Hoezo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ergens het vermoeden dat z'n turn carriere voorbij. Slim vind ik het in ieder geval niet.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we dan nu een lijntje eronder zetten?
Ik denk dat Yuri van Gelder naar België verhuist en daar een opleiding volgt tot buschauffeur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde juist buiten de lijntjes kleuren...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we dan nu een lijntje eronder zetten?
Ik weet dat er storm is, maar waarin weet ik nog niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Zit in Carré nu en het waait er als een malle. Denk dat Hans Klok aan het opwarmen is...
Geen opnames vanavond overigens door mij.
In plaats van een gram aan succes heeft Yuri nu gramschap...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij wilde in Rotterdam nog wel zijn gram halen...
Dat is nog zachtjes uitgedrukt...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ergens het vermoeden dat z'n turn carriere voorbij. Slim vind ik het in ieder geval niet.
In dat geval kan ik ook direct vragen hoe je nieuwe baan bevaltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:11 schreef iamredleader het volgende:
Hij slaapt nog niet. Maar zijn vrouw heeft de pc opgeeist en post nu ook nog eens onder zijn naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |