Ik zag hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Met welke user zou je een avondje over muziek willen lullen?
BART IK KIES JOU!
Waarom ben je emo!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan niet stoppen met huilen.Fucking vervelend.
Oh ja nou geen ramp maar ook niet dat je zegt WAUW WAT GING DAT GOED. Ben niet echt tevreden eigenlijk. Maar nouja. Beter dan dat het echt een ramp was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag hetIk voel me gevleid
Hoe ging je presentatie nou?
Mwa, je denkt vaak dat het slechter ging dan het echt ging is mijn ervaringquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja nou geen ramp maar ook niet dat je zegt WAUW WAT GING DAT GOED. Ben niet echt tevreden eigenlijk. Maar nouja. Beter dan dat het echt een ramp was.
Nouja ik keek best veel op mijn blaadje en ik had het beter gekund als ik het langer had voorbereid maar daar had ikdus geen tijd voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je denkt vaak dat het slechter ging dan het echt ging is mijn ervaring
ongesteld?quote:
Dus je hebt het gewoon best behoorlijk gedaan, fijn zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik keek best veel op mijn blaadje en ik had het beter gekund als ik het langer had voorbereid maar daar had ikdus geen tijd voor.
Neuh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus je hebt het gewoon best behoorlijk gedaan, fijn zo
Neh, dan waren het nullen ipv o'squote:
Fuck dat, die hebben geen levenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh.Iedereen deed het uit zijn hoofd.
Sommigen deden het niet goed hoor.quote:
Neh, 'dit was mijn presentatie' moet je noooooit zeggen, maar dat krijg je nog wel bij mondeling presenteren denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sommigen deden het niet goed hoor.
"Ehhhhhmmmm ja dit was het wel denk ik..."
Dan zeg je toch "Dit waas mijn presentatie, zijn er nog vragen?"lutsers.
Mja maar ik voel me dan zo'n aansteller als ik naar een psycholoog ga oid. Heb het gevoel dathet niet erg genoeg is ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef TripleP het volgende:
Maar Mex, bij mij begon het vorig jaar ook zo en voor je het weet heb je echt een depressie of iets dergelijks.
Dat stelde een van de begeleiders zelf voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neh, 'dit was mijn presentatie' moet je noooooit zeggen, maar dat krijg je nog wel bij mondeling presenteren denk ik
Dan weet die gast ook niet hoe het moetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat stelde een van de begeleiders zelf voor.
Gastin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan weet die gast ook niet hoe het moet
quote:
Oja, goed puntquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar als je geen sheets hebt.....?Wij dingessen (nog) niet met powerpoint maar aan de hand van tekenignen en maquettes.
Oké!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, goed puntNaja, dan gewoon een pauze laten en de vragen-vraag stellen
Waar sliep je dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:59 schreef TripleP het volgende:
Heb wel echt een scheitnacht gehad zeg, het was ineens baggerkoud geworden in dat huis, dus ik zat me een partij te kleumen.Vanavond maar op de bank dan.
Renkum!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar sliep je dan?
Ik droom steeds over dode mensen en kinderen die achtergelatne worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |