quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Jojo, de mazzel...
Ik denk dat ik vannacht alleen nog maar dit voor me zie:
[ afbeelding ]
Mijn actuele laptopscreen...![]()
![]()
![]()
Gratis virussoftware doet niet onder voor betaalde virussoftware en is meestal net iets beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Tijd om internet explorer te vervangen voor chrome en kaspersky te updaten inderdaad.
Kaspersky loopt inderdaad over 6 minuten af, nieuwe licentie gaat er zo op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Tijd om internet explorer te vervangen voor chrome en kaspersky te updaten inderdaad.
Een Trabantje rijdt ook nog...een nieuwe auto is in principe niet nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaspersky loopt inderdaad over 6 minuten af, nieuwe licentie gaat er zo op.
En met Chrome doe ik voorlopig even helemaal niks, niet nodig...
Ik ben tevreden met mijn Trabantje. Heeft ook te maken met mijn werk, waar ik IE8 heb en geen keuze heb.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Trabantje rijdt ook nog...een nieuwe auto is in principe niet nodig.
En toch rijdt een nieuwe auto beter en zuiniger.
Maar de gemiddelde consument gaat eerder voor uiterlijk en gemak dan voor technische snufjes. Al gaat dat voor auto's niet meer op. Ik kan hier niet al te diep op ingaan...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Trabantje rijdt ook nog...een nieuwe auto is in principe niet nodig.
En toch rijdt een nieuwe auto beter en zuiniger.
Als ze voor uiterlijk gaan, dan moeten ze zeker voor Chrome. Die blinkt uit in het gebrek aan poespasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde consument gaat eerder voor uiterlijk en gemak dan voor technische snufjes. Al gaat dat voor auto's niet meer op. Ik kan hier niet al te diep op ingaan...
Zou het niet fijn zijn, een nieuwe auto van de zaak?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn Trabantje. Heeft ook te maken met mijn werk, waar ik IE8 heb en geen keuze heb.
Ik hou het graag bij hetzelfde...
Wat hadden we nou afgesproken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde consument gaat eerder voor uiterlijk en gemak dan voor technische snufjes. Al gaat dat voor auto's niet meer op. Ik kan hier niet al te diep op ingaan...
Ja, maar dat zit er dus niet in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou het niet fijn zijn, een nieuwe auto van de zaak?
Sommige mensen houden nou eenmaal van antieke roestbakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit er dus niet in.
Heb net een week mijn huidige autootje...
Bedrijven zijn vaak niet zo up-to-date met hun wagenpark wegens praktische én financiele redenen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommige mensen houden nou eenmaal van antieke roestbakken
Hé, ben jij Ofyles1 of Ofyles3...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Etcetera het volgende:
Jullie gaan hier toch niks van snappenMaar ik post het lekker toch
WoW-post:
Needy gehaaldmet een mooie dagger upgrade in de Pit of Saron
Einde WoW-post
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedrijven zijn vaak niet zo up-to-date met hun wagenpark wegens praktische én financiele redenen...
Nee?quote:Maar ik kan je geruststellen, ik heb niet eens een echte auto van de zaak...
'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Etcetera het volgende:
Jullie gaan hier toch niks van snappenMaar ik post het lekker toch
WoW-post:
Needy gehaaldmet een mooie dagger upgrade in de Pit of Saron
Einde WoW-post
OS'en en browsers worden vaker geupdate door de uitgevers er van dan dat vele bedrijven hun software willen en vooral kunnen updaten...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet er alles van
Of nou ja, een hoop
Nee!quote:Nee?
Nee ik ben Etcie en ik speel World of Warcraftquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, ben jij Ofyles1 of Ofyles3...
Vastquote:
Uit het feit dat je gewoon reageert op een vraag blijkt al dat je geen Ofyles bent...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik ben Etcie en ik speel World of Warcraft
Ik had geen enkel merk aangevallen...quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
So wrong and yet so funny
[ afbeelding ]
Heb je een nieuwe C-Max of een ander type auto?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit er dus niet in.
Heb net een week mijn huidige autootje...
Ik had bewust in het midden gelaten waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had geen enkel merk aangevallen...
Alleen een beschouwing gegeven. Of staat in het Programma van Eisen dat ik ook op dat punt niet thuis mag geven?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe C-Max of een ander type auto?
is vrij zijn niet hetzelfde als meedoen met een wandeltocht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
De zwaaibrigade!!
Is iedereen al weekend aan het vieren?
Ik niet, nog een middagje werken en dan vanavond naar Tim KnolEn het is vanmiddag erg rustig hier op het werk, mn collega's zijn of vrij of doen mee met een wandeltocht.
Ja, misschien wel. Maar het is wel een wandeltocht van het werk (pers. vereniging). Dat voelt toch nog een beetje verbonden met het werk. Vrij = vrij = thuis.. Of denk ik nu raar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is vrij zijn niet hetzelfde als meedoen met een wandeltocht?
Ik mag gewoon tto 17:30 wekren en vanavond hard aan de schoonmaak (morgen bezoek)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik tijd op moet nemen om iets te doen dan noem ik het vrij
Niet schoonmaken is meestal ook niet echt een optie (net als niet douchen) en aangezien ik er geen geld voor over heb om het te laten doen zal ik er toch aan moeten.
Nordhorn? Dichtbij waar ik nu zit dus...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
ergens net over de grens bij Almelo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |