Wat is daar interesting aan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)11-in-nederland.html
Oeh interesting
Maakt hierbij de baseband nog uit of maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Flashbag het volgende:
Heb mijn Iphone gejailbreaked met Limera1n en het werkt perfect!
Zoals ik zegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet bellen of gebeld worden? Wees eens duidelijk.
Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Saninl het volgende:
[..]
Zoals ik zeg. Er staat gewoon: No service in beeld linksboven..
Belgie, simlockvrij. Vodafone.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?
Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Belgie, simlockvrij. Vodafone.
Hiervoor nooit problemen gehad
(ik hoop zo dat iemand mij kan helpen aan weer contact)
Ja, oke. Nogmaals dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.
Als je je iPhone een andere naam geeft, weet je zeker dat ie een nieuwe reservekopie maakt naast de bestaande, dan kun je kiezen welke je terug zet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Saninl het volgende:
Edit: Ze vragen of ik een reservekopie wil maken. wordt die dan over de oude reservekopie heen opgeslagen?? dan wil ik het namelijk niet, want deze is dus niet meer goed.. en op mijn oude heb ik tenminste nog verbinding (wel verouderde settings, maar das nog minder erg).. Wordt hij los neergezet, dan is er niets negatiefs aan..
Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef casper019 het volgende:
ik krijg morgen waarschijnlijk mn iphone 4
wat is jailbreaken enzo?
wat moet ik allemaal weten om top van mn iphone te kunnen genieten?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.
Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?quote:
Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?
Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.
- de handeling van het jailbreaken zelf. Voor jou en mij een eitje, voor mensen die er 0,0 verstand van hebben onnodig werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.
Ja, lijkt me vanzelfsprekens dat je alle benodigde kabels krijgt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
Hoax zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
en hoezo? uitleg aubquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Btw, ik zou voor jailbreaken gaan, casper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |