Ik zag hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Met welke user zou je een avondje over muziek willen lullen?
BART IK KIES JOU!
Waarom ben je emo!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan niet stoppen met huilen.Fucking vervelend.
Oh ja nou geen ramp maar ook niet dat je zegt WAUW WAT GING DAT GOED. Ben niet echt tevreden eigenlijk. Maar nouja. Beter dan dat het echt een ramp was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag hetIk voel me gevleid
Hoe ging je presentatie nou?
Mwa, je denkt vaak dat het slechter ging dan het echt ging is mijn ervaringquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja nou geen ramp maar ook niet dat je zegt WAUW WAT GING DAT GOED. Ben niet echt tevreden eigenlijk. Maar nouja. Beter dan dat het echt een ramp was.
Nouja ik keek best veel op mijn blaadje en ik had het beter gekund als ik het langer had voorbereid maar daar had ikdus geen tijd voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je denkt vaak dat het slechter ging dan het echt ging is mijn ervaring
ongesteld?quote:
Dus je hebt het gewoon best behoorlijk gedaan, fijn zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik keek best veel op mijn blaadje en ik had het beter gekund als ik het langer had voorbereid maar daar had ikdus geen tijd voor.
Neuh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus je hebt het gewoon best behoorlijk gedaan, fijn zo
Neh, dan waren het nullen ipv o'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |