abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87470575
Heb mijn Iphone gejailbreaked met Limera1n en het werkt perfect :9!
pi_87471518
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)11-in-nederland.html

Oeh interesting
Wat is daar interesting aan? :')
pi_87471970
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Wat is daar interesting aan? :')
Dat hij ongeveer komt wanneer ik me abonnement kan verlengen D":
pi_87472300
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Flashbag het volgende:
Heb mijn Iphone gejailbreaked met Limera1n en het werkt perfect :9!
Maakt hierbij de baseband nog uit of maakt dat niet uit?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:46:06 #30
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87474053
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo kan je niet bellen of gebeld worden? Wees eens duidelijk :') .
Zoals ik zeg :P . Er staat gewoon: No service in beeld linksboven..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:47:06 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87474118
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Saninl het volgende:

[..]

Zoals ik zeg :P . Er staat gewoon: No service in beeld linksboven..
Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?
2000 light years from home
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:52:31 #32
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87474485
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?
Belgie, simlockvrij. Vodafone.

Hiervoor nooit problemen gehad

(ik hoop zo dat iemand mij kan helpen aan weer contact :D)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:55:32 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87474657
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:52 schreef Saninl het volgende:

[..]

Belgie, simlockvrij. Vodafone.

Hiervoor nooit problemen gehad

(ik hoop zo dat iemand mij kan helpen aan weer contact :D)
Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.
2000 light years from home
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:57:51 #34
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87474822
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.
Ja, oke. Nogmaals dus :(

Weer alles op Cydia kwijt :(

Maargoed, ga ik doen :)

Edit: Ze vragen of ik een reservekopie wil maken. wordt die dan over de oude reservekopie heen opgeslagen?? dan wil ik het namelijk niet, want deze is dus niet meer goed.. en op mijn oude heb ik tenminste nog verbinding (wel verouderde settings, maar das nog minder erg).. Wordt hij los neergezet, dan is er niets negatiefs aan..
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:59:46 #35
159915 -Menn0-
MNO
pi_87474950
Godverdomme, sluit ik m'n iPhone weer aan op m'n MacBook en gelijk weer 2 gb aan filmpjes op m'n laptop. Dat wil ik helemaal niet, ik kies zelf wel via iPhoto welke filmpjes ik wel en niet op m'n HD zet :(
,,/
pi_87475747
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Saninl het volgende:
Edit: Ze vragen of ik een reservekopie wil maken. wordt die dan over de oude reservekopie heen opgeslagen?? dan wil ik het namelijk niet, want deze is dus niet meer goed.. en op mijn oude heb ik tenminste nog verbinding (wel verouderde settings, maar das nog minder erg).. Wordt hij los neergezet, dan is er niets negatiefs aan..
Als je je iPhone een andere naam geeft, weet je zeker dat ie een nieuwe reservekopie maakt naast de bestaande, dan kun je kiezen welke je terug zet.
pi_87475873
ik krijg morgen waarschijnlijk mn iphone 4

wat is jailbreaken enzo :D?

wat moet ik allemaal weten om top van mn iphone te kunnen genieten :D ?
pi_87478735
Jailbreaken = ombouwen = Third party apps erop pleuren, tweaks, simlock vrij maken and stuff.

Voor de rest; google!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_87479575
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef casper019 het volgende:
ik krijg morgen waarschijnlijk mn iphone 4

wat is jailbreaken enzo :D?

wat moet ik allemaal weten om top van mn iphone te kunnen genieten :D ?
Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.
pi_87480383
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.
:')
pi_87482636
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:50 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

:')
Is toch zo?
pi_87483414
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Is toch zo?
Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?
pi_87483522
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?
Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.
pi_87483785
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:28 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.
Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.
pi_87484276
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:54 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.
- de handeling van het jailbreaken zelf. Voor jou en mij een eitje, voor mensen die er 0,0 verstand van hebben onnodig werk
- je kan je iPhone niet meer zomaar updaten.
- apps kunnen minder goed, of in extreme gevallen helemaal niet werken
- het systeem kan last krijgen van fouten. Ik weet nog dat een tijdje geleden sommige jailbreakers opeens geen apps uit de App Store konden downloaden.

0,0 gezeik is dus gewoon niet waar. En dat je met een jailbreak het gebruiksgemak kan vergroten is ook niet per definitie zo. Het gebruiksgemak van de iPhone komt voor een groot deel juist door de simpelheid van het OS en de interface.

Ik raad jailbreaken dus gewoon af. Mocht dingetje uiteindelijk toch de behoefte krijgen om dingen te willen aanpassen of weet-ik-het, dan is een jailbreak altijd nog een optie, maar ik zou een jailbreak zo lang mogelijk vermijden.
pi_87485070
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
pi_87485095
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
Ja, lijkt me vanzelfsprekens dat je alle benodigde kabels krijgt.

Filmpjes kan je altijd d.m.v USB verbinding op je iPhone zetten. En games (gratis en betaalde) kan je via de App Store op je toestel halen, geen kabels nodig in dat geval.
pi_87485097
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
Hoax zeker?

Damn wat een vragen. Je weet wel dat je kan bellen en sms'en met een iPhone?
pi_87485098
Btw, ik zou voor jailbreaken gaan, casper.
pi_87485421
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Btw, ik zou voor jailbreaken gaan, casper.
en hoezo? uitleg aub :)

Ja, lijkt me vanzelfsprekens dat je alle benodigde kabels krijgt.

Filmpjes kan je altijd d.m.v USB verbinding op je iPhone zetten. En games (gratis en betaalde) kan je via de App Store op je toestel halen, geen kabels nodig in dat geval.

ja maar als je games via de computer download kan je die dan ook op je iphone zetten via een kabel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')