Oh mijn god. Heb jij stront in je ogen ofzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat houd dat precies in? en zijn er ook nadelen van jailbreken?
echt he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oh mijn god. Heb jij stront in je ogen ofzo?
Goed idee, aangezien het tegenwoordig (gelukkig) wel gewoon besproken mag worden. En dan een OP met alle ins en outs is dan het best.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan er geen apart jailbreak-topic komen met daarin jailbreak-gerelateerde zaken.
En dan gaan tenminste niet 80% van de posts over "mijn app doet het niet" of "mijn iPhone wil niet meer starten"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Goed idee, aangezien het tegenwoordig (gelukkig) wel gewoon besproken mag worden. En dan een OP met alle ins en outs is dan het best.
Precies, zal een stuk fijner lezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan gaan tenminste niet 80% van de posts over "mijn app doet het niet" of "mijn iPhone wil niet meer starten"
Goed idee man, hoe kom je eropquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef kadeya het volgende:
Kunnen er niet twee iphone topics komen. Een voor jailbreak, de andere voor niet-jailbreak. .
Nee hoor, dat denk je alleenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wat gruwlijk irritant dat alles gelijk in die balk wordt gegooid zeg.
Met backgrounder/proswitcher was het juist andersom (scheelt een hoop batterij)
BEGIN EENS MET LEZEN!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef casper019 het volgende:
hoe ''gevaarlijk/slecht'' is jailbreaken nu eigenlijk?
en kan je als je jailbreaked gewoon update blijven ontvangen via de normale manier?
Begin het gevoel te krijgen dat hij aan het trollen isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
BEGIN EENS MET LEZEN!!!
Het staat allemaal in het topic.
Heeui ken dat ook? Cooool.quote:
Jupquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heeui ken dat ook? Cooool.
? !
Benieuwd wat de reden daarvan is. Zouden ze de prijzen van KPN en Vodafone kennen...?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Hehe nice.
Trouwens voor mensen die een iPhone 4 bij T-Mobile willen moeten maar snel zijn, T-Mobile verhoogt de prijzen binnenkort na 1 november:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-na-1-november-2010/
Misschien simpelweg door de ontwikkeling van de US-EUR wisselkoers? De EUR is laatste tijd best weer wat sterker geworden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Benieuwd wat de reden daarvan is. Zouden ze de prijzen van KPN en Vodafone kennen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |