Ik ken een soort MobileMe dat gratis is. Google heet het geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Berend. het volgende:
Een tijdje geleden las ik ergens over een soort mobileme dat 17euro per jaar is, is alleen voor een jailbreak. Iemand een idee hoe dit heet?
Pocket Informantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Ik heb Week Cal gekocht, perfecte app.
Nope, wachten is je enige optie!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef NextTVH het volgende:
Hallo![]()
Ik heb nu een iPhone 3G van mijn broer, hij is gejailbreakt en er staat firmware 4.0.1 op.
Nou heb ik echter vodafone dus wil ik hem unlocken maar de baseband is 05.14.02 dus ultrasn0w werkt niet, is er een mogelijkheid om dit te downgraden of moet ik op een update van ultrasn0w wachten?
Fuzzyband werkt niet![]()
Bedankt alvast
MET JE VINGER OP EEN SPEL INGEDRUKT HOUDEN, DAN MAKEN ZE BEWEGINGEN. DAN MOET JE EEN SPEL SLEPEN OP EEN ANDER ICOON, DAN MAAK JE EEN MAP AAN. JE KAN ALLES DE MAP NAAM VERANDEREN EN ALS JE PER SE DE GAME-TITELS WIL VERANDEREN DAN IS ER WEL EEN TWEAK VOOR.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
ik heb nu via de app store meerdere games gedownloade
maar die komen nu allemaal opmn scherm terecht..
kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)prijzen-iphones.html
[..]
Wat een onzinargument. Oftewel: nu zijn heel veel mensen gewend aan mobiel internet, dus gaan we die mensen ff lekker uitmelken
.
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.quote:Penetratiestrategie
Als een nieuw product voor een heel lage prijs wordt geïntroduceerd, spreken we van een penetratiestrategie. Een bedrijf dat bij de productontwikkeling een voorsprong heeft, hoopt hiermee op een prijsgevoelige markt snel merkbekendheid op te bouwen en zo veel mogelijk klanten te trekken. Het bedrijf hoopt hiermee de klanten zo snel mogelijk met de voordelen van het product te confronteren. De introductieprijs wordt in de volgende fase van de productlevenscyclus verhoogd.
Een penetratiestrategie heeft vooral zin als de afnemers prijsbewust zijn en er snel concurrentie is te verwachten. Het voornaamste nadeel van de penetratiestrategie is dat het bedrijf een deel van de mogelijke winst die het zou maken, laat schieten.
Daarom eerst maar eens kijken hoe de prijzen van Vodafone en KPN zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef AskBrad het volgende:
Is er een App (dan wel Jailbreak) die het mogelijk maakt om op het lockscherm je agenda items van die dag/week te showen?
Bel KPN?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Waarom zou je dat willen? Vodafone rond alles af op de minuut, per saldo ben je zo 30 euro per maand meer kwijt dan nu. Ook KPN doet dit in sommige gevallen, T-mobile niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Daar hebben we jou al voor. Daar is geen Casper voor nodig.,quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef retorbrapi het volgende:
Die casper is de boel echt stuk aan het trollen, geniaal
Omdat ik niet tevreden bent. Dat heb ik ze even duidelijk uitgelegd. Ze waren het er mee eens en nu mag ik zelf aangeven wanneer ik het wil laten ontbinden. Dus ik denk dat ik nog even wacht tot KPN en Vodafone het toestel gaat leveren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
Mijn gebruikte iPhone 4 moet idd terug en het geld dat ik bijbetaald heb (heb een 32gb versie) krijg ik ook terug.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug?
zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
Met de dienst die ze leveren. Ze hadden mij een belofte gemaakt voor een paar maanden terug (nog voordat ik het iPhone abonnement had afgesloten). Die kunnen ze niet nakomen en daarom bieden ze mij een contractonbinding aan. Of dat bij de andere providers ook zo is weet ik niet. Ik moet er nog even achteraan bellen. Maar ik denk niet dat Vodafone en KPN mij al veel kunnen vertellen daarover.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Estolan het volgende:
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk
Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet
Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
Ik heb voor een half jaar terug al geklaagd dat het bereik in huis slecht was. Er werd toen gezegd dat er in november dit jaar een zendmast hier zou komen (ik woon in het buitengebied). Ik had daar vandaag nog even contact over en het blijkt dat de plaatsing van de zendmast hier opgeschoven is naar december 2011.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Estolan het volgende:
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden
Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
Ik krijg geen brief. Dat staat bij hun in de computer. Ik krijg alleen die brief als ik daadwerkelijk de beindiging in gang zet van mijn contract. Dan moet de telefoon binnen 5 dagen terug.quote:
Kan een mens niet verhuizen in zijn leven?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
Foutje in mijn beschrijving. 11 jaar lang zit ik al bij ze. Ik was 13 toen ik mijn eerste mobile telefoon kreeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Estolan het volgende:
Geen brief?
dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?
Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor
en 13jaar??? dat kan niet eens,
Weinig geloof nu nog in je verhaal
Vriendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig
je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet
en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider
dat zou nooit mondeling gedaan zijn
Wat kan jou t boeien manquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig
je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet
en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider
dat zou nooit mondeling gedaan zijn
Genaaid bent in wat? Ik vraag of ik het beste KPN of Vodafone kan nemen. Ik vraag toch niets over T-mobile? Die hebben mij keurig geholpen in deze en ik kan gewoon van het contract af als ik een andere provider heb gevonden die wel voldoet aan mijn eisen qua bereik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Estolan het volgende:
Ik ben je vriend niet!
[quote]
Gelukkig niet
[quote]
Je komt een beetje ongeloofwaardig uit, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen
Waar doe ik moeilijk over? Ik heb toch verteld wat het verhaal was?quote:anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien
Het staat bij hun in het systeem. Dat was een voorwaarde van mij bij de contractverlenging. Ze gaven ook gewoon toe dat het idd bij mijn klantenaccount staat geregistreerd.quote:Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens
Niet elk bedrijf is zo onbetrouwbaar. Ik ben jarenlang tevreden geweest over T-mobile alleen sinds ik ben verhuisd is het bereik niet wat het wezen moet. Ze hadden beloofd dat het in november opgelost zou zou maar dat gaat ze dus niet lukken.quote:Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"
Ik ga nergens van uit. Het is gewoon zo. Ze wilde zelfs vandaag de procedure al starten om het contract te ontbinden maar dat vond ik te snel gaan want ik heb nog niets nieuws. Het nummer enzo mocht ik allemaal mee nemen naar de nieuwe provider.quote:Je gaat wel van een hoop coulance uit he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |