abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:02:07 #201
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87532049
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Neelix het volgende:

[..]

Misschien simpelweg door de ontwikkeling van de US-EUR wisselkoers? De EUR is laatste tijd best weer wat sterker geworden.
Dan zouden we binnenkort uit de rest van Europa vergelijkbare berichten moeten krijgen.

En, uiteraard, maakte de koers niets uit toen de euro laag stond.. :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87532082
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Neelix het volgende:

[..]

Misschien simpelweg door de ontwikkeling van de US-EUR wisselkoers? De EUR is laatste tijd best weer wat sterker geworden.
Tsja, moet dat 1-op-1 doorberekend worden aan klanten? Denk 't niet. Werkt ook niet de andere kant op.
pi_87532271
Ik snap echt niet dat mensen nog 230 euro voor een toestel betalen, als je daar bovenop ook nog eens 2 jaar aan een abo vastzit. Wat een gekkenwerk.
pi_87532343
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen nog 230 euro voor een toestel betalen, als je daar bovenop ook nog eens 2 jaar aan een abo vastzit. Wat een gekkenwerk.
Tsja, ligt eraan wat je wil... Ik heb 2G los online en 3GS los in België gekocht. Ben ik tenminste vrij in keuze van provider Goedkoop sim-only van Vodafone erbij en gaan.
pi_87532678
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tsja, ligt eraan wat je wil... Ik heb 2G los online en 3GS los in België gekocht. Ben ik tenminste vrij in keuze van provider Goedkoop sim-only van Vodafone erbij en gaan.
Zo deed ik het ook met mijn 3G en 3Gs, helaas te snel geweest met de 4 -O-
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:38:29 #206
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87533245
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tsja, moet dat 1-op-1 doorberekend worden aan klanten? Denk 't niet. Werkt ook niet de andere kant op.
Dat is een van de dingen waar Apple ontzettend slecht in is. Ze hebben echt ontzettend lang volgehouden dat alle Apple producten dezelfde prijs in $ als in ¤ waren. Zelfs toen ¤1 -> $1.40 was ongeveer.

Apple is een van de weinige producenten die vooral VS gericht is en prijzen daarop baseert.
En hoe bedoel je de andere kant op? Dat Europese producten in de VS goedkoper worden? Dat denk ik wel hoor...
pi_87533393
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef Neelix het volgende:

[..]

Zelfs toen ¤1 -> $1.40 was ongeveer.

Dat is nu ook zo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:46:26 #208
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87533561
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is nu ook zo
Ik had niet gekeken, maar idd, de prijzen van de Apple store zijn ook weer bijna $1 op ¤1. Belachelijk weer. :{
pi_87533562
Hey jongens, hebben jullie tips/advies qua winkels en dorpen waar ik de iphone 4 meteen of binnen een week kan krijgen zonder 5 a 6 weken te wachten? Ik wil er zelfs voor naar Friezistan of Limbabwe rijden.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_87533784
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik had niet gekeken, maar idd, de prijzen van de Apple store zijn ook weer bijna $1 op ¤1. Belachelijk weer. :{
Vergeet niet dat in de geadverteerde Amerikaanse prijzen géén btw/sales tax zit, dus de vergelijking is niet helemaal eerlijk.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:53:02 #211
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87533792
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het is al veel vaker gezegd, maar de prijzen in Amerika zijn zonder belastingen. $499 voor een iPad, bijvoorbeeld, is met de huidige koers 371 euro, een iPad zonder BTW is in Nederland 419 euro. Nog steeds een verschil inderdaad, maar lang niet zo erg als het lijkt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:55:49 #212
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87533910
Heb net mijn iphone 4 aangezet en hij vroeg om een simkaart zonder pincode :? maar mijn simkaart die ik had gekregen heeft wel een pincode. Ik heb hem er alsnog in gestopt en hij vroeg om de pincode wat ik heb ingevoerd. Vervolgens zag ik op het scherm een usb kabel met een pijl die wijst naar itunes. Ik heb hem aangesloten op mijn Mac. Maar er gebeurt fakkin NIKS!!!!!!!!!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:57:51 #213
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87533995
Klopt, prijzen daar zijn zonder tax, maar de wisselkoers zit toch flink boven de 1.20 en vooral bij de duurdere producten tikt dat toch best wel aan.

Bij een iPad is het 80 euro, maar bij een Mac Pro is het $2499 ex btw vs ¤2399 inc btw, en dan scheelt het al meer dan ¤800
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:58:19 #214
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87534013
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
Heb net mijn iphone 4 aangezet en hij vroeg om een simkaart zonder pincode :? maar mijn simkaart die ik had gekregen heeft wel een pincode. Ik heb hem er alsnog in gestopt en hij vroeg om de pincode wat ik heb ingevoerd. Vervolgens zag ik op het scherm een usb kabel met een pijl die wijst naar itunes. Ik heb hem aangesloten op mijn Mac. Maar er gebeurt fakkin NIKS!!!!!!!!!
itunes aanzetten?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:59:02 #215
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87534047
Itunes staat gewoon aan.
pi_87534085
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef skudkind het volgende:
Hey jongens, hebben jullie tips/advies qua winkels en dorpen waar ik de iphone 4 meteen of binnen een week kan krijgen zonder 5 a 6 weken te wachten? Ik wil er zelfs voor naar Friezistan of Limbabwe rijden.
Schrijf ik hier voor Jan Lul ofzo? :?
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:01:33 #217
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87534140
Moet je de nieuwste itunes versie hebben om je Iphone 4 te activeren?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:03:08 #218
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87534198
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef skudkind het volgende:

[..]

Tsja, als je termen als Limbabwe gebruikt en na een kwartier al ongeduldig wordt omdat je 'nog steeds' geen reactie hebt wordt het animo je te helpen niet groter natuurlijk.

En misschien weten we het ook gewoon niet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:04:03 #219
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87534232
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
Moet je de nieuwste itunes versie hebben om je Iphone 4 te activeren?
Niet perse de allernieuwste, maar je moet niet nog op versie 8 zitten natuurlijk.

Heb je de kabel al eens losgehaald of in een andere poort geprobeerd, of je iPhone al eens opnieuw opgestart?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:06:18 #220
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87534302
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Neelix het volgende:
Klopt, prijzen daar zijn zonder tax, maar de wisselkoers zit toch flink boven de 1.20 en vooral bij de duurdere producten tikt dat toch best wel aan.

Bij een iPad is het 80 euro, maar bij een Mac Pro is het $2499 ex btw vs ¤2399 inc btw, en dan scheelt het al meer dan ¤800
Klopt. Een deel daarvan is volgens mij nog europese heffingen of iets dergelijks (hardware is hier altijd duurder, ook inclusief salestax) en een deel daarvan is dat Apple de prijzen op één moment bepaald en er verder niet meer naar omkijkt. Nu zijn de prijzen inderdaad allemaal gebaseerd op een (te) hoge wisselkoers, maar er is ook een tijd lang een Mac Mini of iets dergelijks voor 'te weinig' verkocht.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87534466
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef skudkind het volgende:

[..]

Het is hier geen helpdesk knul
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_87534524
@skudkind Gewoon een webshop opzoeken die een goede levertijd heeft. (bijv. PDAshop.nl, daar had ik hem 's avonds 8 uur besteld en de volgende dag binnen. Contractafhandeling gebeurt aan de deur. )
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:17 #223
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87534633
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:06 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Klopt. Een deel daarvan is volgens mij nog europese heffingen of iets dergelijks (hardware is hier altijd duurder, ook inclusief salestax) en een deel daarvan is dat Apple de prijzen op één moment bepaald en er verder niet meer naar omkijkt. Nu zijn de prijzen inderdaad allemaal gebaseerd op een (te) hoge wisselkoers, maar er is ook een tijd lang een Mac Mini of iets dergelijks voor 'te weinig' verkocht.
Het is niet eens dat ik me zozeer stoor aan het prijsverschil, maar wat je ervoor terug krijgt in Europa is ook veel minder dan in de VS. Je hebt hier geen Apple stores waar je gelijk geholpen kan worden met hardware problemen. Is er iets mis dan ben je je machine meteen een week kwijt. Zelfs met applecare.
pi_87534755
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Tsja, als je termen als Limbabwe gebruikt en na een kwartier al ongeduldig wordt omdat je 'nog steeds' geen reactie hebt wordt het animo je te helpen niet groter natuurlijk.

En misschien weten we het ook gewoon niet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee.
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef Agiath het volgende:

[..]

Het is hier geen helpdesk knul
Sorry, de queeste naar de iphone 4 verandert mij in een slechter persoon. Daarom is het juist zaak dat ik het zsm in mijn handen heb, voordat er doden gaan vallen! :P

Even zonder gekkigheid, het spijt me. Ik zie enige hulp in deze graag tegemoet. :)
pi_87534814
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef Impry het volgende:
@skudkind Gewoon een webshop opzoeken die een goede levertijd heeft. (bijv. PDAshop.nl, daar had ik hem 's avonds 8 uur besteld en de volgende dag binnen. Contractafhandeling gebeurt aan de deur. )
Oh bedankt man, lifesaver! Super! :s) Ik hou jullie wel op de hoogte als er behoefte naar is.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:28:59 #226
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87535172
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:04 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Niet perse de allernieuwste, maar je moet niet nog op versie 8 zitten natuurlijk.

Heb je de kabel al eens losgehaald of in een andere poort geprobeerd, of je iPhone al eens opnieuw opgestart?
Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurd :')
pi_87535224
Zit de sim er goed in?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:32:40 #228
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87535306
Yup, als ik hem aandoe zonder sim vraagt hij eerst om een sim kaart zonder pincode en als ik hem erin stop vraagt hij om een pincode en die accepteert hij dan ook. Alleen het connecten met itunes doet hij niet :?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:35:06 #229
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87535380
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:28 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurd :')
Heeft er ook niets mee te maken. Ik heb mijn iPhone gewoon geactiveerd via iTunes toen de SIM nog niet geactiveerd was. Heb nog enige tijd die iPhone gebruikt (niet om te bellen, natuurlijk) met de niet-geactiveerde SIM en dat ging prima. Kortom, het zou gewoon moeten werken.

Sluit de telefoon eens af en start hem dan op met de Home-button ingedrukt. Dan kom je in repair mode, wellicht herkent iTunes hem dan wel. Aangezien hij toch nog niet geactiveerd is maakt dat verder weinig uit :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87535718
Ook mooi klote dat Rock weg is en je nu alleen Cydia kan gebruiken, wat een onoverzichtelijke trage meuk is dat zeg :r
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_87536744
Prijs verhoging:

Verschil met dollar en euro
ze weten prijzen van concurent
marketing truuk ( meer mensen gaan nu nog ff snel een abbo afsluiten, en hierop zal KPN en Voda weer gaan reageren )

it's all about the money!
pi_87538575
http://www.nu.nl/gadgets/(...)prijzen-iphones.html

quote:
T-Mobile verhoogt prijzen iPhones

T-Mobile gaat de prijzen voor iPhones met een abonnement vanaf 1 november verhogen. De provider verliest binnenkort het monopolie wat betreft de verkoop van de toestellen van Apple.

De nieuwe prijzen werden door verschillende mensen opgemerkt op een website van de provider voor retailers en zijn door T-Mobile tegenover NU.nl bevestigd. De prijzen stijgen, afhankelijk van het abonnement en het model iPhone, van veertig tot honderd euro.

De nieuwe prijzen worden gepresenteerd nadat woensdag bekend werd gemaakt dat zowel Vodafone als KPN binnen enkele maanden ook iPhones zullen gaan verkopen. T-Mobile had voorheen een exclusief contract met Apple voor de verkoop van de smartphones.

Mobiel internet stimuleren
Volgens T-Mobile heeft de prijsstijging niets te maken met het einde van het exclusieve contract. “We hebben de iPhones en bijbehorende abonnementen heel aantrekkelijk geprijsd om het gebruik van mobiel internet te stimuleren”, legt een woordvoerster van T-Mobile uit. “De markt heeft zich inmiddels ontwikkeld en het is tijd om de inkomsten en uitgaven weer meer op één lijn te krijgen.”
Wat een onzinargument :'). Oftewel: nu zijn heel veel mensen gewend aan mobiel internet, dus gaan we die mensen ff lekker uitmelken :').
pi_87538620
:) gewoon een leuke truuk

meer klanten nu, meer winst straks wanneer KPN en Voda gaan beginnen :)
pi_87538947
Hallo :*

Ik heb nu een iPhone 3G van mijn broer, hij is gejailbreakt en er staat firmware 4.0.1 op.

Nou heb ik echter vodafone dus wil ik hem unlocken maar de baseband is 05.14.02 dus ultrasn0w werkt niet, is er een mogelijkheid om dit te downgraden of moet ik op een update van ultrasn0w wachten :) ?

Fuzzyband werkt niet :'(

Bedankt alvast :)
pi_87541851
Ik stoom mijn iPhone 3G op dit moment klaar voor verkoop, dus ik wil graag naar 4.1 met een Jailbreak, omdat hij wel unlocked moet zijn voor de tijd dat ik hem nog heb (en dit is ook handig voor nieuwe koper, wat wss een vriend van me zal worden).

De reden dat ik het zelf wil doen vóórdat hij verkocht gaat worden is dat de camera het niet meer doet, volgens sommige kan deze wel weer gaan werken als ik een update doe.

Ik zit nu op 3.1.2 en heb een modemfirmware van 05.11.07. Ik zie wat betreft de software/jailbreaks/unlocks door de bomen het bos niet meer.. :P

Kan iemand mij helpen met hoe ik nou (het makkelijkst) OS 4.1 kan krijgen, unlocked en al..
pi_87542510
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:59 schreef Estolan het volgende:
:) gewoon een leuke truuk

Gewoon dezelfde truuk als het (her)invoeren van bellen per minuut, ipv seconde en internetten met een datalimiet.
pi_87543593
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=10186

Deze lijkt me dan wel oké.. Maar ik heb iTunes 10... :?
pi_87552035
ik heb nu via de app store meerdere games gedownloade
maar die komen nu allemaal opmn scherm terecht..

kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
pi_87552308
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:

kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
Ben je echt 19 en geestelijk helemaal gezond? Het is niet erg als je een autist bent maar als we dat weten dan kunnen we er een beetje rekening mee houden. Ik vermoed dat je een autistische afwijking hebt omdat je kennelijk niet in staat bent om zelfstandig makkelijke vraagstukken op te lossen.
pi_87552549
quote:

Jij bent echt de meest simpele mongool die hier rondloopt. Zoek het lekker zelf uit. :W
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_87554024
Een tijdje geleden las ik ergens over een soort mobileme dat 17euro per jaar is, is alleen voor een jailbreak. Iemand een idee hoe dit heet?
pi_87554264
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Berend. het volgende:
Een tijdje geleden las ik ergens over een soort mobileme dat 17euro per jaar is, is alleen voor een jailbreak. Iemand een idee hoe dit heet?
Ik ken een soort MobileMe dat gratis is. Google heet het geloof ik :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:05:57 #243
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_87554405
Ik heb Week Cal gekocht, perfecte app.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:10:40 #244
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87554616
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Ik heb Week Cal gekocht, perfecte app.
Pocket Informant B-)
pi_87557175
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef NextTVH het volgende:
Hallo :*

Ik heb nu een iPhone 3G van mijn broer, hij is gejailbreakt en er staat firmware 4.0.1 op.

Nou heb ik echter vodafone dus wil ik hem unlocken maar de baseband is 05.14.02 dus ultrasn0w werkt niet, is er een mogelijkheid om dit te downgraden of moet ik op een update van ultrasn0w wachten :) ?

Fuzzyband werkt niet :'(

Bedankt alvast :)
Nope, wachten is je enige optie!
pi_87557233
quote:

MET JE VINGER OP EEN SPEL INGEDRUKT HOUDEN, DAN MAKEN ZE BEWEGINGEN. DAN MOET JE EEN SPEL SLEPEN OP EEN ANDER ICOON, DAN MAAK JE EEN MAP AAN. JE KAN ALLES DE MAP NAAM VERANDEREN EN ALS JE PER SE DE GAME-TITELS WIL VERANDEREN DAN IS ER WEL EEN TWEAK VOOR.
pi_87558996
Die casper is de boel echt stuk aan het trollen, geniaal
pi_87560762
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)prijzen-iphones.html
[..]

Wat een onzinargument :'). Oftewel: nu zijn heel veel mensen gewend aan mobiel internet, dus gaan we die mensen ff lekker uitmelken :').
quote:
Penetratiestrategie

Als een nieuw product voor een heel lage prijs wordt geïntroduceerd, spreken we van een penetratiestrategie. Een bedrijf dat bij de productontwikkeling een voorsprong heeft, hoopt hiermee op een prijsgevoelige markt snel merkbekendheid op te bouwen en zo veel mogelijk klanten te trekken. Het bedrijf hoopt hiermee de klanten zo snel mogelijk met de voordelen van het product te confronteren. De introductieprijs wordt in de volgende fase van de productlevenscyclus verhoogd.

Een penetratiestrategie heeft vooral zin als de afnemers prijsbewust zijn en er snel concurrentie is te verwachten. Het voornaamste nadeel van de penetratiestrategie is dat het bedrijf een deel van de mogelijke winst die het zou maken, laat schieten.
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.
pi_87560819
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[..]

En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.
Daarom eerst maar eens kijken hoe de prijzen van Vodafone en KPN zijn.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:55:06 #250
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_87563611
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef AskBrad het volgende:
Is er een App (dan wel Jailbreak) die het mogelijk maakt om op het lockscherm je agenda items van die dag/week te showen?
I'm Back Again!
pi_87564262
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
pi_87564805
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Bel KPN?
Calmer than you are
pi_87564910
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zou je dat willen? Vodafone rond alles af op de minuut, per saldo ben je zo 30 euro per maand meer kwijt dan nu. Ook KPN doet dit in sommige gevallen, T-mobile niet.
pi_87565071
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
pi_87565189
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef AskBrad het volgende:

[..]

ja, die is er. volgens mij zijn er zelfs meerder. ik gebruik lockinfo
pi_87565205
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef retorbrapi het volgende:
Die casper is de boel echt stuk aan het trollen, geniaal
Daar hebben we jou al voor. Daar is geen Casper voor nodig.,
pi_87565431
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Omdat ik niet tevreden bent. Dat heb ik ze even duidelijk uitgelegd. Ze waren het er mee eens en nu mag ik zelf aangeven wanneer ik het wil laten ontbinden. Dus ik denk dat ik nog even wacht tot KPN en Vodafone het toestel gaat leveren.
pi_87565492
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
:o inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug? :?

zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard :{.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
pi_87565520
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk

Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet

Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
pi_87565980
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

:o inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug? :?

zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard :{.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
Mijn gebruikte iPhone 4 moet idd terug en het geld dat ik bijbetaald heb (heb een 32gb versie) krijg ik ook terug.

Ze gaan niet zomaar bij iedereen het contract ontbinden. Er moeten natuurlijk wel aantoonbare dingen zijn waar je het niet mee eens bent.
pi_87566059
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Estolan het volgende:
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk

Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet

Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
Met de dienst die ze leveren. Ze hadden mij een belofte gemaakt voor een paar maanden terug (nog voordat ik het iPhone abonnement had afgesloten). Die kunnen ze niet nakomen en daarom bieden ze mij een contractonbinding aan. Of dat bij de andere providers ook zo is weet ik niet. Ik moet er nog even achteraan bellen. Maar ik denk niet dat Vodafone en KPN mij al veel kunnen vertellen daarover.
pi_87566430
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden

Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:20:48 #263
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87566605
En aan de andere kant, als je officieel je contract ontbind mogen ze niet die telefoon terug eisen volgens mij. Zie al die verhalen van mensen die contracten gingen ontbinden zodra de voorwaarden veranderden. Dus het is inderdaad een beetje een vreemd verhaal.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87566698
Meer een vreemd verhaal dat een "klant" met een eis komt, en dat hij daarna het copntract ongeldig kan laten maken omdat de provider niet zijn eis heeft voldaan. om vervolgens alle kosten van het toestel terug te krijgen en dat T-Mobile een 2ehandsje heeft

Dan wil ik wel een scan van een brief zien waarin dat allemaal staat, anders noem ik dat slap gelul

Same shit bij mij met Telfort Internet, de modem deed het steeds niet, 7mnd lang bellen ( a 70cpm ) en uiteindelijk de reactie, moet u even bij de overburen een modem lenen, die hebben ook Telfort, dan kunt u kijken of dat echt het probleem is

ik heb toen de ING hun rekening nummer laten blokkeren, want tja ik had een jaar contract
pi_87566987
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Estolan het volgende:
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden

Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
Ik heb voor een half jaar terug al geklaagd dat het bereik in huis slecht was. Er werd toen gezegd dat er in november dit jaar een zendmast hier zou komen (ik woon in het buitengebied). Ik had daar vandaag nog even contact over en het blijkt dat de plaatsing van de zendmast hier opgeschoven is naar december 2011.
Ik had dus een nieuw contract afgesloten met de afspraak dat er in november dit jaar hier een mast zou komen. Die komt er dus niet en dus mocht ik het contract ontbinden.

Edit: Daarnaast hebben ze ook metingen uitgevoerd vanaf de dichtstbijzijnde zendmast naar mijn huis. Dat mag 1500 meter zijn en in mijn geval is dat meer dan 2500 meter.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 15-10-2010 12:50:56 ]
pi_87568284
Klinkt interessant,

nu die brief nog :)
pi_87568587
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:14 schreef Estolan het volgende:
Klinkt interessant,

nu die brief nog :)
Ik krijg geen brief. Dat staat bij hun in de computer. Ik krijg alleen die brief als ik daadwerkelijk de beindiging in gang zet van mijn contract. Dan moet de telefoon binnen 5 dagen terug.

Het klinkt misschien interessant maar ik denk niet dat er veel mensen voor zoiets in aanmerking komen. Ik heb namelijk voor dat ik het contract met ze afsloot die afspraak met ze gemaakt dat het netwerk hier in november verbeterd zou moeten zijn. Ik ga niet zomaar even over op een andere provider. Ik zit namelijk al 13 jaar bij t-mobile (toen nog Ben).
pi_87568728
Geen brief?

dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?

Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor

en 13jaar??? dat kan niet eens,

Weinig geloof nu nog in je verhaal
pi_87568909
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
pi_87571034
Overzichtje:

- Zowel KPN als Vodafone hanteren een 1GB datalimiet op alle nieuw afgesloten "eindeloos online" abonnementen.
- Zowel KPN als Vodafone hanteren minuutafronding.

T-Mobile heeft geen datalimiet EN rekent per seconde af, op de eerste minuut na. Maarja, nu KPN/Hi/Vodafone bekend hebben gemaakt de iPhone 4 te leveren, gaat T-Mobile de prijzen ineens omhoog gooien :')
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_87571154
Oftewel T-Mobile weet de prijzen al vand e concurent ( waarbij ik denk dat Apple gezegd heeft de markt open te willen gooien, mits de prijzen omhoog gaan, zal me niet verbazen )

En hierdoor gaan deze maand nog een hoop mensen snel voor de "lage" prijs een Iphone 4 nemen bij T-Mobile ( aangezien die mensen twijfelen wat de nieuwe prijzen zijn bij de concurent )

It's all about the money

Ik heb zelf ook al een abbo sinds begin Ben ( nee niet 13jaar, want toen bestond Ben nog niet ), en heb in regio Den Haag nooit echt problemen gehad tot voorkort, maar dat is nu ook al verholpen

Ik gok dat je die "netwerk" problemen straks bij KPN en Voda ook gaat krijgen, aangezien zij nog niet gewerkt hebben aan netwerk verbetering en TMobile wel
pi_87571253
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
Kan een mens niet verhuizen in zijn leven?
pi_87571314
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Estolan het volgende:
Geen brief?

dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?

Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor

en 13jaar??? dat kan niet eens,

Weinig geloof nu nog in je verhaal
Foutje in mijn beschrijving. 11 jaar lang zit ik al bij ze. Ik was 13 toen ik mijn eerste mobile telefoon kreeg.
Maar lekker boeiend of je het gelooft of niet. Ik kom hier met een vraag die ik heb met betrekking tot een andere provider. Ik kom hier niet om te melden dat het me gelukt is om onder een contract uit te komen.

En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
pi_87571370
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig

je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet

en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider

dat zou nooit mondeling gedaan zijn
pi_87571447
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:

en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider

Vriend :')
Wat kan mij het verrekken of jij het gelooft ja of nee? Daar kom ik toch niet voor of wel?
pi_87571507
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:

Wat kan jou t boeien man :')
pi_87571550
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat kan jou t boeien man :')
Ja echt he? :')
pi_87571596
Ik ben je vriend niet!

Je komt een beetje ongeloofwaardig over, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen

anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien

Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens

Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"

Je gaat wel van een hoop coulance uit he?

Maarja, Nee T-Mobile is niet de slechtste, hooguit op een aantal plekken met bereik, maar dan moet je maar niet in een gehucht gaan wonen. KPN zal ook niet over super zijn ( ken mensen bij de grens Duitsland, waarbij om de zoveel tijd het netwerk ineens naar een Duitse provider schiet )

Same Shit, Different Provider!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2010 14:40:25 ]
pi_87571850
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Estolan het volgende:
Ik ben je vriend niet!
[quote]
Gelukkig niet

[quote]
Je komt een beetje ongeloofwaardig uit, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen
Genaaid bent in wat? Ik vraag of ik het beste KPN of Vodafone kan nemen. Ik vraag toch niets over T-mobile? Die hebben mij keurig geholpen in deze en ik kan gewoon van het contract af als ik een andere provider heb gevonden die wel voldoet aan mijn eisen qua bereik.

quote:
anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien
Waar doe ik moeilijk over? Ik heb toch verteld wat het verhaal was?

quote:
Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens
Het staat bij hun in het systeem. Dat was een voorwaarde van mij bij de contractverlenging. Ze gaven ook gewoon toe dat het idd bij mijn klantenaccount staat geregistreerd.

quote:
Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"
Niet elk bedrijf is zo onbetrouwbaar. Ik ben jarenlang tevreden geweest over T-mobile alleen sinds ik ben verhuisd is het bereik niet wat het wezen moet. Ze hadden beloofd dat het in november opgelost zou zou maar dat gaat ze dus niet lukken.

quote:
Je gaat wel van een hoop coulance uit he?
Ik ga nergens van uit. Het is gewoon zo. Ze wilde zelfs vandaag de procedure al starten om het contract te ontbinden maar dat vond ik te snel gaan want ik heb nog niets nieuws. Het nummer enzo mocht ik allemaal mee nemen naar de nieuwe provider.

En dit was mijn laatste reactie op dat hele verhaal. Ik wilde gewoon weten wat het verschil tussen KPN en Vodafone is aangezien ik nooit bij die providers gezeten heb.
pi_87572487
en die vragen zijn al menig topic besproken

oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen

ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit

ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar

verdere keuzes zijn er niet

vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld

uhuh!

suc6
pi_87572622
Blijf eens van die enterknop af man, debiel
pi_87572671
nee

:)
pi_87572765
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Estolan het volgende:
en die vragen zijn al menig topic besproken

oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen

ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit

ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar

verdere keuzes zijn er niet

vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld

uhuh!

suc6
Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termijn hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
pi_87572847
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termein hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
Dirk doe verder geen moeite joh, laat hem lekker geloven wat ie wil, schiet toch niet op :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87573120
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden

dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast

waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is

Come On!
pi_87573207
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Estolan het volgende:
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden

dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast

waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is

Come On!
:') Je leest de helft maar of niet? Ik heb mijn contract verlengd terwijl het al bekend was dat het bereik slecht was. De reden dat ik het contract toch verlengd heb is dat ze mij hadden beloofd dat het beter zou zijn in november van dit jaar. Als ze die belofte niet hadden gedaan dan had ik nooit verlengd bij T-Mobile. Dat was gewoon een kei harde eis van mijn kant.
pi_87573298
Oftewel jij hebt een contract thuis liggen waarop staat dat als het bereik niet beter word, je hem ongeldig kan laten verklaren? Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben

ps. Klanten hebben niks te eisen, zo is dat nou eenmaal
pi_87573348
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef Estolan het volgende:
Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben

Hoe weet jij dat nou? Heb je er wel eens mee te maken gehad dan? Nee... dus hou gewoon je smoel dicht want je hebt blijkbaar geen idee hoe het in elkaar steekt.
pi_87573590
ja, dat heb ik net boven al verteld

maar als ik mn abbo verleng, krijg ik een mooie brief met mijn nieuwe contract voorwaarden erin ( zoals iedereen ), dus dan zou bij jou een aparte regel erbij staan waarin staat wat je nu verteld

zo niet

dan heb je denk ik toch een probleem

en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0

Yet Again

Suc6
pi_87574211
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef Estolan het volgende:
en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0
Mongool, wat snap jij hier niet aan?

quote:
En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
pi_87574270
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft

ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal :)
pi_87574332
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft

ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal :)
Wanneer kunnen we users nomineren voor de meeste debiele user ooit?
pi_87574378
ach

Je blijft ongeloofwaardig als je zelf als T-Mobile klant niet kan aantonen dat je een mooie deal hebt afgesloten.

Dan kan ik ook vanalles zeggen, zonder bewijs. Lekker makkelijk zijn we toch wel

Yet Again

Suc6
pi_87574742
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87575033
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
pi_87576369
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef Estolan het volgende:
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
Kan ook niet meer. Alleen als je AppleCare belt en zegt dat je kutbereik hebt.
pi_87576507
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
pi_87576640
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
Als ze hem voor de 30ste aan had geschaft dan had ze hem ook voor de 30ste moeten bestellen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:49:17 #299
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87576716
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje *O*
Heb je eerder een mail gehad dat het hoedje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')