abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87571507
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig

je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet

en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider

dat zou nooit mondeling gedaan zijn
Wat kan jou t boeien man :')
pi_87571550
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat kan jou t boeien man :')
Ja echt he? :')
pi_87571596
Ik ben je vriend niet!

Je komt een beetje ongeloofwaardig over, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen

anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien


Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens


Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"


Je gaat wel van een hoop coulance uit he?


Maarja, Nee T-Mobile is niet de slechtste, hooguit op een aantal plekken met bereik, maar dan moet je maar niet in een gehucht gaan wonen. KPN zal ook niet over super zijn ( ken mensen bij de grens Duitsland, waarbij om de zoveel tijd het netwerk ineens naar een Duitse provider schiet )

Same Shit, Different Provider!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2010 14:40:25 ]
pi_87571850
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Estolan het volgende:
Ik ben je vriend niet!
[quote]
Gelukkig niet

[quote]
Je komt een beetje ongeloofwaardig uit, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen
Genaaid bent in wat? Ik vraag of ik het beste KPN of Vodafone kan nemen. Ik vraag toch niets over T-mobile? Die hebben mij keurig geholpen in deze en ik kan gewoon van het contract af als ik een andere provider heb gevonden die wel voldoet aan mijn eisen qua bereik.

quote:
anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien
Waar doe ik moeilijk over? Ik heb toch verteld wat het verhaal was?

quote:
Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens
Het staat bij hun in het systeem. Dat was een voorwaarde van mij bij de contractverlenging. Ze gaven ook gewoon toe dat het idd bij mijn klantenaccount staat geregistreerd.

quote:
Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"
Niet elk bedrijf is zo onbetrouwbaar. Ik ben jarenlang tevreden geweest over T-mobile alleen sinds ik ben verhuisd is het bereik niet wat het wezen moet. Ze hadden beloofd dat het in november opgelost zou zou maar dat gaat ze dus niet lukken.

quote:
Je gaat wel van een hoop coulance uit he?
Ik ga nergens van uit. Het is gewoon zo. Ze wilde zelfs vandaag de procedure al starten om het contract te ontbinden maar dat vond ik te snel gaan want ik heb nog niets nieuws. Het nummer enzo mocht ik allemaal mee nemen naar de nieuwe provider.

En dit was mijn laatste reactie op dat hele verhaal. Ik wilde gewoon weten wat het verschil tussen KPN en Vodafone is aangezien ik nooit bij die providers gezeten heb.
pi_87572487
en die vragen zijn al menig topic besproken

oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen

ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit

ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar

verdere keuzes zijn er niet

vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld

uhuh!

suc6
pi_87572622
Blijf eens van die enterknop af man, debiel
pi_87572671
nee

:)
pi_87572765
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Estolan het volgende:
en die vragen zijn al menig topic besproken

oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen

ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit

ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar

verdere keuzes zijn er niet

vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld

uhuh!

suc6
Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termijn hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
pi_87572847
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termein hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
Dirk doe verder geen moeite joh, laat hem lekker geloven wat ie wil, schiet toch niet op :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87573120
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden

dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast

waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is

Come On!
pi_87573207
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Estolan het volgende:
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden

dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast

waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is

Come On!
:') Je leest de helft maar of niet? Ik heb mijn contract verlengd terwijl het al bekend was dat het bereik slecht was. De reden dat ik het contract toch verlengd heb is dat ze mij hadden beloofd dat het beter zou zijn in november van dit jaar. Als ze die belofte niet hadden gedaan dan had ik nooit verlengd bij T-Mobile. Dat was gewoon een kei harde eis van mijn kant.
pi_87573298
Oftewel jij hebt een contract thuis liggen waarop staat dat als het bereik niet beter word, je hem ongeldig kan laten verklaren? Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben

ps. Klanten hebben niks te eisen, zo is dat nou eenmaal
pi_87573348
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef Estolan het volgende:
Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben

Hoe weet jij dat nou? Heb je er wel eens mee te maken gehad dan? Nee... dus hou gewoon je smoel dicht want je hebt blijkbaar geen idee hoe het in elkaar steekt.
pi_87573590
ja, dat heb ik net boven al verteld

maar als ik mn abbo verleng, krijg ik een mooie brief met mijn nieuwe contract voorwaarden erin ( zoals iedereen ), dus dan zou bij jou een aparte regel erbij staan waarin staat wat je nu verteld


zo niet

dan heb je denk ik toch een probleem

en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0

Yet Again

Suc6
pi_87574211
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef Estolan het volgende:
en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0
Mongool, wat snap jij hier niet aan?

quote:
En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
pi_87574270
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft

ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal :)
pi_87574332
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft

ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal :)
Wanneer kunnen we users nomineren voor de meeste debiele user ooit?
pi_87574378
ach

Je blijft ongeloofwaardig als je zelf als T-Mobile klant niet kan aantonen dat je een mooie deal hebt afgesloten.

Dan kan ik ook vanalles zeggen, zonder bewijs. Lekker makkelijk zijn we toch wel

Yet Again

Suc6
pi_87574742
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87575033
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
pi_87576369
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef Estolan het volgende:
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
Kan ook niet meer. Alleen als je AppleCare belt en zegt dat je kutbereik hebt.
pi_87576507
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
pi_87576640
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
Als ze hem voor de 30ste aan had geschaft dan had ze hem ook voor de 30ste moeten bestellen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:49:17 #299
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87576716
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje *O*
Heb je eerder een mail gehad dat het hoedje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')