Het wordt helemaal niet fanatiek afgeraden. Sorry, maar de enige die fanatiek doet ben jij. De hele discussie begon met casper19 die vroeg of het nodig was. Dan zeggen wij, nee, nodig is het niet, kijk het eerst even aan want er is toch een klein veiligheidsrisico en als je het niet mist kun je het net zo goed laten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet iedereen heeft het nodig, maar het is belachelijk om het zo fanatiek af te raden
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het wordt helemaal niet fanatiek afgeraden. Sorry, maar de enige die fanatiek doet ben jij. De hele discussie begon met casper19 die vroeg of het nodig was. Dan zeggen wij, nee, nodig is het niet, kijk het eerst even aan want er is toch een klein veiligheidsrisico en als je het niet mist kun je het net zo goed laten.
Dan kun je wel stellen dat dat risico reuze meevalt als je een beetje oplet, maar dan kun je het alsnog beter niet aanraden aan iemand die nog niet precies weet hoe je standaard applicaties installeert.
En dat is heel iets anders dan afraden. Er is niemand die zegt: absoluut niet doen.
Oke, niet fantiek, maar het begon met jou omdat je dit riep. Wat dus gewoon allebei nog steeds onzin is en er nog geen enkel argument door jou gegeven wat een reden zou zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.
Psst, dat ben ik nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
Oke, niet fantiek, maar het begon met jou omdat je dit riep.
ik ga liever ook niet jailbreaken lijkt me niks...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het wordt helemaal niet fanatiek afgeraden. Sorry, maar de enige die fanatiek doet ben jij. De hele discussie begon met casper19 die vroeg of het nodig was. Dan zeggen wij, nee, nodig is het niet, kijk het eerst even aan want er is toch een klein veiligheidsrisico en als je het niet mist kun je het net zo goed laten.
Dan kun je wel stellen dat dat risico reuze meevalt als je een beetje oplet, maar dan kun je het alsnog beter niet aanraden aan iemand die nog niet precies weet hoe je standaard applicaties installeert.
En dat is heel iets anders dan afraden. Er is niemand die zegt: absoluut niet doen.
?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Saninl het volgende:
[..]
Danku, gefixt. Danku.
Ik heb nu zelf toegevoegd:
www.bitesms.com
hackulo.us
xsellize
Mis ik nog echt goede sources?
En hoe zit het met die multitasking op iOS 4.1?
Is alles wat in dat balkje staat na dubbelklik home-button draaiende? (Dus die kan ik allemaal afsluiten?). Want helaas werken Proswitcher en Backgrounder (nog) niet op iOS 4.1
Ik heb mijn argument inmiddels echt al iets van 3x herhaald, van jouw kant heb ik nog niks gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Oke, niet fantiek, maar het begon met jou omdat je dit riep. Wat dus gewoon allebei nog steeds onzin is en er nog geen enkel argument door jou gegeven wat een reden zou zijn om het niet te doen.
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik ga liever ook niet jailbreaken lijkt me niks...
maar nu heb ik op mn pc wat iphone games gedownload
kan ik die nu op mn iphone zetten?
Wat gruwlijk irritant dat alles gelijk in die balk wordt gegooid zeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Baghdaddy het volgende:
Alles afsluiten onderaan, behalve voor sommige apps zoals MSN en WhatsApp bv in mijn geval.
Ja, dat is dus precies hetgeen wat proswitcher/backgrounder doet. Juist als je dubbeltapt het in die taakbalk komt staan. En als je gewoon 1maal klikt het weg is.. (of anders in te stellen).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Correct Mr. Noodle, wel handig inderdaad. Ik heb een drang dat WhatsApp altijd aan moet staan haha.
@Saninl
Ja inderdaad, en als je soms niet oplet heb je enkele rijen vol met openstaande apps. Ze konden beter doen dat de app sluit als je de homeknop ingedrukt houdt of zoiets.
Whatsapp doet sowieso niks op de achtergrond, dus het maakt niet uit of je 'm open laat of niet (behalve voor fast app switching natuurlijk)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het grappige is dat je Whatsapp ook kan afsluiten in de taakbalk, maar alsnog komen pushberichten binnen als je het programma uit je taakbalk hebt gegooid. Dus het hoeft helemaal niet als background App te draaien. Tenminste dat is op de iPhone zo, geen idee of dat ook op Android werkt.
Niet zonder te jailbreaken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
hoe kan ik die games dan op mn mobiel zetten?
Lees dit topic. Die hele discussie is net gevoerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat houd dat precies in? en zijn er ook nadelen van jailbreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |