Was ik close!!quote:
Je hebt een ballon gewonnen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef TradeMarkie het volgende:
wel zelf opblazen, want anders is het zo lastig versturen
Ja, dat zei die kapper Wessam Al D. ookquote:
En niet stiekum iets in de koffie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we mogen hier niet op het bedrijfsterrein drinken. Dus niet aan het bier. Zwarte koffie it is
Arsenicum of zo...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet stiekum iets in de koffie?
Halen bankiers daar hun creativiteit vandaan als ze aan het creatief boekhouden zijn?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet stiekum iets in de koffie?
Gewoon de gordijnen dichtdoen, zie je er niks van.quote:
Lekker hoor. Lekker 's-avonds onder de sterrenhemel genieten van de steeds dichterbij komende herten onder het genot van a wee dram. En vervolgens snurken in de achterbak van de LaRo.quote:
Op sommige momenten wel.quote:
Ik vermoed dat ze in de kroeg zitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie is zeker weer aan het twitteren. "Twitter is over capacity".
Een glaasje Whisky.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef lubje25 het volgende:
Welkom terug C4Wat is een "a wee dram" trouwens?
Niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie is zeker weer aan het twitteren. "Twitter is over capacity".
Ik ken nog een leuke: Wat is er gebeurd met de brandstofslang van Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwsitem: vrouwen economisch niet zelfstandig
Paul de Leeuw: vrouwen kunnen niet met geld omgaan. Ooit wel eens een spaarvarken gezien met de gleuf aan de onderkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Etcetera op 16-10-2010 01:13:19 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
[/fixed]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |