quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehe lekker in die donkere tunnel raggen jeweetzelluf
zeg ehm...wanneer ga jij weer eens alleen in het donker naar buiten?quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg ehm...wanneer ga jij weer eens alleen in het donker naar buiten?
oeh eehhmm.... morgenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg ehm...wanneer ga jij weer eens alleen in het donker naar buiten?
ik neem jou de Volvo welquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef wel.o.k het volgende:
oeh eehhmm.... morgen![]()
dat paadje langs het water ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen zijn van nature niet monogaam, anders had sperma zich nooit ontwikkeld om te vechten met het sperma van andere mannen.
Zo, weten jullie dat ook weer, ik ga even buiten de deur neukenik ben woensdag pas openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen zijn van nature niet monogaam, anders had sperma zich nooit ontwikkeld om te vechten met het sperma van andere mannen.
Zo, weten jullie dat ook weer, ik ga even buiten de deur neukenJa, maar..ja maar...mannen toch ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
de rooie brug in Utrecht zekerquote:
de rest doen we wel per pmquote:
Dat kan prima ergens anders dan in jouw parenclub. Das ook erg ver weg, voor ik thuis ben om hier nog een keer van bil te gaan, heeft het sperma van daar het loodje gelegd...quote:
Nee, die ook niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar..ja maar...mannen toch ook niet?
ben je gek, weet je hoe lang dat kan blijven leven?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan prima ergens anders dan in jouw parenclub. Das ook erg ver weg, voor ik thuis ben om hier nog een keer van bil te gaan, heeft het sperma van daar het loodje gelegd...
slaap ze ferbquote:
Ik dacht 3 dagen als ik goed bij biologie heb opgeletquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je gek, weet je hoe lang dat kan blijven leven?
zeker minnaarsperma
woon jij 3 dagen van hier vandaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan prima ergens anders dan in jouw parenclub. Das ook erg ver weg, voor ik thuis ben om hier nog een keer van bil te gaan, heeft het sperma van daar het loodje gelegd...
Dat weet ik dan weer niet, ik weet wel dat sperma slikken goed is als je zwanger wil raken. Stond in een stukje bij de verloskundigequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je gek, weet je hoe lang dat kan blijven leven?
zeker minnaarsperma
we zijn lang genoeg openquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, ik weet wel dat sperma slikken goed is als je zwanger wil raken. Stond in een stukje bij de verloskundige
Maar sowieso, ik slaap altijd graag even na de sex, dan moet ik daarna nog minimaal drie uur (en ws langer) in de trein zitten en dan moet ie nog klaarkomen, dat duurt allemaal wel even hoor
Whehehe. Soms zijn ze wel slim, die mannen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, ik weet wel dat sperma slikken goed is als je zwanger wil raken. Stond in een stukje bij de verloskundige
Maar sowieso, ik slaap altijd graag even na de sex, dan moet ik daarna nog minimaal drie uur (en ws langer) in de trein zitten en dan moet ie nog klaarkomen, dat duurt allemaal wel even hoor
Wat weet jij daarvan baas?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de rooie brug in Utrecht zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
trusten STquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan baas?ik woon daar honderd keer zo dicht bij als jij.
wie werkt/leeft in dat milieuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is hier?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet maar hier een parenclub komen openen
No further questionsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie werkt/leeft in dat milieu
niet zoveel nadenkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
In dat stukje staat dus ook dat 10% van de kinderen een andere vader heeft dan degene door wie hij/zij opgevoed wordt. Ik heb ook weleens 25% gehoord...
Als je dan zo om je heen kijkt, zou dat dus betekenen dat 3 tot 7 van de kinderen in een gemiddelde klas een andere vader heeft dan ze denken (en dan hij denkt)
Ja. Dat is hetzelfde als dat je met zn vieren aan de bar zit schand te spreken van het feit dat de PVV een kwart van de stemmen gekregen heeft.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
In dat stukje staat dus ook dat 10% van de kinderen een andere vader heeft dan degene door wie hij/zij opgevoed wordt. Ik heb ook weleens 25% gehoord...
Als je dan zo om je heen kijkt, zou dat dus betekenen dat 3 tot 7 van de kinderen in een gemiddelde klas een andere vader heeft dan ze denken (en dan hij denkt)
daar zit er al 1quote:
quote:
Daar wordt al genoeg geneuktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wordt al genoeg geneuktgenoeg moslims die hier komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me er totaal niet druk om ofzo, vind het wel interessante materie, vooral omdat mensen altijd denken dat het hen nooit zal gebeuren dat hij/zij of zijn/haar partner vreemd zal gaan. Vind dat altijd wat naief...quote:
Dat is niet helemaal hetzelfde, maar zoals ik al zei, maak me er niet druk om, vnd het altijd wel interessant.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat is hetzelfde als dat je met zn vieren aan de bar zit schand te spreken van het feit dat de PVV een kwart van de stemmen gekregen heeft.
Ik til er niet zo zwaar aan.
Weet ik, maar die lijkt me engquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wordt al genoeg geneuktHoe weet jij dat nou? En wat heeft dat ermee te maken, neuken kan net zoveel als er wel of geen parenclub is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geloof ik ook gelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
genoeg moslims die hier komen
compact en kleverig.
littekenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik, maar die lijkt me eng
spreek me d'r niet vanquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn vader is binnenkort jarig.
Ik twijfel of ik wat zal kopen voor hem ik denk het wel maar geen idee wat ik hem dan zal geven.
Bv een geurtje zat ik te denken..maar welk merk moet ik dan nemenAAARR
Een krat heerlijk exclusief Beiers Witbier. Erdinger, Paulaner, Franziskaner, anything goes. En met wat mazzel kan je zelf ook nog een paar flesjes meepikkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn vader is binnenkort jarig.
Ik twijfel of ik wat zal kopen voor hem ik denk het wel maar geen idee wat ik hem dan zal geven.
Bv een geurtje zat ik te denken..maar welk merk moet ik dan nemenAAARR
bij het binnenkomen meteen in de koelkast laten zettenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een krat heerlijk exclusief Beiers Witbier. Erdinger, Paulaner, Franziskaner, anything goes. En met wat mazzel kan je zelf ook nog een paar flesjes meepikken
Oh ja gekoeld af laten leveren natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij het binnenkomen meteen in de koelkast laten zetten
Dan kun je dus "wel meer dan een paar" flesjes meepikkenquote:
dat kan ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja gekoeld af laten leveren natuurlijk
ik dus ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat? Ik heb er slechte dingen over gehoord
Nu slapen
quote:
trusten trev en solquote:
daar hoor ik hier niks vanquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ne hoor ik zit vet Metalica te draien
Oh wacht, ik zal m ff wat harder zettenquote:
wie?quote:
had hem al gevondenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-10-2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 105 goldfinger1963
02. 061 Dr_Flash
03. 060 suikertaartje
04. 051 JaniesBrownie
05. 051 wel.o.k
06. 049 LovelyLady
07. 044 Trevland
08. 043 Marijkezwolle
09. 040 Enfermera
10. 024 MPG
11. 023 Fha
12. 014 skitzin
13. 011 Giertje
14. 009 DR34M3R
15. 007 Ferb
16. 007 DaMart
17. 006 friemelaar
18. 005 ScarFace-
19. 005 TheFamousMan
20. 003 Solique
Reeks-statistieken!
maar niet erinquote:
quote:Top 100 van maandag 11 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 223 goldfinger1963
29. 117 Giertje
33. 113 -Engel-
41. 105 naatje_1
55. 091 Dr_Flash
87. 074 suikertaartje
in de top 100 zit je niet pal op d'rquote:
Nee daar schurk ik een beetje tegen Yvonne aan. Of dat nou zoveel beter is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de top 100 zit je niet pal op d'r
dat is de top 500quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar schurk ik een beetje tegen Yvonne aan. Of dat nou zoveel beter is?
Ja. Of de top-5. Net of jij in de top-100 zitquote:
over een half jaar welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Of de top-5. Net of jij in de top-100 zit
quote:Plaats Naam Posts
#5 Dr_Flash 169241
#8 Pheno 135422
#17 Bengeltje 109884
#44 marcb1974 87857
#52 indahnesia.com 82963
#90 Klonk 67571
#98 Sebasser 65431
niet echtquote:
iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, 16-17 k in een half jaar moet wel lukken
trusten flesquote:
Dat mocht je willenquote:
hij bedoelt waarschijnlijk staquote:
KIJK DAN IN DIE LIJST pikomhoogquote:
jij was slapenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KIJK DAN IN DIE LIJST pikomhoog
daar staat het gewoon
Ik zie nu pas dat ik tussen fha en enfermerel ligquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een heerlijke sandwich![]()
dobroe utro![]()
mpgquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik tussen fha en enfermerel lig![]()
...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Ik werd vanochtend wakker naast 2 kattenspeeltjes
Misschien heb je in je slaap met je poes gespeeld?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Ik werd vanochtend wakker naast 2 kattenspeeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen Wokquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heb je in je slaap met je poes gespeeld?Mogge MartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopje thee?
![]()
Nee, de poes heeft geprobeerd met mij te spelen
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
trek wel weer wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Wok![]()
Alleen heb ik nu het afdruk van een touwtje in m'n arm staan, daar ben ik op gaan liggen
[..]
Mogge MartKopje thee?
![]()
Nee, de poes heeft geprobeerd met mij te spelen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |