Hopelijk heb je zelf geen bedrijf. Dit is nu verre van een faal actie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een faalcommunicatie van Vodafone en KPN. Ja, leuk dat ze de iPhone 4 gaan leveren, maar geef dan ook aan wanneer. Is dat nou zo lastig? Roep dan niks...
Uiteraard had ik dat zelf kunnen bedenken ja. Maar waarom moet het 'maanden' na aankondiging gaan duren voordat ze dat ding eindelijk gaan leven? Tegen die tijd is de iPhone 5 al bijna aangekondigdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je zelf geen bedrijf. Dit is nu verre van een faal actie.
Er zijn genoeg mensen die weg willen bij t-mobile (steekt hand op) of die hopen op een scherpe aanbieding.
Die wachten dus nu misschien wel. Elke dag dat ze wachten is winst voor KPN en Vodafone.
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Waar staat maanden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uiteraard had ik dat zelf kunnen bedenken ja. Maar waarom moet het 'maanden' na aankondiging gaan duren voordat ze dat ding eindelijk gaan leven? Tegen die tijd is de iPhone 5 al bijna aangekondigd
quote:KPN gaat de iPhone opnemen in zijn regulier assortiment in Nederland. KPN zal binnenkort zowel de iPhone 4 als de iPhone 3GS versie van het populaire toestel gaan voeren. Voorheen was de verkoop van het toestel voorbehouden aan één operator in Nederland.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar staat maanden?![]()
Er staat letterlijk binnenkort bij de KPN.
[..]
En in het persbericht staat het anders. Incompleet twitterbericht.quote:
quote:Vodafone Nederland gaat de komende maanden de iPhone 4 lanceren, de dunste smartphone in de wereld met de hoogste resolutie display ooit gebouwd in een telefoon. Voor meer informatie over iPhone 4, ga naar:
Daar wordt dus ook over maanden gesproken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in het persbericht staat het anders. Incompleet twitterbericht.
http://www.vodafone.nl/sh(...)/iphone/cat41410004/
[..]
Ja er staat dat ze de komende maanden gaan uitrollen. Je kan toch wel lezen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar wordt dus ook over maanden gesproken.
Eh, nee. Dit verhaal slaat nergens op, sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef Estolan het volgende:
Ze gingen toch zowieso dit jaar allemaal de 3GS voeren ( dat nieuws is al een paar maanden oud )
en daarna zou je 4 komen, en die komt volgens mij dan pas ergens begin 2011 ( want ik gok erop dat ze eerst de ingekocgte 3GS kwijt willen alvorens de 4 te leveren )
Dit is echt onzin hoor. Het enige wat ik weet is dat Vodafone via een "onafhankelijke partner" de 3GS verkoopt. Maar dit is allemaal grijze import uit landen waar de iPhone simlockvrij verkocht wordt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:32 schreef Estolan het volgende:
Over dat 3GS nieuws stond al veel erder een artikel dat KPN en Voda dit gingen doen
Oftewel die zullen er heus al zijn, en de 4 komt dan altijd na introductie van 3GS ( dat stond ook in het artikel )
Mij boeit het allemaal geen hol
DATALIMIET!
Het is geen oud nieuws het is nieuw. Dit zijn de eerste officiële berichten. Roddels doen er niet toe die zijn er al sinds de iPhone 1.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:41 schreef Estolan het volgende:
Het is gewoon al oud nieuws dat de 3GS uit zou komen bij andere providers, dat de 4 serie nu komt is ook dan niet zo gek
maarja eerst zien, dan geloven
Dit nieuws is meer een marketing truuk om te kijken hoeveel mensen er dan interesse in hebben ( dus die zich aanmelden voor updates )
zo begon Tmobile vroeger ook
Dit is voor het eerst sinds de geschiedenis van de mensheid dat er een bericht is over de officiële verkoop van iPhones via Vodafone en KPN. Groot nieuws dus. Je kan niet de Hi-winkel binnenlopen en met een 3GS/4 de winkel weer verlaten, binnenkort kan dat wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:41 schreef Estolan het volgende:
Het is gewoon al oud nieuws dat de 3GS uit zou komen bij andere providers, dat de 4 serie nu komt is ook dan niet zo gek
maarja eerst zien, dan geloven
Dit nieuws is meer een marketing truuk om te kijken hoeveel mensen er dan interesse in hebben ( dus die zich aanmelden voor updates )
zo begon Tmobile vroeger ook
Dit had precies mijn antwoord kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Laat ik even proberen me in deze discussie te mengen en heel duidelijk te zijn.
Het gaat er volgens mij om waarom je wel of niet meteen zou updaten, en dan vooral gerelateerd aan mogelijkheid tot jailbreaken.
Het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste mensen hier in dit topic verstand hebben van de iPhone. Die begrijpen dat er consequenties kunnen zijn aan het jailbreaken. Als bepaalde dingen niet meer goed werken, of bepaalde apps het niet goed doen, dan weten ze waar ze de oorzak kunnen vinden.
Er zijn genoeg mensen die hun iphone jailbreaken, volladen met allerlei apps van de appstore en van cydia en dan gaan roepen dat hun tethering het niet meer doet en dan de schuld geven aan Apple voor de nieuwe update ofzo.
Wat ik daar mee wil zeggen is dat er een duidelijk publiek is voor jailbreaking. Je moet weten waar je mee bezig bent. Het kan best zijn dat jij in de afgelopen twee jaar geen enkel probleem hebt gehad, maar er zijn wel degelijk problemen geweest met het jailbreaken.
Dat kunnen kleine cosmetische issues zijn (corrupte image bij het booten na jailbreakme.com), maar ook grotere dingen als onstabiele apps, of zelfs crashende phones. Daarom is het niet voor iedereen.
het heeft zelfs een keer bij KPN op de site gestaan, alleen toen ging de deal met Apple niet door, nu heeft Apple ze zelf benaderdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is geen oud nieuws het is nieuw. Dit zijn de eerste officiële berichten. Roddels doen er niet toe die zijn er al sinds de iPhone 1.
Je bent zo overtuigd van jezelf dus even een linkje daarvan vinden is vast geen probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
het heeft zelfs een keer bij KPN op de site gestaan, alleen toen ging de deal met Apple niet door, nu heeft Apple ze zelf benaderd
sorry hoor
oud nieuws wat nu weer nieuw nieuws geworden is
Dit is echt onzinquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
het heeft zelfs een keer bij KPN op de site gestaan, alleen toen ging de deal met Apple niet door, nu heeft Apple ze zelf benaderd
sorry hoor
oud nieuws wat nu weer nieuw nieuws geworden is
Ja, je hebt een typefout gemaakt bij het invoeren van dit repo. Het adres is cydia.hackulo.usquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:15 schreef Saninl het volgende:
Ik krijg alleen een foutmelding bij Cydia (bij elke keer opstarten):
---------------------------------
Error: Refreshing Data
CPG error: http"//cydia.hackulos.us./ Release: The follwing signatures were invalid: NODATA 1 NODATA 2
Failed to fetch http://cydia.hackulos.us/.Packages.bz2 Sub-process /bin/bzip2 returned an error code (2)
Some index files failed to download. they have been ignored. or old ones used instead.
---------------------------------
Wat kan ik daartegen doen?
Overigens is het een gewone melding in zo'n gewoon venster (iPhone style). Ik kan daarbij op Okay drukken, en ik kan gewoon Cydia in.. Maar er zal toch wel iets verkeerd zitten?
Danku, gefixt. Danku.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, je hebt een typefout gemaakt bij het invoeren van dit repo. Het adres is cydia.hackulo.us
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |