Dan zouden we binnenkort uit de rest van Europa vergelijkbare berichten moeten krijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien simpelweg door de ontwikkeling van de US-EUR wisselkoers? De EUR is laatste tijd best weer wat sterker geworden.
Tsja, moet dat 1-op-1 doorberekend worden aan klanten? Denk 't niet. Werkt ook niet de andere kant op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien simpelweg door de ontwikkeling van de US-EUR wisselkoers? De EUR is laatste tijd best weer wat sterker geworden.
Tsja, ligt eraan wat je wil... Ik heb 2G los online en 3GS los in België gekocht. Ben ik tenminste vrij in keuze van provider Goedkoop sim-only van Vodafone erbij en gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen nog 230 euro voor een toestel betalen, als je daar bovenop ook nog eens 2 jaar aan een abo vastzit. Wat een gekkenwerk.
Zo deed ik het ook met mijn 3G en 3Gs, helaas te snel geweest met de 4quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, ligt eraan wat je wil... Ik heb 2G los online en 3GS los in België gekocht. Ben ik tenminste vrij in keuze van provider Goedkoop sim-only van Vodafone erbij en gaan.
Dat is een van de dingen waar Apple ontzettend slecht in is. Ze hebben echt ontzettend lang volgehouden dat alle Apple producten dezelfde prijs in $ als in ¤ waren. Zelfs toen ¤1 -> $1.40 was ongeveer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, moet dat 1-op-1 doorberekend worden aan klanten? Denk 't niet. Werkt ook niet de andere kant op.
Dat is nu ook zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zelfs toen ¤1 -> $1.40 was ongeveer.
Ik had niet gekeken, maar idd, de prijzen van de Apple store zijn ook weer bijna $1 op ¤1. Belachelijk weer.quote:
Vergeet niet dat in de geadverteerde Amerikaanse prijzen géén btw/sales tax zit, dus de vergelijking is niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had niet gekeken, maar idd, de prijzen van de Apple store zijn ook weer bijna $1 op ¤1. Belachelijk weer.
Het is al veel vaker gezegd, maar de prijzen in Amerika zijn zonder belastingen. $499 voor een iPad, bijvoorbeeld, is met de huidige koers 371 euro, een iPad zonder BTW is in Nederland 419 euro. Nog steeds een verschil inderdaad, maar lang niet zo erg als het lijkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had niet gekeken, maar idd, de prijzen van de Apple store zijn ook weer bijna $1 op ¤1. Belachelijk weer.
itunes aanzetten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
Heb net mijn iphone 4 aangezet en hij vroeg om een simkaart zonder pincodemaar mijn simkaart die ik had gekregen heeft wel een pincode. Ik heb hem er alsnog in gestopt en hij vroeg om de pincode wat ik heb ingevoerd. Vervolgens zag ik op het scherm een usb kabel met een pijl die wijst naar itunes. Ik heb hem aangesloten op mijn Mac. Maar er gebeurt fakkin NIKS!!!!!!!!!
Schrijf ik hier voor Jan Lul ofzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef skudkind het volgende:
Hey jongens, hebben jullie tips/advies qua winkels en dorpen waar ik de iphone 4 meteen of binnen een week kan krijgen zonder 5 a 6 weken te wachten? Ik wil er zelfs voor naar Friezistan of Limbabwe rijden.
Tsja, als je termen als Limbabwe gebruikt en na een kwartier al ongeduldig wordt omdat je 'nog steeds' geen reactie hebt wordt het animo je te helpen niet groter natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef skudkind het volgende:
[..]
Schrijf ik hier voor Jan Lul ofzo?
Niet perse de allernieuwste, maar je moet niet nog op versie 8 zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
Moet je de nieuwste itunes versie hebben om je Iphone 4 te activeren?
Klopt. Een deel daarvan is volgens mij nog europese heffingen of iets dergelijks (hardware is hier altijd duurder, ook inclusief salestax) en een deel daarvan is dat Apple de prijzen op één moment bepaald en er verder niet meer naar omkijkt. Nu zijn de prijzen inderdaad allemaal gebaseerd op een (te) hoge wisselkoers, maar er is ook een tijd lang een Mac Mini of iets dergelijks voor 'te weinig' verkocht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Neelix het volgende:
Klopt, prijzen daar zijn zonder tax, maar de wisselkoers zit toch flink boven de 1.20 en vooral bij de duurdere producten tikt dat toch best wel aan.
Bij een iPad is het 80 euro, maar bij een Mac Pro is het $2499 ex btw vs ¤2399 inc btw, en dan scheelt het al meer dan ¤800
Het is hier geen helpdesk knulquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef skudkind het volgende:
[..]
Schrijf ik hier voor Jan Lul ofzo?
Het is niet eens dat ik me zozeer stoor aan het prijsverschil, maar wat je ervoor terug krijgt in Europa is ook veel minder dan in de VS. Je hebt hier geen Apple stores waar je gelijk geholpen kan worden met hardware problemen. Is er iets mis dan ben je je machine meteen een week kwijt. Zelfs met applecare.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt. Een deel daarvan is volgens mij nog europese heffingen of iets dergelijks (hardware is hier altijd duurder, ook inclusief salestax) en een deel daarvan is dat Apple de prijzen op één moment bepaald en er verder niet meer naar omkijkt. Nu zijn de prijzen inderdaad allemaal gebaseerd op een (te) hoge wisselkoers, maar er is ook een tijd lang een Mac Mini of iets dergelijks voor 'te weinig' verkocht.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tsja, als je termen als Limbabwe gebruikt en na een kwartier al ongeduldig wordt omdat je 'nog steeds' geen reactie hebt wordt het animo je te helpen niet groter natuurlijk.
En misschien weten we het ook gewoon niet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee.
Sorry, de queeste naar de iphone 4 verandert mij in een slechter persoon. Daarom is het juist zaak dat ik het zsm in mijn handen heb, voordat er doden gaan vallen!quote:
Oh bedankt man, lifesaver! Super!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef Impry het volgende:
@skudkind Gewoon een webshop opzoeken die een goede levertijd heeft. (bijv. PDAshop.nl, daar had ik hem 's avonds 8 uur besteld en de volgende dag binnen. Contractafhandeling gebeurt aan de deur. )
Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet perse de allernieuwste, maar je moet niet nog op versie 8 zitten natuurlijk.
Heb je de kabel al eens losgehaald of in een andere poort geprobeerd, of je iPhone al eens opnieuw opgestart?
Heeft er ook niets mee te maken. Ik heb mijn iPhone gewoon geactiveerd via iTunes toen de SIM nog niet geactiveerd was. Heb nog enige tijd die iPhone gebruikt (niet om te bellen, natuurlijk) met de niet-geactiveerde SIM en dat ging prima. Kortom, het zou gewoon moeten werken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurd
Wat een onzinargumentquote:T-Mobile verhoogt prijzen iPhones
T-Mobile gaat de prijzen voor iPhones met een abonnement vanaf 1 november verhogen. De provider verliest binnenkort het monopolie wat betreft de verkoop van de toestellen van Apple.
De nieuwe prijzen werden door verschillende mensen opgemerkt op een website van de provider voor retailers en zijn door T-Mobile tegenover NU.nl bevestigd. De prijzen stijgen, afhankelijk van het abonnement en het model iPhone, van veertig tot honderd euro.
De nieuwe prijzen worden gepresenteerd nadat woensdag bekend werd gemaakt dat zowel Vodafone als KPN binnen enkele maanden ook iPhones zullen gaan verkopen. T-Mobile had voorheen een exclusief contract met Apple voor de verkoop van de smartphones.
Mobiel internet stimuleren
Volgens T-Mobile heeft de prijsstijging niets te maken met het einde van het exclusieve contract. “We hebben de iPhones en bijbehorende abonnementen heel aantrekkelijk geprijsd om het gebruik van mobiel internet te stimuleren”, legt een woordvoerster van T-Mobile uit. “De markt heeft zich inmiddels ontwikkeld en het is tijd om de inkomsten en uitgaven weer meer op één lijn te krijgen.”
Gewoon dezelfde truuk als het (her)invoeren van bellen per minuut, ipv seconde en internetten met een datalimiet.quote:
Ben je echt 19 en geestelijk helemaal gezond? Het is niet erg als je een autist bent maar als we dat weten dan kunnen we er een beetje rekening mee houden. Ik vermoed dat je een autistische afwijking hebt omdat je kennelijk niet in staat bent om zelfstandig makkelijke vraagstukken op te lossen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
ik heb nu via de app store meerdere games gedownloade
maar die komen nu allemaal opmn scherm terecht..
kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
Jij bent echt de meest simpele mongool die hier rondloopt. Zoek het lekker zelf uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
ik heb nu via de app store meerdere games gedownloade
maar die komen nu allemaal opmn scherm terecht..
kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
Ik ken een soort MobileMe dat gratis is. Google heet het geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Berend. het volgende:
Een tijdje geleden las ik ergens over een soort mobileme dat 17euro per jaar is, is alleen voor een jailbreak. Iemand een idee hoe dit heet?
Pocket Informantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Ik heb Week Cal gekocht, perfecte app.
Nope, wachten is je enige optie!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef NextTVH het volgende:
Hallo![]()
Ik heb nu een iPhone 3G van mijn broer, hij is gejailbreakt en er staat firmware 4.0.1 op.
Nou heb ik echter vodafone dus wil ik hem unlocken maar de baseband is 05.14.02 dus ultrasn0w werkt niet, is er een mogelijkheid om dit te downgraden of moet ik op een update van ultrasn0w wachten?
Fuzzyband werkt niet![]()
Bedankt alvast
MET JE VINGER OP EEN SPEL INGEDRUKT HOUDEN, DAN MAKEN ZE BEWEGINGEN. DAN MOET JE EEN SPEL SLEPEN OP EEN ANDER ICOON, DAN MAAK JE EEN MAP AAN. JE KAN ALLES DE MAP NAAM VERANDEREN EN ALS JE PER SE DE GAME-TITELS WIL VERANDEREN DAN IS ER WEL EEN TWEAK VOOR.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
ik heb nu via de app store meerdere games gedownloade
maar die komen nu allemaal opmn scherm terecht..
kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)prijzen-iphones.html
[..]
Wat een onzinargument. Oftewel: nu zijn heel veel mensen gewend aan mobiel internet, dus gaan we die mensen ff lekker uitmelken
.
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.quote:Penetratiestrategie
Als een nieuw product voor een heel lage prijs wordt geïntroduceerd, spreken we van een penetratiestrategie. Een bedrijf dat bij de productontwikkeling een voorsprong heeft, hoopt hiermee op een prijsgevoelige markt snel merkbekendheid op te bouwen en zo veel mogelijk klanten te trekken. Het bedrijf hoopt hiermee de klanten zo snel mogelijk met de voordelen van het product te confronteren. De introductieprijs wordt in de volgende fase van de productlevenscyclus verhoogd.
Een penetratiestrategie heeft vooral zin als de afnemers prijsbewust zijn en er snel concurrentie is te verwachten. Het voornaamste nadeel van de penetratiestrategie is dat het bedrijf een deel van de mogelijke winst die het zou maken, laat schieten.
Daarom eerst maar eens kijken hoe de prijzen van Vodafone en KPN zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef AskBrad het volgende:
Is er een App (dan wel Jailbreak) die het mogelijk maakt om op het lockscherm je agenda items van die dag/week te showen?
Bel KPN?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Waarom zou je dat willen? Vodafone rond alles af op de minuut, per saldo ben je zo 30 euro per maand meer kwijt dan nu. Ook KPN doet dit in sommige gevallen, T-mobile niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Daar hebben we jou al voor. Daar is geen Casper voor nodig.,quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef retorbrapi het volgende:
Die casper is de boel echt stuk aan het trollen, geniaal
Omdat ik niet tevreden bent. Dat heb ik ze even duidelijk uitgelegd. Ze waren het er mee eens en nu mag ik zelf aangeven wanneer ik het wil laten ontbinden. Dus ik denk dat ik nog even wacht tot KPN en Vodafone het toestel gaat leveren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
Mijn gebruikte iPhone 4 moet idd terug en het geld dat ik bijbetaald heb (heb een 32gb versie) krijg ik ook terug.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug?
zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
Met de dienst die ze leveren. Ze hadden mij een belofte gemaakt voor een paar maanden terug (nog voordat ik het iPhone abonnement had afgesloten). Die kunnen ze niet nakomen en daarom bieden ze mij een contractonbinding aan. Of dat bij de andere providers ook zo is weet ik niet. Ik moet er nog even achteraan bellen. Maar ik denk niet dat Vodafone en KPN mij al veel kunnen vertellen daarover.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Estolan het volgende:
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk
Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet
Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
Ik heb voor een half jaar terug al geklaagd dat het bereik in huis slecht was. Er werd toen gezegd dat er in november dit jaar een zendmast hier zou komen (ik woon in het buitengebied). Ik had daar vandaag nog even contact over en het blijkt dat de plaatsing van de zendmast hier opgeschoven is naar december 2011.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Estolan het volgende:
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden
Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
Ik krijg geen brief. Dat staat bij hun in de computer. Ik krijg alleen die brief als ik daadwerkelijk de beindiging in gang zet van mijn contract. Dan moet de telefoon binnen 5 dagen terug.quote:
Kan een mens niet verhuizen in zijn leven?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
Foutje in mijn beschrijving. 11 jaar lang zit ik al bij ze. Ik was 13 toen ik mijn eerste mobile telefoon kreeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Estolan het volgende:
Geen brief?
dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?
Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor
en 13jaar??? dat kan niet eens,
Weinig geloof nu nog in je verhaal
Vriendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig
je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet
en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider
dat zou nooit mondeling gedaan zijn
Wat kan jou t boeien manquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig
je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet
en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider
dat zou nooit mondeling gedaan zijn
Genaaid bent in wat? Ik vraag of ik het beste KPN of Vodafone kan nemen. Ik vraag toch niets over T-mobile? Die hebben mij keurig geholpen in deze en ik kan gewoon van het contract af als ik een andere provider heb gevonden die wel voldoet aan mijn eisen qua bereik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Estolan het volgende:
Ik ben je vriend niet!
[quote]
Gelukkig niet
[quote]
Je komt een beetje ongeloofwaardig uit, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen
Waar doe ik moeilijk over? Ik heb toch verteld wat het verhaal was?quote:anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien
Het staat bij hun in het systeem. Dat was een voorwaarde van mij bij de contractverlenging. Ze gaven ook gewoon toe dat het idd bij mijn klantenaccount staat geregistreerd.quote:Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens
Niet elk bedrijf is zo onbetrouwbaar. Ik ben jarenlang tevreden geweest over T-mobile alleen sinds ik ben verhuisd is het bereik niet wat het wezen moet. Ze hadden beloofd dat het in november opgelost zou zou maar dat gaat ze dus niet lukken.quote:Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"
Ik ga nergens van uit. Het is gewoon zo. Ze wilde zelfs vandaag de procedure al starten om het contract te ontbinden maar dat vond ik te snel gaan want ik heb nog niets nieuws. Het nummer enzo mocht ik allemaal mee nemen naar de nieuwe provider.quote:Je gaat wel van een hoop coulance uit he?
Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termijn hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Estolan het volgende:
en die vragen zijn al menig topic besproken
oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen
ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit
ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar
verdere keuzes zijn er niet
vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld
uhuh!
suc6
Dirk doe verder geen moeite joh, laat hem lekker geloven wat ie wil, schiet toch niet opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termein hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Estolan het volgende:
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden
dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast
waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is
Come On!
Hoe weet jij dat nou? Heb je er wel eens mee te maken gehad dan? Nee... dus hou gewoon je smoel dicht want je hebt blijkbaar geen idee hoe het in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef Estolan het volgende:
Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben
Mongool, wat snap jij hier niet aan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef Estolan het volgende:
en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0
quote:En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
Wanneer kunnen we users nomineren voor de meeste debiele user ooit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft
ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal
Kan ook niet meer. Alleen als je AppleCare belt en zegt dat je kutbereik hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef Estolan het volgende:
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
Als ze hem voor de 30ste aan had geschaft dan had ze hem ook voor de 30ste moeten bestellen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
Heb je eerder een mail gehad dat het hoedje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |