abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87485429
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
Ga jailbreaken en doe alles via SHSH.
En ga vervolgens ergens anders zeuren als je het niet snapt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:31:35 #52
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87485456
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef casper019 het volgende:

[..]
ja maar als je games via de computer download kan je die dan ook op je iphone zetten via een kabel?
Ja, als je niets aan de instellingen verandert gaat dit automatisch. En ik ben het met retorbrapi eens: jailbreaken is niet altijd nodig. Het is een stuk makkelijker zonder en af en toe 79 cent uitgeven aan een programma of game is wordt je ook niet arm van, als het goed is :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87485917
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef casper019 het volgende:

[..]

en hoezo? uitleg aub :)

Ja, lijkt me vanzelfsprekens dat je alle benodigde kabels krijgt.

Filmpjes kan je altijd d.m.v USB verbinding op je iPhone zetten. En games (gratis en betaalde) kan je via de App Store op je toestel halen, geen kabels nodig in dat geval.

ja maar als je games via de computer download kan je die dan ook op je iphone zetten via een kabel?
Wat denk je nou zelf? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87486170
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 03:25 schreef retorbrapi het volgende:
- de handeling van het jailbreaken zelf. Voor jou en mij een eitje, voor mensen die er 0,0 verstand van hebben onnodig werk[/qote]
Dit is aan die mensen zelf om te bepalen, niet aan jou.
[quote]
- je kan je iPhone niet meer zomaar updaten.
En dat zou je willen, omdat..? Tenzij je een apple fanboy bent, is niet elke update het waard om meteen te moeten doen. De 4.0.2 update deed ook geen reet, behalve jailbreaken zelf onmogelijk maken. Met updaten kun je best een maandje wachten tot de nieuwe jailbreak er is.
quote:
- apps kunnen minder goed, of in extreme gevallen helemaal niet werken
Ik jailbreak al ruim twee jaar en heb nog NOOIT last hiervan gehad. De enige apps die op een zeldzaam moment willen weigeren te werken, zijn bepaalde gecrackte apps. Apps die ik van de appstore gekocht heb, werken gewoon. Die hebben niets met de jailbreak te maken.
quote:
- het systeem kan last krijgen van fouten. Ik weet nog dat een tijdje geleden sommige jailbreakers opeens geen apps uit de App Store konden downloaden.
"een tijdje geleden"? Niet in de afgelopen twee jaar, want ik heb elke iPhone van mijn vrienden in die tijd gejailbreakt en niemand heeft hier last van gehad.
quote:
0,0 gezeik is dus gewoon niet waar. En dat je met een jailbreak het gebruiksgemak kan vergroten is ook niet per definitie zo. Het gebruiksgemak van de iPhone komt voor een groot deel juist door de simpelheid van het OS en de interface.
Voor een groot deel, ja. Maar dat betekent niet dat jailbreaken de ervaring niet nog beter kan maken. SBsettings voegt een hoop simpel gebruiksgemak toe, en mensen vinden Winterboard een leuk programma om hun iPhone te tweaken. Met wifisync kun je synchroniseren met iTunes zonder je iPhone aan een kabeltje te moeten hangen

En het is leuk dat Apple nu betere, alternatieve browsers toelaat in de appstore, maar Safari is nog steeds de primaire browser, waarin links uit emails ed geopend worden. Dankzij browser changer uit Cydia is Perfect Browser nu mijn default browser.
quote:
Ik raad jailbreaken dus gewoon af. Mocht dingetje uiteindelijk toch de behoefte krijgen om dingen te willen aanpassen of weet-ik-het, dan is een jailbreak altijd nog een optie, maar ik zou een jailbreak zo lang mogelijk vermijden.
Dan moet jij dat vooral doen. Maar ga dan geen onzin verzinnen en doen alsof jailbreaken een gevaarlijke handeling is waarmee je je iPhone onherroepelijk schade toebrengt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:12:22 #55
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87486185
Ah hier zijn jullie.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_87486198
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
Snap nog steeds niet waarom je het zou willen, ding werkt ook prima zonder.
flash en mywi. zonder die dingen vind ik mijn iphone essentiele functies missen. al ben ik over frash niet helemaal tevreden, maar het is beter dan niks.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:23:58 #57
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87486406
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En dat zou je willen, omdat..? Tenzij je een apple fanboy bent
Het wordt een béétje vermoeiend om iedere discussie die met Apple te maken heeft dat fanboy-argument weer aan te halen.

Verder kan jailbreaken handig zijn maar is het niet voor iedereen nodig. Ik denk dat in dit geval, bij iemand die nog geen ervaring heeft met iPhones en nog flink aan het zoeken is hoe alles precies werkt, een jailbreak best nog even achterwege kan blijven. Als hij over een paar maanden meer ervaring heeft met z'n iPhone en dingen blijkt te missen kan het altijd nog.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87486707
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:23 schreef De_Hertog het volgende:
Het wordt een béétje vermoeiend om iedere discussie die met Apple te maken heeft dat fanboy-argument weer aan te halen.
Het zou de discussie ten goede komen als je dat dan gewoon negeert en een antwoord probeert te geven op de vraag, in plaats van over een woordje te struikelen.
quote:
Verder kan jailbreaken handig zijn maar is het niet voor iedereen nodig. Ik denk dat in dit geval, bij iemand die nog geen ervaring heeft met iPhones en nog flink aan het zoeken is hoe alles precies werkt, een jailbreak best nog even achterwege kan blijven. Als hij over een paar maanden meer ervaring heeft met z'n iPhone en dingen blijkt te missen kan het altijd nog.
Tuurlijk kan dat. Maar ga dan niet lopen doen alsof jailbreaken onveilig is. En bovendien kun je ook nu jailbreaken zonder er iets mee te doen, in plaats van een half jaar wachten, besluiten dat je toch wilt jailbreaken, en er vervolgens achterkomen dat de nieuwe update de jailbreak heeft gepatcht.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 oktober 2010 @ 09:38:50 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87486761
Kan tethering nou wel of niet met een gejailbreakte iPhone?? :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87486865
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En dat zou je willen, omdat..? Tenzij je een apple fanboy bent, is niet elke update het waard om meteen te moeten doen. De 4.0.2 update deed ook geen reet, behalve jailbreaken zelf onmogelijk maken. Met updaten kun je best een maandje wachten tot de nieuwe jailbreak er is.
[..]

Ik jailbreak al ruim twee jaar en heb nog NOOIT last hiervan gehad. De enige apps die op een zeldzaam moment willen weigeren te werken, zijn bepaalde gecrackte apps. Apps die ik van de appstore gekocht heb, werken gewoon. Die hebben niets met de jailbreak te maken.
[..]

"een tijdje geleden"? Niet in de afgelopen twee jaar, want ik heb elke iPhone van mijn vrienden in die tijd gejailbreakt en niemand heeft hier last van gehad.
[..]

Voor een groot deel, ja. Maar dat betekent niet dat jailbreaken de ervaring niet nog beter kan maken. SBsettings voegt een hoop simpel gebruiksgemak toe, en mensen vinden Winterboard een leuk programma om hun iPhone te tweaken. Met wifisync kun je synchroniseren met iTunes zonder je iPhone aan een kabeltje te moeten hangen

En het is leuk dat Apple nu betere, alternatieve browsers toelaat in de appstore, maar Safari is nog steeds de primaire browser, waarin links uit emails ed geopend worden. Dankzij browser changer uit Cydia is Perfect Browser nu mijn default browser.
[..]

Dan moet jij dat vooral doen. Maar ga dan geen onzin verzinnen en doen alsof jailbreaken een gevaarlijke handeling is waarmee je je iPhone onherroepelijk schade toebrengt.
Dit had precies mijn antwoord kunnen zijn ^O^ .
pi_87486876
KPN gaat iPhone verkopen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:44:00 #62
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87486889
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het zou de discussie ten goede komen als je dat dan gewoon negeert en een antwoord probeert te geven op de vraag, in plaats van over een woordje te struikelen.
Het zou de discussie óók ten goede komen als je dat soort loze beschuldigingen gewoon achterwege laat zodat er ook niets te negeren valt. Verder heb ik zowel eerder in dit topic als in dezelfde post al mijn mening over jailbreaken gegeven.

quote:
Tuurlijk kan dat. Maar ga dan niet lopen doen alsof jailbreaken onveilig is.
Nou ja, jailbreaken is natuurlijk ook minder veilig dan niet jailbreaken. Als je zelf wat meer oplet is er uiteraard niets aan de hand, maar de kans dat je per ongeluk een keer te vroeg op updaten (of 'ja') klikt en met een tijdelijk onbruikbare iPhone zit blijft gewoon aanwezig.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87486933
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:43 schreef nelisb het volgende:
KPN gaat iPhone verkopen.
Ik heb de mijne al met een KPN abbo, leverde gewoon een microsim
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87487098
Toch geen officiële verkoop. Zijn toestellen via grijze import.
Deal was exclusief tmobile.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:03:37 #66
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87487279
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
Kan tethering nou wel of niet met een gejailbreakte iPhone?? :@
Kon met mijn 3.1.2 jailbreak wel. Dus ik neem aan met nieuwere versies ook wel.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 oktober 2010 @ 10:04:59 #67
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87487315
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Kon met mijn 3.1.2 jailbreak wel. Dus ik neem aan met nieuwere versies ook wel.
Dat zou voor mij de enige reden zijn om 'm te jailbreaken. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87487321
quote:
Doe dan gewoon de normale link :P
http://www.kpn.com/prive/(...)nederland/iphone.htm
pi_87487513
Hou me op de hoogte: iPhone 4 16GB Zwart

gaan ze dan alleen de 16GB leveren????
pi_87487691
Lekker nieuws. Begin volgend jaar verlengen dus keuze genoeg tegen die tijd!
pi_87487791
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Het zou de discussie óók ten goede komen als je dat soort loze beschuldigingen gewoon achterwege laat zodat er ook niets te negeren valt. Verder heb ik zowel eerder in dit topic als in dezelfde post al mijn mening over jailbreaken gegeven.
Vooral op de man blijven reageren en de vraag ontwijken. Goed bezig jongen!

Nog een keer dan maar: waarom zou je per se meteen willen updaten?
quote:
Nou ja, jailbreaken is natuurlijk ook minder veilig dan niet jailbreaken. Als je zelf wat meer oplet is er uiteraard niets aan de hand, maar de kans dat je per ongeluk een keer te vroeg op updaten (of 'ja') klikt en met een tijdelijk onbruikbare iPhone zit blijft gewoon aanwezig.
Dit is echt een nonargument. Waarom zou je iPhone onbruikbaar worden als je hem "per ongeluk" update? Of doel je nu op iPhone die simlockvrij gemaakt zijn dmv jailbreak? Zouden die niet ook onbruikbaar zijn als je ze niet jailbreak? Dat argument slaat dus nergens op.
pi_87487805
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:14 schreef Estolan het volgende:
Hou me op de hoogte: iPhone 4 16GB Zwart

gaan ze dan alleen de 16GB leveren????
Nee, de 32GB iPhone krijg je er gratis bij.
pi_87487965
:)

mijn vriendin heeft hem ook besteld via T-Mobile, levering as vrijdag ( dat is 2weken na betaling, best snel )

Ik kan pas okt 2011 vernieuwen, hopelijk dan alweer een nieuwe editie uit
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:43:21 #74
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87488237
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vooral op de man blijven reageren en de vraag ontwijken. Goed bezig jongen!
Ja, want mensen met een andere mening wegzetten als fanboy is helemaal niet op de man spelen. Verder heb ik iedere keer gewoon antwoord gegeven dus je opmerking over ontwijken slaat echt nergens op.

quote:
Nog een keer dan maar: waarom zou je per se meteen willen updaten?
Ik zeg helemaal nergens dat je meteen moet willen updaten. Ik zeg alleen dat jailbreaken niet voor iedereen nodig is. Jij vindt het onmisbaar, ik kan prima zonder. Moet kunnen, toch? Waarom zou iedereen perse moeten willen jailbreaken?

quote:
Dit is echt een nonargument. Waarom zou je iPhone onbruikbaar worden als je hem "per ongeluk" update? Of doel je nu op iPhone die simlockvrij gemaakt zijn dmv jailbreak?
Nee, ook zonder simlockvrij maken kun je in de problemen komen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87488301
Ben benieuwd of kpn en vodafone nu gaan stunten met de iphone prijs.
Om als eerste de meeste iphone fans binnen te halen.

Ik was van plan eind deze maand er 1 te gaan halen, maar weet nu nog niet waar.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')