morgen naar de ooglaserkliniek voor vooronderzoek en dan gaan ze me ogen druppelen en schijnt dat je dan tijdelijk niet zoveel ziet omdat je pupillen wijd open blijven staanquote:
Gewoon zonnebril op. Mijn pupillen staan zo vaak wijd open heb nooit ergens last van.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
morgen naar de ooglaserkliniek voor vooronderzoek en dan gaan ze me ogen druppelen en schijnt dat je dan tijdelijk niet zoveel ziet omdat je pupillen wijd open blijven staan
owhquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
morgen naar de ooglaserkliniek voor vooronderzoek en dan gaan ze me ogen druppelen en schijnt dat je dan tijdelijk niet zoveel ziet omdat je pupillen wijd open blijven staan
Vraag Tli.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:43 schreef Salatrel het volgende:
ik zoek iemand die mij morgenmiddag komt verzorgen en voor me kan koken als ik blind ben
kun je dan wel normaal zien dan? collega hier roept dat je geen klap ziet als je ogen gedruppeld zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zonnebril op. Mijn pupillen staan zo vaak wijd open heb nooit ergens last van.
Ik zou het niet weten. Ik ruim het altijd netjes op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet toch? want dan is het al helemaal uitgedroogd, net als met snot?
Zij zo strippen voor je, kun je het niet eens zien. Vet lullig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oja goed idee.... Tli wat doe je morgen?
Verschilt dan per persoon denk ik. Klasgenootje van mij kwam gewoon weer op school daarna met nog grote pupillen, maar alleen met fel licht is dat naar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je dan wel normaal zien dan? collega hier roept dat je geen klap ziet als je ogen gedruppeld zijn
Ik huilde een beetje van binnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik ruim het altijd netjes op.
Oh ja, dat staat je leuk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zoal Ryan Sheckler en Justin Bieber, dat weet je toch?
ik heb een wepkamquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij zo strippen voor je, kun je het niet eens zien. Vet lullig.
YEAH HAIRCUT YEAHHHHquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan de Pauly D look.
Stel je niet zo aan.quote:
Doe maar niet, dat is niet zo'n leuk kapsel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan de Pauly D look.
Helaas.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat is niet zo'n leuk kapsel.
LAAT MIJ OOK ES LEKKERquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |