Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet perse de allernieuwste, maar je moet niet nog op versie 8 zitten natuurlijk.
Heb je de kabel al eens losgehaald of in een andere poort geprobeerd, of je iPhone al eens opnieuw opgestart?
Heeft er ook niets mee te maken. Ik heb mijn iPhone gewoon geactiveerd via iTunes toen de SIM nog niet geactiveerd was. Heb nog enige tijd die iPhone gebruikt (niet om te bellen, natuurlijk) met de niet-geactiveerde SIM en dat ging prima. Kortom, het zou gewoon moeten werken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurd
Wat een onzinargumentquote:T-Mobile verhoogt prijzen iPhones
T-Mobile gaat de prijzen voor iPhones met een abonnement vanaf 1 november verhogen. De provider verliest binnenkort het monopolie wat betreft de verkoop van de toestellen van Apple.
De nieuwe prijzen werden door verschillende mensen opgemerkt op een website van de provider voor retailers en zijn door T-Mobile tegenover NU.nl bevestigd. De prijzen stijgen, afhankelijk van het abonnement en het model iPhone, van veertig tot honderd euro.
De nieuwe prijzen worden gepresenteerd nadat woensdag bekend werd gemaakt dat zowel Vodafone als KPN binnen enkele maanden ook iPhones zullen gaan verkopen. T-Mobile had voorheen een exclusief contract met Apple voor de verkoop van de smartphones.
Mobiel internet stimuleren
Volgens T-Mobile heeft de prijsstijging niets te maken met het einde van het exclusieve contract. “We hebben de iPhones en bijbehorende abonnementen heel aantrekkelijk geprijsd om het gebruik van mobiel internet te stimuleren”, legt een woordvoerster van T-Mobile uit. “De markt heeft zich inmiddels ontwikkeld en het is tijd om de inkomsten en uitgaven weer meer op één lijn te krijgen.”
Gewoon dezelfde truuk als het (her)invoeren van bellen per minuut, ipv seconde en internetten met een datalimiet.quote:
Ben je echt 19 en geestelijk helemaal gezond? Het is niet erg als je een autist bent maar als we dat weten dan kunnen we er een beetje rekening mee houden. Ik vermoed dat je een autistische afwijking hebt omdat je kennelijk niet in staat bent om zelfstandig makkelijke vraagstukken op te lossen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
ik heb nu via de app store meerdere games gedownloade
maar die komen nu allemaal opmn scherm terecht..
kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
Jij bent echt de meest simpele mongool die hier rondloopt. Zoek het lekker zelf uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
Ik ken een soort MobileMe dat gratis is. Google heet het geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Berend. het volgende:
Een tijdje geleden las ik ergens over een soort mobileme dat 17euro per jaar is, is alleen voor een jailbreak. Iemand een idee hoe dit heet?
Pocket Informantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Ik heb Week Cal gekocht, perfecte app.
Nope, wachten is je enige optie!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef NextTVH het volgende:
Hallo![]()
Ik heb nu een iPhone 3G van mijn broer, hij is gejailbreakt en er staat firmware 4.0.1 op.
Nou heb ik echter vodafone dus wil ik hem unlocken maar de baseband is 05.14.02 dus ultrasn0w werkt niet, is er een mogelijkheid om dit te downgraden of moet ik op een update van ultrasn0w wachten?
Fuzzyband werkt niet![]()
Bedankt alvast
MET JE VINGER OP EEN SPEL INGEDRUKT HOUDEN, DAN MAKEN ZE BEWEGINGEN. DAN MOET JE EEN SPEL SLEPEN OP EEN ANDER ICOON, DAN MAAK JE EEN MAP AAN. JE KAN ALLES DE MAP NAAM VERANDEREN EN ALS JE PER SE DE GAME-TITELS WIL VERANDEREN DAN IS ER WEL EEN TWEAK VOOR.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)prijzen-iphones.html
[..]
Wat een onzinargument. Oftewel: nu zijn heel veel mensen gewend aan mobiel internet, dus gaan we die mensen ff lekker uitmelken
.
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.quote:Penetratiestrategie
Als een nieuw product voor een heel lage prijs wordt geïntroduceerd, spreken we van een penetratiestrategie. Een bedrijf dat bij de productontwikkeling een voorsprong heeft, hoopt hiermee op een prijsgevoelige markt snel merkbekendheid op te bouwen en zo veel mogelijk klanten te trekken. Het bedrijf hoopt hiermee de klanten zo snel mogelijk met de voordelen van het product te confronteren. De introductieprijs wordt in de volgende fase van de productlevenscyclus verhoogd.
Een penetratiestrategie heeft vooral zin als de afnemers prijsbewust zijn en er snel concurrentie is te verwachten. Het voornaamste nadeel van de penetratiestrategie is dat het bedrijf een deel van de mogelijke winst die het zou maken, laat schieten.
Daarom eerst maar eens kijken hoe de prijzen van Vodafone en KPN zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef AskBrad het volgende:
Is er een App (dan wel Jailbreak) die het mogelijk maakt om op het lockscherm je agenda items van die dag/week te showen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |