Dat kan helemaal niet.. iedereen vind mij liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2010 19:47:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]* LovelyLady is een beetje vervelend vandaag [/spoiler]
[/quote]
Hier je tags gaan ook al mis
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.. iedereen vind mij lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2008! Trouwjaar
Nu minimagnum puurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
2008! Trouwjaar
Nu minimagnum puurgoed idee! ook ff ijsje pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
xDquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
brbrrrrrrr ijs![]()
2008 is het geboortejaar van mijn jongste![]()
![]()
En van minitaartje
Ahw![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Kreeg ik een sms tijdens de terugreis naar huis van mijn email, was vergeten dat ik nog een gewonnen bioskaartje had gewonnen op fok. Heeft nu geen zin meer om erheen te gaan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Was ik weer![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
2008! Trouwjaar
Nu minimagnum puurOok geen almond meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, maar ik had de laatste witte opgegeten dus de laatste almond is voor mn manquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
Was ik weer![]()
![]()
![]()
[..]
Ook geen almond meer?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Das lief van jequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had de laatste witte opgegeten dus de laatste almond is voor mn man![]()
wat als iemand geen UI heeft maar toch in de OP moet?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Je moet niksquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
wat als iemand geen UI heeft maar toch in de OP moet?![]()
![]()
10 euro gewonnenquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
hoezo in de OP moetquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
wat als iemand geen UI heeft maar toch in de OP moet?
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: