Drekkie, come to mommyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had een rooie en 2 met pinguins en een semitransparante tribalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Gaaaf die RBL!
En jaaa jeugdsentiment, 3310 covers
ik plofte stiekem ook gewoon op mijn bureaustoelquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plofte stiekem ook gewoon op mijn bureaustoel
En ik heb een tas vol grafstenen gescoord
Oh zo!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja van piepschuim, bij de Xenos. Mijn collegas keken ook zo.
Jammer dat de schedels waren uitverkochtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh zo!Die heb ik zien staan bij de xenos ja, heb je best leuke halloween spulletjes.
Moet ik kijken of ze ze hier hebben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer dat de schedels waren uitverkocht
dat kan ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plofte stiekem ook gewoon op mijn bureaustoel
En ik heb een tas vol grafstenen gescoord
*ploft er nog even bij*quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ik ook![]()
* Sharana_LV ploft op de bureaustoel van SQ
Nee, want dan kan ik ze net zo goed online bestellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik kijken of ze ze hier hebben?
* Stormqueen yelps in agonyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ik ook![]()
* Sharana_LV ploft op de bureaustoel van SQ
Stoute vogelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Karel is de stoel aan het slopen
Dikke foeiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Karel is de stoel aan het slopen
Moet je dan ook vroeg beginnen ofniet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?![]()
En ja hoor, net m'n rooster even bekeken. Uiteraard meerdere dagen tot 17.15 college. Die eerste week gaat hel worden, ik zeg het je.(Maar goddank nu niet de blunder dat ik m'n inschrijving gemist heb
)
Hier ook niet, ik ben echt geen zeikerd maar andere pakketjes van asos waren hartstikke snel binnen.quote:
Verschilt per dag, er zit er sowieso één tussen dat ik alleen van 15.30 tot 17.15 college heb, maar de meeste dagen begin ik rond half 1. (Nog steeds niet supervroeg ofzo, maar toch. Van 11 uur tot 7 uur weg zijn is weer heel hard wennen straks voor mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je dan ook vroeg beginnen ofniet?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:31 schreef Joysa het volgende:
zo, even een illegaal rondje gereden op scooter.
Ik moest snel een boodschap halen en heb geen certificaatquote:
Ik heb 5 jaar zonder certificaat rondgereden. Zo lang je niks raars doet, word je ook niet zo maar aangehouden, dus niks aan de hand. Als er controle was, belde 1 van mijn vriendinnen me van te voren dat ik moest omrijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moest snel een boodschap halen en heb geen certificaat
goed bezigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar zonder certificaat rondgereden. Zo lang je niks raars doet, word je ook niet zo maar aangehouden, dus niks aan de hand. Als er controle was, belde 1 van mijn vriendinnen me van te voren dat ik moest omrijden.
Tsja, je moet niet voor niets een certificaat hebben vind ik. Fietsen kan ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar zonder certificaat rondgereden. Zo lang je niks raars doet, word je ook niet zo maar aangehouden, dus niks aan de hand. Als er controle was, belde 1 van mijn vriendinnen me van te voren dat ik moest omrijden.
Alvast heel veel succesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks een 2e gesprek, parttime functie.. Spannend!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |