Sorry, te laat, ik ben er toch!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Deze tt heeft wel een zaligmakende afstotendheid jegens allerlei onverlaten, overigens.
Net te laat voor het eten maar verder geen klachten J!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
Hallo J. Was jou vrouw ook zo leuk optijd thuis zaterdag btw ?
Nou ik weet het niet J. Maar we lagen niet met zn 3en in de slaapkamer sinds zaterdag ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ja, die FOK! lesbocurious meets zijn me wat.
JIJ HEB HELEMAAL NEITS TE WILLEN J!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:31 schreef Joene het volgende:
Van mij ken het tempo wel wat omhoog dus.
quote:
quote:
Je heb toch een reparatiebon verrekte mongolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof ik dat nummer heb opgeschreven van tevoren, J..
Het zou kenne J. Maar als opeens allebei je lampen stuk benne ! rekening ik niet op 2 lampjes zelf meestalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:07 schreef KingOfMars het volgende:
Mja de ene was volgens mij van de week al.. En met dat supervochtige weer van nu kan dat toch? Ofzo?
En voor dat geld hebben ze m'n banden nog op spanning gebracht ook J!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:57 schreef Joene het volgende:
Beterder , jammer dat het gvd 15 euro per koplamp is
En een bak vieze koffie J.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:27 schreef Joene het volgende:
Zo nou het is wat he die renault garages
als je die niet had genomen was je rekening 27,5 J.quote:
Dat is ook een kunst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
het ligt aan de TT he dat topic zo langzaam gaat.
Mn vader is hier ivm overlijden oma, dus morgen met hem wat doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:59 schreef KingOfMars het volgende:
Wat. Een. Dag..
Nouja. Week, meer.
Maar goed. We hebben het weekend gehaald. Gaan we doen mensen?
Ken je het standje RodeoSex ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
Ken je H dan niet wakker maken voor een potje rampetampen ofzo.
Ik ben anders een groot fan van Zwedinnen.quote:
Eensch.quote:
Dat was mn oom. Ik vind het zo enorm oneerlijk voor mijn tante, hij zou over een paar maanden met pensioen gaan en dan zouden ze eindelijk de tijd hebben om overal volop van te genieten... Oneerlijk leven soms.quote:FC Utrecht-supporter overlijdt tijdens duel
UTRECHT - Een supporter van FC Utrecht is zaterdagavond tijdens het duel FC Utrecht - De Graafschap (2-2) overleden.
Halverwege de eerste helft werd de inwoner van Houten onwel op de stadszijde van Stadion Galgenwaard. Nadat op de tribune reanimatie plaatsvond, werd in het ziekenhuis zijn overlijden geconstateerd.
Zowel FC Utrecht-trainer Ton du Chatinier als Darije Kalezic van De Graafschap spraken tijdens de persconferentie na afloop van het duel hun condoleances namens beide clubs uit.
Je middelste whehehe oh nee die heb je niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:34 schreef Chowi het volgende:
Verdomd. Ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt.
dus nu heb je een zeer poot ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:43 schreef Chowi het volgende:
Ja, terwijl dat helemaal niet logisch is want aan de linkerkant van mijn bed is een muur.
Ik word al moe als ik er aan denk J laat staan kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:25 schreef Joene het volgende:
Mogguh J. Heb je nog even marathon gekeken ?
We hebben een woonboot... Die ligt in de Amstelquote:
De onze ligt vlak bij de Ikea (Groningen). Dus dan kan ik daar elke dag ontbijten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben een woonboot... Die ligt in de Amstel
Laten we laag beginnen. Klopt je hart nog?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik leefMijn hartje klopt nog
En ik neem aan die van de baby ook nog
15 aprilquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:35 schreef NJ het volgende:
[..]
.
Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
Als ie nou vier dagen eerder komt, dan heeft ie wel een hele gave verjaardag! De mijne.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
15 april
29 oktober gaan we luisteren naar het hartje. En 6 november geslachtsbepaling
Ieder die het wil weten mag het weten hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ie nou vier dagen eerder komt, dan heeft ie wel een hele gave verjaardag! De mijne..
En wat tof! Ga je ook delen wat het geslacht wordt?
Mhhhhhhkay. Check.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Laten we laag beginnen. Klopt je hart nog?
Ohja sorry. Mijn referentiekader beslaat de Opel Corsa t/m Renault Megane range he. Wel ff rekening mee houden.quote:
Ja, aangezien Canada een kopie van de Verenigde Staten is, zonder de nadelen overigens, is alles per auto bereikbaar. Soms hoef je zelfs niet uit te stappen.quote:
Voor hetzelfde geld lig je met een driedubbele keizersnee in bed T.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:06 schreef Tally het volgende:
Ik wil het op de datum zelf (of zelfs iets er voor) er uit hebben.
Ik heb in mei een bruiloft en dan kan ik tenminste nog iets kopen om aan te trekken i.p.v. een soepjurk
Of een instabiele bekkenbodem!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
Voor hetzelfde geld lig je met een driedubbele keizersnee in bed T.. Ik zou niet teveel plannen zo vlak na je bevalling iig
.
Ach dan ga ik voor de foto's. De rest van de dag kan ik in het hotel liggen als ik zou willenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld lig je met een driedubbele keizersnee in bed T.. Ik zou niet teveel plannen zo vlak na je bevalling iig
.
Ok succes!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dan ga ik voor de foto's. De rest van de dag kan ik in het hotel liggen als ik zou willen
We blijven er slapen
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe ik dat ga doen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok succes!. Bij ons heeft het minimaal 4 weken geduurd voordat we uberhaupt weer doorhadden dat er een buitenwereld bestónd, laat staan dat we er in geinteresseerd waren!
Nu nog niet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, niet eens je eigen broertje, kun je gewoon afzeggen dus.
Verwarrend dit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Talie gaat trouwen met het broertje van haar man?
Ze schijnt ook nog zwanger te zijn, al begin ik nu wel mijn twijfels te krijgen over van wie.quote:
Misschien krijg ik wel een chineesje!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze schijnt ook nog zwanger te zijn, al begin ik nu wel mijn twijfels te krijgen over van wie.
Daarom neem ik het ook meteen mee naar mijn werk he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, die kan dan mooi al je elektronica repareren als het kapot gaat!
Dat is wel de bedoeling. Vliegen naar Seattle, want dat is een paar honderd euro goedkoper en dan richting Vancouver.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, goedzo UI.
Ruige natuur en zulks.
En Canada is echt prima te bereizen per auto.
Kabeltjes trekken op het plafond!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kabeltjes uit moeilijke hoekjes peuteren enzo.
Kom dan eens met wat opties. Wat zou jij in die streek gaan doen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik las het, UI, je blijft toch Nederlander, immers.
Whehehee.
Snowboarden op Whistler.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom dan eens met wat opties. Wat zou jij in die streek gaan doen?
Oh, er is vast wel een gletscher open daar ofzo. Geschikt voor beide activiteiten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
In de zomer snowboarden?
En neuken spreekt voor zich.
Wel hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij weet helegaar niet meer wat dat is.
tvp voor pm.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Tally het volgende:
Wel hoor
Dit weekend nog een opfriscursus gehad
Meen je niet gast, daar ken ik het wel een beetje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De onze ligt vlak bij de Ikea (Groningen). Dus dan kan ik daar elke dag ontbijten.
Hoe is het hier verder?
ik ook men ! was jij vandaag bij de brand in de rabotoren ?quote:
Dat is soms nodig. Het heeft ook geholpen ouwe?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Joene het volgende:
Ja zoietsmorgen uit frustratie maar een km of 10 lopen ofzo
ff kop leegmaken.
GA DAN GODVERREDOMME OOK MET OSX AAN DE GANG INPLAATS VAN JE WINDOOS APPZZ!!1!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:32 schreef Q. het volgende:
Nee, wordt vandaag pakketje bezorgd. En het scheelt weer door de regen fietsen. Met MacBookie Pro op de bank zitten en via Citrix met allemaal Windows-apps werken op OS X heeft ook wel iets.
Dat doet het ook altijd wel voor mij ja. Blijft die eikelige HP notebook lekker in de tas, MacBookje werkt vele malen fijner.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:32 schreef Q. het volgende:
Nee, wordt vandaag pakketje bezorgd. En het scheelt weer door de regen fietsen. Met MacBookie Pro op de bank zitten en via Citrix met allemaal Windows-apps werken op OS X heeft ook wel iets.
Zulks een heerlijk toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat doet het ook altijd wel voor mij ja. Blijft die eikelige HP notebook lekker in de tas, MacBookje werkt vele malen fijner.
DAARMEE KAN IK NIET OP HET BEDRIJFSNETWERK.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
GA DAN GODVERREDOMME OOK MET OSX AAN DE GANG INPLAATS VAN JE WINDOOS APPZZ!!1!
Ik wil vandaag nog steeds werken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:43 schreef Joene het volgende:
God gister wilde ik werken ,vandaag wil ik vrij.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:42 schreef Tally het volgende:
Oke. Die kwam dus op mijn grote scherm breed uit in beeld terwijl mijn collega even mee keek
Het meervoud is sollusjuns, Q. Niet sollusjunnen. Dat klinkt toch voor geen meter, man.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef Q. het volgende:
Dat thuiswerken is met dat soort sulloesjunnen dan wel weer handig. In zo'n kantoortuin valt dat toch meer op dan hier op de bank.
Normaal gesproken niet, maar ik ben een geval apart.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kunnen vrouwen gezag hebben of uitstralen?
Nee, ik kies voor een andere manier om op te vallen. Ik ga Matthijs uitschelden voor linkse homo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga je met bloten jesters in het publiek zitten, C?
Mijn bierbuik neemt anders inmiddels wezenlijke proporties aan, JK. Wezenlijk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NIET DAT DAT MOEILIJK IS VERGELEKEN MET ZO'N STOKJE ALS Q, NATUURLIJK, WHEHAHAHAHAHA.
Ik fap elke dag al op jou.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:05 schreef Chowi het volgende:
Niet vergeten morgen allemaal DWDD te kijken zodat jullie kunnen fappen op mij in het publiek hè.
Ja. Neuken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:02 schreef Chowi het volgende:
Je wordt ook met de dag brutaler tegen mij hè.
Wezenlijk genoeg om terug naar dequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Q. het volgende:
Mijn bierbuik neemt anders inmiddels wezenlijke proporties aan, JK. Wezenlijk!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |