abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87554898
anders gaan we van jouw wagen een showwagen maken? lompe speakers erin, bumpertje erop, alles!
pi_87559790
Hey TS, ik wil niet vervelend doen, maar als je alles afwijst dan blijft er niks nieuws over om te doen en blijf je in hetzelfde schuitje zitten.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:55:50 #53
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87565698
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:17 schreef FreeAttitude het volgende:
anders gaan we van jouw wagen een showwagen maken? lompe speakers erin, bumpertje erop, alles!
Of TS gaat er mee oefenen om extreem fileparkeren een beetje onder de knie te krijgen.
En met de burenruzies die je daarvan krijgt kun je ook weer maanden voorruit.
pi_87569684
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef frankerdt het volgende:

[..]

Poolen kan wel, maar de dichtstbijzijnde beetje redelijk leuke poolcafé is half uur rijden ofso.

Half uur vandaan? Wat voor gat woon je dan? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:01:17 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87570088
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

En dan nog: een beetje moeite doen om ergens te komen om je te vermaken is zo ongezond nog niet.
Ik krijg zo'n beetje een beeld van een TS die alleen de deur uitgaat wanneer het strikte noodzaak is.
pi_87590964
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 07:23 schreef ocf81 het volgende:
Hey TS, ik wil niet vervelend doen, maar als je alles afwijst dan blijft er niks nieuws over om te doen en blijf je in hetzelfde schuitje zitten.
Als dat niet hetgeen is wat mij interesseert dan kan ik het moeilijk leuk vinden om te gaan doen he?

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uden, in Veghel zit een dooie tent en een andere pas bij Eindhoven in den buurt.

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En dan nog: een beetje moeite doen om ergens te komen om je te vermaken is zo ongezond nog niet.
Ik krijg zo'n beetje een beeld van een TS die alleen de deur uitgaat wanneer het strikte noodzaak is.
j
w
pi_87592097
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:55 schreef frankerdt het volgende:

[..]

Als dat niet hetgeen is wat mij interesseert dan kan ik het moeilijk leuk vinden om te gaan doen he?

Tja, men kan een paard wel naar de waterplaats brengen, maar men kan het niet dwingen te drinken.
Een beetje hetzelfde geval met jou denk ik.

Mijn ervaring is dat als je ergens moeite voor moet doen het vaak meer voldoening geeft wanneer je succes gaat boeken op dat vlak.
Als je niks leuks meer te doen hebt, en je wil daar verandering in brengen moet je op zoek gaan. Als je nergens moeite voor doet, kom je ook niet verder.

Argh, who am I kidding? TS wil gewoon zeiken over z'n (kennelijk onprettige) leventje omdat ie dan aandacht krijgt en zich kan bedwelmen in zielig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2010 23:30:11 ]
pi_87600365
Ik denk dat TS zich een beetje verveelt.
Toen ik vroeger zei ik verveel me, konden me ouders alles zeggen wat ik zou kunnen doen, maar natuurlijk zei ik dat ik er geen zin in had.
Beetje afzetten is dat, als je zelf niet weet wat je wilt doen, kan niemand anders iets goeds bedenken.
pi_87600645
Ik verveelde mij als klein kind dus bijna nooit, tegenwoordig heb ik er de tijd niet meer voor.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:37:17 #60
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_87601814
Tekenen, of sport misschien?
Ik moet af en toe ook even nadenken over wat ik ga doen op een vrije dag.
Meestal eindig ik op Fok! :') :')
ADHD. Omdat alles beter is in HD.
Tevens omdat: Hamer.
Dat was echt fantastisch.
Een bijzonder en gevoelig kristalkind.
pi_87680664
Ja nja, ik kán me wel redelijk vermaken met FOK! of lezen oid, maar lijkt me wel leuk om een stoere mannen hobby te hebben voor een paar man.
w
pi_87681267
Ik denk dat je zoekt naar iets ingrijpenders/actievers, of in ieder geval eenzelfde activiteit die je vaker kunt doen waar je misschien ook nog wat aan hebt....

Ik heb het nu ook een beetje hoor.... Student met maar 10 contactuurtjes per week :{ , geen zin om al mijn vrije tijd alleen maar met studeren en werken bezig te zijn. Vrijdag en zaterdagavond zitten wel vol maar om doordeweeks ook nog eens met mn maten in de kroeg te hangen vind ik echt een beetje slappe hap

Tsja en pils drinken in de kroeg of fifa spelen met huisgenoten/vrienden is eigenlijk wel zo' n beetje het enige wat we doen. Vroeger gingen we nog vaak op zondag potje voetballen of de hele dag bij de snackbar hangen :') Maar dat is de laatste tijd niet echt meer... Wil die tijd ook opvullen met iets nuttigers dan tv en series kijken eigenlijk

Tsja en verder... 3 x per week fitnessen, 4 x per week hardlopen allemaal leuk en aardig maar dat wordt ook zo eentonig. Je hebt echt van die mensen die de hele dag met vanalles en nog wat bezig zijn maar wat in godsnaam??
pi_87696107
Is klimmen misschien iets leuks voor je?
Extremistisch gematigd.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:35:14 #64
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_87697031
Je wijst op voorhand al veel af..
Volg een of andere thuiscursus bamibalrollen, ga wandelende takken fokken.

Maar waar het op neer komt - probeer gewoons eens iets wat jou op het eerste gezicht niet veel soeps lijkt.
Je hebt nogal last van tunnelvisie heb ik het idee, en dat vermoeilijkt de zaak nogal.
En ga sowieso sporten! Zat leuke meuk te doen in Uden/Veghel lijkt me?
pi_87698153
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk dat je zoekt naar iets ingrijpenders/actievers, of in ieder geval eenzelfde activiteit die je vaker kunt doen waar je misschien ook nog wat aan hebt....

Ik heb het nu ook een beetje hoor.... Student met maar 10 contactuurtjes per week :{ , geen zin om al mijn vrije tijd alleen maar met studeren en werken bezig te zijn. Vrijdag en zaterdagavond zitten wel vol maar om doordeweeks ook nog eens met mn maten in de kroeg te hangen vind ik echt een beetje slappe hap

Tsja en pils drinken in de kroeg of fifa spelen met huisgenoten/vrienden is eigenlijk wel zo' n beetje het enige wat we doen. Vroeger gingen we nog vaak op zondag potje voetballen of de hele dag bij de snackbar hangen :') Maar dat is de laatste tijd niet echt meer... Wil die tijd ook opvullen met iets nuttigers dan tv en series kijken eigenlijk

Tsja en verder... 3 x per week fitnessen, 4 x per week hardlopen allemaal leuk en aardig maar dat wordt ook zo eentonig. Je hebt echt van die mensen die de hele dag met vanalles en nog wat bezig zijn maar wat in godsnaam??
Hee ja, zo is 't precies!

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef P8 het volgende:
Is klimmen misschien iets leuks voor je?
Ja klimmen vind ik leuk, maar zo'n klimwand ding vind ik dan weer weinig aan, maar in bomen zit ik graag :')

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:35 schreef Nithosm het volgende:
Je wijst op voorhand al veel af..
Volg een of andere thuiscursus bamibalrollen, ga wandelende takken fokken.

Maar waar het op neer komt - probeer gewoons eens iets wat jou op het eerste gezicht niet veel soeps lijkt.
Je hebt nogal last van tunnelvisie heb ik het idee, en dat vermoeilijkt de zaak nogal.
En ga sowieso sporten! Zat leuke meuk te doen in Uden/Veghel lijkt me?
Heb wel gevoetbald, en waarschijnlijk binnenkort maar fitness. zal wel zien dan
w
pi_87720555
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:01 schreef frankerdt het volgende:

[..]

Hee ja, zo is 't precies!
[..]

Ja klimmen vind ik leuk, maar zo'n klimwand ding vind ik dan weer weinig aan, maar in bomen zit ik graag :')
[..]

Heb wel gevoetbald, en waarschijnlijk binnenkort maar fitness. zal wel zien dan
Een klimwand is "weinig aan", maar gaat bij gebrek aan beter binnenkort maar fitnessen? :N
Zoals hierboven ook al gezegd: Onderneem eens wat en kijk dan of het leuk is of niet, je wijst alles al op voorhand af.
En als er iets al eentonig en hersendodend is, is fitness het wel.
Extremistisch gematigd.
pi_87721231
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef P8 het volgende:

[..]

Een klimwand is "weinig aan", maar gaat bij gebrek aan beter binnenkort maar fitnessen? :N
Zoals hierboven ook al gezegd: Onderneem eens wat en kijk dan of het leuk is of niet, je wijst alles al op voorhand af.
En als er iets al eentonig en hersendodend is, is fitness het wel.
Ja nja paar maten willen gaan fitnessen, dus ga ik waarschijnlijk wel meedoen, misschien dat 't wel leuk wordt. Alleen een klimwand heb ik al paar keer met school gedaan en niet alleen in gymzaal van die school, maar 't kon mij niets bekoren.
w
pi_87727843
Vrij weinig eigenlijk nu ik er zo over na denk :')

Kom een x half 6 a 6 thuis van m'n geweldige stage. Dan ga ik vreten, en dan tv / computeren. Oja doe op maandag/woensdag/donderdag nog beetje sporten. Maar ja ben elke vrijdag vrij en kan dus vanaf donderdagavond zuipen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:33:08 #69
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_87728026
wat is er mis met laptoppen-tv kijken. Als je op leuke sites zit, of van tevoren leuke programma´s kiest, is dat toch best. Dat is iig wat ik (als 14 jarige doe)
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
pi_87728101
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef idiot---boy het volgende:
wat is er mis met laptoppen-tv kijken. Als je op leuke sites zit, of van tevoren leuke programma´s kiest, is dat toch best. Dat is iig wat ik (als 14 jarige doe)
Heb ik me ongeveer 2 maanden echt goed mee vermaakt, maar nu komt zo voetbal, is altijd grappig om met een pot bier en wat vrienden te bekijken.. Maar voor de rest vink er niet veel aan, zo nu en dan FOK!'n dan
w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')