Jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
k probeerde je alleen maar duidelijk te maken dat er mensen zijn die dat weten van tevoren en dus net zo reageren als jij nu doet.
ik heb ook gevoel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:10 schreef Chowi het volgende:
Vrouwen vallen daar als een blok voor, anders.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:27 schreef Pharkus het volgende:
Ik ook.Ik bedoelde meer van 'honger' en 'blinde woede', maar wat jij spoilerde klopt ook. (Geddit? Dat hij klopt! De piemol vol gevoel!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Ik heb helaas een FoBo banquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op FOK! zitten dan eigenlijk ook alleen maar FoBo hosselaars
Ik of de TS van het R&P topicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt dit allemaal in scene gezet gek
Zodat iedereen zou denken dat SSB gevoel had natuurlijk! En ze tuinen er allemaal in! Met bautah en suikah!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt dit allemaal in scene gezet gek
SSB & gevoel in 1 zinquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zodat iedereen zou denken dat SSB gevoel had natuurlijk! En ze tuinen er allemaal in! Met bautah en suikah!!
Jaja, nu weer stoer doen, en zometeen komt Friekin_ weer, of Yvonne, en dan ga je weer zo poeslief van cootchiecoo doen.quote:
KILL!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:31 schreef Penisbaard het volgende:
Maar kom op zeg, een pittig kapsel.
SSB is AP.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, nu weer stoer doen, en zometeen komt Friekin_ weer, of Yvonne, en dan ga je weer zo poeslief van cootchiecoo doen.
Er overheen proberen te lachen. Ik heb je wel door!quote:
dat zou best wel eens kunnen.quote:
Dat is beledigend Wisequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
dat zou best wel eens kunnen.
Al die dingen die hij mee maakt en het typgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |