SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks zal ik nog een foto van mijn cadeautjes en de taart posten![]()
Lieve modjes,
Dit is geen nachtbagger, dit is het begin van de mooiste dag van mijn leven![]()
Dus graag niet sluiten tot 23:59 vanavond a.u.b.
ik wist wel dat ik op jullie kon rekenen
Vanavond print ik dit topic uit, en stop het in een mapje, samen bij alle verjaardagskaarten
[ Bericht 23% gewijzigd door jo-ep op 12-10-2010 03:42:19 ]Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit is ook een felicitatieregisterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:55 schreef mc-Piel het volgende:
felicitatieregister!!!!
( ik wilde gefeliciflapstaart typen maar de spellingchecker van chrome vondt dit een beter idee.. )
Ja GODVERDOMME! Hoera en klaar rijmen heul niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef gamezz het volgende:
hoera, hoera!
is de koffie nog niet klaar?
nee nee, nee nee,
geeft me dan een kopje thee.
hij leve, hij leve,
hij leve honderd jaar!
hieperdepiep… hoera!
quote:
Nooit van rijmschema ABCCBA gehoord!?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja GODVERDOMME! Hoera en klaar rijmen heul niet.
Tevens gefeliciteerd TS.
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:05 schreef wolferl het volgende:
jo-ep, wie neem je mee om de klassen rond te gaan (neem mij mee, ik ben je beste vriend).
Dit deden wij vroeger op de baziz zchool
That's wrong manquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik maakte ook altijd een muts met knutsellessen en dan kreeg ik snoepjes van moeders terwijl ik heul niet jarig wasWat een rekel was ik destijds
Nu je het zegt, jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:08 schreef Linlinlin het volgende:
Hadden jullie nooit een zelfgemaakte muts met een mooie dierenkaart van de juf voor je verjaardag?
Die muts moest je op als je de klassen rond ging!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja op een gegeven moment viel het wel op toen er elke dag 6 kinderen jarig warenSpeltip 8, weet wanneer je moet stoppen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:13 schreef wolferl het volgende:
Als iemand mij niet koos, kreeg diegene het in de pauze te voorduren![]()
Pak die schep maar en begin met graven.....
Misschien kunnen ze er in OUD wel om lachen, en dan wordt daar ook eens gebaggerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:15 schreef jo-ep het volgende:
wie gaat er met mij alle subforums langs?
Wat deel je uit? (een rechtse hoek?)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:15 schreef jo-ep het volgende:
wie gaat er met mij alle subforums langs?
Die had ik gemaakt op mijn kinderfeestje! Het was wel een daverend succes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat deel je uit? (een rechtse hoek?)
Toch geen smerige nibbit rings aan een dropveter (god wat heb ik me moeder vaak stom aangekeken als ze daar weer mee aankwam).
zo, wie gaat er mee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er in OUD wel om lachen, en dan wordt daar ook eens gebaggerd
Ja maar niet als je 12 bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:21 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Die had ik gemaakt op mijn kinderfeestje! Het was wel een daverend succes!
Ik was wel jonger dan 12 ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar niet als je 12 bent.
Ik stak net mijn eerste sigaret op.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:25 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zo:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:32 schreef jo-ep het volgende:
ondertussen ben ik hard bezig aan een verjaardagslied voor analfabeten
Dan ben je precies een half jaar jonger dan ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:34 schreef jo-ep het volgende:
een 1 met een 9 en dat is leuk, want ik ben ook in 1991 geboren haha!
gefeliciteerd met je 19eneenhalfste verjaardag!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan ben je precies een half jaar jonger dan ik
Dankje, ik had er zelf niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:40 schreef jo-ep het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 19eneenhalfste verjaardag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |