Wat kan jou t boeien manquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig
je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet
en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider
dat zou nooit mondeling gedaan zijn
Genaaid bent in wat? Ik vraag of ik het beste KPN of Vodafone kan nemen. Ik vraag toch niets over T-mobile? Die hebben mij keurig geholpen in deze en ik kan gewoon van het contract af als ik een andere provider heb gevonden die wel voldoet aan mijn eisen qua bereik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Estolan het volgende:
Ik ben je vriend niet!
[quote]
Gelukkig niet
[quote]
Je komt een beetje ongeloofwaardig uit, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen
Waar doe ik moeilijk over? Ik heb toch verteld wat het verhaal was?quote:anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien
Het staat bij hun in het systeem. Dat was een voorwaarde van mij bij de contractverlenging. Ze gaven ook gewoon toe dat het idd bij mijn klantenaccount staat geregistreerd.quote:Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens
Niet elk bedrijf is zo onbetrouwbaar. Ik ben jarenlang tevreden geweest over T-mobile alleen sinds ik ben verhuisd is het bereik niet wat het wezen moet. Ze hadden beloofd dat het in november opgelost zou zou maar dat gaat ze dus niet lukken.quote:Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"
Ik ga nergens van uit. Het is gewoon zo. Ze wilde zelfs vandaag de procedure al starten om het contract te ontbinden maar dat vond ik te snel gaan want ik heb nog niets nieuws. Het nummer enzo mocht ik allemaal mee nemen naar de nieuwe provider.quote:Je gaat wel van een hoop coulance uit he?
Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termijn hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Estolan het volgende:
en die vragen zijn al menig topic besproken
oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen
ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit
ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar
verdere keuzes zijn er niet
vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld
uhuh!
suc6
Dirk doe verder geen moeite joh, laat hem lekker geloven wat ie wil, schiet toch niet opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termein hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Estolan het volgende:
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden
dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast
waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is
Come On!
Hoe weet jij dat nou? Heb je er wel eens mee te maken gehad dan? Nee... dus hou gewoon je smoel dicht want je hebt blijkbaar geen idee hoe het in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef Estolan het volgende:
Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben
Mongool, wat snap jij hier niet aan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef Estolan het volgende:
en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0
quote:En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
Wanneer kunnen we users nomineren voor de meeste debiele user ooit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft
ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal
Kan ook niet meer. Alleen als je AppleCare belt en zegt dat je kutbereik hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef Estolan het volgende:
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
Als ze hem voor de 30ste aan had geschaft dan had ze hem ook voor de 30ste moeten bestellen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
Heb je eerder een mail gehad dat het hoedje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |