010 23:19:43 ]
pi_87591658
quote:

[..]

Ja goed topic!

Hmmm spacende shit. inderdaad vreemd
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_87591903
Wie weet er wat meer over Brice Taylor?
pi_87592601
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef quirina het volgende:
net ff gelezen, wat het is het te ongeloofwaardig om te geloven dat het ook ecth gebeurd is.niet dat ik jouw een leugenaar noem,
maar de site is een beetje prut. maar goed vandaar dat je ook vraagt wie er meer weer over Brice taylor? neem ik aan?

help dit mischien ? http://video.google.com/videoplay?docid=1496118956250582828#
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_87597996
Hier een video van Anna Nicole Smith die lijkt een meisje te zijn van een jaar of 6 (alter ego?), echt helemaal een kindje (ook haar stem en ze praat langzamer). Ze was 8 maanden zwanger in deze video, maar schijnt in de video te denken dat het "gas" in haar buik is. Haar partner Howard K. Stern en wellicht haar " mind control handler/programmer" filmt het geheel. Howard K Stern is advocaat en heeft oa een advocatenbedrijf.

Dat er soms hele vreemde dingen gaande zijn in sommige rijke cirkels is deze video weer een bewijs van.

pi_87598069
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef quirina het volgende:
Heb haar interview gezien met David Icke (duurt geloof ik een paar uur). Best schokkend haar ervaringen. Of alles echt is weet ik niet, wellicht omdat ze zoveel heeft meegemaakt dat nog niet alles is bovengekomen lijkt me. Ze acteert in ieder geval niet denk ik. Ze zegt in dat interview oa dat Jonbenet Ramsey (meisje vermoord gevonden in eigen huis op kerstmis door vader) een offeringsritueel is geweest en dat haar ouders in dit complot zaten. Dit is me oa wel bijgebleven en dit zou goed kunnen. Zaten veel rare dingen in de Jonbenet Ramsey case.
pi_87598233
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

net ff gelezen, wat het is het te ongeloofwaardig om te geloven dat het ook ecth gebeurd is.niet dat ik jouw een leugenaar noem,
maar de site is een beetje prut. maar goed vandaar dat je ook vraagt wie er meer weer over Brice taylor? neem ik aan?

help dit mischien ? http://video.google.com/videoplay?docid=1496118956250582828#
Thanx!
Heb het een beetje bekeken en weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Ze noemt ook namen enzo.
Je zou toch denken dat als je zulke uitspraken doet dat je wel grote problemen gaat krijgen. Helemaal als Amerikaanse. Daar schreeuwen ze al "I will sue you" als de koffie te heet is.
Kindsterretjes zoals Britney,Michael Jackson, Judy Garland en noem maar op zijn van jongs af aan gedrild om zo goed mogelijk te presteren met alle gevolgen van dien.
In Amerika heb je ook van die leuke beauty pageants en talentenjachten voor kinderen. Ik heb eens gekeken hoe dat gaat.
Heb je wel eens die ouders van die kinderen bekeken? En hoe ze hun kind erbij laten lopen?
Toch hebben wij ook een leuk voorbeeld.
pi_87598455
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:30 schreef Innercircle het volgende:
Hier een video van Anna Nicole Smith die lijkt een meisje te zijn van een jaar of 6 (alter ego?), echt helemaal een kindje (ook haar stem en ze praat langzamer). Ze was 8 maanden zwanger in deze video, maar schijnt in de video te denken dat het "gas" in haar buik is. Haar partner Howard K. Stern en wellicht haar " mind control handler/programmer" filmt het geheel. Howard K Stern is advocaat en heeft oa een advocatenbedrijf.

Dat er soms hele vreemde dingen gaande zijn in sommige rijke cirkels is deze video weer een bewijs van.

Dat vind ik ook van deze video van Britney
Goed luisteren wat ze daar allemaal zegt.

[ Bericht 1% gewijzigd door quirina op 16-10-2010 10:13:57 ]
pi_87610817
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:52 schreef quirina het volgende:

[..]

Thanx!
Heb het een beetje bekeken en weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Ze noemt ook namen enzo.
Je zou toch denken dat als je zulke uitspraken doet dat je wel grote problemen gaat krijgen. Helemaal als Amerikaanse. Daar schreeuwen ze al "I will sue you" als de koffie te heet is.
Kindsterretjes zoals Britney,Michael Jackson, Judy Garland en noem maar op zijn van jongs af aan gedrild om zo goed mogelijk te presteren met alle gevolgen van dien.
In Amerika heb je ook van die leuke beauty pageants en talentenjachten voor kinderen. Ik heb eens gekeken hoe dat gaat.
Heb je wel eens die ouders van die kinderen bekeken? En hoe ze hun kind erbij laten lopen?
Toch hebben wij ook een leuk voorbeeld.
wel vreemd allemaal, de ouders zijn stuk voor stuk erg lelijk., wat ik denk is dat de ouders zijn nooit tevreden geweest met hun zelf, vandaar ze nu hun kinderen drillen tot dat ze 'mooi'' zijn zo als hun ooit hadden willen zijn.
pi_87610969
Ik denk dat mind control bestaat, ik weet het bijna zeker,

Coruption of your thought, destruction of your soul.

pi_87611110
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:02 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

wel vreemd allemaal, de ouders zijn stuk voor stuk erg lelijk., wat ik denk is dat de ouders zijn nooit tevreden geweest met hun zelf, vandaar ze nu hun kinderen drillen tot dat ze 'mooi'' zijn zo als hun ooit hadden willen zijn.
Vandaar ook van die fanatieke ouders die hun kleine kinderen mee laten doen aan beauty-pageants, ook zo eng. Die kleine meisjes, helemaal in de make-up, soms met neptanden en pruik. Zielig vind ik het. Beetje ziek ook eigenlijk, om een kind van 5 eruit te laten zien als een dertigjarige.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:53:36 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87612166
quote:

[..]

Ja goed topic!

Ze is daar in ieder geval psychisch helemaal van het pad en niet dr zelf.. dat had ze ook in die periode heel sterk.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')