5 miljoen op de bank en dan nog wat op het veld natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe zit je financieel?
Ik had het voordeel dat ik erg veel cash had.
Mijn advies is om de focus te leggen op een keeper en je trainingslinie. De rest komt vanzelf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
5 miljoen op de bank en dan nog wat op het veld natuurlijk
ja dat wilde ik op zich ook doen idd.. alhoewel er ook wel leuke aanvallers en middenvelders zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn advies is om de focus te leggen op een keeper en je trainingslinie. De rest komt vanzelf.
Dat is waar alleen een keeper is natuurlijk minder snel voor handenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat wilde ik op zich ook doen idd.. alhoewel er ook wel leuke aanvallers en middenvelders zijn
absoluut waar.. ik heb ook een aantal keepers gevonden.. ik moet misschien idd eerst daar maar eens even naar informeren..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is waar alleen een keeper is natuurlijk minder snel voor handenIk heb wel een stuk of 3 keeps gezien. Die eerste die ik je stuurde was wel de beste. Waren er nog 2 met 3.5 ster ongeveer dacht ik.
Edit: Beetje zoeken op leeftijd 17 t/m 24j, dan kan je even vooruit
Je bedoelt dus jonge spelers (met talent) opstellen, in competitie en/of vriendschappelijke wedstrijden, in een bepaalde linie waarin je trainen gaat zodat hun training ontvangen en ze in vaardigheden stijgen. Waarna je ze zelf houden kunt of gaat verkopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ik ben gelijk begonnen met een jeugdopleiding, zit nu in me 3de seizoen en ik heb nu (zei het met mazzel) al ongeveer 3.5 miljoen verdient. Het eerste seizoen zal de JO alleen geld kosten omdat je nog met buurtjongens zit, als je geluk hebt zit er iets bruikbaars tussen maar reken er maar niet op.
Ik heb de eerste weken van HT wel een klein verlies gedraaid maar dat is vrij snel recht getrokken, ik zou dus gewoon gelijk beginnen met een JO maar dat is een persoonlijke afweging die je moet maken.
Maar zorg eerst dat je een trainings regime op poten hebt eer je hier aan begint, dat betekent max aantal trainees voor je trainingslinie zondag en woensdag en een goed/slecht coach aanschaffen.
Succes!
Ze krijgen geen 21ste blokjes maar kunnen nog oneindig worden doorgetraind.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Je bedoelt dus jonge spelers (met talent) opstellen, in competitie en/of vriendschappelijke wedstrijden, in een bepaalde linie waarin je trainen gaat zodat hun training ontvangen en ze in vaardigheden stijgen. Waarna je ze zelf houden kunt of gaat verkopen?
Heeft iedereen hier trainees? Het is dus alleen om geld mee te verdienen of om ze later zelf te gebruiken in je 'goede/hoofd team'.
btw. spelers kunnen in een vaardigheid maximaal 20 van de 20 (20/20) blokjes/punten behalen?
Die denkt, Skill + SH is zeker 2.7quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wtf possie, waarom biedt er iemand 2,7 miljoen op je midje?
Niet waar, dat was vroeger wel zo (herinnert iemand zich nog herman vooijs?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ze krijgen geen 21ste blokjes maar kunnen nog oneindig worden doorgetraind.
Gekke Conundrumquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die denkt, Skill + SH is zeker 2.7
Mja, het is goed bedoeld, maar hij biedt veel te hoog en hij ontslaat zn spelers ook meteen.. beetje vaag..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gekke Conundrum
Als ik Possie was zou ik die extra miljoen nog maar niet direct uitgeven. Conundrum is iets te fanatiek geld aan het uitgeven als ik z'n transferhistorie naloop
Mja, ik ben benieuwd of er wat uit gaat komen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen friendlies meer en veroorzaken walk-overs. Kennelijk gaat 'ie ermee stoppen dus. Prima dat je dan mensen wilt helpen, doe het alleen even wat minder opzichtig. Lijkt me stug dat dit niet gezien wordt en dan ben je zelf toch al gestopt, maar kan een ieder die, al dan niet in overleg, geholpen is weer wat uitleggen
Ai, vooral die transfers met die pura vida...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gekke Conundrum
Als ik Possie was zou ik die extra miljoen nog maar niet direct uitgeven. Conundrum is iets te fanatiek geld aan het uitgeven als ik z'n transferhistorie naloop
Geen idee. Wilde m zeker graag hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wtf possie, waarom biedt er iemand 2,7 miljoen op je midje?
Nee helaas ik heb geen geld meer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:43 schreef Gijs_ het volgende:
Gaat Possie er nou met Schaars vandoor? of een poging doen tot?
Pauperquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb geen geld meer.![]()
Ik kan nog wel op een andere speler van je wat geld bieden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb geen geld meer.![]()
4.1 miljoenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij op je rekening staan?
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!quote:
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel op een andere speler van je wat geld bieden.
Pascal Prent kreeg er net wel 1 voor een schwalbequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!![]()
![]()
[..]
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.
Hij kan niet eens een bod doen op die speler, dus je hebt meer te besteden dan hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!![]()
Prima. Mocht ik toch kunnen helpen, dan hoor ik het wel.quote:![]()
[..]
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een bod doen op die speler, dus je hebt meer te besteden dan hem.
Komt goed.quote:Prima. Mocht ik toch kunnen helpen, dan hoor ik het wel.
Die instelling heb ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb denk ik iets van 0.5 miljoen op de bank.
Al mijn geld geef ik toch meestal uit aan versterkingen of verjongingen van mijn team.
Ik was zo enthousiast dat ik zie dat ik rood staquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb denk ik iets van 0.5 miljoen op de bank.
Al mijn geld geef ik toch meestal uit aan versterkingen of verjongingen van mijn team.
Was te verwachten natuurlijk. Ik zou even vragen waar het heen wordt aangepast, dan kun je daar rekening mee houden op zoek naar nieuwe spelers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.![]()
![]()
Daar zullen ze nog geen antwoord op kunnen geven denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Ik zou even vragen waar het heen wordt aangepast, dan kun je daar rekening mee houden op zoek naar nieuwe spelers.
Ze weten nu al dat ze het terugzetten, dus weten ze denk ik ook wel al waarheen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zullen ze nog geen antwoord op kunnen geven denk ik.
Tuurlijk niet. Vorige week hadden ze 1650 cheaters. Je denkt toch niet dat ze dan tussen al die cheaters weten wat de marktprijs is van mijn speler? Ze weten dat dat de maatregel is en ze zullen er daarna naar handelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze weten nu al dat ze het terugzetten, dus weten ze denk ik ook wel al waarheen.
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.![]()
![]()
Zou zomaar kunnen. Of het zelf melden, dan zie je wel wat eruit komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?
Grote kans van wel ja....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?
En terecht! Suarez acties zitten we hier niet op te wachten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pascal Prent kreeg er net wel 1 voor een schwalbe
Ja helaas, ik wacht het wel af....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me dat het gewoon de TV prijs gaat worden. Iets van 1.7 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |