Drekkie, come to mommyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had een rooie en 2 met pinguins en een semitransparante tribalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Gaaaf die RBL!
En jaaa jeugdsentiment, 3310 covers
ik plofte stiekem ook gewoon op mijn bureaustoelquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plofte stiekem ook gewoon op mijn bureaustoel
En ik heb een tas vol grafstenen gescoord
Oh zo!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja van piepschuim, bij de Xenos. Mijn collegas keken ook zo.
Jammer dat de schedels waren uitverkochtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh zo!Die heb ik zien staan bij de xenos ja, heb je best leuke halloween spulletjes.
Moet ik kijken of ze ze hier hebben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer dat de schedels waren uitverkocht
dat kan ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plofte stiekem ook gewoon op mijn bureaustoel
En ik heb een tas vol grafstenen gescoord
*ploft er nog even bij*quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ik ook![]()
* Sharana_LV ploft op de bureaustoel van SQ
Nee, want dan kan ik ze net zo goed online bestellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik kijken of ze ze hier hebben?
* Stormqueen yelps in agonyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ik ook![]()
* Sharana_LV ploft op de bureaustoel van SQ
Stoute vogelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Karel is de stoel aan het slopen
Dikke foeiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Karel is de stoel aan het slopen
Moet je dan ook vroeg beginnen ofniet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?![]()
En ja hoor, net m'n rooster even bekeken. Uiteraard meerdere dagen tot 17.15 college. Die eerste week gaat hel worden, ik zeg het je.(Maar goddank nu niet de blunder dat ik m'n inschrijving gemist heb
)
Hier ook niet, ik ben echt geen zeikerd maar andere pakketjes van asos waren hartstikke snel binnen.quote:
Verschilt per dag, er zit er sowieso één tussen dat ik alleen van 15.30 tot 17.15 college heb, maar de meeste dagen begin ik rond half 1. (Nog steeds niet supervroeg ofzo, maar toch. Van 11 uur tot 7 uur weg zijn is weer heel hard wennen straks voor mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je dan ook vroeg beginnen ofniet?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:31 schreef Joysa het volgende:
zo, even een illegaal rondje gereden op scooter.
Ik moest snel een boodschap halen en heb geen certificaatquote:
Ik heb 5 jaar zonder certificaat rondgereden. Zo lang je niks raars doet, word je ook niet zo maar aangehouden, dus niks aan de hand. Als er controle was, belde 1 van mijn vriendinnen me van te voren dat ik moest omrijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moest snel een boodschap halen en heb geen certificaat
goed bezigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar zonder certificaat rondgereden. Zo lang je niks raars doet, word je ook niet zo maar aangehouden, dus niks aan de hand. Als er controle was, belde 1 van mijn vriendinnen me van te voren dat ik moest omrijden.
Tsja, je moet niet voor niets een certificaat hebben vind ik. Fietsen kan ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar zonder certificaat rondgereden. Zo lang je niks raars doet, word je ook niet zo maar aangehouden, dus niks aan de hand. Als er controle was, belde 1 van mijn vriendinnen me van te voren dat ik moest omrijden.
Alvast heel veel succesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks een 2e gesprek, parttime functie.. Spannend!
quote:
succesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks een 2e gesprek, parttime functie.. Spannend!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe was jouw gesprek van vrijdag eigenlijk gegaan?
Oh, serieus?? Joh, ik heb het hele weekend niks meegekregen. Alcohol enzeauquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heb de baan!!!!
Jij succes Cynthia trouwens!
ZUIPLAPquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, serieus?? Joh, ik heb het hele weekend niks meegekregen. Alcohol enzeau
Sjaan: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZUIPLAP
volgens mij heb ik wel 234823940823 keer dit popjegespammed
maar alsnog bedankt![]()
![]()
Springerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, springer bij Elst. Uur in een bomvolle bus gezeten.![]()
En 10 minuten voor sluitingstijd op het postkantoor om een pakketje op te halen. Bleek mijn Illamasque lakje te zijn.
Edit;
[ afbeelding ]
Best wel een groot pakket....
[ afbeelding ]
Voor 1 lakje!
http://www.gelderlander.n(...)m-Elst-en-Zetten.ecequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Springer![]()
Haha, wat een groot pakket voor 1 lakje, welke?
Volgens mij hebben ze maar één formaat doos daarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
En 10 minuten voor sluitingstijd op het postkantoor om een pakketje op te halen. Bleek mijn Illamasque lakje te zijn.
Edit;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 1 lakje!
Oh heb ik ook gemist! Gefelie!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZUIPLAP
volgens mij heb ik wel 234823940823 keer dit popjegespammed
maar alsnog bedankt![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
Edit;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 1 lakje!
fulltime systeembeheerder bij de gemeente amsterdamquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
OhDat heb ik ook gemist!
Gefeli!!! Wat leuk! (Wat voor baan is het? geen zin om de hele zwik terug te lezen
)
verwacht over een maandje ongeveer een telefoontje met de vraag waarom je hebt opgezegd en of je je niet wilt bedenken want ze geven de volgende trekking toch fantaaaaaaaaaaaastische prijzen weg!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:56 schreef Diconnected het volgende:
Zo, even opzegbrieven uitgeprint voor de Postcode loterij en Cordaid kinderstem. Scheelt me weer 12.50 per maand. Morgen nog even kopietjes maken van ID en dan op de bus. ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verwacht over een maandje ongeveer een telefoontje met de vraag waarom je hebt opgezegd en of je je niet wilt bedenken want ze geven de volgende trekking toch fantaaaaaaaaaaaastische prijzen weg!
Postcodeloterijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verwacht over een maandje ongeveer een telefoontje met de vraag waarom je hebt opgezegd en of je je niet wilt bedenken want ze geven de volgende trekking toch fantaaaaaaaaaaaastische prijzen weg!
Weet je dat Essie lakje nog? Hij zat er vandaag ineens bijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)m-Elst-en-Zetten.ece![]()
Raindrops!
Serieus?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Weet je dat Essie lakje nog? Hij zat er vandaag ineens bij
Ja... maar destijds deelden ze ze zo uit aan iedereen die tot 1 juni 1980 geboren was, al mijn vriendinnen mochten dat ding dus zo op het postkantoor ophalen. Ik was net een maand te laat geborenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsja, je moet niet voor niets een certificaat hebben vind ik. Fietsen kan ook.
Hebben ze lekker pech en ik ook want ik ben er dan toch nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je hem even uitgelegd wat ie allemaal met jou op zo'n slaapbank kan doen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:38 schreef Joysa het volgende:
Een lekker ding heeft net mijn slaapbank overgekocht via marktplaatsHij mag wel vaker wat komen overkopen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je hem even uitgelegd wat ie allemaal met jou op zo'n slaapbank kan doen?
E.L.F. NL??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef Debsterr het volgende:
E.L.F. heeft 50% korting op alle orders tot de 18e, en tot morgen 60% extra korting op selected items.
Ik zie niets op de website? Of heb jij een andere website? http://www.eyeslipsface.nl/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef Debsterr het volgende:
E.L.F. heeft 50% korting op alle orders tot de 18e, en tot morgen 60% extra korting op selected items.
Boehoequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef Debsterr het volgende:
Ja dus, want die shippen niet naar NL.
Ja .com en ik wist niet dat het verschillend was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zie niets op de website? Of heb jij een andere website? http://www.eyeslipsface.nl/
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Debsterr het volgende:
De Nederlandse E.L.F. website is volgens mij geschreven door een Marokkaans iemand. "Geniet van deze elegante en vrouwelijke setje!" En nee dit is niet discriminerend bedoelt. En ja ik maak vast ook spelfouten. Maar toch.
I know, m'n spellingscontrole haalt dat er niet uit en ik doe te weinig bewust aan m'n Nederlands de laatste tijdquote:
Doe mij ook een luidruchtige huisgenootquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:08 schreef princess-a het volgende:
Ik kreeg net vette excuses en poepsjieke bonbons van mijn luidruchtige huisgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
HOU EENS OP MET AL DIE AANBIEDINGEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt dat LV daar niet aan doet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Die wil je niet hoor! Ging net even kijken op de website van die chocolade, is het kleinste doosje gewoon al 9 euro! Jeeezes, zitten misschien 3 bonbons in hahahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe mij ook een luidruchtige huisgenoot. Wel liev
.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef Diconnected het volgende:
Wil ik net mijn makeup er af halen, kom ik er net op tijd achter voordat ik het doekje op mn gezicht pleur. Had m'n bril nog op
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef Diconnected het volgende:
Wil ik net mijn makeup er af halen, kom ik er net op tijd achter voordat ik het doekje op mn gezicht pleur. Had m'n bril nog op
bwhahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:44 schreef Dwyn het volgende:
Edit;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 1 lakje!
Ja, daar kwam ik vanmiddag al achterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
Gosh is trouwens 30% korting bij Kruidvat en Essence 2+1
Ook heel herkenbaar. En dan vragen waar je bril is en dan ligt ie voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
(Helaas moet ik bekennen dat dat bekend klinkt. Net als je bril af willen zetten terwijl je 'm heul niet op hebt.)
Oh gosh. Ik heb een keer gehad dat ik in een kruidenbad ging zitten met vriendin. Was er nogal druk, dus ik ging naast een oude man zitten. Ik keek zo beetje om me heen enzulks, zie ik ineens vanuit mijn ooghoek wat rechtop staan. Zijn ook heel snel het bad uit gegaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
net terug van de sauna
ik ging erheen, had me gedouched, loop de ruimte in met de sauna's en het voetenbad, en wat is het eerste wat ik zie? een vent met een haklfstijve penor, goeiemorrege..![]()
oi, iehquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh gosh. Ik heb een keer gehad dat ik in een kruidenbad ging zitten met vriendin. Was er nogal druk, dus ik ging naast een oude man zitten. Ik keek zo beetje om me heen enzulks, zie ik ineens vanuit mijn ooghoek wat rechtop staan. Zijn ook heel snel het bad uit gegaan.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
net terug van de sauna
ik ging erheen, had me gedouched, loop de ruimte in met de sauna's en het voetenbad, en wat is het eerste wat ik zie? een vent met een haklfstijve penor, goeiemorrege..![]()
Geintjequote:
ben benieuwd of het je luktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef bibi het volgende:
[..]
Geintje
Nope nog geen sterretje gemaakt. Ik heb eindelijk weer de smaak van lakken te pakken, en wilde eerst nog wat andere er op gooien. Maar als ik de ster ga maken, dan ga ik je tip opvolgen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
heb je je nagel met veel pijn en moeite gesilkwrapped. Scheurt de silkwrap meenu dus twee wraps, kijken of het nu wel wordt begrepen
Morning iedereen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heb de baan!!!!
Jij succes Cynthia trouwens!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
(Helaas moet ik bekennen dat dat bekend klinkt. Net als je bril af willen zetten terwijl je 'm heul niet op hebt.)
Woensdag als in volgende week? Dat duurt ff! Ik duim in elk gevalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Morning iedereen!
Het gesprek van gisteren ging naar mijn gevoel heel goed, ze waren zeer te spreken over mij als persoon en mijn werkachtergrond.
Maar er is nog een andere kandidaat, afwachten dus tot woensdag. Voor die tijd hoor ik meer…
Vanavond weer nagels lakken! Mijn vriend moet nog een klusje doen dus ben heerlijk alleen
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:21 schreef Ooi86 het volgende:
Hoooi allemaal!
Het is vandaag grijs buiten....![]()
Maar de RBL's komen!!![]()
beuuuuuuuuuuuuh!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
net terug van de sauna
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag ineens allemaal google ads over bankstellen
Wat komt er bij jou binnen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nou hup chauffeur, ga es rijden, koffie kan je ook in de bus meenemen!
-edit- ik heb het dus over de TNT pakketbezorgchauffeur
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
RBL-len, hopelijk zoya's en misschien wat ASOS![]()
misschien juist om de jonge generatie nu al binnen te hengelen. Die oudere wijven zoals wij kopen toch alles al welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige.
Oh, dames, Scrangie heeft swatches van de nieuwe China Glaze!
En wat vinden jullie van die Nicole by OPI Justin Bieber lijn? Zijn best leuke kleurtjes, maar waarom in vredesnaam met die gast samenwerkenOk, jonge meiden vliegen de winkel in, maar ik vind het maar vreemd.
we gaan niet over schildpadden lullen want anders ga ik die straks ook nog kopen ...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
Google past zijn ads aan, aan de inhoud van de pagina. Als je een hele pagina over schildpadden gaat lullen; ben ik er van overtuigd dat we iets over schildpadden te zien gaan krijgen in de google ads
Google is the shizzle
A boe... mijn TD order blijft telkens ongewijzigd. Nog geen mail terug; geen melding dat ze er iets mee doen.. Nadda.
Schil-padden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we gaan niet over schilpadden lullen want anders ga ik die straks ook nog kopen ...
Ik heb kattenvoer besteldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
hehe, de koffie is op!
13.10.2010: Chauffeur is onderweg
Ik heb net Eyeko Military Polish besteld. ALLEEN DAT ENE FLESJE EN NIETS ANDERS!! Praise me
Juist daarom dragen ze een halsband. Mochten ze wegglippen, weet je maar nooit wat voor domme dingen ze doen, en hoewel ze gechipt zijn vind ik het een geruststellende gedachte dat iedereen die ze vindt ze zo thuis kan brengen. of contact kan opnemen. Niet iedereen heeft een chiplezer, en ook daaruit komt niet kant en klaar je adres rollen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, dragen ze een halsband? Ik dacht dat ze nooit buiten kwamen!
ah.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Juist daarom dragen ze een halsband. Mochten ze wegglippen, weet je maar nooit wat voor domme dingen ze doen, en hoewel ze gechipt zijn vind ik het een geruststellende gedachte dat iedereen die ze vindt ze zo thuis kan brengen. of contact kan opnemen. Niet iedereen heeft een chiplezer, en ook daaruit komt niet kant en klaar je adres rollen.
Die van mij krijgen zichzelf uit een strak aangesnoerd tuigje zeg maar...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef zoeperzazke het volgende:
In het begin was het wel wennen, nu vind ik ze zelfs kaal als ze hun halsband afhebbenMaar ze wennen er heel snel aan hoor! En ik wil alleen halsbanden met een veiligheidssluiting, zodat ze zich er niet zomaar aan kunnen ophangen
![]()
En nu ga ik écht opruimen!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moet ik ze laten piercen...
En als iemand mijn kat dood vindt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, een weggelopen kat komt altijd thuis tenzij dood of gejat.
Dus dan maakt die penning ook geen zier uit
Ja, maar niet iedereen zit zo in elkaar. Mensen die wel zo in elkaar zitten zouden ook de moeite wel even nemen om het beest naar een DA te brengen voor de chiplezerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En als iemand mijn kat dood vindt?Als ik een dode kat met een penninkje zag liggen, zou ik als dat lukte direct de eigenaar contacteren....
Oh zijn ze al onderweg, onze RBL'tjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
RBL-len, hopelijk zoya's en misschien wat ASOS![]()
kom je dan langs vanavond?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh zijn ze al onderweg, onze RBL'tjes? Sms je me ff als ze er zijn
?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen zit zo in elkaar. Mensen die wel zo in elkaar zitten zouden ook de moeite wel even nemen om het beest naar een DA te brengen voor de chiplezer
Ach, weet je: het is een kleine moeite, onze katjes hebben er geen bezwaar tegen, dus dan denk ik: waarom niet? Natuurlijk hoop ik dat ik het voor niets doe, maar voor mijn eigen gevoel vind ik het gewoon fijn dat áls ze al zouden ontsnappen, ik alle mogelijkheden bied om hun baasje op te sporen, al dan niet via chip, of penning. Misschien is het wat overdreven, maar zolang de katten het geen probleem vinden... ik begrijp prima dat het bij jouw katten anders ligtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Magoe, elk beest is natuurlijk anders
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we gaan niet over schildpadden lullen want anders ga ik die straks ook nog kopen ...
Maar die van jou zijn wel mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Die van mij zouden me al slagaderlijke bloedingen bezorgen als ik het bandje om wilde doen. Gelukkig dat die van jou wat zachtaardiger zijn![]()
and ze feroshuz clawzquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhh soort van: "Earthlings... One day I will conquer the world with my kitty-awesomness"![]()
Volgens m'n rekening is dat een fail.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als in Kindle de e-reader?
Dat is helemaal geen fail
Even snel als dat mag.. gaan op bezoek bij schoonmams maar wil m'n liefdes natuurlijk wel snel hebbenquote:
ohja ereader... die staat ook nog in mijn kast waar ik geen moer mee doequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als in Kindle de e-reader?
Dat is helemaal geen fail
Oh dat is wel typisch zeg! Postkantoor heeft ontdekt wat erin zit?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik kom net toevallig op het elle girl forum tegen dat er meerdere mensen vanaf september al problemen hebben met hun pakketjes van asos, dat er sinds kort regelmatig pakketjes kwijt raken en je je geld terug gestort krijgt en ga zo maar door. Hoop dat die van mij gewoon veilig aankomt.
Nou sommige hebben een mail gekregen dat het waarschijnlijk in Engeland zelf mis gegaan is ofzo. Ik wacht maar gewoon geduldig af.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat is wel typisch zeg! Postkantoor heeft ontdekt wat erin zit?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja ereader... die staat ook nog in mijn kast waar ik geen moer mee doe
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Joysa het volgende:
Zo, ik heb nieuw werk![]()
Als er klanten zijn van Oxxio kun je mij ooit aan de lijn krijgen
Dankjequote:
Oh leuk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Joysa het volgende:
Da's best heel zonde. Eigenlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja ereader... die staat ook nog in mijn kast waar ik geen moer mee doe
Feliquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Joysa het volgende:
Leuk, gefeli!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Joysa het volgende:
Hmmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef Joysa het volgende:
Oh en ik heb een Nederlandse taaltoets moeten maken. Wat zinnen verbeteren.
En wat woorden verbeteren.. zoals 'corigeren'![]()
Serieus? Ik ga even kijken!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef DeltaCephei het volgende:
Trouwens, Killditzie heeft haar ASOS verzendkosten direct teruggestort gekregen. Ik niet? :} Tliciouz, jij?
Klopt, maar ik ben verhuisd, en ze deden heel moeilijk over overplaatsing dat ik dat maar op heb gegeven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Joysa, ik dacht dat je pas begonnen was bij KV?
*knip*
aaah oke! gefeliciteerd btwquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben verhuisd, en ze deden heel moeilijk over overplaatsing dat ik dat maar op heb gegeven.
Oh! DISCRIMINATIE! *shakes fist*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef Killditzie het volgende:
Nee ik heb geen CC, ik heb met Paypal betaald...
Terugbetaling à 3 euro... heb geen kortingscode gezien btwquote:ASOS.COM Ltdheeft u zojuist een bedrag terugbetaald
ASOS.COM Ltd heeft u zojuist een bedrag gedeeltelijk terugbetaald ter waarde van ¤3,00 EUR voor uw aankoop. Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met ASOS.COM Ltd.
De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef mirannie het volgende:
Zoya´s en Scrangie binnen![]()
Dank je wel Bubs voor scrangie
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef Lindytje het volgende:
Ha, en jullie mij maar uitlachen om mijn snelle verzending-keuze bij Asos
Nee, volgens mij niet. Het kwam bij bij met een ander busje dan het TNT-busjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Misschien komt het niet met TNT. Ofzo.
Ergens aan het eind van de middag geloof ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Het kwam bij bij met een ander busje dan het TNT-busje
ER IS NOG HOOP!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Het kwam bij bij met een ander busje dan het TNT-busje
Ga je nou morgen of vrijdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Lindytje het volgende:Pakketje van Wehkamp kan ik ophalen
(gisteren besteld, altijd zo lekker snel!!)
Kwam er gisteren achter dat ik eigenlijk geen 1 luchtige broek heb voor op vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 14:17:23 ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg altijd tandpijn van zulke dingen
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bwhehe, sukkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Hihi ik vergis me daar AL-TIJD inquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
oh wacht .... 11 oktober natuurlijk .. ik las 10 november
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het wel apart dat een pakketje uit de VS er nog geen week over doet en eentje uit Engeland 9 dagen +.
Ja, dat is ook wel bijna altijd zo, maar het is toch raar? Ik bedoel we zitten hier in de Europese Unie op nog geen uur vliegen. Waarom moet dat dat zo lang duren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, maar dat het uit de VS sneller is dan uit GB is volgens mij bijna altijd zo.
JA MAAR ongeduldigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, maar dat het uit de VS sneller is dan uit GB is volgens mij bijna altijd zo.
Volgens mij gaat uit GB de meeste post met de boot mee, want goedkoper. En ik wil best geloven dat dat trager gaat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel bijna altijd zo, maar het is toch raar? Ik bedoel we zitten hier in de Europese Unie op nog geen uur vliegen. Waarom moet dat dat zo lang duren?
Ik ken het. Ik zal komende week ook wel genoeg gaan zeiken over dat ik m'n paaaakje wil. Die nu nog niet eens verzonden is.quote:
Ja, netjes weer een uur gewerkt!quote:
Ik heb vaak genoeg iets uit de GB besteld dat ik op Zondagavond de bestelling deed en donderdag was het pakje er. Nu al 3 keer achter elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, vliegtuig in dat geval?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg iets uit de GB besteld dat ik op Zondagavond de bestelling deed en donderdag was het pakje er. Nu al 3 keer achter elkaar
mn TD is geshipt
Zet je de deuren openquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet je wat het nadeel is van kasten uitruimen? Als je klaar bent, zie je geen verschil aan de buitenkant
Ik vind het misleidend dat ze zeggen on or before 11 October als ik het nu nog niet hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef Lindytje het volgende:
Ha, en jullie mij maar uitlachen om mijn snelle verzending-keuze bij Asos
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi dames,
Even slecht nieuws:
We hebben vandaag contact gehad met TNT en douane. Pakketjes vanuit het butenland gaan tegen gehouden worden, de ontvanger van het pakketje gaat een brief thuis krijgen waarop de waarde en de factuur bijgvoegd moeten worden en terug gestuurd, dan pas gaat het pakketje vrij gegeven worden.
Het klopt wat ze zeiden, ik kom thuis en mijn pakketje van TD ligt een brief voor en mijn vriend zijn pakketje van 3 weken geleden ookVroeger deden ze het heel af en toe, nu dus bij bijna alle pakketjes..
Ik moet nu dus eerst brief terug sturen en dan wachten op pakketje
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi dames,
Even slecht nieuws:
We hebben vandaag contact gehad met TNT en douane. Pakketjes vanuit het butenland gaan tegen gehouden worden, de ontvanger van het pakketje gaat een brief thuis krijgen waarop de waarde en de factuur bijgvoegd moeten worden en terug gestuurd, dan pas gaat het pakketje vrij gegeven worden.
Het klopt wat ze zeiden, ik kom thuis en mijn pakketje van TD ligt een brief voor en mijn vriend zijn pakketje van 3 weken geleden ookVroeger deden ze het heel af en toe, nu dus bij bijna alle pakketjes..
hmm dat is minder. Ik heb overigens nog geen brief in de bus gehad.. Zo is het dus ook niet echt meer rendabel om uit het buitenland te bestellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi dames,
Even slecht nieuws:
WHAT.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi dames,
Even slecht nieuws:
omg nee!! wtf, lekker is datquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi dames,
Even slecht nieuws:
De mevrouw gaf aan dat het nu veel vaker voor zou komen omdat bijna bij alle pakketjs waarvan ze maar klein beetje denken dat er waarde aan hangt, of wat een lage waarde heeft maar waarvan ze vermoeden dat het meer waard is het tegengehouden wordt omdat er nu heel veel van hogere waarde langs de douane gaat omdat mensen er een lagere waarde op zetten ....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dit is voor ALLE pakketjes vanuit buitenland dus, kleren, lak, computers whatever?
dat zei ik ook al, je zult maar een verjaardagscadeau krijgen ... je kunt op de brief aangeven dat het een gift is maar dan mag het niet van een bedrijf afkomen, alleen van particulier, en je moet alsnog de waarde opgeven maar dan moet je wel aan je swapmaatje vragen welke waarde zij op het pakketje heeft gezegd want als die 2 waardes niet kloppen gaan ze alsnog zeikenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:49 schreef kieskleurig het volgende:
Verklaart waarschijnlijk wel waarom mijn pakje uit Canada al zolang onderweg is..
Ben benieuwd hoe ik dat op moet lossen, dat is een swap, heb daar natuurlijk geen factuur van.
O mijn god! En dat betekent dus altijd lappen, of?? Lekker lang wachten dus voortaan :S zou dit ook voor Asos gelden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi dames,
Even slecht nieuws:
klopt maar toen kreeg je gewoon mannetje aan de deur dat je bij moest lappen, nu moet je die brief terug sturen met factuur etc, duurt veel langer! Plus dat ik geen idee heb hoeveel TD op het pakketje zet, en ik dus nu wel de TD factuur moet sturen naar TNT....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:15 schreef Ooi86 het volgende:
Dat is altijd al een gehanteerde procedure geweest. Mogelijk doen ze momenteel een heel streng om mensen af te schrikken om met de feestdagen alle cadeaus in het buitenland te bestellen. Asos komt uit de uk, dus daar geen invoerheffing
Dit dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:15 schreef Ooi86 het volgende:
Dat is altijd al een gehanteerde procedure geweest. Mogelijk doen ze momenteel een heel streng om mensen af te schrikken om met de feestdagen alle cadeaus in het buitenland te bestellen. Asos komt uit de uk, dus daar geen invoerheffing
Wanneer heb je besteld?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens. Mijn order op TD staat nog steeds op 'in process' grrr...
Oh, had jij wel een flatratre box optie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb betaald met PP en mijn staat op In Process
Zondag besteld. Heb met CC betaald en had geen optie voor flat rate box; dus die toegevoegd in comment box. Vandaag maar een mail gestuurd naar de sales.. Alhoewel ik vrees dat ik geen antwoord zal krijgen; maar goed. We zien welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld?
Mijne staat ook nog steeds op 'in process' en heb ook nog geen betaalverzoek gehad, jij wel?
Klopt, volgens mij was het 22 euro. Tegenwoordig is het zo dat verzendkosten wel meetellen, dat was volgens mij tot 1 januari 2010 niet het geval maargoedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Lindytje het volgende:
Lekker genaaid, die douane...![]()
Vraagje he, tot 21 euro ofzo is het toch gratis invoeren? En tellen de verzendkosten dan wel of niet mee?
Da's een dikke bummer, dat verzendkosten nu meetellen. Zo zit je altijd wel aan die 22 euroquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij was het 22 euro. Tegenwoordig is het zo dat verzendkosten wel meetellen, dat was volgens mij tot 1 januari 2010 niet het geval maargoed
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Bwhehehe, die hond is echt niet goed in d'r hoofd
De mijne is ook van zondag, pp betaald, wel een flatrate box optie en de boel is al geshiptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Mijn TD van zondag heb ik zelf pp betaling gedaan maar is ook nog niet geshipt
Ja ik had dus geen flatrate maar heb wel het juiste betaald zelf!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
De mijne is ook van zondag, pp betaald, wel een flatrate box optie en de boel is al geshipt
amerika is 7 uur vliegen, non-argumentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel bijna altijd zo, maar het is toch raar? Ik bedoel we zitten hier in de Europese Unie op nog geen uur vliegen. Waarom moet dat dat zo lang duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |