abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:12:38 #1
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87462742

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/iPhone"
Aspecten/acties

* Artikel
* Overleg
* Brontekst tonen
* Geschiedenis

Persoonlijke instellingen

* Aanmelden / Inschrijven

Navigatie

* Hoofdpagina
* FOK!Wiki Mededelingen
* Culinesse á gogo
* Cultuur en Historie
* Digital Corner
* FOK!Userfoto's
* Fotografie
* Film, TV en Radio
* Gadgets
* Games & Consoles
* General Chat
* Klussen & Wonen
* Lifestyle
* Muziek
* Nieuws en Achtergronden
* Onzin voor je leven!
* Ouder(s)
* Planes, Trains & Automobiles
* Politiek
* Soaps, Showbizz & Sterren
* Theater, Taal en Kunst
* The Truth Is In Here
* Travel
* Uitgaan & Vrije tijd
* Werk, Geldzaken en Recht
* Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
* Recente wijzigingen
* Willekeurige pagina
* Hulp

Zoeken

Hulpmiddelen

* Links naar deze pagina
* Verwante wijzigingen
* Speciale pagina's
* Printervriendelijke versie
* Permanente link
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:13:00 #2
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87462760
Lapo, door Apekoek:

quote:
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Skv het volgende:

[..]

.. Spijker op zijn kop. Om deze reden moeten ze die jailbreaks weer gewoon net zo moeilijk maken als voorheen. Dan blijven als die onkundigen er af en heb je niet constant domme vragen van mensen die nergens wat van snappen omdat ze te lui zijn zich in te lezen.
Ehhh, ik heb zelf destijds mijn 3G gejailbreaked op de old-skool manier toen jailbreakme.com nog geen feit was. Ik heb alleen nu geen zin meer om er zeeën met tijd in te steken.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:13:44 #3
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87462790
Vraag van mijn kant:

Na een hoop gedoe en gezeik met 4.1 incl jb, nu toch Jailbreak op mijn 3GS met 4.1. Helaas al mijn Cydia Apps kwijt. Maargoed,

Nu komt het volgende probleem; Ik heb geen vodafone netwerk meer? Al vaker opgestart, simkaart eruit. Ik weet het niet meer, alweer herstel?

(nu dus onbereikbaar) :N
pi_87462809
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef Saninl het volgende:
Lapo:
[..]

Ehhh, ik heb zelf destijds mijn 3G gejailbreaked op de old-skool manier toen jailbreakme.com nog geen feit was. Ik heb alleen nu geen zin meer om er zeeën met tijd in te steken.
Jep dat was mijn redenatie, dank Saninl.
pi_87463171
Het valt wel op dat eerst iedereen zit te kotsen op degenen die toegeven installous te gebruiken, maar nu de jailbreak uit is, zijn ze er zelf ook mee bezig. Lekker hypocriet.
pi_87463194
Snap nog steeds niet waarom je het zou willen, ding werkt ook prima zonder.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87463199
Ik wil mijn Iphone 3GS ook jailbreaken maar heb met me botte kop 4.1 erop gezet :') durf niet te downgraden en weet niet of de jailbreak van nu veilig is :9
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:26:07 #8
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87463253
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef Flashbag het volgende:
Ik wil mijn Iphone 3GS ook jailbreaken maar heb met me botte kop 4.1 erop gezet :') durf niet te downgraden en weet niet of de jailbreak van nu veilig is :9
Nog niet doen! Bij mij hetzelfde gedaan, en nu kan ik niet meer bellen/gebeld worden!

Iemand een oplossing? Of alweer herstel nodig? :'(
pi_87463285
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Saninl het volgende:

[..]

Nog niet doen! Bij mij hetzelfde gedaan, en nu kan ik niet meer bellen/gebeld worden!

Was het ook nog niet van plan :9 Maar bedankt voor de waarschuwing! :D
pi_87463514
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik woon/studeer in België. Buiten de vrienden die ik hier heb, woont iedereen van mijn familie/vrienden in Nederland. Ik heb dus een Nederlands nummer, en sms'en via BiteSMS (dat alleen via Cydia te krijgen is), kost een derde van wat het via Vodafone grenzeloos kost. Over ca. 300-400 smsjes per maand scheelt dat behoorlijk.

Daarnaast zijn tweaks als infinidock en shrink leuk, en is draadloos synchroniseren met iTunes via Wifisync echt ideaal.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:58:44 #11
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87464322
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Was het ook nog niet van plan :9 Maar bedankt voor de waarschuwing! :D
En niemand kan mij hier helpen, klotezooi. Dan zal ik vannacht maar weer herstellen :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Saninl op 12-10-2010 18:06:03 ]
pi_87464553
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik woon/studeer in België. Buiten de vrienden die ik hier heb, woont iedereen van mijn familie/vrienden in Nederland. Ik heb dus een Nederlands nummer, en sms'en via BiteSMS (dat alleen via Cydia te krijgen is), kost een derde van wat het via Vodafone grenzeloos kost. Over ca. 300-400 smsjes per maand scheelt dat behoorlijk.

Daarnaast zijn tweaks als infinidock en shrink leuk, en is draadloos synchroniseren met iTunes via Wifisync echt ideaal.
De jailbreak geeft je gewoon simpel weg meer vrijheid om het uiterste uit het apparaat te halen. Standaard is de iPhone heel goed maar met jailbreak nog beter.
pi_87464570
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:58 schreef Saninl het volgende:

[..]

En niemand kan mij hier helpen, klotezooi. Dan zal ik vannacht maar weer herstellen :(
Ff research doen op iphoneclub.nl of een topic plaatsen, daar weten ze er ALLES van!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:09:50 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87464656
quote:

[..]

Hoezo kan je niet bellen of gebeld worden? Wees eens duidelijk :') .
2000 light years from home
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:11:07 #15
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87464703
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Saninl het volgende:
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/iPhone"
Aspecten/acties

* Artikel
* Overleg
* Brontekst tonen
* Geschiedenis
....
Je hoeft niet perse de héle wiki terug te plaatsen..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87464792
hoi hallo
pi_87465523
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef Flashbag het volgende:
Jailbreaks van nu zijn prima hoor. Limera1n en Greenpois0n zijn allebei goed.
pi_87465615
Is het een idee om een apart Jailbreak topic op te starten?
Met een informatieve startpost en dan blijft dit topic gewoon schoon.
pi_87465822
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Jailbreaks van nu zijn prima hoor. Limera1n en Greenpois0n zijn allebei goed.
Haha ik zal er eens naar kijken :D Bedankt! :)
pi_87466351
quote:

[..]

Volgens mij moet je opnieuw unlocken, maar ik weet het ook niey precies. Zelf heb ik t-mobile iphone, met unlock want abo gaat pas over 1,5 maand in. Ik wacht nog wel met updaten, totdat alles goed werkt :).
pi_87466667
Hmmmm....jailbreaken of niet? Of beter gezegd: MyWi gebruiken of niet?
Calmer than you are
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:26:45 #22
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87467470
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmmm....jailbreaken of niet? Of beter gezegd: MyWi gebruiken of niet?
Dat kun jij beter bepalen dan ik ;) Mijn vorige iPhone had een jailbreak, maar eigenlijk heb ik die alleen voor de unlock gebruik. Deze gaat dus niet eens meer een jailbreak krijgen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87467589
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Installeer dan whatsapp :')

Ik sms echt bijna niet meer. Bijna al mijn vrienden en familieleden hebben whatsapp tegenwoordig. Ideaal.
pi_87467652
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat kun jij beter bepalen dan ik ;) Mijn vorige iPhone had een jailbreak, maar eigenlijk heb ik die alleen voor de unlock gebruik. Deze gaat dus niet eens meer een jailbreak krijgen.
Ik zie het nut eigenlijk ook niet zo in; de enige reden die ik kan bedenken is om via MyWi mijn iPhone 3G verbinding te delen als ik bij mijn vriendin ben. Verder heb ik overal wel WiFi toegang. En aangezien mijn gekochte Navigon>TomTom, heb ik ook geen verdere software behoeften voor mijn iPhone.

Vooralsnog dus gewoon lekker 's niet jailbreaken. 8-)
Calmer than you are
pi_87470575
Heb mijn Iphone gejailbreaked met Limera1n en het werkt perfect :9!
pi_87471518
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)11-in-nederland.html

Oeh interesting
Wat is daar interesting aan? :')
pi_87471970
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Wat is daar interesting aan? :')
Dat hij ongeveer komt wanneer ik me abonnement kan verlengen D":
pi_87472300
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Flashbag het volgende:
Heb mijn Iphone gejailbreaked met Limera1n en het werkt perfect :9!
Maakt hierbij de baseband nog uit of maakt dat niet uit?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:46:06 #30
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87474053
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo kan je niet bellen of gebeld worden? Wees eens duidelijk :') .
Zoals ik zeg :P . Er staat gewoon: No service in beeld linksboven..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:47:06 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87474118
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Saninl het volgende:

[..]

Zoals ik zeg :P . Er staat gewoon: No service in beeld linksboven..
Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:52:31 #32
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87474485
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar heb je je 3GS vandaan? Gewoon T-Mobile?
Belgie, simlockvrij. Vodafone.

Hiervoor nooit problemen gehad

(ik hoop zo dat iemand mij kan helpen aan weer contact :D)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:55:32 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87474657
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:52 schreef Saninl het volgende:

[..]

Belgie, simlockvrij. Vodafone.

Hiervoor nooit problemen gehad

(ik hoop zo dat iemand mij kan helpen aan weer contact :D)
Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:57:51 #34
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87474822
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Doe een restore. Gewoon op "Herstellen" klikken in iTunes.
Ja, oke. Nogmaals dus :(

Weer alles op Cydia kwijt :(

Maargoed, ga ik doen :)

Edit: Ze vragen of ik een reservekopie wil maken. wordt die dan over de oude reservekopie heen opgeslagen?? dan wil ik het namelijk niet, want deze is dus niet meer goed.. en op mijn oude heb ik tenminste nog verbinding (wel verouderde settings, maar das nog minder erg).. Wordt hij los neergezet, dan is er niets negatiefs aan..
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:59:46 #35
159915 -Menn0-
MNO
pi_87474950
Godverdomme, sluit ik m'n iPhone weer aan op m'n MacBook en gelijk weer 2 gb aan filmpjes op m'n laptop. Dat wil ik helemaal niet, ik kies zelf wel via iPhoto welke filmpjes ik wel en niet op m'n HD zet :(
,,/
pi_87475747
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Saninl het volgende:
Edit: Ze vragen of ik een reservekopie wil maken. wordt die dan over de oude reservekopie heen opgeslagen?? dan wil ik het namelijk niet, want deze is dus niet meer goed.. en op mijn oude heb ik tenminste nog verbinding (wel verouderde settings, maar das nog minder erg).. Wordt hij los neergezet, dan is er niets negatiefs aan..
Als je je iPhone een andere naam geeft, weet je zeker dat ie een nieuwe reservekopie maakt naast de bestaande, dan kun je kiezen welke je terug zet.
pi_87475873
ik krijg morgen waarschijnlijk mn iphone 4

wat is jailbreaken enzo :D?

wat moet ik allemaal weten om top van mn iphone te kunnen genieten :D ?
pi_87478735
Jailbreaken = ombouwen = Third party apps erop pleuren, tweaks, simlock vrij maken and stuff.

Voor de rest; google!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_87479575
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef casper019 het volgende:
ik krijg morgen waarschijnlijk mn iphone 4

wat is jailbreaken enzo :D?

wat moet ik allemaal weten om top van mn iphone te kunnen genieten :D ?
Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.
pi_87480383
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Apps vind je in de App Store, meer hoef je in principe niet te weten. Jailbreaken raad ik je af.
:')
pi_87482636
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:50 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

:')
Is toch zo?
pi_87483414
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Is toch zo?
Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?
pi_87483522
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Gratis apps binnenhalen is niet het enige wat je kan doen met een jailbreak. En waarom zou je het hem afraden?
Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.
pi_87483785
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:28 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het brengt een hoop gezeik met zich mee en voor de meeste gebruikers heeft het geen toegevoegde waarde. De kracht van de iPhone is juist dat alles gewoon "werkt" en simpel is, met een jailbreak doe je dat teniet vind ik.
Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.
pi_87484276
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:54 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Het brengt 0,0 gezeik met zich mee. Het isklikken op een knop en wat kleine handelingetjes eventueel en klaar. En of het een toegevoegde waarde is dat moetiedereen voor zichzelf bepalen, dat verschilt per persoon. Maar ook met jailbreak werkt alles en is alles simpel. Je kunt er alleen nog meer uithalen met een jailbreak, het gebruikersgemak nog hoger te maken. Hoef je dat niet, of wil je dat niet, prima dan doe je het niet. Enbevalt het je niet dan kun je hem gewoon altijd herstellen alsof er niks is gebeurd.
- de handeling van het jailbreaken zelf. Voor jou en mij een eitje, voor mensen die er 0,0 verstand van hebben onnodig werk
- je kan je iPhone niet meer zomaar updaten.
- apps kunnen minder goed, of in extreme gevallen helemaal niet werken
- het systeem kan last krijgen van fouten. Ik weet nog dat een tijdje geleden sommige jailbreakers opeens geen apps uit de App Store konden downloaden.

0,0 gezeik is dus gewoon niet waar. En dat je met een jailbreak het gebruiksgemak kan vergroten is ook niet per definitie zo. Het gebruiksgemak van de iPhone komt voor een groot deel juist door de simpelheid van het OS en de interface.

Ik raad jailbreaken dus gewoon af. Mocht dingetje uiteindelijk toch de behoefte krijgen om dingen te willen aanpassen of weet-ik-het, dan is een jailbreak altijd nog een optie, maar ik zou een jailbreak zo lang mogelijk vermijden.
pi_87485070
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
pi_87485095
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef casper019 het volgende:
krijg je bij het pakket dat je bij je iphone zit ook kabels om de iphone met je pc te verbinden?
en kan je als je niet jailbreaked ook itones en games en filmpies erop zetten>??
Ja, lijkt me vanzelfsprekens dat je alle benodigde kabels krijgt.

Filmpjes kan je altijd d.m.v USB verbinding op je iPhone zetten. En games (gratis en betaalde) kan je via de App Store op je toestel halen, geen kabels nodig in dat geval.
pi_87485097
quote:
Hoax zeker?

Damn wat een vragen. Je weet wel dat je kan bellen en sms'en met een iPhone?
pi_87485098
Btw, ik zou voor jailbreaken gaan, casper.
pi_87485421
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Btw, ik zou voor jailbreaken gaan, casper.
en hoezo? uitleg aub :)

Filmpjes kan je altijd d.m.v USB verbinding op je iPhone zetten. En games (gratis en betaalde) kan je via de App Store op je toestel halen, geen kabels nodig in dat geval.

ja maar als je games via de computer download kan je die dan ook op je iphone zetten via een kabel?
pi_87485429
quote:
Ga jailbreaken en doe alles via SHSH.
En ga vervolgens ergens anders zeuren als je het niet snapt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:31:35 #52
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87485456
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef casper019 het volgende:

[..]
ja maar als je games via de computer download kan je die dan ook op je iphone zetten via een kabel?
Ja, als je niets aan de instellingen verandert gaat dit automatisch. En ik ben het met retorbrapi eens: jailbreaken is niet altijd nodig. Het is een stuk makkelijker zonder en af en toe 79 cent uitgeven aan een programma of game is wordt je ook niet arm van, als het goed is :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87485917
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef casper019 het volgende:

[..]

en hoezo? uitleg aub :)

Wat denk je nou zelf? :o
pi_87486170
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 03:25 schreef retorbrapi het volgende:
- de handeling van het jailbreaken zelf. Voor jou en mij een eitje, voor mensen die er 0,0 verstand van hebben onnodig werk[/qote]
Dit is aan die mensen zelf om te bepalen, niet aan jou.
[quote]
- je kan je iPhone niet meer zomaar updaten.
En dat zou je willen, omdat..? Tenzij je een apple fanboy bent, is niet elke update het waard om meteen te moeten doen. De 4.0.2 update deed ook geen reet, behalve jailbreaken zelf onmogelijk maken. Met updaten kun je best een maandje wachten tot de nieuwe jailbreak er is.
quote:
- apps kunnen minder goed, of in extreme gevallen helemaal niet werken
Ik jailbreak al ruim twee jaar en heb nog NOOIT last hiervan gehad. De enige apps die op een zeldzaam moment willen weigeren te werken, zijn bepaalde gecrackte apps. Apps die ik van de appstore gekocht heb, werken gewoon. Die hebben niets met de jailbreak te maken.
quote:
- het systeem kan last krijgen van fouten. Ik weet nog dat een tijdje geleden sommige jailbreakers opeens geen apps uit de App Store konden downloaden.
"een tijdje geleden"? Niet in de afgelopen twee jaar, want ik heb elke iPhone van mijn vrienden in die tijd gejailbreakt en niemand heeft hier last van gehad.
quote:
0,0 gezeik is dus gewoon niet waar. En dat je met een jailbreak het gebruiksgemak kan vergroten is ook niet per definitie zo. Het gebruiksgemak van de iPhone komt voor een groot deel juist door de simpelheid van het OS en de interface.
Voor een groot deel, ja. Maar dat betekent niet dat jailbreaken de ervaring niet nog beter kan maken. SBsettings voegt een hoop simpel gebruiksgemak toe, en mensen vinden Winterboard een leuk programma om hun iPhone te tweaken. Met wifisync kun je synchroniseren met iTunes zonder je iPhone aan een kabeltje te moeten hangen

En het is leuk dat Apple nu betere, alternatieve browsers toelaat in de appstore, maar Safari is nog steeds de primaire browser, waarin links uit emails ed geopend worden. Dankzij browser changer uit Cydia is Perfect Browser nu mijn default browser.
quote:
Ik raad jailbreaken dus gewoon af. Mocht dingetje uiteindelijk toch de behoefte krijgen om dingen te willen aanpassen of weet-ik-het, dan is een jailbreak altijd nog een optie, maar ik zou een jailbreak zo lang mogelijk vermijden.
Dan moet jij dat vooral doen. Maar ga dan geen onzin verzinnen en doen alsof jailbreaken een gevaarlijke handeling is waarmee je je iPhone onherroepelijk schade toebrengt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:12:22 #55
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87486185
Ah hier zijn jullie.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_87486198
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
flash en mywi. zonder die dingen vind ik mijn iphone essentiele functies missen. al ben ik over frash niet helemaal tevreden, maar het is beter dan niks.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:23:58 #57
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87486406
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En dat zou je willen, omdat..? Tenzij je een apple fanboy bent
Het wordt een béétje vermoeiend om iedere discussie die met Apple te maken heeft dat fanboy-argument weer aan te halen.

Verder kan jailbreaken handig zijn maar is het niet voor iedereen nodig. Ik denk dat in dit geval, bij iemand die nog geen ervaring heeft met iPhones en nog flink aan het zoeken is hoe alles precies werkt, een jailbreak best nog even achterwege kan blijven. Als hij over een paar maanden meer ervaring heeft met z'n iPhone en dingen blijkt te missen kan het altijd nog.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87486707
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:23 schreef De_Hertog het volgende:
Het wordt een béétje vermoeiend om iedere discussie die met Apple te maken heeft dat fanboy-argument weer aan te halen.
Het zou de discussie ten goede komen als je dat dan gewoon negeert en een antwoord probeert te geven op de vraag, in plaats van over een woordje te struikelen.
quote:
Verder kan jailbreaken handig zijn maar is het niet voor iedereen nodig. Ik denk dat in dit geval, bij iemand die nog geen ervaring heeft met iPhones en nog flink aan het zoeken is hoe alles precies werkt, een jailbreak best nog even achterwege kan blijven. Als hij over een paar maanden meer ervaring heeft met z'n iPhone en dingen blijkt te missen kan het altijd nog.
Tuurlijk kan dat. Maar ga dan niet lopen doen alsof jailbreaken onveilig is. En bovendien kun je ook nu jailbreaken zonder er iets mee te doen, in plaats van een half jaar wachten, besluiten dat je toch wilt jailbreaken, en er vervolgens achterkomen dat de nieuwe update de jailbreak heeft gepatcht.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 oktober 2010 @ 09:38:50 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87486761
Kan tethering nou wel of niet met een gejailbreakte iPhone?? :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87486865
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En dat zou je willen, omdat..? Tenzij je een apple fanboy bent, is niet elke update het waard om meteen te moeten doen. De 4.0.2 update deed ook geen reet, behalve jailbreaken zelf onmogelijk maken. Met updaten kun je best een maandje wachten tot de nieuwe jailbreak er is.
[..]

Ik jailbreak al ruim twee jaar en heb nog NOOIT last hiervan gehad. De enige apps die op een zeldzaam moment willen weigeren te werken, zijn bepaalde gecrackte apps. Apps die ik van de appstore gekocht heb, werken gewoon. Die hebben niets met de jailbreak te maken.
[..]

"een tijdje geleden"? Niet in de afgelopen twee jaar, want ik heb elke iPhone van mijn vrienden in die tijd gejailbreakt en niemand heeft hier last van gehad.
[..]

Voor een groot deel, ja. Maar dat betekent niet dat jailbreaken de ervaring niet nog beter kan maken. SBsettings voegt een hoop simpel gebruiksgemak toe, en mensen vinden Winterboard een leuk programma om hun iPhone te tweaken. Met wifisync kun je synchroniseren met iTunes zonder je iPhone aan een kabeltje te moeten hangen

En het is leuk dat Apple nu betere, alternatieve browsers toelaat in de appstore, maar Safari is nog steeds de primaire browser, waarin links uit emails ed geopend worden. Dankzij browser changer uit Cydia is Perfect Browser nu mijn default browser.
[..]

Dan moet jij dat vooral doen. Maar ga dan geen onzin verzinnen en doen alsof jailbreaken een gevaarlijke handeling is waarmee je je iPhone onherroepelijk schade toebrengt.
Dit had precies mijn antwoord kunnen zijn ^O^ .
pi_87486876
KPN gaat iPhone verkopen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:44:00 #62
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87486889
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het zou de discussie ten goede komen als je dat dan gewoon negeert en een antwoord probeert te geven op de vraag, in plaats van over een woordje te struikelen.
Het zou de discussie óók ten goede komen als je dat soort loze beschuldigingen gewoon achterwege laat zodat er ook niets te negeren valt. Verder heb ik zowel eerder in dit topic als in dezelfde post al mijn mening over jailbreaken gegeven.

quote:
Tuurlijk kan dat. Maar ga dan niet lopen doen alsof jailbreaken onveilig is.
Nou ja, jailbreaken is natuurlijk ook minder veilig dan niet jailbreaken. Als je zelf wat meer oplet is er uiteraard niets aan de hand, maar de kans dat je per ongeluk een keer te vroeg op updaten (of 'ja') klikt en met een tijdelijk onbruikbare iPhone zit blijft gewoon aanwezig.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87486933
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:43 schreef nelisb het volgende:
KPN gaat iPhone verkopen.
Ik heb de mijne al met een KPN abbo, leverde gewoon een microsim
pi_87487098
Toch geen officiële verkoop. Zijn toestellen via grijze import.
Deal was exclusief tmobile.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:03:37 #66
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87487279
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
Kan tethering nou wel of niet met een gejailbreakte iPhone?? :@
Kon met mijn 3.1.2 jailbreak wel. Dus ik neem aan met nieuwere versies ook wel.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 oktober 2010 @ 10:04:59 #67
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87487315
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Kon met mijn 3.1.2 jailbreak wel. Dus ik neem aan met nieuwere versies ook wel.
Dat zou voor mij de enige reden zijn om 'm te jailbreaken. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87487321
quote:
Doe dan gewoon de normale link :P
http://www.kpn.com/prive/(...)nederland/iphone.htm
pi_87487513
Hou me op de hoogte: iPhone 4 16GB Zwart

gaan ze dan alleen de 16GB leveren????
pi_87487691
Lekker nieuws. Begin volgend jaar verlengen dus keuze genoeg tegen die tijd!
pi_87487791
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Het zou de discussie óók ten goede komen als je dat soort loze beschuldigingen gewoon achterwege laat zodat er ook niets te negeren valt. Verder heb ik zowel eerder in dit topic als in dezelfde post al mijn mening over jailbreaken gegeven.
Vooral op de man blijven reageren en de vraag ontwijken. Goed bezig jongen!

Nog een keer dan maar: waarom zou je per se meteen willen updaten?
quote:
Nou ja, jailbreaken is natuurlijk ook minder veilig dan niet jailbreaken. Als je zelf wat meer oplet is er uiteraard niets aan de hand, maar de kans dat je per ongeluk een keer te vroeg op updaten (of 'ja') klikt en met een tijdelijk onbruikbare iPhone zit blijft gewoon aanwezig.
Dit is echt een nonargument. Waarom zou je iPhone onbruikbaar worden als je hem "per ongeluk" update? Of doel je nu op iPhone die simlockvrij gemaakt zijn dmv jailbreak? Zouden die niet ook onbruikbaar zijn als je ze niet jailbreak? Dat argument slaat dus nergens op.
pi_87487805
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:14 schreef Estolan het volgende:
Hou me op de hoogte: iPhone 4 16GB Zwart

gaan ze dan alleen de 16GB leveren????
Nee, de 32GB iPhone krijg je er gratis bij.
pi_87487965
:)

mijn vriendin heeft hem ook besteld via T-Mobile, levering as vrijdag ( dat is 2weken na betaling, best snel )

Ik kan pas okt 2011 vernieuwen, hopelijk dan alweer een nieuwe editie uit
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:43:21 #74
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87488237
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vooral op de man blijven reageren en de vraag ontwijken. Goed bezig jongen!
Ja, want mensen met een andere mening wegzetten als fanboy is helemaal niet op de man spelen. Verder heb ik iedere keer gewoon antwoord gegeven dus je opmerking over ontwijken slaat echt nergens op.

quote:
Nog een keer dan maar: waarom zou je per se meteen willen updaten?
Ik zeg helemaal nergens dat je meteen moet willen updaten. Ik zeg alleen dat jailbreaken niet voor iedereen nodig is. Jij vindt het onmisbaar, ik kan prima zonder. Moet kunnen, toch? Waarom zou iedereen perse moeten willen jailbreaken?

quote:
Dit is echt een nonargument. Waarom zou je iPhone onbruikbaar worden als je hem "per ongeluk" update? Of doel je nu op iPhone die simlockvrij gemaakt zijn dmv jailbreak?
Nee, ook zonder simlockvrij maken kun je in de problemen komen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87488301
Ben benieuwd of kpn en vodafone nu gaan stunten met de iphone prijs.
Om als eerste de meeste iphone fans binnen te halen.

Ik was van plan eind deze maand er 1 te gaan halen, maar weet nu nog niet waar.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_87488441
Geen idee, denk dat dat vrij onmogelijk is aangezien de Iphone prijzen zga hetzelfde zijn wereldwijd ( en allemaal duurder dan de 3GS )

Denk ook niet dat Voda en KNP deze maand ze nog hebben

Lijkt me stug dat er door meer providers, ineens meer Iphones verkocht kunnen worden zonder exra levertijd
pi_87488687
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, want mensen met een andere mening wegzetten als fanboy is helemaal niet op de man spelen. Verder heb ik iedere keer gewoon antwoord gegeven dus je opmerking over ontwijken slaat echt nergens op.
Vooral doorgaan. Misschien moet je wat aan je leesvaardigheid doen. Ik zet niemand als fanboy weg omdat hij een andere mening heeft. Ik zei dat blind updaten zonder na te denken of de update wel zin heeft wat weg heeft van fanboy handelingen.
quote:
Ik zeg helemaal nergens dat je meteen moet willen updaten. Ik zeg alleen dat jailbreaken niet voor iedereen nodig is. Jij vindt het onmisbaar, ik kan prima zonder. Moet kunnen, toch? Waarom zou iedereen perse moeten willen jailbreaken?
Niet, maar het werd als argument tegen jailbreaken gegeven dat je niet meer zomaar kunt updaten. En dat is een nonargument, want waarom zou je per se moeten updaten op de dag dat de update uitkomt?
quote:
Nee, ook zonder simlockvrij maken kun je in de problemen komen.
Leuk, maar dat is niet wat je zei. En jailbreaken heeft vrijwel GEEN risico, helemaal niet voor degenen die maar beperkte kennis hebben van wat ze doen, want die passen zelf geen dingen aan in de bestanden van de iPhone. Daarbij zei jij dat je, als je jailbreakt, de functionaliteit van je iPhone verliest als je 'per ongeluk' update. En dat slaat echt helemaal nergens op. Dat argument gaat alleen op als je op je jailbreak rekent voor unlock, en in dát geval is jailbreak geen optie maar noodzaak, dus gaat je argument alsnog de plee in.
pi_87488870
Leuk dat er meer providers zijn, maar is Vodaphone wat? Ik wil namelijk nooit meer terug naar dat gare KPN :r
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_87488894
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb de mijne al met een KPN abbo, leverde gewoon een microsim
Maar dan heb jij nu nog een 3Gs? Of hoe ben je aan de 4 gekomen?
pi_87488932
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:05 schreef Agiath het volgende:
Leuk dat er meer providers zijn, maar is Vodaphone wat? Ik wil namelijk nooit meer terug naar dat gare KPN :r
De klantenservice is in ieder geval absurd slecht.
pi_87489078
quote:
Het is om te beginnen Vodafone. Pas een jaar of 30.
pi_87489092
quote:
Wat is er mis met KPN dan?
Ik ben niet heel erg te spreken over het netwerk van T-Mobile, dus ik wil volgend jaar als mijn contract afloopt wel wat anders...dus ben wel benieuwd naar ervaringen met Vodafone en KPN.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:18:38 #83
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87489271
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zet niemand als fanboy weg omdat hij een andere mening heeft. Ik zei dat blind updaten zonder na te denken of de update wel zin heeft wat weg heeft van fanboy handelingen.
En ik zeg dat dat een onzinnig argument is. Blind updaten zonder nadenken is eerder wat de gemiddelde gebruiker doet, alleen maar op 'ja' of 'next next next' klikken want 'het zal wel goed zijn'.
Fanboys hebben daar helemaal niets mee te maken, je zou net zo goed kunnen zeggen dat 'fanboys' juist exact weten wat iedere update kan, of de laatste update al weken eerder in beta-versie geïnstalleerd hebben. :P

quote:
Niet, maar het werd als argument tegen jailbreaken gegeven dat je niet meer zomaar kunt updaten. En dat is een nonargument, want waarom zou je per se moeten updaten op de dag dat de update uitkomt?
Dat heb ik dan ook nergens gezegd. Ik zei alleen:
quote:
Verder kan jailbreaken handig zijn maar is het niet voor iedereen nodig.
Je ziet mij verder nergens zeggen dat je altijd perse op dag 1 moet updaten, of wat dan ook.

quote:
Leuk, maar dat is niet wat je zei.
Dat is precies wat ik zei. Je kunt functionaliteit missen als je een telefoon met jailbreak per ongeluk een officiële update geeft. En omdat het allemaal niet officieel is heb je ook geen idee wàt er precies mis kan gaan, bij iedere update weer. Natuurlijk, als je zelf ook maar een beetje goed oplet en ook maar een beetje nadenkt over wat je moet doen zal het allemaal wel goed gaan. Maar je kunt simpelweg niet beweren dat er geen enkel risico aan zit.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87489351
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:12 schreef Neelix het volgende:

[..]

Wat is er mis met KPN dan?
Ik ben niet heel erg te spreken over het netwerk van T-Mobile, dus ik wil volgend jaar als mijn contract afloopt wel wat anders...dus ben wel benieuwd naar ervaringen met Vodafone en KPN.
Ik zit al meer dan 10 jaar bij hi en het bevalt me dikke prima!
Enige is dat vodafone sneller internet schijnt te hebben.
pi_87489438
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik zit al meer dan 10 jaar bij hi en het bevalt me dikke prima!
Enige is dat vodafone sneller internet schijnt te hebben.
Als het wat sneller is dan EDGE vind ik het prima. 3G dekking overal is veel belangrijker.

Ik ben het echt ontzettend zat dat ik tussen Amsterdam en Utrecht minstens 4x switch tussen 3G en EDGE, met ook nog eens minstens 2 stukken waar helemaal niets is.

En dat ik op Utrecht CS mijn telefoon pak en dan alleen maar EDGE heb ;(
pi_87489880
..en dat terwijl we in Nederland niet eens EDGE hebben. :')
pi_87490223
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef De_Hertog het volgende:
Als je nou nog 20 keer herhaalt dat je dat niet gezegd hebt, in plaats van gewoon antwoord te geven, is dat inderdaad héél bevorderlijk voor de discussie.

En de ENIGE functionaliteit die je kwijtraakt bij updaten, is jailbreakfunctionaliteit, wat je zonder te jailbreaken sowieso niet hebt. Het is dus wel degelijk een NONargument.

"niet jailbreaken!"
"waarom niet?"
"dan kun je functionaliteit kwijtraken!"
"welke functionaliteit"
"de functionaliteit die je erbij krijgt door te jailbreaken"
"..."
pi_87490353
Ben benieuwd naar de abo-prijzen, vooral bij Hi, die toch een beetje inzet op de studentenmarkt. Ivm datalimiet toch wel blij dat ik verlengd heb bij T-Mobile. Gebruik m'n device tegenwoordig het meest voor internet eigenlijk :@
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:58:28 #89
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87490502
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als je nou nog 20 keer herhaalt dat je dat niet gezegd hebt
Tsja, ik mag niet herhalen dat ik het niet gezegd heb maar jij blijft maar zeggen dat ik de vraag 'waarom zou je altijd moeten willen updaten' moet beantwoorden. Ik zeg niet dat je altijd moet willen updaten, ik zeg alleen dat je niet altijd moet willen jailbreaken. Waarmee ik overigens niet zeg dat je NOOIT moet jailbreaken.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87490618
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:38 schreef Skv het volgende:
..en dat terwijl we in Nederland niet eens EDGE hebben. :')
Need coffee...ik bedoel GPRS.
pi_87490789
Net ff gebeld met kpn.

De eerste medewerker wist van niks, totdat ik hem op ze eigen website wees.
De tweede was de manager en die kon verder nog niks vertellen over data's of kosten etc.

Kortom hij komt er wel inderdaad aar het personeel weet er nog niet vanaf _O-

Wel kon ik de 3gs bij me verlenging krijgen, of dit via die third party shit ging weet ik niet.
pi_87490793
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maar dan heb jij nu nog een 3Gs? Of hoe ben je aan de 4 gekomen?
Zonder Simlock
pi_87490810
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als je nou nog 20 keer herhaalt dat je dat niet gezegd hebt, in plaats van gewoon antwoord te geven, is dat inderdaad héél bevorderlijk voor de discussie.

En de ENIGE functionaliteit die je kwijtraakt bij updaten, is jailbreakfunctionaliteit, wat je zonder te jailbreaken sowieso niet hebt. Het is dus wel degelijk een NONargument.

"niet jailbreaken!"
"waarom niet?"
"dan kun je functionaliteit kwijtraken!"
"welke functionaliteit"
"de functionaliteit die je erbij krijgt door te jailbreaken"
"..."
Laat ik even proberen me in deze discussie te mengen en heel duidelijk te zijn.
Het gaat er volgens mij om waarom je wel of niet meteen zou updaten, en dan vooral gerelateerd aan mogelijkheid tot jailbreaken.

Het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste mensen hier in dit topic verstand hebben van de iPhone. Die begrijpen dat er consequenties kunnen zijn aan het jailbreaken. Als bepaalde dingen niet meer goed werken, of bepaalde apps het niet goed doen, dan weten ze waar ze de oorzak kunnen vinden.

Er zijn genoeg mensen die hun iphone jailbreaken, volladen met allerlei apps van de appstore en van cydia en dan gaan roepen dat hun tethering het niet meer doet en dan de schuld geven aan Apple voor de nieuwe update ofzo.

Wat ik daar mee wil zeggen is dat er een duidelijk publiek is voor jailbreaking. Je moet weten waar je mee bezig bent. Het kan best zijn dat jij in de afgelopen twee jaar geen enkel probleem hebt gehad, maar er zijn wel degelijk problemen geweest met het jailbreaken.
Dat kunnen kleine cosmetische issues zijn (corrupte image bij het booten na jailbreakme.com), maar ook grotere dingen als onstabiele apps, of zelfs crashende phones. Daarom is het niet voor iedereen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:22:52 #94
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87491200
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:08 schreef Neelix het volgende:

[..]
Wat ik daar mee wil zeggen is dat er een duidelijk publiek is voor jailbreaking. Je moet weten waar je mee bezig bent. Het kan best zijn dat jij in de afgelopen twee jaar geen enkel probleem hebt gehad, maar er zijn wel degelijk problemen geweest met het jailbreaken.
Dat kunnen kleine cosmetische issues zijn (corrupte image bij het booten na jailbreakme.com), maar ook grotere dingen als onstabiele apps, of zelfs crashende phones. Daarom is het niet voor iedereen.
Helemaal mee eens. Zoals ik al zei, ik zeg niet dat niemand moet willen jailbreaken, ik zeg alleen dat het niet voor iedereen is. En dat het onzin is om 'fanboys' hierbij te betrekken :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87491419
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De klantenservice is in ieder geval absurd slecht.
Precies, ik heb geen zin om al mijn horrorverhalen op te schrijven erover, maar ik wil er nooit meer iets mee te maken hebben.
pi_87491612
raden jullie btw aan iets van een case te kopen bij je iphone??
zijn wel 30 euries die dingen.. maar als het goed/nodig is vind ik het geen problemeem
pi_87491636
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef casper019 het volgende:
raden jullie btw aan iets van een case te kopen bij je iphone??
zijn wel 30 euries die dingen.. maar als het goed/nodig is vind ik het geen problemeem
Nee
pi_87491729
zijn er dingen die er wel handig zijn bij te kopen naast het stnadaard pakketje?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:43:37 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87491778
Wel nice dat Vodafone en KPN de iPhone nu ook officieel gaan verkopen. Ik kan niet wachten *O* .
pi_87491797
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef casper019 het volgende:
zijn er dingen die er wel handig zijn bij te kopen naast het stnadaard pakketje?
Angry Birds
pi_87492029
Grrrrrrrr..

Hoe haal je de schaduw weg bij de dock? Ik heb op Google gezien dat je twee bestanden via SSH moet verwijderen maar de schaduw is er nog. Suggesties?
pi_87492060
Wat een faalcommunicatie van Vodafone en KPN. Ja, leuk dat ze de iPhone 4 gaan leveren, maar geef dan ook aan wanneer. Is dat nou zo lastig? Roep dan niks...
pi_87492113
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een faalcommunicatie van Vodafone en KPN. Ja, leuk dat ze de iPhone 4 gaan leveren, maar geef dan ook aan wanneer. Is dat nou zo lastig? Roep dan niks...
Hopelijk heb je zelf geen bedrijf. Dit is nu verre van een faal actie.
Er zijn genoeg mensen die weg willen bij t-mobile (steekt hand op) of die hopen op een scherpe aanbieding.
Die wachten dus nu misschien wel. Elke dag dat ze wachten is winst voor KPN en Vodafone.

Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
pi_87492160
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hopelijk heb je zelf geen bedrijf. Dit is nu verre van een faal actie.
Er zijn genoeg mensen die weg willen bij t-mobile (steekt hand op) of die hopen op een scherpe aanbieding.
Die wachten dus nu misschien wel. Elke dag dat ze wachten is winst voor KPN en Vodafone.

Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Uiteraard had ik dat zelf kunnen bedenken ja. Maar waarom moet het 'maanden' na aankondiging gaan duren voordat ze dat ding eindelijk gaan leven? Tegen die tijd is de iPhone 5 al bijna aangekondigd :')
pi_87492361
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Uiteraard had ik dat zelf kunnen bedenken ja. Maar waarom moet het 'maanden' na aankondiging gaan duren voordat ze dat ding eindelijk gaan leven? Tegen die tijd is de iPhone 5 al bijna aangekondigd :')
Waar staat maanden? :?
Er staat letterlijk binnenkort bij de KPN.

quote:
KPN gaat de iPhone opnemen in zijn regulier assortiment in Nederland. KPN zal binnenkort zowel de iPhone 4 als de iPhone 3GS versie van het populaire toestel gaan voeren. Voorheen was de verkoop van het toestel voorbehouden aan één operator in Nederland.
pi_87492469
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waar staat maanden? :?
Er staat letterlijk binnenkort bij de KPN.
[..]

woensdag 13 oktober 2010 @ 13:14:26 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87492746
Wel een beetje matig ja. Maar het nieuws zelf maakt me wel heel blij.
pi_87492854
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En in het persbericht staat het anders. Incompleet twitterbericht.
http://www.vodafone.nl/sh(...)/iphone/cat41410004/

quote:
Vodafone Nederland gaat de komende maanden de iPhone 4 lanceren, de dunste smartphone in de wereld met de hoogste resolutie display ooit gebouwd in een telefoon. Voor meer informatie over iPhone 4, ga naar:
pi_87493023
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

En in het persbericht staat het anders. Incompleet twitterbericht.
http://www.vodafone.nl/sh(...)/iphone/cat41410004/
[..]

Daar wordt dus ook over maanden gesproken.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:22:31 #110
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87493040
Maarja dit was eigenlijk al een paar maand bekend, dus ik hoop dat het snel doorgevoerd zal worden. (omdat ik eind deze maand mag verlengen :Y )

Ohja, bij de klantenservice van hi boden ze dus al wel de 3gs aan, neem aan dat die sneller leverbaar is dan de 4 en dat die misschien later komt.
pi_87493284
Ze gingen toch zowieso dit jaar allemaal de 3GS voeren ( dat nieuws is al een paar maanden oud )

en daarna zou je 4 komen, en die komt volgens mij dan pas ergens begin 2011 ( want ik gok erop dat ze eerst de ingekocgte 3GS kwijt willen alvorens de 4 te leveren )
pi_87493301
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Daar wordt dus ook over maanden gesproken.
Ja er staat dat ze de komende maanden gaan uitrollen. Je kan toch wel lezen? :?
De komende maanden zijn November, December, januari. Dus dan zou het eerder weken zijn.
Wat weer zou kloppen met KPN die binnenkort zegt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:30:46 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87493367
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef Estolan het volgende:
Ze gingen toch zowieso dit jaar allemaal de 3GS voeren ( dat nieuws is al een paar maanden oud )

en daarna zou je 4 komen, en die komt volgens mij dan pas ergens begin 2011 ( want ik gok erop dat ze eerst de ingekocgte 3GS kwijt willen alvorens de 4 te leveren )
Eh, nee. Dit verhaal slaat nergens op, sorry :@ .

We zien het wel verder. Geneuzel over niks.
pi_87493447
Over dat 3GS nieuws stond al veel erder een artikel dat KPN en Voda dit gingen doen

Oftewel die zullen er heus al zijn, en de 4 komt dan altijd na introductie van 3GS ( dat stond ook in het artikel )

Mij boeit het allemaal geen hol

DATALIMIET!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 13:32:57 ]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:34:51 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87493528
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:32 schreef Estolan het volgende:
Over dat 3GS nieuws stond al veel erder een artikel dat KPN en Voda dit gingen doen

Oftewel die zullen er heus al zijn, en de 4 komt dan altijd na introductie van 3GS ( dat stond ook in het artikel )

Mij boeit het allemaal geen hol

DATALIMIET!
Dit is echt onzin hoor. Het enige wat ik weet is dat Vodafone via een "onafhankelijke partner" de 3GS verkoopt. Maar dit is allemaal grijze import uit landen waar de iPhone simlockvrij verkocht wordt.
pi_87493828
Het is gewoon al oud nieuws dat de 3GS uit zou komen bij andere providers, dat de 4 serie nu komt is ook dan niet zo gek

maarja eerst zien, dan geloven

Dit nieuws is meer een marketing truuk om te kijken hoeveel mensen er dan interesse in hebben ( dus die zich aanmelden voor updates )

zo begon Tmobile vroeger ook
pi_87494156
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:41 schreef Estolan het volgende:
Het is gewoon al oud nieuws dat de 3GS uit zou komen bij andere providers, dat de 4 serie nu komt is ook dan niet zo gek

Dit nieuws is meer een marketing truuk om te kijken hoeveel mensen er dan interesse in hebben ( dus die zich aanmelden voor updates )

Het is geen oud nieuws het is nieuw. Dit zijn de eerste officiële berichten. Roddels doen er niet toe die zijn er al sinds de iPhone 1.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:54:48 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87494322
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:41 schreef Estolan het volgende:

Dit is voor het eerst sinds de geschiedenis van de mensheid dat er een bericht is over de officiële verkoop van iPhones via Vodafone en KPN. Groot nieuws dus. Je kan niet de Hi-winkel binnenlopen en met een 3GS/4 de winkel weer verlaten, binnenkort kan dat wel.
pi_87494379
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:08 schreef Neelix het volgende:

[..]

Laat ik even proberen me in deze discussie te mengen en heel duidelijk te zijn.
Het gaat er volgens mij om waarom je wel of niet meteen zou updaten, en dan vooral gerelateerd aan mogelijkheid tot jailbreaken.

Het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste mensen hier in dit topic verstand hebben van de iPhone. Die begrijpen dat er consequenties kunnen zijn aan het jailbreaken. Als bepaalde dingen niet meer goed werken, of bepaalde apps het niet goed doen, dan weten ze waar ze de oorzak kunnen vinden.

Er zijn genoeg mensen die hun iphone jailbreaken, volladen met allerlei apps van de appstore en van cydia en dan gaan roepen dat hun tethering het niet meer doet en dan de schuld geven aan Apple voor de nieuwe update ofzo.

Dit had precies mijn antwoord kunnen zijn ^O^.

Kom op zeg, beweren dat jailbreaken zonder risico en geen extra gezeik met zich meebrengt is gewoon lachwekkend. Dat je als ervaren jailbreaker er geen problemen mee hebt kan, maar dat betekent niet dat niemand er ooit gezeik mee krijgt. Dat is onzin.

Wat dacht je van de nietvermoedende gebruiker die nietsvermoedend zijn iPhone jailbreakt en nietsvermoedend een SSH app installeert en vervolgens nietsvermoedend zijn iPhone gehackt ziet worden? Zonder jailbreak hoef je daar niet bang voor te zijn.

En de link tussen "fanboys" en updaten zie ik ook niet helemaal. Er is niks vreemds aan het gelijk willen updaten, al is het maar om nieuwe features te krijgen of bugfixes, of security patches.
pi_87494521
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is geen oud nieuws het is nieuw. Dit zijn de eerste officiële berichten. Roddels doen er niet toe die zijn er al sinds de iPhone 1.
het heeft zelfs een keer bij KPN op de site gestaan, alleen toen ging de deal met Apple niet door, nu heeft Apple ze zelf benaderd

sorry hoor

oud nieuws wat nu weer nieuw nieuws geworden is
pi_87494990
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef Estolan het volgende:

[..]

het heeft zelfs een keer bij KPN op de site gestaan, alleen toen ging de deal met Apple niet door, nu heeft Apple ze zelf benaderd

sorry hoor

Je bent zo overtuigd van jezelf dus even een linkje daarvan vinden is vast geen probleem.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:15:19 #122
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87495039
Even om mijn verhaal af te maken;

Ik heb een herstel gedaan, en nu kan ik gelukkig alles weer. Zover ik nu weet niets kwijt (behalve Cydia Apps) en iOS 4.1 staat erop + Jailbreak (Limera1n). Het ging gewoon allemaal soepel. Limera1n vertelde precies wat je moest doen, alleen was er dus iets mis met mijn service vanuit Vodafone ;).

Nu heb ik bijna al mijn Cydia Apps er weer op, behalve infinidock (niet compatible met iOS 4.1) en Proswitcher en backgrounder (daardoor crasht springboard). Ik vind de multitask app van Apple wat vaag, zijn al die programma's die ik zie door 2x op de home-button te drukken aan het draaien op de achtergrond? Dan moet ik er nog een hoop afsluiten!

Ik krijg alleen een foutmelding bij Cydia (bij elke keer opstarten):
---------------------------------
Error: Refreshing Data

CPG error: http"//cydia.hackulos.us./ Release: The follwing signatures were invalid: NODATA 1 NODATA 2

Failed to fetch http://cydia.hackulos.us/.Packages.bz2 Sub-process /bin/bzip2 returned an error code (2)

Some index files failed to download. they have been ignored. or old ones used instead.
Wat kan ik daartegen doen?

Overigens is het een gewone melding in zo'n gewoon venster (iPhone style). Ik kan daarbij op Okay drukken, en ik kan gewoon Cydia in.. Maar er zal toch wel iets verkeerd zitten?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:16:40 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87495088
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef Estolan het volgende:

[..]

sorry hoor

Dit is echt onzin :') . Wat op de KPN-site is een instructie hoe je de iPhone moet activeren, maar dit was omdat KPN/Hi een partij simlockvrije iPhones had ingeslagen om deze aan trouwe klanten te verkopen.

Het is nooit officieel geweest dat KPN/Vodafone de iPhone gingen verkopen :{ . Fact.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:21:15 #124
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87495252
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:15 schreef Saninl het volgende:

Ik krijg alleen een foutmelding bij Cydia (bij elke keer opstarten):
Error: Refreshing Data

CPG error: http"//cydia.hackulos.us./ Release: The follwing signatures were invalid: NODATA 1 NODATA 2

Failed to fetch http://cydia.hackulos.us/.Packages.bz2 Sub-process /bin/bzip2 returned an error code (2)

Some index files failed to download. they have been ignored. or old ones used instead.
Wat kan ik daartegen doen?

Overigens is het een gewone melding in zo'n gewoon venster (iPhone style). Ik kan daarbij op Okay drukken, en ik kan gewoon Cydia in.. Maar er zal toch wel iets verkeerd zitten?
Ja, je hebt een typefout gemaakt bij het invoeren van dit repo. Het adres is cydia.hackulo.us
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:56:06 #125
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87496435
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:21 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ja, je hebt een typefout gemaakt bij het invoeren van dit repo. Het adres is cydia.hackulo.us
Danku, gefixt. Danku.

Ik heb nu zelf toegevoegd:

www.bitesms.com
hackulo.us
xsellize

Mis ik nog echt goede sources?

En hoe zit het met die multitasking op iOS 4.1?

Is alles wat in dat balkje staat na dubbelklik home-button draaiende? (Dus die kan ik allemaal afsluiten?). Want helaas werken Proswitcher en Backgrounder (nog) niet op iOS 4.1
  Redactie Games woensdag 13 oktober 2010 @ 15:10:22 #126
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87496991
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:12:57 #127
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87497095
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
?
pi_87497207
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Dus? Boeiend?
pi_87497328
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je bent zo overtuigd van jezelf dus even een linkje daarvan vinden is vast geen probleem.
ik zei het HEEFT op de site gestaan, en toen de deal niet door ging, stond het er niet meer, en nu weer wel
pi_87497349
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dus? Boeiend?
er staat KPN, maarja dat kan nu ook bij een sim-lock vrij toestel
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:19:15 #131
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_87497367
Is er een App (dan wel Jailbreak) die het mogelijk maakt om op het lockscherm je agenda items van die dag/week te showen?
I'm Back Again!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:31:57 #132
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87497840
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Saninl het volgende:

[..]

Danku, gefixt. Danku.

www.bitesms.com
hackulo.us
xsellize

Is alles wat in dat balkje staat na dubbelklik home-button draaiende? (Dus die kan ik allemaal afsluiten?). Want helaas werken Proswitcher en Backgrounder (nog) niet op iOS 4.1
En; een vriend zit de fucken, maar Whatsapp kost toch niets?
pi_87497946
een hoesje kopen met schermbeschermer is dat eigenlijk een aanrader?
of kan je net zo goed zonder als je een beetje voorzichtigbnet??
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:41:23 #134
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87498209
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Saninl het volgende:

[..]

En; een vriend zit de fucken, maar Whatsapp kost toch niets?
Whatsapp kost zelf iets om te kopen, maar berichten sturen over whatsapp kost niets.
pi_87500238
wtf

bij het syncen van mn apps is er blijkbaar iets fout gegaan..

Ik heb nu opeens 2.2GB aan 'Overige' bestanden.. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_87500558
Vandaag een iPhone 3G gekregen van mijn broer om alvast te wennen, binnekort iPhone 4 bij vodafone *O*
pi_87500771
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:41 schreef Teteteterek het volgende:
wtf

bij het syncen van mn apps is er blijkbaar iets fout gegaan..

Ik heb nu opeens 2.2GB aan 'Overige' bestanden.. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Probeer es opnieuw te syncen door je iPhone nog eens aan te sluiten.
pi_87500839
kan iemand me vertellen hoe en waar ik mn microsim in moet douwen?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:58:24 #139
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87500933
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef casper019 het volgende:
In de handleiding die in het doosje zit?
pi_87501149
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef casper019 het volgende:
rechterzijkant, midden.
pi_87501655
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:58 schreef Neelix het volgende:

[..]

In de handleiding die in het doosje zit?
zit er niet bij lol!!

thx tis in ieder geval geukt nu

en heb itunes op mn pc gezet
ben ik nu helemaal klaar voor gebruik??
pi_87503273
Cut the Rope _O_ Wat een bazenspel is dat zeg, goed uitgewerkt en origineel
pi_87504748
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef retorbrapi het volgende:
Dit had precies mijn antwoord kunnen zijn ^O^.

Kom op zeg, beweren dat jailbreaken zonder risico en geen extra gezeik met zich meebrengt is gewoon lachwekkend. Dat je als ervaren jailbreaker er geen problemen mee hebt kan, maar dat betekent niet dat niemand er ooit gezeik mee krijgt. Dat is onzin.
Zegt degene die beweert absoluut NOOIT te jailbreaken. Jailbreaken brengt alleen maar problemen met zich mee als je rootbestanden gaat verwijderen. Dit heeft NIETS met de jailbreak an sich te maken. Dit heeft te maken met domme mensen die lukraak dingen verwijderen met gebruik van iphonebrowser oid.

Je kunt wel lekker blijven geloven in je eigen gelijk. Maar dat je het zelf gelooft, maakt het niet waar. Mijn vrienden zijn stuk voor stuk geen ervaren jailbreakers, en die hebben geen van allen problemen gehad met hun jailbreak, simpelweg omdat ze alleen maar cydia gebruiken om extra's te installeren.
quote:
Wat dacht je van de nietvermoedende gebruiker die nietsvermoedend zijn iPhone jailbreakt en nietsvermoedend een SSH app installeert en vervolgens nietsvermoedend zijn iPhone gehackt ziet worden? Zonder jailbreak hoef je daar niet bang voor te zijn.
Die scenario's van jou hebben meestal een erg hoog deux ex machina-gehalte. Tsunami's worden zeker ook veroorzaakt doordat iemand aan de andere kant van de wereld een scheet laat?
quote:
En de link tussen "fanboys" en updaten zie ik ook niet helemaal. Er is niks vreemds aan het gelijk willen updaten, al is het maar om nieuwe features te krijgen of bugfixes, of security patches.
Het enige dat de 4.0.2 update deed, was de jailbreak onmogelijk maken. Geen nieuwe features, geen bugfixes, en de patch was via cydia ook te installeren.
pi_87505302
ik heb mn ipod nu klaar voor gebruik denk ik
maar waar kan ik games erin zetten en beltones
en die dan beluisteren enzo?
ik zie alleen iets staan dat itunes heet maar dan kan ikdingne downen waar ik voor moet betalen
en voor games hetzelfde?
hoe kan ik dingen vanaf me pc erop zetten (games/muziek/ringtones) en die dan afspelen?
pi_87506900
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zegt degene die beweert absoluut NOOIT te jailbreaken. Jailbreaken brengt alleen maar problemen met zich mee als je rootbestanden gaat verwijderen. Dit heeft NIETS met de jailbreak an sich te maken. Dit heeft te maken met domme mensen die lukraak dingen verwijderen met gebruik van iphonebrowser oid.
Wat dus mogelijk wordt gemaakt door de jailbreak. En dan kan jij zeggen dat het domme mensen zijn, ik noem dat gewoon mensen die er geen verstand van hebben. En die mensen heb je heel veel.

Overigens heb ik nooit beweerd absoluut nooit te jailbreaken. Als developer test ik mijn apps ook op een gejailbreakte iPhone. En soms word ik daar absoluut niet vrolijk van.

quote:
Je kunt wel lekker blijven geloven in je eigen gelijk. Maar dat je het zelf gelooft, maakt het niet waar. Mijn vrienden zijn stuk voor stuk geen ervaren jailbreakers, en die hebben geen van allen problemen gehad met hun jailbreak, simpelweg omdat ze alleen maar cydia gebruiken om extra's te installeren.
Dat jij in jouw gelijk gelooft maakt het ook niet waar hoor. Het mes snijdt aan twee kanten. En nogmaals, dat jouw vrienden probleemloos een jailbreak gebruiken betekent nog steeds niet dat niemand ooit problemen zal hebben. Ik heb het vaak genoeg gezien bij mij en collega's van mij (ook developers dus), dat apps onvoorspelbaar gedrag vertonen doordat er dankzij een jailbreak met bestanden is geknoeid waar niet geknoeid mee moet worden. En dat hoeft dan niet per se aan de handeling van het jailbreaken zelf te liggen, maar wel aan code die door een jailbreak mogelijk wordt gemaakt. Want met een jailbreak heb je simpelweg geen controle meer, dus je kan in theorie en in de praktijk je hele systeem ermee omver gooien.
quote:
[..]

Die scenario's van jou hebben meestal een erg hoog deux ex machina-gehalte. Tsunami's worden zeker ook veroorzaakt doordat iemand aan de andere kant van de wereld een scheet laat?
Er is niks deus ex machine aan, het betreffende SSH 'lek' is gewoon een serieus veiligheidsrisico dat mogelijk wordt gemaakt door een jailbreak.
quote:
[..]

[quote]Het enige dat de 4.0.2 update deed, was de jailbreak onmogelijk maken. Geen nieuwe features, geen bugfixes, en de patch was via cydia ook te installeren.
Door een nogal ernstig lek te patchen, ja. Jij vond het niet vreemd dat een willekeurige website je iPhone kon kraken door er simpelweg naartoe te surfen?

En je pikt er nu één x.x.1 update uit (die overigens nog best belangrijk was), maar voor andere updates geldt hetzelfde.

Ik blijf erbij; het levert nou eenmaal gezeik en risico's op, en de kans dat het echt faliekant misgaat zal vast niet heel groot zijn maar hij is er wel, en als gemiddelde gebruiker wil je die risico's niet lopen als het niet nodig is. En voor 95% van de iPhone gebruikers is het niet nodig, dus moet je hun ook geen jailbreak aanpraten. Zodra ze er behoefte aan krijgen kunnen ze het alsnog overwegen, maar tot die tijd kunnen ze het beter niet doen. Er is een reden dat Apple de iPhone heeft dicht getimmerd, dat weet jij ook. En jij staat net als ik positiever tegen iOS dan tegen Android, oa juist vanwege de zorgeloosheid die het OS met zich meebrengt, dus ik vind het vreemd dat je mijn standpunt hierover niet kan begrijpen.
pi_87506901
en ik wil een itunes cadeaukaart van 25 euro kopen zodat ik ook in de apps shop enzo kan komen
maar kan ik nergens via ideal betalen dat ik de code direct heb of kan het alleen via verzenden?
pi_87507208
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef retorbrapi het volgende:

Wat dus mogelijk wordt gemaakt door de jailbreak. En dan kan jij zeggen dat het domme mensen zijn, ik noem dat gewoon mensen die er geen verstand van hebben. En die mensen heb je heel veel.
Die mensen die er geen verstand van hebben, gaan ook niet met iPhonebrowser in rootbestanden zitten kutten. Nonargumenten dus.
quote:
Dat jij in jouw gelijk gelooft maakt het ook niet waar hoor. Het mes snijdt aan twee kanten. En nogmaals, dat jouw vrienden probleemloos een jailbreak gebruiken betekent nog steeds niet dat niemand ooit problemen zal hebben. Ik heb het vaak genoeg gezien bij mij en collega's van mij (ook developers dus), dat apps onvoorspelbaar gedrag vertonen doordat er dankzij een jailbreak met bestanden is geknoeid waar niet geknoeid mee moet worden. En dat hoeft dan niet per se aan de handeling van het jailbreaken zelf te liggen, maar wel aan code die door een jailbreak mogelijk wordt gemaakt. Want met een jailbreak heb je simpelweg geen controle meer, dus je kan in theorie en in de praktijk je hele systeem ermee omver gooien.
Dat is echt de grootste onzin.
quote:
Er is niks deus ex machine aan, het betreffende SSH 'lek' is gewoon een serieus veiligheidsrisico dat mogelijk wordt gemaakt door een jailbreak.

Door een nogal ernstig lek te patchen, ja. Jij vond het niet vreemd dat een willekeurige website je iPhone kon kraken door er simpelweg naartoe te surfen?
Die patch was via cydia ook te installeren.
quote:
En je pikt er nu één x.x.1 update uit (die overigens nog best belangrijk was), maar voor andere updates geldt hetzelfde.
Precies. De update 3.1.3 voegde ook niets toe.
quote:
Ik blijf erbij; het levert nou eenmaal gezeik en risico's op, en de kans dat het echt faliekant misgaat zal vast niet heel groot zijn maar hij is er wel, en als gemiddelde gebruiker wil je die risico's niet lopen als het niet nodig is. En voor 95% van de iPhone gebruikers is het niet nodig, dus moet je hun ook geen jailbreak aanpraten. Zodra ze er behoefte aan krijgen kunnen ze het alsnog overwegen, maar tot die tijd kunnen ze het beter niet doen. Er is een reden dat Apple de iPhone heeft dicht getimmerd, dat weet jij ook. En jij staat net als ik positiever tegen iOS dan tegen Android, oa juist vanwege de zorgeloosheid die het OS met zich meebrengt, dus ik vind het vreemd dat je mijn standpunt hierover niet kan begrijpen.
Ik kan het wel begrijpen, maar je verdedigt je standpunt met lekke argumenten, om vervolgens weer met andere argumenten te komen als je vastloopt. En ik vind dat het 'gevaar' van jailbreaken zwaar overtrokken wordt. 90% van de mensen die jailbreaken via de simpele tools die er nu zijn, zullen nooit diep genoeg in hun iPhone komen om iets te verkloten. En zelfs in het ergste geval is er de herstel-knop in iTunes.
pi_87508337
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die mensen die er geen verstand van hebben, gaan ook niet met iPhonebrowser in rootbestanden zitten kutten. Nonargumenten dus.
Dat is een aanname. Het is een feit dat een jailbreak het mogelijk maakt, een veiligheidsrisico dus. En het hoeft natuurlijk niet per se de gebruiker zelf te zijn, het kunnen ook third party apps zijn. Omdat er geen controle is.
quote:
[..]

Dat is echt de grootste onzin.
Wat is de grootste onzin? Dat je je systeem ermee omver kan gooien?

quote:
[..]

Die patch was via cydia ook te installeren.
Dat dat deze keer toevallig kon is heel goed, maar dat maakt het belang van updates natuurlijk niet minder groot.
quote:
[..]

Precies. De update 3.1.3 voegde ook niets toe.
Ik kan me niet herinneren wat er in die update zat, maar kom op, je hebt naast 4.0.2 en 3.1.3 wel meer updates hoor..
quote:
[..]

Ik kan het wel begrijpen, maar je verdedigt je standpunt met lekke argumenten, om vervolgens weer met andere argumenten te komen als je vastloopt. En ik vind dat het 'gevaar' van jailbreaken zwaar overtrokken wordt. 90% van de mensen die jailbreaken via de simpele tools die er nu zijn, zullen nooit diep genoeg in hun iPhone komen om iets te verkloten. En zelfs in het ergste geval is er de herstel-knop in iTunes.
Andere argumenten? Mijn argumenten zijn de hele tijd hetzelfde gebleven hoor:
- het levert onnodig risico's en gezeik op
- je kan altijd nog jailbreaken als je het écht nodig blijkt te hebben

En die 10% die wél diep genoeg in hun iPhone komt om iets te verkloten, díe moet je juist beschermen door ze geen jailbreak aan te praten. Want anders gaat het mis.
pi_87509301
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef retorbrapi het volgende:
Dat is een aanname. Het is een feit dat een jailbreak het mogelijk maakt, een veiligheidsrisico dus. En het hoeft natuurlijk niet per se de gebruiker zelf te zijn, het kunnen ook third party apps zijn. Omdat er geen controle is.
Nu is dat weer een aanname.. Goed, laten we het erop houden dat alles wat jij zegt een feit is, maar zodra ik het tegendeel beweer, het een aanname is. Dan hoeft er verder niet gediscussiëerd te worden.
[quote[
Wat is de grootste onzin? Dat je je systeem ermee omver kan gooien?
[/quote]
Alles wat ik citeerde
quote:
Dat dat deze keer toevallig kon is heel goed, maar dat maakt het belang van updates natuurlijk niet minder groot.
Dat doet het wel eigenlijk, aangezien veel updates, buiten de grote die jailbreakers ook doen, in feite alleen maar bedoeld zijn om jailbreaks te patchen.
quote:
Ik kan me niet herinneren wat er in die update zat, maar kom op, je hebt naast 4.0.2 en 3.1.3 wel meer updates hoor..
Ga je dit nu zeggen bij elke update die ik noem?
quote:
Andere argumenten? Mijn argumenten zijn de hele tijd hetzelfde gebleven hoor:
- het levert onnodig risico's en gezeik op
- je kan altijd nog jailbreaken als je het écht nodig blijkt te hebben

En die 10% die wél diep genoeg in hun iPhone komt om iets te verkloten, díe moet je juist beschermen door ze geen jailbreak aan te praten. Want anders gaat het mis.
Ja, want je moet niet denken aan de overweldigende meerderheid, maar aan de uitzondering :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:56:15 #150
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87510304
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nu is dat weer een aanname.. Goed, laten we het erop houden dat alles wat jij zegt een feit is, maar zodra ik het tegendeel beweer, het een aanname is. Dan hoeft er verder niet gediscussiëerd te worden.
Nee, sorry. Als je stelt dat niet veel jailbreakers met de rootbestanden gaan rommelen is dat een aanname. Als je stelt dat een jailbreak gebaseerd is op een veiligheidslek is dat een feit.

Maargoed, de discussie wordt steeds langer, terwijl het eigenlijk vrij zinloos is. Je kunt tenslotte niet ontkennen dat jailbreaken bepaalde risicos met zich mee brengt en dat niet iedereen een jailbreak nodig heeft.
Je kan die risicos bagataliseren en discussiëren over de noodzaak, maar dat is gewoon een discussie over de mate waarin die punten van toepassing zijn, en dat blijft vooral een persoonlijk iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Hertog op 13-10-2010 21:02:38 ]
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87510971
Niet iedereen heeft het nodig, maar het is belachelijk om het zo fanatiek af te raden, aangezien de "veiligheidsrisico's" veel te zwaar overtrokken worden. Dan kun je nog met zoveel voorbeelden komen van gevallen waarbij mensen hun iPhone verneukt hebben na een jailbreak, maar dat is helemaal niet relevant voor de mensen die hier in dit topic contempleren over een eventuele jailbreak.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:19:26 #152
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87511424
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet iedereen heeft het nodig, maar het is belachelijk om het zo fanatiek af te raden
Het wordt helemaal niet fanatiek afgeraden. Sorry, maar de enige die fanatiek doet ben jij. De hele discussie begon met casper19 die vroeg of het nodig was. Dan zeggen wij, nee, nodig is het niet, kijk het eerst even aan want er is toch een klein veiligheidsrisico en als je het niet mist kun je het net zo goed laten.
Dan kun je wel stellen dat dat risico reuze meevalt als je een beetje oplet, maar dan kun je het alsnog beter niet aanraden aan iemand die nog niet precies weet hoe je standaard applicaties installeert.
En dat is heel iets anders dan afraden. Er is niemand die zegt: absoluut niet doen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87513155
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Het wordt helemaal niet fanatiek afgeraden. Sorry, maar de enige die fanatiek doet ben jij. De hele discussie begon met casper19 die vroeg of het nodig was. Dan zeggen wij, nee, nodig is het niet, kijk het eerst even aan want er is toch een klein veiligheidsrisico en als je het niet mist kun je het net zo goed laten.
Dan kun je wel stellen dat dat risico reuze meevalt als je een beetje oplet, maar dan kun je het alsnog beter niet aanraden aan iemand die nog niet precies weet hoe je standaard applicaties installeert.
En dat is heel iets anders dan afraden. Er is niemand die zegt: absoluut niet doen.
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Oke, niet fantiek, maar het begon met jou omdat je dit riep. Wat dus gewoon allebei nog steeds onzin is en er nog geen enkel argument door jou gegeven wat een reden zou zijn om het niet te doen.
pi_87513289
Wat een jank topic.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:58:58 #155
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87513345
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef TheGeneral het volgende:

Oke, niet fantiek, maar het begon met jou omdat je dit riep.
Psst, dat ben ik niet ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87515165
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

ik ga liever ook niet jailbreaken lijkt me niks...
maar nu heb ik op mn pc wat iphone games gedownload

kan ik die nu op mn iphone zetten?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:29:36 #157
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87515259
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Saninl het volgende:

[..]

Danku, gefixt. Danku.

www.bitesms.com
hackulo.us
xsellize

?
pi_87515692
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

[..]

Oke, niet fantiek, maar het begon met jou omdat je dit riep. Wat dus gewoon allebei nog steeds onzin is en er nog geen enkel argument door jou gegeven wat een reden zou zijn om het niet te doen.
Ik heb mijn argument inmiddels echt al iets van 3x herhaald, van jouw kant heb ik nog niks gezien
pi_87515909
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik ga liever ook niet jailbreaken lijkt me niks...
maar nu heb ik op mn pc wat iphone games gedownload

kan ik die nu op mn iphone zetten?
Nee.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:53:42 #160
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87516363
[quote]Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef Saninl het volgende:

[..]

?

Danku, gefixt. Danku.

www.bitesms.com
hackulo.us
xsellize

En: Alles wat ik open op mijn iPhone (4.1) komt onderin die "multitask" balk, staat dat allemaal open? Of niet? Want anders gooi ik alles uit dat venster...
pi_87517146
Alles afsluiten onderaan, behalve voor sommige apps zoals MSN en WhatsApp bv in mijn geval.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:19:41 #162
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87517394
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Baghdaddy het volgende:
Alles afsluiten onderaan, behalve voor sommige apps zoals MSN en WhatsApp bv in mijn geval.
Wat gruwlijk irritant dat alles gelijk in die balk wordt gegooid zeg.

Met backgrounder/proswitcher was het juist andersom (scheelt een hoop batterij)

Wel bedankt voor je antwoord.
  Redactie Games woensdag 13 oktober 2010 @ 23:25:14 #163
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87517587
Het grappige is dat je Whatsapp ook kan afsluiten in de taakbalk, maar alsnog komen pushberichten binnen als je het programma uit je taakbalk hebt gegooid. Dus het hoeft helemaal niet als background App te draaien. Tenminste dat is op de iPhone zo, geen idee of dat ook op Android werkt.
pi_87517768
Correct Mr. Noodle, wel handig inderdaad. Ik heb een drang dat WhatsApp altijd aan moet staan haha :P .

@Saninl

Ja inderdaad, en als je soms niet oplet heb je enkele rijen vol met openstaande apps. Ze konden beter doen dat de app sluit als je de homeknop ingedrukt houdt of zoiets.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:59:57 #165
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87518804
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Correct Mr. Noodle, wel handig inderdaad. Ik heb een drang dat WhatsApp altijd aan moet staan haha :P .

@Saninl

Ja inderdaad, en als je soms niet oplet heb je enkele rijen vol met openstaande apps. Ze konden beter doen dat de app sluit als je de homeknop ingedrukt houdt of zoiets.

Ja, dat is dus precies hetgeen wat proswitcher/backgrounder doet. Juist als je dubbeltapt het in die taakbalk komt staan. En als je gewoon 1maal klikt het weg is.. (of anders in te stellen).

En idd whatsapp en pingchat enzo moet ik ook altijd open hebben staan :(
pi_87518922
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het grappige is dat je Whatsapp ook kan afsluiten in de taakbalk, maar alsnog komen pushberichten binnen als je het programma uit je taakbalk hebt gegooid. Dus het hoeft helemaal niet als background App te draaien. Tenminste dat is op de iPhone zo, geen idee of dat ook op Android werkt.
Whatsapp doet sowieso niks op de achtergrond, dus het maakt niet uit of je 'm open laat of niet (behalve voor fast app switching natuurlijk)
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2010 @ 01:25:08 #167
159915 -Menn0-
MNO
pi_87520824
Hoe kan ik kiezen wat wel en niet in een reservekopie bewaard wordt? Hij gaat nu elke keer HD filmpjes op m'n MacBook zetten. Binnen no time HD vol, dat moet ik niet hebben. Maar ik wil ook niet dat hij helemaal geen backup meer maakt. Zoals van contacten en apps enzo.
,,/
  Redactie Games donderdag 14 oktober 2010 @ 01:32:51 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87520936
Gewoon voor muziek, series, films en podcasts handmatig syncen aanzetten.
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2010 @ 01:35:06 #169
159915 -Menn0-
MNO
pi_87520977
Ik kan alleen kiezen wat ik van mijn MacBook op m'n iPhone wil zetten en niet andersom.
,,/
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2010 @ 01:43:26 #170
159915 -Menn0-
MNO
pi_87521075
Opstart schijf bijna vol :r

Leuk dat HD filmen met je iPhone maar elke keer die filmpjes te moeten syncen is echt bullshit!
,,/
pi_87521087
Gegroet. Ik ben nu één van jullie. :')
pi_87522284
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Nee.
hoe kan ik die games dan op mn mobiel zetten?
pi_87522431
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef casper019 het volgende:

[..]

hoe kan ik die games dan op mn mobiel zetten?
Niet zonder te jailbreaken.
pi_87522843
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niet zonder te jailbreaken.
wat houd dat precies in? en zijn er ook nadelen van jailbreken?
pi_87522880
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

Lees dit topic. Die hele discussie is net gevoerd.
pi_87525007
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

Oh mijn god. Heb jij stront in je ogen ofzo?
pi_87525053
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Oh mijn god. Heb jij stront in je ogen ofzo?
echt he? :')
pi_87525177
Net de 3gs met 4.1 van mijn baas gejailbreaked. Ging verdomd makkelijk weer. Dit weekend zaterdag 8 uur en zondag 4 uur bezig geweest met de 3G van mn vriendin met daarop 3.1.3.

Jailbreaken is niet het probleem, de simlock eraf halen was kut :X Het lukte gewoon elke keer niet.

Zondagmiddag was het gelukt, na bloed zweet en bijna een 3g door het raam, heeft ze gister een 4 32gb gekregen van me voor haar verjaardag die gister geleverd werd. Had nog wel een paar weken mogen duren van me, na die inspanning met die kut 3g.

Android ftw *O*
pi_87525272
Kan er geen apart jailbreak-topic komen met daarin jailbreak-gerelateerde zaken.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:30:15 #180
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87525469
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef nelisb het volgende:
Wat een jank topic.
Wat een jankerd ben jij.
pi_87526308
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan er geen apart jailbreak-topic komen met daarin jailbreak-gerelateerde zaken.
Goed idee, aangezien het tegenwoordig (gelukkig) wel gewoon besproken mag worden. En dan een OP met alle ins en outs is dan het best.
pi_87526417
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:04 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Goed idee, aangezien het tegenwoordig (gelukkig) wel gewoon besproken mag worden. En dan een OP met alle ins en outs is dan het best.
En dan gaan tenminste niet 80% van de posts over "mijn app doet het niet" of "mijn iPhone wil niet meer starten"
pi_87526725
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En dan gaan tenminste niet 80% van de posts over "mijn app doet het niet" of "mijn iPhone wil niet meer starten"
Precies, zal een stuk fijner lezen.
En dan kan casper019 daar al z'n 'vragen' stellen. :D
pi_87527045
Kunnen er niet twee iphone topics komen. Een voor jailbreak, de andere voor niet-jailbreak. Dan heb je die onnodige discussies ook niet meer, ieder zijn ding toch. Het heeft ook geen zin om Android en iOS samen te voegen in 1 topic. Je gaat elkaar toch niet overtuigen.
pi_87527085
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:28 schreef kadeya het volgende:
Kunnen er niet twee iphone topics komen. Een voor jailbreak, de andere voor niet-jailbreak. .
Goed idee man, hoe kom je erop :')
pi_87527302
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Saninl het volgende:

[..]

Wat gruwlijk irritant dat alles gelijk in die balk wordt gegooid zeg.

Met backgrounder/proswitcher was het juist andersom (scheelt een hoop batterij)
Nee hoor, dat denk je alleen
pi_87527325
En daarna voor de 16Gb en 32Gb apart, en de witte en de zwarte versie.
pi_87528625
hoe ''gevaarlijk/slecht'' is jailbreaken nu eigenlijk?
en kan je als je jailbreaked gewoon update blijven ontvangen via de normale manier?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:24:01 #189
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_87528713
Hoi. 
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87528809
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef casper019 het volgende:
hoe ''gevaarlijk/slecht'' is jailbreaken nu eigenlijk?
en kan je als je jailbreaked gewoon update blijven ontvangen via de normale manier?
BEGIN EENS MET LEZEN!!!
Het staat allemaal in het topic.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:26:49 #191
262674 Graseter
pi_87528830
Ik hou niet van jailbreaken.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87529276
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

BEGIN EENS MET LEZEN!!!
Het staat allemaal in het topic.
Begin het gevoel te krijgen dat hij aan het trollen is :')
pi_87529308
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:24 schreef Graseter het volgende:
Hoi. 
Heeui ken dat ook? Cooool.

? !
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:49:52 #194
262674 Graseter
pi_87529532
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Heeui ken dat ook? Cooool.

? !
Jup


Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87531550
Hehe nice.

Trouwens voor mensen die een iPhone 4 bij T-Mobile willen moeten maar snel zijn, T-Mobile verhoogt de prijzen binnenkort na 1 november:

http://www.iphoneclub.nl/(...)-na-1-november-2010/
pi_87531683
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Hehe nice.

Trouwens voor mensen die een iPhone 4 bij T-Mobile willen moeten maar snel zijn, T-Mobile verhoogt de prijzen binnenkort na 1 november:

http://www.iphoneclub.nl/(...)-na-1-november-2010/
Benieuwd wat de reden daarvan is. Zouden ze de prijzen van KPN en Vodafone kennen...?
pi_87531836
Ik zou denken van wel, anders is het niet echt een slimme zet als KPN en Vodafone straks de iPhone 4 goedkoper verkopen.

Maar wat een verschil zeg! De iPhone 4 16GB i-150 abbo 2 jaar lang kost binnenkort ¤ 229,95 en voorheen was het ¤ 169,95 !

[ Bericht 3% gewijzigd door Baghdaddy op 14-10-2010 14:04:24 ]
pi_87531907
Hopen dat de NMA fijn meekijkt met dit soort ontwikkelingen....
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:58:23 #199
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87531911
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Benieuwd wat de reden daarvan is. Zouden ze de prijzen van KPN en Vodafone kennen...?
Misschien simpelweg door de ontwikkeling van de US-EUR wisselkoers? De EUR is laatste tijd best weer wat sterker geworden.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:00:44 #200
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87532001
Bizarre prijzen ja, en dat terwijl de prijs voor een losse iPhone totaal niet veranderd was - en de prijzen al werden verhoogd bij de introductie van de iPhone 4.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:02:07 #201
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87532049
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Neelix het volgende:

[..]

Misschien simpelweg door de ontwikkeling van de US-EUR wisselkoers? De EUR is laatste tijd best weer wat sterker geworden.
Dan zouden we binnenkort uit de rest van Europa vergelijkbare berichten moeten krijgen.

En, uiteraard, maakte de koers niets uit toen de euro laag stond.. :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87532082
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Neelix het volgende:

[..]

Tsja, moet dat 1-op-1 doorberekend worden aan klanten? Denk 't niet. Werkt ook niet de andere kant op.
pi_87532271
Ik snap echt niet dat mensen nog 230 euro voor een toestel betalen, als je daar bovenop ook nog eens 2 jaar aan een abo vastzit. Wat een gekkenwerk.
pi_87532343
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen nog 230 euro voor een toestel betalen, als je daar bovenop ook nog eens 2 jaar aan een abo vastzit. Wat een gekkenwerk.
Tsja, ligt eraan wat je wil... Ik heb 2G los online en 3GS los in België gekocht. Ben ik tenminste vrij in keuze van provider Goedkoop sim-only van Vodafone erbij en gaan.
pi_87532678
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tsja, ligt eraan wat je wil... Ik heb 2G los online en 3GS los in België gekocht. Ben ik tenminste vrij in keuze van provider Goedkoop sim-only van Vodafone erbij en gaan.
Zo deed ik het ook met mijn 3G en 3Gs, helaas te snel geweest met de 4 -O-
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:38:29 #206
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87533245
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tsja, moet dat 1-op-1 doorberekend worden aan klanten? Denk 't niet. Werkt ook niet de andere kant op.
Dat is een van de dingen waar Apple ontzettend slecht in is. Ze hebben echt ontzettend lang volgehouden dat alle Apple producten dezelfde prijs in $ als in ¤ waren. Zelfs toen ¤1 -> $1.40 was ongeveer.

Apple is een van de weinige producenten die vooral VS gericht is en prijzen daarop baseert.
En hoe bedoel je de andere kant op? Dat Europese producten in de VS goedkoper worden? Dat denk ik wel hoor...
pi_87533393
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef Neelix het volgende:

[..]

Zelfs toen ¤1 -> $1.40 was ongeveer.

Dat is nu ook zo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:46:26 #208
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87533561
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is nu ook zo
Ik had niet gekeken, maar idd, de prijzen van de Apple store zijn ook weer bijna $1 op ¤1. Belachelijk weer. :{
pi_87533562
Hey jongens, hebben jullie tips/advies qua winkels en dorpen waar ik de iphone 4 meteen of binnen een week kan krijgen zonder 5 a 6 weken te wachten? Ik wil er zelfs voor naar Friezistan of Limbabwe rijden.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_87533784
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik had niet gekeken, maar idd, de prijzen van de Apple store zijn ook weer bijna $1 op ¤1. Belachelijk weer. :{
Vergeet niet dat in de geadverteerde Amerikaanse prijzen géén btw/sales tax zit, dus de vergelijking is niet helemaal eerlijk.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:53:02 #211
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87533792
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het is al veel vaker gezegd, maar de prijzen in Amerika zijn zonder belastingen. $499 voor een iPad, bijvoorbeeld, is met de huidige koers 371 euro, een iPad zonder BTW is in Nederland 419 euro. Nog steeds een verschil inderdaad, maar lang niet zo erg als het lijkt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:55:49 #212
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87533910
Heb net mijn iphone 4 aangezet en hij vroeg om een simkaart zonder pincode :? maar mijn simkaart die ik had gekregen heeft wel een pincode. Ik heb hem er alsnog in gestopt en hij vroeg om de pincode wat ik heb ingevoerd. Vervolgens zag ik op het scherm een usb kabel met een pijl die wijst naar itunes. Ik heb hem aangesloten op mijn Mac. Maar er gebeurt fakkin NIKS!!!!!!!!!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:57:51 #213
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87533995
Klopt, prijzen daar zijn zonder tax, maar de wisselkoers zit toch flink boven de 1.20 en vooral bij de duurdere producten tikt dat toch best wel aan.

Bij een iPad is het 80 euro, maar bij een Mac Pro is het $2499 ex btw vs ¤2399 inc btw, en dan scheelt het al meer dan ¤800
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:58:19 #214
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87534013
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
Heb net mijn iphone 4 aangezet en hij vroeg om een simkaart zonder pincode :? maar mijn simkaart die ik had gekregen heeft wel een pincode. Ik heb hem er alsnog in gestopt en hij vroeg om de pincode wat ik heb ingevoerd. Vervolgens zag ik op het scherm een usb kabel met een pijl die wijst naar itunes. Ik heb hem aangesloten op mijn Mac. Maar er gebeurt fakkin NIKS!!!!!!!!!
itunes aanzetten?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:59:02 #215
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87534047
Itunes staat gewoon aan.
pi_87534085
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef skudkind het volgende:
Hey jongens, hebben jullie tips/advies qua winkels en dorpen waar ik de iphone 4 meteen of binnen een week kan krijgen zonder 5 a 6 weken te wachten? Ik wil er zelfs voor naar Friezistan of Limbabwe rijden.
Schrijf ik hier voor Jan Lul ofzo? :?
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:01:33 #217
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87534140
Moet je de nieuwste itunes versie hebben om je Iphone 4 te activeren?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:03:08 #218
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87534198
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef skudkind het volgende:

[..]

Tsja, als je termen als Limbabwe gebruikt en na een kwartier al ongeduldig wordt omdat je 'nog steeds' geen reactie hebt wordt het animo je te helpen niet groter natuurlijk.

En misschien weten we het ook gewoon niet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:04:03 #219
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87534232
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
Moet je de nieuwste itunes versie hebben om je Iphone 4 te activeren?
Niet perse de allernieuwste, maar je moet niet nog op versie 8 zitten natuurlijk.

Heb je de kabel al eens losgehaald of in een andere poort geprobeerd, of je iPhone al eens opnieuw opgestart?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:06:18 #220
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87534302
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef Neelix het volgende:
Klopt, prijzen daar zijn zonder tax, maar de wisselkoers zit toch flink boven de 1.20 en vooral bij de duurdere producten tikt dat toch best wel aan.

Bij een iPad is het 80 euro, maar bij een Mac Pro is het $2499 ex btw vs ¤2399 inc btw, en dan scheelt het al meer dan ¤800
Klopt. Een deel daarvan is volgens mij nog europese heffingen of iets dergelijks (hardware is hier altijd duurder, ook inclusief salestax) en een deel daarvan is dat Apple de prijzen op één moment bepaald en er verder niet meer naar omkijkt. Nu zijn de prijzen inderdaad allemaal gebaseerd op een (te) hoge wisselkoers, maar er is ook een tijd lang een Mac Mini of iets dergelijks voor 'te weinig' verkocht.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87534466
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef skudkind het volgende:

[..]

Het is hier geen helpdesk knul
pi_87534524
@skudkind Gewoon een webshop opzoeken die een goede levertijd heeft. (bijv. PDAshop.nl, daar had ik hem 's avonds 8 uur besteld en de volgende dag binnen. Contractafhandeling gebeurt aan de deur. )
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:17 #223
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87534633
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:06 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Klopt. Een deel daarvan is volgens mij nog europese heffingen of iets dergelijks (hardware is hier altijd duurder, ook inclusief salestax) en een deel daarvan is dat Apple de prijzen op één moment bepaald en er verder niet meer naar omkijkt. Nu zijn de prijzen inderdaad allemaal gebaseerd op een (te) hoge wisselkoers, maar er is ook een tijd lang een Mac Mini of iets dergelijks voor 'te weinig' verkocht.
Het is niet eens dat ik me zozeer stoor aan het prijsverschil, maar wat je ervoor terug krijgt in Europa is ook veel minder dan in de VS. Je hebt hier geen Apple stores waar je gelijk geholpen kan worden met hardware problemen. Is er iets mis dan ben je je machine meteen een week kwijt. Zelfs met applecare.
pi_87534755
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Tsja, als je termen als Limbabwe gebruikt en na een kwartier al ongeduldig wordt omdat je 'nog steeds' geen reactie hebt wordt het animo je te helpen niet groter natuurlijk.

En misschien weten we het ook gewoon niet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee.
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef Agiath het volgende:

[..]

Het is hier geen helpdesk knul
Sorry, de queeste naar de iphone 4 verandert mij in een slechter persoon. Daarom is het juist zaak dat ik het zsm in mijn handen heb, voordat er doden gaan vallen! :P

Even zonder gekkigheid, het spijt me. Ik zie enige hulp in deze graag tegemoet. :)
pi_87534814
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef Impry het volgende:
@skudkind Gewoon een webshop opzoeken die een goede levertijd heeft. (bijv. PDAshop.nl, daar had ik hem 's avonds 8 uur besteld en de volgende dag binnen. Contractafhandeling gebeurt aan de deur. )
Oh bedankt man, lifesaver! Super! :s) Ik hou jullie wel op de hoogte als er behoefte naar is.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:28:59 #226
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87535172
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:04 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Niet perse de allernieuwste, maar je moet niet nog op versie 8 zitten natuurlijk.

Heb je de kabel al eens losgehaald of in een andere poort geprobeerd, of je iPhone al eens opnieuw opgestart?
Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurd :')
pi_87535224
Zit de sim er goed in?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:32:40 #228
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_87535306
Yup, als ik hem aandoe zonder sim vraagt hij eerst om een sim kaart zonder pincode en als ik hem erin stop vraagt hij om een pincode en die accepteert hij dan ook. Alleen het connecten met itunes doet hij niet :?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:35:06 #229
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87535380
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:28 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ja al meerdere malen geprobeerd, alleen heb mijn simkaart niet geactiveerd maar heb geen idee hoe dat moet want het is een nieuwe simkaart en daarvoor krijg je je ww per sms opgestuurd :')
Heeft er ook niets mee te maken. Ik heb mijn iPhone gewoon geactiveerd via iTunes toen de SIM nog niet geactiveerd was. Heb nog enige tijd die iPhone gebruikt (niet om te bellen, natuurlijk) met de niet-geactiveerde SIM en dat ging prima. Kortom, het zou gewoon moeten werken.

Sluit de telefoon eens af en start hem dan op met de Home-button ingedrukt. Dan kom je in repair mode, wellicht herkent iTunes hem dan wel. Aangezien hij toch nog niet geactiveerd is maakt dat verder weinig uit :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87535718
Ook mooi klote dat Rock weg is en je nu alleen Cydia kan gebruiken, wat een onoverzichtelijke trage meuk is dat zeg :r
pi_87536744
Prijs verhoging:

Verschil met dollar en euro
ze weten prijzen van concurent
marketing truuk ( meer mensen gaan nu nog ff snel een abbo afsluiten, en hierop zal KPN en Voda weer gaan reageren )

it's all about the money!
pi_87538575
http://www.nu.nl/gadgets/(...)prijzen-iphones.html

quote:
T-Mobile verhoogt prijzen iPhones

T-Mobile gaat de prijzen voor iPhones met een abonnement vanaf 1 november verhogen. De provider verliest binnenkort het monopolie wat betreft de verkoop van de toestellen van Apple.

De nieuwe prijzen werden door verschillende mensen opgemerkt op een website van de provider voor retailers en zijn door T-Mobile tegenover NU.nl bevestigd. De prijzen stijgen, afhankelijk van het abonnement en het model iPhone, van veertig tot honderd euro.

De nieuwe prijzen worden gepresenteerd nadat woensdag bekend werd gemaakt dat zowel Vodafone als KPN binnen enkele maanden ook iPhones zullen gaan verkopen. T-Mobile had voorheen een exclusief contract met Apple voor de verkoop van de smartphones.

Mobiel internet stimuleren
Volgens T-Mobile heeft de prijsstijging niets te maken met het einde van het exclusieve contract. “We hebben de iPhones en bijbehorende abonnementen heel aantrekkelijk geprijsd om het gebruik van mobiel internet te stimuleren”, legt een woordvoerster van T-Mobile uit. “De markt heeft zich inmiddels ontwikkeld en het is tijd om de inkomsten en uitgaven weer meer op één lijn te krijgen.”
Wat een onzinargument :'). Oftewel: nu zijn heel veel mensen gewend aan mobiel internet, dus gaan we die mensen ff lekker uitmelken :').
pi_87538620
:) gewoon een leuke truuk

meer klanten nu, meer winst straks wanneer KPN en Voda gaan beginnen :)
pi_87538947
Hallo :*

Ik heb nu een iPhone 3G van mijn broer, hij is gejailbreakt en er staat firmware 4.0.1 op.

Nou heb ik echter vodafone dus wil ik hem unlocken maar de baseband is 05.14.02 dus ultrasn0w werkt niet, is er een mogelijkheid om dit te downgraden of moet ik op een update van ultrasn0w wachten :) ?

Fuzzyband werkt niet :'(

Bedankt alvast :)
pi_87541851
Ik stoom mijn iPhone 3G op dit moment klaar voor verkoop, dus ik wil graag naar 4.1 met een Jailbreak, omdat hij wel unlocked moet zijn voor de tijd dat ik hem nog heb (en dit is ook handig voor nieuwe koper, wat wss een vriend van me zal worden).

De reden dat ik het zelf wil doen vóórdat hij verkocht gaat worden is dat de camera het niet meer doet, volgens sommige kan deze wel weer gaan werken als ik een update doe.

Ik zit nu op 3.1.2 en heb een modemfirmware van 05.11.07. Ik zie wat betreft de software/jailbreaks/unlocks door de bomen het bos niet meer.. :P

Kan iemand mij helpen met hoe ik nou (het makkelijkst) OS 4.1 kan krijgen, unlocked en al..
pi_87542510
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:59 schreef Estolan het volgende:
:) gewoon een leuke truuk

Gewoon dezelfde truuk als het (her)invoeren van bellen per minuut, ipv seconde en internetten met een datalimiet.
pi_87543593
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=10186

Deze lijkt me dan wel oké.. Maar ik heb iTunes 10... :?
pi_87552035
ik heb nu via de app store meerdere games gedownloade
maar die komen nu allemaal opmn scherm terecht..

kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
pi_87552308
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:

kan ik niet een map voor games maken? en kan ik de namen die die games hebben niet veranderen?
Ben je echt 19 en geestelijk helemaal gezond? Het is niet erg als je een autist bent maar als we dat weten dan kunnen we er een beetje rekening mee houden. Ik vermoed dat je een autistische afwijking hebt omdat je kennelijk niet in staat bent om zelfstandig makkelijke vraagstukken op te lossen.
pi_87552549
quote:

Jij bent echt de meest simpele mongool die hier rondloopt. Zoek het lekker zelf uit. :W
pi_87554024
Een tijdje geleden las ik ergens over een soort mobileme dat 17euro per jaar is, is alleen voor een jailbreak. Iemand een idee hoe dit heet?
pi_87554264
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Berend. het volgende:
Een tijdje geleden las ik ergens over een soort mobileme dat 17euro per jaar is, is alleen voor een jailbreak. Iemand een idee hoe dit heet?
Ik ken een soort MobileMe dat gratis is. Google heet het geloof ik :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:05:57 #243
262674 Graseter
pi_87554405
Ik heb Week Cal gekocht, perfecte app.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:10:40 #244
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87554616
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Ik heb Week Cal gekocht, perfecte app.
Pocket Informant B-)
pi_87557175
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef NextTVH het volgende:
Hallo :*

Ik heb nu een iPhone 3G van mijn broer, hij is gejailbreakt en er staat firmware 4.0.1 op.

Nou heb ik echter vodafone dus wil ik hem unlocken maar de baseband is 05.14.02 dus ultrasn0w werkt niet, is er een mogelijkheid om dit te downgraden of moet ik op een update van ultrasn0w wachten :) ?

Fuzzyband werkt niet :'(

Bedankt alvast :)
Nope, wachten is je enige optie!
pi_87557233
quote:

MET JE VINGER OP EEN SPEL INGEDRUKT HOUDEN, DAN MAKEN ZE BEWEGINGEN. DAN MOET JE EEN SPEL SLEPEN OP EEN ANDER ICOON, DAN MAAK JE EEN MAP AAN. JE KAN ALLES DE MAP NAAM VERANDEREN EN ALS JE PER SE DE GAME-TITELS WIL VERANDEREN DAN IS ER WEL EEN TWEAK VOOR.
pi_87558996
Die casper is de boel echt stuk aan het trollen, geniaal
pi_87560762
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)prijzen-iphones.html
[..]

Wat een onzinargument :'). Oftewel: nu zijn heel veel mensen gewend aan mobiel internet, dus gaan we die mensen ff lekker uitmelken :').
quote:
Penetratiestrategie

Als een nieuw product voor een heel lage prijs wordt geïntroduceerd, spreken we van een penetratiestrategie. Een bedrijf dat bij de productontwikkeling een voorsprong heeft, hoopt hiermee op een prijsgevoelige markt snel merkbekendheid op te bouwen en zo veel mogelijk klanten te trekken. Het bedrijf hoopt hiermee de klanten zo snel mogelijk met de voordelen van het product te confronteren. De introductieprijs wordt in de volgende fase van de productlevenscyclus verhoogd.

Een penetratiestrategie heeft vooral zin als de afnemers prijsbewust zijn en er snel concurrentie is te verwachten. Het voornaamste nadeel van de penetratiestrategie is dat het bedrijf een deel van de mogelijke winst die het zou maken, laat schieten.
En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.
pi_87560819
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[..]

En ja concurrentie is snel te verwachten zoals Vodafone en KPN, gewoon strategisch geouwehoer.
Daarom eerst maar eens kijken hoe de prijzen van Vodafone en KPN zijn.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:55:06 #250
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_87563611
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef AskBrad het volgende:
Is er een App (dan wel Jailbreak) die het mogelijk maakt om op het lockscherm je agenda items van die dag/week te showen?
I'm Back Again!
pi_87564262
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
pi_87564805
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb dus sinds 2 maanden een iPhone 4 van T-mobile en ik mag mijn contract ontbinden van ze. Voorwaarde is wel dat ze hun iPhone 4 terug krijgen. Nu wil ik dus een iPhone 4 van KPN of Vodafone. Nu las ik dat Vodafone een datalimiet heeft. Heeft KPN dat ook?
Bel KPN?
Calmer than you are
pi_87564910
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zou je dat willen? Vodafone rond alles af op de minuut, per saldo ben je zo 30 euro per maand meer kwijt dan nu. Ook KPN doet dit in sommige gevallen, T-mobile niet.
pi_87565071
Hoezo mag je je contract ontbinden? dat is de 1e keer dat ik dit hoor?
pi_87565189
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef AskBrad het volgende:

[..]

ja, die is er. volgens mij zijn er zelfs meerder. ik gebruik lockinfo
pi_87565205
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 01:54 schreef retorbrapi het volgende:
Die casper is de boel echt stuk aan het trollen, geniaal
Daar hebben we jou al voor. Daar is geen Casper voor nodig.,
pi_87565431
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
Omdat ik niet tevreden bent. Dat heb ik ze even duidelijk uitgelegd. Ze waren het er mee eens en nu mag ik zelf aangeven wanneer ik het wil laten ontbinden. Dus ik denk dat ik nog even wacht tot KPN en Vodafone het toestel gaat leveren.
pi_87565492
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Estolan het volgende:
:o inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug? :?

zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard :{.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
pi_87565520
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk

Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet

Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
pi_87565980
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

:o inderdaad, waarom mag je je contract ontbinden?
en in ruil daarvoor geef je alleen je gebruikte iphone terug? :?

zelf heb ik mijn iphone met t-mobile abo ook al 2 maanden, maar gaat mijn contract pas over 1 maand in ivm overstappen, maar als ik hier nog vanaf kan komen, dan is dat cker het overwegen waard :{.
Vooral ook omdat de iphone straks door meerdere providers wordt aangeboden.
Mijn gebruikte iPhone 4 moet idd terug en het geld dat ik bijbetaald heb (heb een 32gb versie) krijg ik ook terug.

Ze gaan niet zomaar bij iedereen het contract ontbinden. Er moeten natuurlijk wel aantoonbare dingen zijn waar je het niet mee eens bent.
pi_87566059
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Estolan het volgende:
dat is coulant van ze, nog nooit meegemaak namelijk

Maar dan moet he dus 2x geld betalen voor dat toestel? of dat weer niet

Waar ben je dan niet tevreden mee, waarvan je zeker weet dat dat bij een andere provider niet zo is?
Met de dienst die ze leveren. Ze hadden mij een belofte gemaakt voor een paar maanden terug (nog voordat ik het iPhone abonnement had afgesloten). Die kunnen ze niet nakomen en daarom bieden ze mij een contractonbinding aan. Of dat bij de andere providers ook zo is weet ik niet. Ik moet er nog even achteraan bellen. Maar ik denk niet dat Vodafone en KPN mij al veel kunnen vertellen daarover.
pi_87566430
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden

Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:20:48 #263
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87566605
En aan de andere kant, als je officieel je contract ontbind mogen ze niet die telefoon terug eisen volgens mij. Zie al die verhalen van mensen die contracten gingen ontbinden zodra de voorwaarden veranderden. Dus het is inderdaad een beetje een vreemd verhaal.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87566698
Meer een vreemd verhaal dat een "klant" met een eis komt, en dat hij daarna het copntract ongeldig kan laten maken omdat de provider niet zijn eis heeft voldaan. om vervolgens alle kosten van het toestel terug te krijgen en dat T-Mobile een 2ehandsje heeft

Dan wil ik wel een scan van een brief zien waarin dat allemaal staat, anders noem ik dat slap gelul

Same shit bij mij met Telfort Internet, de modem deed het steeds niet, 7mnd lang bellen ( a 70cpm ) en uiteindelijk de reactie, moet u even bij de overburen een modem lenen, die hebben ook Telfort, dan kunt u kijken of dat echt het probleem is

ik heb toen de ING hun rekening nummer laten blokkeren, want tja ik had een jaar contract
pi_87566987
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Estolan het volgende:
over welke belofte gaat het dan? En hoezo zou een Provider een belofte moeten nakomen? Dat doen internet providers ook niet, en die contracten kan je ook niet ontbinden

Lijkt anders beetje broodje aap verhaal....
Ik heb voor een half jaar terug al geklaagd dat het bereik in huis slecht was. Er werd toen gezegd dat er in november dit jaar een zendmast hier zou komen (ik woon in het buitengebied). Ik had daar vandaag nog even contact over en het blijkt dat de plaatsing van de zendmast hier opgeschoven is naar december 2011.
Ik had dus een nieuw contract afgesloten met de afspraak dat er in november dit jaar hier een mast zou komen. Die komt er dus niet en dus mocht ik het contract ontbinden.

Edit: Daarnaast hebben ze ook metingen uitgevoerd vanaf de dichtstbijzijnde zendmast naar mijn huis. Dat mag 1500 meter zijn en in mijn geval is dat meer dan 2500 meter.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 15-10-2010 12:50:56 ]
pi_87568284
Klinkt interessant,

nu die brief nog :)
pi_87568587
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:14 schreef Estolan het volgende:
Klinkt interessant,

nu die brief nog :)
Ik krijg geen brief. Dat staat bij hun in de computer. Ik krijg alleen die brief als ik daadwerkelijk de beindiging in gang zet van mijn contract. Dan moet de telefoon binnen 5 dagen terug.

Het klinkt misschien interessant maar ik denk niet dat er veel mensen voor zoiets in aanmerking komen. Ik heb namelijk voor dat ik het contract met ze afsloot die afspraak met ze gemaakt dat het netwerk hier in november verbeterd zou moeten zijn. Ik ga niet zomaar even over op een andere provider. Ik zit namelijk al 13 jaar bij t-mobile (toen nog Ben).
pi_87568728
Geen brief?

dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?

Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor

en 13jaar??? dat kan niet eens,

Weinig geloof nu nog in je verhaal
pi_87568909
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
pi_87571034
Overzichtje:

- Zowel KPN als Vodafone hanteren een 1GB datalimiet op alle nieuw afgesloten "eindeloos online" abonnementen.
- Zowel KPN als Vodafone hanteren minuutafronding.

T-Mobile heeft geen datalimiet EN rekent per seconde af, op de eerste minuut na. Maarja, nu KPN/Hi/Vodafone bekend hebben gemaakt de iPhone 4 te leveren, gaat T-Mobile de prijzen ineens omhoog gooien :')
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_87571154
Oftewel T-Mobile weet de prijzen al vand e concurent ( waarbij ik denk dat Apple gezegd heeft de markt open te willen gooien, mits de prijzen omhoog gaan, zal me niet verbazen )

En hierdoor gaan deze maand nog een hoop mensen snel voor de "lage" prijs een Iphone 4 nemen bij T-Mobile ( aangezien die mensen twijfelen wat de nieuwe prijzen zijn bij de concurent )

It's all about the money

Ik heb zelf ook al een abbo sinds begin Ben ( nee niet 13jaar, want toen bestond Ben nog niet ), en heb in regio Den Haag nooit echt problemen gehad tot voorkort, maar dat is nu ook al verholpen

Ik gok dat je die "netwerk" problemen straks bij KPN en Voda ook gaat krijgen, aangezien zij nog niet gewerkt hebben aan netwerk verbetering en TMobile wel
pi_87571253
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
trouwens als je al zo lang bij dit netwerk zit, waarom heb je dan nu ineens "last" van slecht bereik?
Kan een mens niet verhuizen in zijn leven?
pi_87571314
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef Estolan het volgende:
Geen brief?

dus dit is allemaal mondeling besproken? ook dat van in het verleden?

Uhm zonder iets wat zwart/wit staat is er weinig overeenkomst met een Provider hoor

en 13jaar??? dat kan niet eens,

Weinig geloof nu nog in je verhaal
Foutje in mijn beschrijving. 11 jaar lang zit ik al bij ze. Ik was 13 toen ik mijn eerste mobile telefoon kreeg.
Maar lekker boeiend of je het gelooft of niet. Ik kom hier met een vraag die ik heb met betrekking tot een andere provider. Ik kom hier niet om te melden dat het me gelukt is om onder een contract uit te komen.

En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
pi_87571370
Oftewel je bent gewoon een beetje raar bezig

je spreekt eerst iets af, zonder dat je alle info weet

en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider

dat zou nooit mondeling gedaan zijn
pi_87571447
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:

en dan nog is het een broodje aap verhaal als je niet kan aantonen dat je een "deal" hebt afgesloten met een provider

Vriend :')
Wat kan mij het verrekken of jij het gelooft ja of nee? Daar kom ik toch niet voor of wel?
pi_87571507
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Estolan het volgende:

Wat kan jou t boeien man :')
pi_87571550
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat kan jou t boeien man :')
Ja echt he? :')
pi_87571596
Ik ben je vriend niet!

Je komt een beetje ongeloofwaardig over, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen

anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien

Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens

Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"

Je gaat wel van een hoop coulance uit he?

Maarja, Nee T-Mobile is niet de slechtste, hooguit op een aantal plekken met bereik, maar dan moet je maar niet in een gehucht gaan wonen. KPN zal ook niet over super zijn ( ken mensen bij de grens Duitsland, waarbij om de zoveel tijd het netwerk ineens naar een Duitse provider schiet )

Same Shit, Different Provider!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2010 14:40:25 ]
pi_87571850
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Estolan het volgende:
Ik ben je vriend niet!
[quote]
Gelukkig niet

[quote]
Je komt een beetje ongeloofwaardig uit, lijkt er meer op dat je genaaid bent in deze situatie en probeerd info te vergaren om dat te kunnen oplossen
Genaaid bent in wat? Ik vraag of ik het beste KPN of Vodafone kan nemen. Ik vraag toch niets over T-mobile? Die hebben mij keurig geholpen in deze en ik kan gewoon van het contract af als ik een andere provider heb gevonden die wel voldoet aan mijn eisen qua bereik.

quote:
anders had je niet zo moeilijk gedaan om iets over dit verhaal te laten zien
Waar doe ik moeilijk over? Ik heb toch verteld wat het verhaal was?

quote:
Dit omdat geen enkel bedrijf mondeling iets bespreekt met een klant, zonder het op papier te zetten. Dat zou mooi zijn, kan je altijd beweren dat je iets hebt afgesproken, en dan zeggen zij, nee meneer dat staat nergens
Het staat bij hun in het systeem. Dat was een voorwaarde van mij bij de contractverlenging. Ze gaven ook gewoon toe dat het idd bij mijn klantenaccount staat geregistreerd.

quote:
Als zij het in hun "systeem" hebben staan, hoe moet jij nu weten wat ze genoteerd hebben?? Misschien staat er wel. " deze klant denk dat hij uit zijn contract kan komen"
Niet elk bedrijf is zo onbetrouwbaar. Ik ben jarenlang tevreden geweest over T-mobile alleen sinds ik ben verhuisd is het bereik niet wat het wezen moet. Ze hadden beloofd dat het in november opgelost zou zou maar dat gaat ze dus niet lukken.

quote:
Je gaat wel van een hoop coulance uit he?
Ik ga nergens van uit. Het is gewoon zo. Ze wilde zelfs vandaag de procedure al starten om het contract te ontbinden maar dat vond ik te snel gaan want ik heb nog niets nieuws. Het nummer enzo mocht ik allemaal mee nemen naar de nieuwe provider.

En dit was mijn laatste reactie op dat hele verhaal. Ik wilde gewoon weten wat het verschil tussen KPN en Vodafone is aangezien ik nooit bij die providers gezeten heb.
pi_87572487
en die vragen zijn al menig topic besproken

oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen

ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit

ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar

verdere keuzes zijn er niet

vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld

uhuh!

suc6
pi_87572622
Blijf eens van die enterknop af man, debiel
pi_87572671
nee

:)
pi_87572765
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Estolan het volgende:
en die vragen zijn al menig topic besproken

oftewel had je ook al kunnen weten voordat je ging verhuizen

ik vraag me meer af waar je de optie kan aanvinken dat je met een set eisen komt voordat je een verlengingscontract afsluit

ik krijg alleen maar een email met daarin dat mijn abbo over 4mnd verloopt en ik een nieuw toetsel kan uitkiezen
die kies ik, betaal ik, ontvang ik en klaar

verdere keuzes zijn er niet

vandaar een ongeloofbaar verhaal, zeker als je niks zelf kan aantonen en beweert dat het allemaal Telefonisch is behandeld

uhuh!

suc6
Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termijn hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
pi_87572847
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat had ik kunnen weten voordat ik ging verhuizen? Ik ben verhuist in mijn vorige contractperiode. Ik heb toen geklaagd bij T-Mobile dat het bereik op mijn nieuwe woonadres slecht was. Ze beloofde toen dat het in november opgelost zou zijn. Omdat ik graag een iPhone 4 wilde hebben en T-Mobile mij graag als klant wilde behouden heb ik nogmaals gevraagd of die problemen met het bereik op korte termein hier opgelost gingen worden. Dat werd weer bevestigd en ik heb dat telefonisch ook vast laten leggen in mijn account. Nu blijkt dus dat de nieuw zendmast hier pas in december 2011 gaat komen en ze komen hun belofte dus niet meer na.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
Dirk doe verder geen moeite joh, laat hem lekker geloven wat ie wil, schiet toch niet op :)
pi_87573120
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden

dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast

waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is

Come On!
pi_87573207
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Estolan het volgende:
Nou er hebben de afgelopen periode wel meer mense zoals jij geklaagd over het bereik, en die hebben allemaal een vergoeding van 2x 12.50 ( ongv ) gekregen, en geen van allen hebben hun contract laten ontbinden

dus vadaar erg ongeloofwaardig dat jij wel erg speciaal bent met een wens van een Zendmast

waar woon je dan? kan je je hele buurt duidelijk maken dat ze allemaal makkelijk bij T-Mobile wegkunnen en hun geld terug krijgen, omdat het bereik daar slecht is

Come On!
:') Je leest de helft maar of niet? Ik heb mijn contract verlengd terwijl het al bekend was dat het bereik slecht was. De reden dat ik het contract toch verlengd heb is dat ze mij hadden beloofd dat het beter zou zijn in november van dit jaar. Als ze die belofte niet hadden gedaan dan had ik nooit verlengd bij T-Mobile. Dat was gewoon een kei harde eis van mijn kant.
pi_87573298
Oftewel jij hebt een contract thuis liggen waarop staat dat als het bereik niet beter word, je hem ongeldig kan laten verklaren? Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben

ps. Klanten hebben niks te eisen, zo is dat nou eenmaal
pi_87573348
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef Estolan het volgende:
Dat is namelijk een contract, waar 2 personen hun handtekening gezet hebben

Hoe weet jij dat nou? Heb je er wel eens mee te maken gehad dan? Nee... dus hou gewoon je smoel dicht want je hebt blijkbaar geen idee hoe het in elkaar steekt.
pi_87573590
ja, dat heb ik net boven al verteld

maar als ik mn abbo verleng, krijg ik een mooie brief met mijn nieuwe contract voorwaarden erin ( zoals iedereen ), dus dan zou bij jou een aparte regel erbij staan waarin staat wat je nu verteld

zo niet

dan heb je denk ik toch een probleem

en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0

Yet Again

Suc6
pi_87574211
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef Estolan het volgende:
en kan ik alleen zeggen, eerst zien, dan geloven :0
Mongool, wat snap jij hier niet aan?

quote:
En ja dat staat allemaal bij hun in de computer. Ze wilde het contract zelfs al per direct stoppen maar dat wilde ik niet want ik moet eerst een andere provider vinden.
pi_87574270
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft

ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal :)
pi_87574332
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
dat zij nu in het voordeel staan, en ook kunnen zeggen, nee meneer dat hebben wij niet belooft

ik zou persoonlijk bij zo'n "mooie" deal het toch echt zelf op papier willen zien, alvorens ik een nieuw contract ergens anders zou afsluiten. Maarja dat is zeker een beetje abnormaal :)
Wanneer kunnen we users nomineren voor de meeste debiele user ooit?
pi_87574378
ach

Je blijft ongeloofwaardig als je zelf als T-Mobile klant niet kan aantonen dat je een mooie deal hebt afgesloten.

Dan kan ik ook vanalles zeggen, zonder bewijs. Lekker makkelijk zijn we toch wel

Yet Again

Suc6
pi_87574742
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje *O*
pi_87575033
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
pi_87576369
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef Estolan het volgende:
Ja hoe zit dat? mijn vriendin heeft net ( vandaag ) haar Iphone 4 binnen, maar geen brief of iets erbij hoe je aan dat gratis hoesje komt
Kan ook niet meer. Alleen als je AppleCare belt en zegt dat je kutbereik hebt.
pi_87576507
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
pi_87576640
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
er staat op apple.com tot 30sept aanschaf = gratis hoesje
Als ze hem voor de 30ste aan had geschaft dan had ze hem ook voor de 30ste moeten bestellen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:49:17 #299
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87576716
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist kwam er een pakketje met mijn gratis hoesje *O*
Heb je eerder een mail gehad dat het hoedje verstuurd was, of alleen de bevestiging toen je bestelde? En hoe veel tijd zat ertussen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')