SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpeyI bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
er zitten er op z'n minst een heel aantal overbodige in. en van mij mogen ze helemaal wel weg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zal de Wiki-op vanavond wel even aanpassen. Moeten/mogen die eruit?
Nou moet je niet gaan piepen hoor! Ik heb mezelf een topic of wat geleden ter date aan je aangeboden, en een grote radiostilte uwerzijds was het gevolg... ik voel me versmaad, teleurgesteld en lichtjes woedendquote:
Ik ben toch al bezig geweest met een andere OP, dus heb deze ook maar even aangepast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zal de Wiki-op vanavond wel even aanpassen. Moeten/mogen die eruit?
sorry, kopieren ging niet helemaal goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben toch al bezig geweest met een andere OP, dus heb deze ook maar even aangepast.
Wel een beetje jammer dat Joe de link naar de OP wiki er niet bij gecopied had....
Volgens mij kan ik er wel tussen blijven staan nu.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef JoeBravo het volgende:
er zitten er op z'n minst een heel aantal overbodige in. en van mij mogen ze helemaal wel weg.
Ik heb ze allemaal weggehaald...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik er wel tussen blijven staan nu.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat je wagen aan de datingsites
Praat ons even bij, tortelduifjes..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
we tortellen niet meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:56 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Praat ons even bij, tortelduifjes..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
Ik wist niet eens dat jullie ooit getorteld hadden?
ben je gekquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ah wat skeetig!![]()
En ga jij nu ook weer op datingsites staan Duimelot?
gelukkig dan maar hahaquote:
Ik voel mij ook niet aangesproken, maar om een andere reden dan Silenus niet. Ik ben namelijk niet wanhopigquote:
Ik voel me ook niet aangesproken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je gek![]()
waarom op datingsites staan als er een heel fok!forum vol wanhopige mannen zit
no offence
Ze blijven gewoon vriendjes natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangesproken!![]()
Maarehm Duim, is het dan niet ongemakkelijk om zo samen in een topic te posten over daten? Of is dat een stomme vraag?Ik zou er niet aan moeten denken om te lezen over potentiële dates van mn exvriendje...
ik geloof dat we beide nog niet echt bezig zijn met nieuwe dates scoren enzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangesproken!![]()
Maarehm Duim, is het dan niet ongemakkelijk om zo samen in een topic te posten over daten? Of is dat een stomme vraag?Ik zou er niet aan moeten denken om te lezen over potentiële dates van mn exvriendje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |