abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:32:24 #1
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_87443920
quote:
Pedofiel: "Ik wist niet dat het meisje naakt was"

11/10 Dennis Ferguson is de bekendste pedofiel van Australië. Hij is veroordeeld voor het verkrachten van twee kinderen op een hotelkamer. Zijn gevangenisstraf van 14 jaar zit er op, maar Ferguson toont nog altijd geen schuldbesef.

"Ik stond net in de douche toen de politie op de deur klopte. Ik dacht dat het een vriend was en ging opendoen. Maar ik wist helemaal niet dat het meisje op dat moment naakt op het bed zat. Ik heb niks verkeerd gedaan. Maar plots staan er zeven agenten in de hotelkamer."

De feiten zijn nochtans bewezen. Het zorgt ervoor dat Ferguson in geen enkel dorp welkom is. De bewoners zijn bang dat hij weer zal toeslaan en protesteren dag en nacht voor zijn deur. Zo moet Ferguson elke nacht een andere slaapplaats zoeken.

Eén van de bewoners formuleert het als volgt: "Zijn straf uitgezeten? Weet je, zoiets kan je niet afleren. Eens een pedofiel, altijd een pedofiel. Waarom zouden we het risico lopen dat hij zich aan onze kinderen vergrijpt? Ik weet niet waar hij moet wonen, maar alleszins niet hier."

Uiteindelijk kan Ferguson alleen nog terecht in het huis van een andere pedofiel. Het maakt de kans wel erg groot dat hij opnieuw een misdaad zal begaan. Nu heeft de overheid beslist dat hij daar ook weg moet.
bron:
http://www.gva.be/nieuws/(...)eisje-naakt-was.aspx

Dit moet toch wel een van de matigste verklaringen zijn die ik ooit heb gehoord...
ik wist niet dat ze naakt was... :N

die kerel is duidelijk ziek in z'n harsens en ik begrijp dan ook niet dat ze hem weer zonder begeleiding door het land laten zwerven.
Minstens levenslang opsluiten... liefst koud maken aub.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:33:49 #2
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87443968
Hebben ze daar geen tbs.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:35:04 #3
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87444014
Jezus, die is echt ziek.
pi_87444076
Smerig zaakje dit. :r
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:40:02 #5
180174 Diemux
People vs Me
pi_87444186
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben ze daar geen tbs.
Alsof dat ook maar enigzins helpt.

TBS is verzonnen om de rest van de bevolking te laten denken dat we dat soort mensen "beter" kunnen maken.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:40:07 #6
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_87444188

hij ZIET er ook gewoon gestoord uit... aardig krankzinnige blik in de ogen
Monkey on the car
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:40:53 #7
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87444211
Armen en benen amputeren. Zieke schoft.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_87444227
Wat is zijn leeftijd eigenlijk?
pi_87444287
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:43:59 #10
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_87444328
:{
Monkey on the car
pi_87444335
:D
pi_87444354

dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:46:57 #13
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_87444424
Pff.... en dit verhaal dan...

quote:

Dennis Ferguson's beach photo labelled a "stunt" after it appeared on the Sydney Morning Herald this morning. Picture: Brett Collins Source: The Courier-Mail

A PHOTO of convicted pedophile Dennis Ferguson on a Sydney beach is a publicity stunt, his neighbour fighting to avoid a restraining order says.

Father-of-three Sean Killgallon has vowed not to negotiate with Ferguson, who has filed a court application for an apprehended personal violence order (APVO) against him.

Both men appeared with legal counsel in Sydney's Downing Centre Local Court today to determine a hearing date for the matter.

The proceedings came on the same day a photograph appeared in The Sydney Morning Herald showing Ferguson and his advocate Brett Collins at Coogee Beach in their speedos and giving the thumbs-up to the photographer, with small children playing in the background.

Following the court proceedings, Mr Killgallon said the photo and APVO were a sham.

''... That picture on the beach ... involving innocent children, innocent families - it is nothing but a publicity stunt for today," he said.

Start of sidebar. Skip to end of sidebar.
Related Coverage

* Ferguson wins AVO against coffin-maker Adelaide Now, 19 Jan 2010
* Pervert a 'pin-up' for child molesters Daily Telegraph, 28 Oct 2009
* Pose with pedophile about 'safety' The Australian, 28 Oct 2009
* Paedophile's beach photo 'publicity stunt' Adelaide Now, 28 Oct 2009
* Paedo Ferguson lives 'cell-like' life Daily Telegraph, 28 Oct 2009

End of sidebar. Return to start of sidebar.

Mr Killgallon does not want Ferguson to return to his neighbourhood in the Sydney suburb of Ryde, but declined to comment on the right of convicted paedophiles to rejoin the community after serving a prison term.

"I'm a concerned father-of-three. And it's always been, from the start, within the law, law-abiding citizens and the innocence of our children," Mr Killgallon said.

Ferguson served 14 years in jail in Queensland for the abduction and sexual assault of three children.

He was recently living in public housing in Ryde until residents became aware of his presence and forced his relocation.

Mr Killgallon's lawyer Damien Tudehope said the only acceptable outcome would be for Ferguson to withdraw his APVO application.

Ferguson and Mr Collins also fronted reporters outside court, saying their offer to Mr Killgallon had been rejected.

"All we were asking for was for Mr Ferguson to receive an apology for the things that have been said against him and to get a guarantee of his safety," Mr Collins said.

"And those things were not given to us so we have no choice but to go ahead for the court case."

Ferguson intends to return to Ryde, the APVO application states, and he has had several offers to take up private residence there.

He was granted accommodation by the NSW Department of Housing in late August but by mid-September residents' concerns over his presence emerged in the media, revealing his whereabouts.

During the ensuing days, Mr Killgallon erected a sign saying "pedophile (sic)" in the street and placed a coffin outside Ferguson's unit, the application states.

He was also an outspoken resident during a rally of approximately 200 people held outside Ferguson's unit.

Ferguson later vacated the premises and a week later state parliament passed legislation that allowed the housing department to relocate him.

The APVO application has been stood over until November 4, when both sides are expected to agree on a date for a half-day hearing some time in early 2010.

Ferguson 'pin-up boy' for reformed criminals

Earlier in the day, Mr Collins called Ferguson the "pin-up boy" for reformed criminals who have a right to live unhindered in any community they choose.

The pair spoke to media after the beach photograph.

Mr Collins said the photograph and the court case were just the beginning of Ferguson's campaign to be able to live a normal life.

"Today is the day in which we start to push back," he said.

"To make sure that people are not excluded in the way that Mr Ferguson has been.

"He in some ways is the pin-up boy ... of people who are entitled to come back, serve their sentence and start a clean slate."

Mr Killgallon also spoke to reporters outside court, labelling the front page photo in today's paper "disgusting".

"It's terrible - a partially nude man on a beach who is a known paedophile."

Mr Killgallon also said he was incensed that he had to appear in court over his actions in September when he publicly campaigned in the Sydney suburb of Ryde after it was revealed Ferguson was living close by.

"I think it's an injustice (that) I have to justify myself to the law of NSW,'' he said.
Monkey on the car
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:50:15 #14
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_87444531

"I need kiddies for my bunghole!!"
Monkey on the car
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:50:53 #15
187674 Sigmund666
pi_87444547
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:44 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]

De vader van Lynch :D

pi_87444597
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

De vader van Lynch :D

[ afbeelding ]
Lijkt sprekend er op ja. :D
pi_87444644
Kind zal wel opgestookt zijn door de Australische Hertum.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:56:20 #18
187674 Sigmund666
pi_87444720
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:53 schreef tho_Omas het volgende:
Kind zal wel opgestookt zijn door de Australische Hertum.
Minimaal een gedemoniseerde kiezer van de PVV PVND. :(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:04:27 #19
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_87444948
Why don't you take a seat over there.

dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:20:54 #20
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87445323
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Projectie.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:39:52 #21
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_87445637
Die gast heeft zijn straf er toch opzitten en logisch dat je als pedo als je in Australië woont en net zoveel burgerrechter hebt als een Jood in de Weimarrepubliek in 1937 dat je woedend reageert. Niet iedereen laat zich vrijwillig afvoeren.

Verder begrijp ik niets van de zaak, maar de Angelsaksische landen kennende en hun hysterie in dergelijke zaken, heb ik de neiging de Australische media niet te geloven of in elk geval met een flinke berg zout te nemen.

Hij heeft zijn uiterlijk niet mee en contactlenzen zouden hem goed doen. Maar als we mensen op hun uiterlijk moeten veroordelen zouden we Dion Graus ook achter slot en grendel moeten zetten, die ziet er ongeveer net zo eng uit. Er slecht uit zien is nog altijd geen misdrijf. (En daar mag menig FOK!ker erg blij om zijn }) ).
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:47:38 #22
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_87445702
Pedofielen zijn de moslimfundamentalisten van de micromaatschapij. Niks anders dan een splijtzwam.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:59:16 #23
pi_87445793
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Pedofielen zijn de moslimfundamentalisten van de micromaatschapij. Niks anders dan een splijtzwam.
Ja, want pedofielen hebben zelf gekozen voor hun geaardheid. :{w

Op een dag denk ik 'He laat ik eens pedo worden.'
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:05:00 #24
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_87445834
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering, die heeft ook echt een pedofielen kop _O-
pi_87445960
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ga me nou niet vertellen dat hier verzachtende omstandigheden op zijn plaats zijn, want dan ben jij net zo gestoofd als die kinderneuker.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 05:07:57 #26
pi_87446397
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 02:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ga me nou niet vertellen dat hier verzachtende omstandigheden op zijn plaats zijn, want dan ben jij net zo gestoofd als die kinderneuker.
Zeg ik dat dan? :{

Lezen is moeilijk voor rechts-mensen, ik weet het. |:(
pi_87446400
Er is een verschil tussen 'pedofiel' en 'pedoseksueel', bitches.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 05:14:39 #28
pi_87446404
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 05:10 schreef zarGon het volgende:
Er is een verschil tussen 'pedofiel' en 'pedoseksueel', bitches.
Weet ik, maar rechtsmensen willen dit niet horen. Iedereen die niet 100% hetero is, blank, katholiek en goede gezondheid heeft, soll ausradiert werden. :{
pi_87446500
Toe maar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_87447051
quote:

[..]

moeten we bij jouw ook maar je pik afhaken
pi_87448224
quote:
"Ik stond net in de douche toen de politie op de deur klopte. Ik dacht dat het een vriend was en ging opendoen. Maar ik wist helemaal niet dat het meisje op dat moment naakt op het bed zat. Ik heb niks verkeerd gedaan. Maar plots staan er zeven agenten in de hotelkamer."
:')
pi_87448236
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef Diemux het volgende:

[..]

Alsof dat ook maar enigzins helpt.

TBS is verzonnen om de rest van de bevolking te laten denken dat we dat soort mensen "beter" kunnen maken.
Beter een TBS behandeling dan weer vrijkomen na 14 jaar.
pi_87448274
quote:

[..]

Moslimfundies zijn misschien ook wel geindoctrineerd. ;)
Dan is het nauwelijks een keuze te noemen.

Pedo zijn is één ding, misbruik maken van kinderen is weer een stapje verder. Dat vind ik meer dan een geaardheid, namelijk ook verkrachting/misbruik en dan kan je er dus wel iets aan doen.
pi_87448312
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 02:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, anders kan je bij elke crimineel wel zeggen dat het niet zijn keuze was voor verzachtende omstandigheden. Wat ik overigens wel denk, dat niets echt een keuze is maar dat je zo bent geworden of geboren. Het heeft altijd wel een oorzaak.

Maar dat maakt voor de straf niets uit. Als er kans is op herhaling moet zo iemand niet meer vrijkomen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:47:40 #35
pi_87448420
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:21 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

moeten we bij jouw ook maar je pik afhaken
Ik zou zeggen kom eens gezellig buurten. Ik doe al een jaar aan body-building, dus ik hoop dat je een goede tandarts hebt en een aanvullende polis. :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:49:05 #36
pi_87448456
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moslimfundies zijn misschien ook wel geindoctrineerd. ;)
Dan is het nauwelijks een keuze te noemen.

Pedo zijn is één ding, misbruik maken van kinderen is weer een stapje verder. Dat vind ik meer dan een geaardheid, namelijk ook verkrachting/misbruik en dan kan je er dus wel iets aan doen.
Hier ben ik het dan weer wel mee eens. Voor een groot gedeelte in elk geval dan. Belangrijk is om onderscheid te maken tussen geaardheid en daden.
pi_87448477
'Hey er zit een naakt kind op mijn bed. Goh, dat had ik niet eens gezien. Ja, ik ben ook naakt omdat ik net onder de douche wilde stappen. Nou, niks aan de hand, toch?'
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:56:09 #38
pi_87448639
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'Hey er zit een naakt kind op mijn bed. Goh, dat had ik niet eens gezien. Ja, ik ben ook naakt omdat ik net onder de douche wilde stappen. Nou, niks aan de hand, toch?'
In mijn fantasie gaat het anders wel altijd zo. :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:12:30 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_87449023
Jammer dat deze smoes dus niet werkt. Ik vind het wel een goeie.

Ze probeert me erin te luizen! De slet! Toen ik net naakt in slaap viel had ik nog geen boner en al helemaal geen 14 jarig meisje erop zitten! Kijk het raam staat open! Daar is ze vast net door naar binnen gekomen! :D

Kan die man niet ergens in het NT gaan wonen. Daar kun je nog gewoon lekker 30km van je buren vandaan wonen! *O*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_87451075
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik zou zeggen kom eens gezellig buurten. Ik doe al een jaar aan body-building, dus ik hoop dat je een goede tandarts hebt en een aanvullende polis. :P
ik heb vele matties >:)
pi_87451986
quote:

[..]

Body building... Dat is toch voor glimmende mietjes die pronken met hun grote spiertjes die vervolgens nog niet eens een pak melk uit de koelkast op kunnen tillen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_87452123
Ook als hij geen pedo was dan zou hij er alsnog freaky uitzien. Ik hoop dat hij gelyncht word.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:07:01 #43
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_87452246
quote:

[..]

Een heel jaar al?!

Monster! :D

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Body building... Dat is toch voor glimmende mietjes die pronken met hun grote spiertjes die vervolgens nog niet eens een pak melk uit de koelkast op kunnen tillen?
yup. :9

[ Bericht 30% gewijzigd door Mr.J op 12-10-2010 12:13:29 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:23:23 #44
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_87452701
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Een heel jaar al?!

Monster! :D
_O-

Over deze dude.. Begrijpelijk wat er met hem gebeurd. Zo'n viespeuk zou zijn hele leven lang opgesloten moeten worden.
Als je erachter komt dat je pedofiel bent,ga je professionele hulp zoeken en doe je er alles aan om daar vanaf te komen.
Echt argumenten van 'pedo's kiezen niet om pedo's te zijn' is echt niet op zijn plaats gewoon. Ze kiezen er wel voor om een kind te verkrachten en dáár gaat het om.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_87459345

Hoe krijgt zo'n creep een meisje in zijn hotelkamer?
pi_87483883
pi_87483987
Ik kan me herinneren dat er vroeger een poster in de supermarkt hing met een plaatje van een stereotype crimineel (zeg maar net zo stereotyp als de Zware Jongens maar op een andere manier weergegeven), met oongeveer de tekst 'Als ze er allemaal zo uitzagen, was het een stuk makkelijker', om mensen te waarschuwen voor zakkenrollers.

Deze man kan wel op zo'n reclameposter over kinderverkrachters.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87484015
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 02:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan me herinneren dat er vroeger een poster in de supermarkt hing met een plaatje van een stereotype crimineel (zeg maar net zo stereotyp als de Zware Jongens maar op een andere manier weergegeven), met oongeveer de tekst 'Als ze er allemaal zo uitzagen, was het een stuk makkelijker', om mensen te waarschuwen voor zakkenrollers.

Deze man kan wel op zo'n reclameposter over kinderverkrachters.
Ja want dit is een ras echte kinderpedo hé. >:)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 02:33:47 #49
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87484022
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef Disco2000 het volgende:
Ook als hij geen pedo was dan zou hij er alsnog freaky uitzien. Ik hoop dat hij gelyncht word.
Nou hoop ik toch dat je daarmee niet bedoelt dat ie gelyncht moet worden omdat hij er freaky uitziet, anders zou je echt een klapmongool zijn :')
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_87484028
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 02:32 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Ja want dit is een ras echte kinderpedo hé. >:)
Echt zo'n vies oud mannetje. :r
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')