Ik geloof dat er geen animo is voor op zaterdag kijken, dus kijk straks wel meequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar gevluchte personen kan ik niet scannen natuurlijk![]()
Maareh ga je kieken of kijk je Zaterdag terug?
Bedoel je nu 'we'?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat er geen animo is voor op zaterdag kijken, dus kijk straks wel mee
Ik zeg; doen wequote:
quote:
Ik wil best delen hoor. Krijg het toch niet allemaal op, en ik weet ook nog niet of ze wel lekker zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan
![]()
Ik heb niks liggen![]()
Lekkersquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil best delen hoor. Krijg het toch niet allemaal op, en ik weet ook nog niet of ze wel lekker zijn
Da's 1 van de 3quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkersAls het maar geen freaky Babi smaak is, die nieuwe chipssmaak
quote:
Zie je, het ligt niet aan mijquote:
Ow, dus je HEBT 'm nog niet geproefdquote:Die wil ik niet proeven, die andere 2 wel graag
Nee, zei ik ook niet D.quote:
Ik eet het buiten de chips om al niet dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar je had er wel al een mening over he
Ow, maar ik eet ook nooit mango'squote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet het buiten de chips om al niet dus
quote:
Zie antwoord in SCquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoef geen chips
Heb je iedereen gevraagd D. ?
Volgens mij zitten we nog in het theaterquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor soort aflevering komt er vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |