abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87564262
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
pi_87564805
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Bel KPN?
Calmer than you are
pi_87564910
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Waarom zou je dat willen? Vodafone rond alles af op de minuut, per saldo ben je zo 30 euro per maand meer kwijt dan nu. Ook KPN doet dit in sommige gevallen, T-mobile niet.
pi_87565071
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
pi_87565189
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef AskBrad het volgende:

[..]


ja, die is er. volgens mij zijn er zelfs meerder. ik gebruik lockinfo
pi_87565205
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef retorbrapi het volgende:
Die casper is de boel echt stuk aan het trollen, geniaal
Daar hebben we jou al voor. Daar is geen Casper voor nodig.,
pi_87565431
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
Omdat ik niet tevreden bent. Dat heb ik ze even duidelijk uitgelegd. Ze waren het er mee eens en nu mag ik zelf aangeven wanneer ik het wil laten ontbinden. Dus ik denk dat ik nog even wacht tot KPN en Vodafone het toestel gaat leveren.
pi_87565492
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
:o inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug? :?

zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard :{.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
pi_87565520
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk

Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet

Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
pi_87565980
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

:o inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug? :?

zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard :{.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
Mijn gebruikte iPhone 4 moet idd terug en het geld dat ik bijbetaald heb (heb een 32gb versie) krijg ik ook terug.

Ze gaan niet zomaar bij iedereen het contract ontbinden. Er moeten natuurlijk wel aantoonbare dingen zijn waar je het niet mee eens bent.
pi_87566059
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Estolan het volgende:
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk

Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet

Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
Met de dienst die ze leveren. Ze hadden mij een belofte gemaakt voor een paar maanden terug (nog voordat ik het iPhone abonnement had afgesloten). Die kunnen ze niet nakomen en daarom bieden ze mij een contractonbinding aan. Of dat bij de andere providers ook zo is weet ik niet. Ik moet er nog even achteraan bellen. Maar ik denk niet dat Vodafone en KPN mij al veel kunnen vertellen daarover.
pi_87566430
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden


Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:20:48 #263
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87566605
En aan de andere kant, als je officieel je contract ontbind mogen ze niet die telefoon terug eisen volgens mij. Zie al die verhalen van mensen die contracten gingen ontbinden zodra de voorwaarden veranderden. Dus het is inderdaad een beetje een vreemd verhaal.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87566698
Meer een vreemd verhaal dat een "klant" met een eis komt, en dat hij daarna het copntract ongeldig kan laten maken omdat de provider niet zijn eis heeft voldaan. om vervolgens alle kosten van het toestel terug te krijgen en dat T-Mobile een 2ehandsje heeft


Dan wil ik wel een scan van een brief zien waarin dat allemaal staat, anders noem ik dat slap gelul


Same shit bij mij met Telfort Internet, de modem deed het steeds niet, 7mnd lang bellen ( a 70cpm ) en uiteindelijk de reactie, moet u even bij de overburen een modem lenen, die hebben ook Telfort, dan kunt u kijken of dat echt het probleem is

ik heb toen de ING hun rekening nummer laten blokkeren, want tja ik had een jaar contract
pi_87566987
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Estolan het volgende:
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden


Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
Ik heb voor een half jaar terug al geklaagd dat het bereik in huis slecht was. Er werd toen gezegd dat er in november dit jaar een zendmast hier zou komen (ik woon in het buitengebied). Ik had daar vandaag nog even contact over en het blijkt dat de plaatsing van de zendmast hier opgeschoven is naar december 2011.
Ik had dus een nieuw contract afgesloten met de afspraak dat er in november dit jaar hier een mast zou komen. Die komt er dus niet en dus mocht ik het contract ontbinden.

Edit: Daarnaast hebben ze ook metingen uitgevoerd vanaf de dichtstbijzijnde zendmast naar mijn huis. Dat mag 1500 meter zijn en in mijn geval is dat meer dan 2500 meter.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 15-10-2010 12:50:56 ]
pi_87568284
Klinkt interessant,

nu die brief nog :)
pi_87568587
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:14 schreef Estolan het volgende:
Klinkt interessant,

nu die brief nog :)
Ik krijg geen brief. Dat staat bij hun in de computer. Ik krijg alleen die brief als ik daadwerkelijk de beindiging in gang zet van mijn contract. Dan moet de telefoon binnen 5 dagen terug.

Het klinkt misschien interessant maar ik denk niet dat er veel mensen voor zoiets in aanmerking komen. Ik heb namelijk voor dat ik het contract met ze afsloot die afspraak met ze gemaakt dat het netwerk hier in november verbeterd zou moeten zijn. Ik ga niet zomaar even over op een andere provider. Ik zit namelijk al 13 jaar bij t-mobile (toen nog Ben).
pi_87568728
Geen brief?

dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?


Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor

en 13jaar??? dat kan niet eens,

Weinig geloof nu nog in je verhaal
pi_87568909
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
pi_87571034
Overzichtje:

- Zowel KPN als Vodafone hanteren een 1GB datalimiet op alle nieuw afgesloten "eindeloos online" abonnementen.
- Zowel KPN als Vodafone hanteren minuutafronding.

T-Mobile heeft geen datalimiet EN rekent per seconde af, op de eerste minuut na. Maarja, nu KPN/Hi/Vodafone bekend hebben gemaakt de iPhone 4 te leveren, gaat T-Mobile de prijzen ineens omhoog gooien :')
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_87571154
Oftewel T-Mobile weet de prijzen al vand e concurent ( waarbij ik denk dat Apple gezegd heeft de markt open te willen gooien, mits de prijzen omhoog gaan, zal me niet verbazen )


En hierdoor gaan deze maand nog een hoop mensen snel voor de "lage" prijs een Iphone 4 nemen bij T-Mobile ( aangezien die mensen twijfelen wat de nieuwe prijzen zijn bij de concurent )

It's all about the money

Ik heb zelf ook al een abbo sinds begin Ben ( nee niet 13jaar, want toen bestond Ben nog niet ), en heb in regio Den Haag nooit echt problemen gehad tot voorkort, maar dat is nu ook al verholpen

Ik gok dat je die "netwerk" problemen straks bij KPN en Voda ook gaat krijgen, aangezien zij nog niet gewerkt hebben aan netwerk verbetering en TMobile wel
pi_87571253
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
Kan een mens niet verhuizen in zijn leven?
pi_87571314
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Estolan het volgende:
Geen brief?

dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?


Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor

en 13jaar??? dat kan niet eens,

Weinig geloof nu nog in je verhaal
Foutje in mijn beschrijving. 11 jaar lang zit ik al bij ze. Ik was 13 toen ik mijn eerste mobile telefoon kreeg.
Maar lekker boeiend of je het gelooft of niet. Ik kom hier met een vraag die ik heb met betrekking tot een andere provider. Ik kom hier niet om te melden dat het me gelukt is om onder een contract uit te komen.

En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
pi_87571370
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig

je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet

en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider

dat zou nooit mondeling gedaan zijn
pi_87571447
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig

je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet

en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider

dat zou nooit mondeling gedaan zijn
Vriend :')
Wat kan mij het verrekken of jij het gelooft ja of nee? Daar kom ik toch niet voor of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')