Sorry, te laat, ik ben er toch!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Deze tt heeft wel een zaligmakende afstotendheid jegens allerlei onverlaten, overigens.
Net te laat voor het eten maar verder geen klachten J!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
Hallo J. Was jou vrouw ook zo leuk optijd thuis zaterdag btw ?
Nou ik weet het niet J. Maar we lagen niet met zn 3en in de slaapkamer sinds zaterdag ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ja, die FOK! lesbocurious meets zijn me wat.
JIJ HEB HELEMAAL NEITS TE WILLEN J!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:31 schreef Joene het volgende:
Van mij ken het tempo wel wat omhoog dus.
quote:
quote:
Je heb toch een reparatiebon verrekte mongolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof ik dat nummer heb opgeschreven van tevoren, J..
Het zou kenne J. Maar als opeens allebei je lampen stuk benne ! rekening ik niet op 2 lampjes zelf meestalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:07 schreef KingOfMars het volgende:
Mja de ene was volgens mij van de week al.. En met dat supervochtige weer van nu kan dat toch? Ofzo?
En voor dat geld hebben ze m'n banden nog op spanning gebracht ook J!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:57 schreef Joene het volgende:
Beterder , jammer dat het gvd 15 euro per koplamp is
En een bak vieze koffie J.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:27 schreef Joene het volgende:
Zo nou het is wat he die renault garages
als je die niet had genomen was je rekening 27,5 J.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |